Vertel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het met fokkers doen is zo 6 jaar geleden.
Pff voor de hoeveelste keer ga je nog op in ? Het lijkt wel alsof je jaloers bent dat ie wel met die mensen het bed in is gedoken en jij niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
Met welke fokkers heeft Nathan het allemaal al gedaan...
ene driftwood of zoquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef MisterO het volgende:
Was Mitchell die leuke jongen met een zwarte shirt en krullen die zo goed kon dansen?
Leuke buurman heb jij, hij moet eens op Fok komenquote:
Hij is al bezet volgens mij. Als je wilt kan ik hem je nummer geven volgende week in palacequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
ssttttt
Hij zou echt mijn ultieme Stuart Alan Jones zijn![]()
Neuh. is niet zijn ding.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuke buurman heb jij, hij moet eens op Fok komen![]()
Lol, sam wel lief van je, maar als ik het zou willen, zou ik het zelf doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is al bezet volgens mij. Als je wilt kan ik hem je nummer geven volgende week in palace.
Ik snap wel waarom je op hem viel, hij is idd hmmquote:
En je wilde meer contact met dat soort mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, sam wel lief van je, maar als ik het zou willen, zou ik het zelf doen![]()
Nu ga ik ECHT slapen![]()
Ja dat op hem vallen was een moment van verstandsverbijstering denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je op hem viel, hij is idd hmm. Sam kijkt jaloers naar Nathan
.
Dag pompelemoesje van me! Ik ga slapen!quote:
tilt MisterO op en stopt hem in bed en trekt de stekker uit de pcquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, sam wel lief van je, maar als ik het zou willen, zou ik het zelf doen![]()
Nu ga ik ECHT slapen![]()
sweet dreams Ang3lquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag pompelemoesje van me! Ik ga slapen!
Ik spreek je morgen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag pompelemoesje van me! Ik ga slapen!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat op hem vallen was een moment van verstandsverbijstering denk ikHet is een lieve jongen, en ook echt wel mooi ja, maar hij lijkt IETS te veel op mij qua daden en karakter (alleen dan de jongere en knappere versie). Ach ik heb er een grappig stapmaatje aan overgehouden met wie ik dezelfde katterige humor deel
ja wat dat betreft zou hij zo je jongere broertje kunnen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
maar hij lijkt IETS te veel op mij qua daden en karakter (alleen dan de jongere en knappere versie). Ach ik heb er een grappig stapmaatje aan overgehouden met wie ik dezelfde katterige humor deel
Hij is veel erger dan jij wat katterigheid betreftquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat op hem vallen was een moment van verstandsverbijstering denk ikHet is een lieve jongen, en ook echt wel mooi ja, maar hij lijkt IETS te veel op mij qua daden en karakter (alleen dan de jongere en knappere versie). Ach ik heb er een grappig stapmaatje aan overgehouden met wie ik dezelfde katterige humor deel
Jij welquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar bed met House (heerlijk die regelmaat).
Adios en sweet dreams!
Moet nog heel wat inhalen (download wel elke week nuquote:
Enjoyquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet nog heel wat inhalen (download wel elke week nu)..
ben net voorbij The Mistake..Foreman's in charge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |