Ja ja, nou weten we het wel weer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Cairon het volgende:
aaaawh de mijne is veel valser: homo 1980 - waar een bepaalde user gulzig misbruikt maakt...
old newsquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Cairon het volgende:
aaaawh de mijne is veel valser: homo 1980 - waar een bepaalde user gulzig misbruikt maakt...
schatje ik heb niet gezegd dat je niet hoeft af te vallen, want dat moet je zeker, want, je hebt een huge ass, maar je lieve lachje maakt veel goed, wat ik zei is dat je onzekerheid doordat jij je uiterlijk spiegelt aan te mooie te slanke jongens, je jezelf voor altijd ongeluk bezorgdquote:Samjustme: Tmm hmm ik weet niet vond wel onzin dat je met opmerking kwam dat ik niet hoef af te vallen dat bepaal ik lekker zelf.
ja blijkbaar mocht iedereen na 01.00 uur gewoon binnen komen lopenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Misschien had ik toch maar naar Pann moeten komen gisteren
Ik ook nietquote:
Dat was alleen als ik jou zag naderenquote:en heb niet een chagerijnige kop.
Dearly, my Frank, I don't damn a givequote:In ieder geval ben ik bezig met afvallen dus het komt wel goed met mij, hoef je over mij geen zorgen te maken.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef MisterO het volgende:
Was Mitchell die leuke jongen met een zwarte shirt en krullen die zo goed kon dansen?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
kom laten we een spel doen
Ranking with the homo'ers!
"Welke user verdenk je er het snelst van een SOA te hebben?"
Is het dan niet handig om een rijtje users te krijgen waar je uit kunt kiezen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
kom laten we een spel doen
Ranking with the homo'ers!
"Welke user verdenk je er het snelst van een SOA te hebben?"
jij hebt ook echt een heilige boontjes uitstralingquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik eindig als laatste![]()
En de foto's inderdaad Wonderer!
Ja tochquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt ook echt een heilige boontjes uitstraling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |