abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:31:44 #276
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_54076476
Ik vond het ook leuk! Ik ben nog steeds brak (en ik heb niet eens gedronken), maar ik heb echt een hartstikke tof weekend gehad!

Dank jullie wel
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_54076685
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben naar Tarzan geweest.
kook. Wat een Disney-zooi zeg. Te weinig bloed en sex
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:48:41 #278
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54076716
Het is heerlijk om mensen te confronteren met hun walgelijk lage gedrag en om dan te ontdekken dat ze zich niet kunnen verantwoorden voor hun onwenselijke gedrag. Oh dan wuiven ze het af en zeggen ze dat ze geen verantwoording of uitleg schuldig zijn, maar dat is niet omdat ze geen uitleg verschuldigd zijn, nee het is omdat ze gewoon weten dat ze ziekelijk walgelijke mannetjes zijn die met alle liefde van de wereld zo veel mogelijk rondneuken als ze kunnen.

Gefeliciteerd Nathan, je hebt uitstekend gebruik gemaakt van Zakje, ik ben trots op je.

And remember kids, STD's they're still not on the decline.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:52:00 #279
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_54076776
De enige verantwoording die ik af hoef te leggen is naar de betrokkenen. Niet, dus naar de lezers van dit topic en dus ook niet naar Cairon. En ik neem die verantwoording en daarmee basta. jammer voor de relschoppers en roddelaars, maar meer ga ik er niet over zeggen. Je denkt maar wat je denken wilt.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:58:13 #280
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54076884
Ach, ach, ach, de heilige maagd Maria uithangen.

je KAN jezelf niet meer verdedigen, en dus sla je op de vlucht. Je hebt zakje gebruikt, als voorafje, als een warmmakertje, om vervolgens snel het bed in de duiken met een ander.

Werkelijk waar, gedrag dat een volwassen man siert.

Chapeau.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_54077127
Laten we over iets anders hebben. Bijvoorbeeld over hoe lekker Kenan Dogulu is.

Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:41:17 #282
71919 wonderer
pi_54077641
Dus ja.

Was nuno er nou ook gister trouwens?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:47:16 #283
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_54077741
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
... oh jah, en voor de mensen die het willen weten... Nathan heeft met Ang3ls +1 liggen rollebollen, helaas dus Zakje heeft verloren, maar naar het schijnt gaan ze het volgende week goed maken. Ja mensen, sommige spelletjes kun je eindeloos lang spelen lijkt wel.

Vandaag gevangen, volgende week pas het branderige gevoel tijdens het plassen.

Of ben ik nu gemeen? Nee hoor helemaal niet. Als mensen niet willen dat iedereen weet dat ze seks hebben gehad, moeten ze het niet doen als ze bezoek hebben, en als mensen willen dat anderen nog iets van een optimistische mening kunnen vormen, moeten ze zich leren te gedragen op de dansvloer.

En ja de enige reden waarom ik dit op het forum post is omdat ik ergens een verantwoordelijkheids gevoel heb tegenover Zakje, en ook al weet ik dat het hem geen zier zal schelen, en hij er zich toch niets van aan zal trekken, ik voel me in ieder geval niet meer schuldig. Ik heb gewaarschuwd.

En voor de figuren die denken "ach wat ben je toch een jaloers kreng!"... nee dus, ik heb geen enkele ambities om me tot dat soort gedrag te verlagen, ik haat dat soort dingen dus echt. Het is echt geen grapje, ik kan het niet uitstaan als mensen in de kamer ernaast gaan batsen als ze weten dat ik er ben, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, heb ik vrees ik wel zoiets als remmingen en gezond verstand, maar ook nog zoiets als fatsoen.
heerlijk geweldig ik houdt nog meer van je als ik dat ik dacht
oh ja sam, ik weet het ik ben een orka, maar bij jou mogen er ook wel wat kilo's af, vooral op het reetgedeelte
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_54077773
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Dus ja.

Geen idee, als hij er zou zijn dan had ik natuurlijk niet de eerste trein naar Rotterdam gepakt, ook al was ik ontzettend moe hihi.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:51:45 #285
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54077843
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Dus ja.

volgens mij niet, want dan had hij ons wel gezocht en anders op fok geschreven dat hij ons niet had kunnen vinden
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_54077918

Nan er ben se / Invisible Target (2007)

Benny Chan requests that no doubles are to be used for the film's stunt sequences.
The actors in the film performed their own stunts.

And the glass, oh the glass! Don't get too attached to anything breakable in this movie because it will invariably be punched through, kicked through, or fallen through. HK glass makers no doubt loved this movie...it's putting their kids through university.

.
pi_54077983
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]

oh ja sam, ik weet het ik ben een orka, maar bij jou mogen er ook wel wat kilo's af, vooral op het reetgedeelte

vieze dikke mensen van over de 30 horen niet naar de konten van jongeren te kijken. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat ik met een ander jongen stond te dansen en te zoenen, sorry maar van opa´s hoeven ze niks .

[ Bericht 9% gewijzigd door samjustme op 21-10-2007 22:07:39 ]
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:01:17 #288
194468 Zakje
La vie y passe
pi_54078048
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, ik heb gewoon een leuke avond gehad met wat actie en tja, zo gewonnen, zo geronnen .
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:02:23 #289
182751 MisterO
wispelvurig
pi_54078064
Hooi meeters en non-meeters

Heb echt een toffe avond gehad daar in Utrecht! Eerst een pre-party in Chueca met Sam en wat leuke meiden uit Limburg, ffkes serieus! , daarna Pann, wat heel tof was, maar ook weer vreemd om alle koppen te zien die ik hier dagelijks spreek

Zakje en Nathan waren inderdaad echt vies bezig, Cairon I'm down with you
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:05:55 #290
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54078118
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

Nan er ben se / Invisible Target (2007)

Benny Chan requests that no doubles are to be used for the film's stunt sequences.
The actors in the film performed their own stunts.

And the glass, oh the glass! Don't get too attached to anything breakable in this movie because it will invariably be punched through, kicked through, or fallen through. HK glass makers no doubt loved this movie...it's putting their kids through university.

.
Jij bent in aanraking gekomen met het TRS virus ?????????
hadden we dan gisteravond toch nog beter op je moeten letten ?
pi_54078224
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef Stroekie het volgende:

Jij bent in aanraking gekomen met het TRS virus ?????????
hadden we dan gisteravond toch nog beter op je moeten letten ?
TRS virus ?
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:11:33 #292
71919 wonderer
pi_54078243
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef samjustme het volgende:

[..]

vieze dikke mensen van over de 30 horen niet naar de konten van jongeren te kijken. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat ik met een ander jongen stond te dansen en te zoenen, sorry maar van opa´s hoeven ze niks .
Je kont was ook amper te missen

(deze was gewoon TE makkelijk )
pi_54078269
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef samjustme het volgende:

Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.
En geloof me, jij bent niet in de positie om een ander dik en vies te noemen !
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:14:52 #294
71919 wonderer
pi_54078293
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.
Precies, op zijn leeftijd was ik al een jaar oerdegelijk getrouwd..
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:16:13 #295
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_54078325
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef DennisMoore het volgende:
Pure Lust met een grote luh.
Wat een heelrijk geslaagde Meet, mag ik hem de volgende keer weer organiseren
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:18:28 #296
71919 wonderer
pi_54078379
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Volgende keer prikken we gewoon een dag en doen we het volgens Cairons en consorten idee. 's Middags een dingetje (stad in of zo), dan eten, dan drinken/ouwehoeren, dan feesten. En iedereen kan aansluiten bij iets wat hij leuk vindt.
pi_54078415
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik lijk tenminste niet 40 en heb niet een chagerijnige kop.
In ieder geval ben ik bezig met afvallen dus het komt wel goed met mij, hoef je over mij geen zorgen te maken.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:20:28 #298
182751 MisterO
wispelvurig
pi_54078431
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Ik ben er volgende maand weer, dus organiseer maar wat
Ik vond je bril trouwens heel tof
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_54078465
Je vraagt je bijna af van "Goh hebben mensen daarvoor nog wat gegeten en waar?" en dan bedoel ik niet tijdens of na de PANN
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:24:16 #300
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54078493
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgende keer prikken we gewoon een dag en doen we het volgens Cairons en consorten idee. 's Middags een dingetje (stad in of zo), dan eten, dan drinken/ouwehoeren, dan feesten. En iedereen kan aansluiten bij iets wat hij leuk vindt.
Het is natuurlijk de goden verzoeken maar inderdaad TMM en Cairon moeten volgens mij gewoon SAMEN de volgende meet organiseren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')