Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan toch maar eens op internet op zoek gaan naar afleveringen van Queer As Folk UK versie![]()
![]()
Ben je zo volgeboekt tegenwoordig?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Koffie doen om het goed te maken over 2 weken? Same place?
[..]
Really?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef MisterO het volgende:
Oh ja das eerder mijn imago![]()
Jij hebt het imago van de ondeugende, arrogante bitch![]()
Welke 19 jarige bedoel jequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Really?
Ik was te sletterig aan het dansen voor een 19 jarige (remember?)dus you might have a point!
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...![]()
![]()
nee die was er gisteren toch ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...![]()
![]()
Damn im scared. maja je hebt de meeting gemist, dus niks aan de handquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.
Nou, das van voor mijn tijd..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:57 schreef Cairon het volgende:
Petre kan er blijkbaar drie namen invullen! (relluuuuuuh)
maar dan moet jij daarna linea recta naar het ziekenhuisquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.
Waarom blijf jij nou zo zuigen? Wat voor nut heeft het zo'n lijstje te maken, dit komt nogal raar over.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
Met welke fokkers heeft Nathan het allemaal al gedaan...
deel met ons je kennisquote:
Éénmaal gedeporteerd, altijd gedeporteerd hé?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Damn im scared. maja je hebt de meeting gemist, dus niks aan de hand![]()
Oh Zakje was gisteren de blonde jongen uit Queer as Folk![]()
Damn ik wist niet dat jij zo'n relnicht wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
Met welke fokkers heeft Nathan het allemaal al gedaan...
Naja dan weet ik tenminste zeker dat ik het kan afspreken. Aangezien het echt standaard is dat mn week last minute volgepland wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je zo volgeboekt tegenwoordig?
WCboy nou goedquote:
Ik zag nog iemand die op je leek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef wizarddragon het volgende:
*popcorn
Over 2 weken danquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja dan weet ik tenminste zeker dat ik het kan afspreken. Aangezien het echt standaard is dat mn week last minute volgepland wordt.
[..]
volgens mij is dat een hobbie van hemquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom blijf jij nou zo zuigen? Wat voor nut heeft het zo'n lijstje te maken, dit komt nogal raar over.![]()
Awesome!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |