heerlijk geweldigquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
... oh jah, en voor de mensen die het willen weten... Nathan heeft met Ang3ls +1 liggen rollebollen, helaas dus Zakje heeft verloren, maar naar het schijnt gaan ze het volgende week goed maken. Ja mensen, sommige spelletjes kun je eindeloos lang spelen lijkt wel.
Vandaag gevangen, volgende week pas het branderige gevoel tijdens het plassen.
Of ben ik nu gemeen? Nee hoor helemaal niet. Als mensen niet willen dat iedereen weet dat ze seks hebben gehad, moeten ze het niet doen als ze bezoek hebben, en als mensen willen dat anderen nog iets van een optimistische mening kunnen vormen, moeten ze zich leren te gedragen op de dansvloer.
En ja de enige reden waarom ik dit op het forum post is omdat ik ergens een verantwoordelijkheids gevoel heb tegenover Zakje, en ook al weet ik dat het hem geen zier zal schelen, en hij er zich toch niets van aan zal trekken, ik voel me in ieder geval niet meer schuldig. Ik heb gewaarschuwd.
En voor de figuren die denken "ach wat ben je toch een jaloers kreng!"... nee dus, ik heb geen enkele ambities om me tot dat soort gedrag te verlagen, ik haat dat soort dingen dus echt. Het is echt geen grapje, ik kan het niet uitstaan als mensen in de kamer ernaast gaan batsen als ze weten dat ik er ben, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, heb ik vrees ik wel zoiets als remmingen en gezond verstand, maar ook nog zoiets als fatsoen.
Geen idee, als hij er zou zijn dan had ik natuurlijk niet de eerste trein naar Rotterdam gepakt, ook al was ik ontzettend moe hihi.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Dus ja.
Was nuno er nou ook gister trouwens?
volgens mij niet, want dan had hij ons wel gezocht en anders op fok geschreven dat hij ons niet had kunnen vindenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Dus ja.
Was nuno er nou ook gister trouwens?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heerlijk geweldigik houdt nog meer van je als ik dat ik dacht
oh ja sam, ik weet het ik ben een orka, maar bij jou mogen er ook wel wat kilo's af, vooral op het reetgedeelte
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, ik heb gewoon een leuke avond gehad met wat actie en tja, zo gewonnen, zo geronnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heerlijk geweldigik houdt nog meer van je als ik dat ik dacht
oh ja sam, ik weet het ik ben een orka, maar bij jou mogen er ook wel wat kilo's af, vooral op het reetgedeelte
Jij bent in aanraking gekomen met het TRS virus ?????????quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Nan er ben se / Invisible Target (2007)
Benny Chan requests that no doubles are to be used for the film's stunt sequences.
The actors in the film performed their own stunts.
And the glass, oh the glass! Don't get too attached to anything breakable in this movie because it will invariably be punched through, kicked through, or fallen through. HK glass makers no doubt loved this movie...it's putting their kids through university..
TRS virusquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef Stroekie het volgende:
Jij bent in aanraking gekomen met het TRS virus ?????????
hadden we dan gisteravond toch nog beter op je moeten letten ?
Je kont was ook amper te missenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
vieze dikke mensen van over de 30 horen niet naar de konten van jongeren te kijken. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat ik met een ander jongen stond te dansen en te zoenen, sorry maar van opa´s hoeven ze niks.
Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef samjustme het volgende:
vieze dikke mensen van over de 30 horen niet naar de konten van jongeren te kijken. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat ik met een ander jongen stond te dansen en te zoenen, sorry maar van opa´s hoeven ze niks.
Precies, op zijn leeftijd was ik al een jaar oerdegelijk getrouwd..quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.
En geloof me, jij bent niet in de positie om een ander dik en vies te noemen!
Wat een heelrijk geslaagde Meet, mag ik hem de volgende keer weer organiserenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef DennisMoore het volgende:
Pure Lust met een grote luh.
Volgende keer prikken we gewoon een dag en doen we het volgens Cairons en consorten idee. 's Middags een dingetje (stad in of zo), dan eten, dan drinken/ouwehoeren, dan feesten. En iedereen kan aansluiten bij iets wat hij leuk vindt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een heelrijk geslaagde Meet, mag ik hem de volgende keer weer organiseren![]()
![]()
Ik lijk tenminste niet 40 en heb niet een chagerijnige kop.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.
En geloof me, jij bent niet in de positie om een ander dik en vies te noemen!
Ik ben er volgende maand weer, dus organiseer maar watquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een heelrijk geslaagde Meet, mag ik hem de volgende keer weer organiseren![]()
![]()
Het is natuurlijk de goden verzoeken maar inderdaad TMM en Cairon moeten volgens mij gewoon SAMEN de volgende meet organiserenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgende keer prikken we gewoon een dag en doen we het volgens Cairons en consorten idee. 's Middags een dingetje (stad in of zo), dan eten, dan drinken/ouwehoeren, dan feesten. En iedereen kan aansluiten bij iets wat hij leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |