Ja ja, nou weten we het wel weer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Cairon het volgende:
aaaawh de mijne is veel valser: homo 1980 - waar een bepaalde user gulzig misbruikt maakt...
old newsquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Cairon het volgende:
aaaawh de mijne is veel valser: homo 1980 - waar een bepaalde user gulzig misbruikt maakt...
schatje ik heb niet gezegd dat je niet hoeft af te vallen, want dat moet je zeker, want, je hebt een huge ass, maar je lieve lachje maakt veel goed, wat ik zei is dat je onzekerheid doordat jij je uiterlijk spiegelt aan te mooie te slanke jongens, je jezelf voor altijd ongeluk bezorgdquote:Samjustme: Tmm hmm ik weet niet vond wel onzin dat je met opmerking kwam dat ik niet hoef af te vallen dat bepaal ik lekker zelf.
ja blijkbaar mocht iedereen na 01.00 uur gewoon binnen komen lopenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Misschien had ik toch maar naar Pann moeten komen gisteren
Ik ook nietquote:
Dat was alleen als ik jou zag naderenquote:en heb niet een chagerijnige kop.
Dearly, my Frank, I don't damn a givequote:In ieder geval ben ik bezig met afvallen dus het komt wel goed met mij, hoef je over mij geen zorgen te maken.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef MisterO het volgende:
Was Mitchell die leuke jongen met een zwarte shirt en krullen die zo goed kon dansen?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
kom laten we een spel doen
Ranking with the homo'ers!
"Welke user verdenk je er het snelst van een SOA te hebben?"
Is het dan niet handig om een rijtje users te krijgen waar je uit kunt kiezen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
kom laten we een spel doen
Ranking with the homo'ers!
"Welke user verdenk je er het snelst van een SOA te hebben?"
jij hebt ook echt een heilige boontjes uitstralingquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik eindig als laatste![]()
En de foto's inderdaad Wonderer!
Ja tochquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt ook echt een heilige boontjes uitstraling![]()
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Of heb jij het anders gezien, dan moet ik dat ffkes weten, ff serieus!![]()
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
Of heb jij het anders gezien, dan moet ik dat ffkes weten, ff serieus!![]()
he wat jammer nu dat we je dan niet gezien hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
en ja ik was was er 15 min
er was er eentje uit het L topicquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
de volgende keer als wonderer weer in nederland is organisseer ik weer een meet, Cairon zorgt voor de structuur en het dagprogramma, ik hoop wel dat de lesbeaus dan wel komen
Oh, jij hebt ook met die ene knakker gepraat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dearly, my Frank, I don't damn a give.
50 euroquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meet![]()
sorry hat was heel laat en had geen zin meer in al die dingenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he wat jammer nu dat we je dan niet gezien hebben![]()
slechte smoes want de Fokkers waren weer de laatste die de zaal uitgeveegd, en daarna voor bij Tivoli weggestuurd zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hat was heel laat en had geen zin meer in al die dingen
ja en ? dat ben ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slechte smoes want de Fokkers waren weer de laatste die de zaal uitgeveegd, en daarna voor bij Tivoli weggestuurd zijn![]()
Nee ik ben exclusief verkrijgbaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hmmmmmmm volgens mij mag ik voor zo'n prijs natuurlijk wel meer service verwachten![]()
![]()
schatje ik ben al meerdere malen dun geweest, dus ik weet dat ik het weer kan zijn. Heb je laatst in het spiegel trouwens gekeken, bijna alles aan je is huge, hehalve je piemel brr. Ik heb genoeg aandacht en ja zelfs jongens die best wel leuk zijn waarmee ik seks kan hebben. Of jij dat ook hebt zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje ik heb niet gezegd dat je niet hoeft af te vallen, want dat moet je zeker, want, je hebt een huge ass, maar je lieve lachje maakt veel goed, wat ik zei is dat je onzekerheid doordat jij je uiterlijk spiegelt aan te mooie te slanke jongens, je jezelf voor altijd ongeluk bezorgd
Slaap lekker en droom tofquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee ik ben exclusief verkrijgbaar.
50 euro voor rollator duwen. en verder krijg je niet![]()
Ik ga slapen, adiosss![]()
Komt het weer te dichtbij Petertje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
Het zit je wel dwars he Roel?
Ook wel weer vermakelijk om te zien, daar niet van..
Insgelijksquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef samjustme het volgende:
Zal ik maar ook heel eerlijk in wezen de meeste fokkers zou ik niet aan mijn irl friends voorstellen, zou ik me diep voor schamen.
oeh maar ik wilde je niet persoonlijk raken hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
schatje ik ben al meerdere malen dun geweest, dus ik weet dat ik het weer kan zijn. Heb je laatst in het spiegel trouwens gekeken, bijna alles aan je is huge, hehalve je piemel brr. Ik heb genoeg aandacht en ja zelfs jongens die best wel leuk zijn waarmee ik seks kan hebben. Of jij dat ook hebt zeer onwaarschijnlijk.
Geloof me het was de eerste en laatste keer dat ik je irl aansprak en ik zal niet meer op je reageren op fok want een mormel als jij bent het gewoon niet waard.
Waar was jij?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze alweer terug?
Bij gebrek aan een planning was ik eerst thuis en daarna in Nijmegen. Maar goed ook zie ik, anders was ik vast het gesprek van de dag geweest.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Komt het weer te dichtbij Petertje?
Snoezig om te zien hoe je opkomt voor de zonden van je vriendje, terwijl hij niet eens bij dit gebeuren betrokken is. Oh jah, ik zei het, omdat je er op zat te azen, nu kun je weer janken dat ik oude koeien uit de sloot haal.
nou volgens mij zijn er nog wel een paar in de Punica Oase achter geblevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze alweer terug?
Dat weet ik bij jou al nog voor ik je heb ontmoetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef samjustme het volgende:
Zal ik maar ook heel eerlijk in wezen de meeste fokkers zou ik niet aan mijn irl friends voorstellen, zou ik me diep voor schamen.
Ben je zo'n slet dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een planning was ik eerst thuis en daarna in Nijmegen. Maar goed ook zie ik, anders was ik vast het gesprek van de dag geweest.
Waarom denk je anders dat mijn nickname Stuart Alan Jones is?quote:
Dat herinner je je verkeerd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Petre het volgende:
[..]HAP!
Oja, moet jij zeggen, degene die DP een apart kamertje op stuurde toen hij en ik bij jou bleven slapen.., Al is er tussen ons niets gebeurd, dat was hetzelfde soort buitensluiten als je anderen van beticht in mijn ogen... Wie zonder zonden is..
Is Stuart. Alan. Jones a slut? probably..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat mijn nickname Stuart Alan Jones is?
Over oud zeer gesproken..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me vanavond flink vermaakt in Mulligans, maar god dit is nog beter. Sommige mensen hebben echt oud zeer.
Hi lieve jongenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me vanavond flink vermaakt in Mulligans, maar god dit is nog beter. Sommige mensen hebben echt oud zeer.
Sorry maar als ik jou zou tegenkomen in palace zou ik je volkomen negerenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh maar ik wilde je niet persoonlijk raken hoor
sorry
ik geloof nooit dat MisterO al een episode van Queer as Folk gezien heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat mijn nickname Stuart Alan Jones is?
Nee, ik ben gewoon enorm gezellig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is Stuart. Alan. Jones a slut? probably..
En nieuw zeer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan had ik trouwens binnen 5 minuten 2 gozers naar buiten kunnen nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat MisterO al een episode van Queer as Folk gezien heeft![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef Petre het volgende:
[..]
Dat weet ik bij jou al nog voor ik je heb ontmoet
behalve dan voor je chanterende neefjequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon enorm gezellig.
Nopequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat MisterO al een episode van Queer as Folk gezien heeft![]()
ach af en toe zijn de tenen hier lang en zitten er links en rechts wat ego's in de wegquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef Zakje het volgende:
Waarom zit iedereen zo op iedereen te vitten? Laat mensen toch lekker met rust, bemoei je met je eigen zaken. Hun daden/problemen zijn de jouwe toch niet, wat voor boodschap heb je er dan aan?![]()
Koffie doen om het goed te maken over 2 wekenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Over oud zeer gesproken..
Je hebt me een keer laten zitten met een etentje.![]()
Schijnbaar.quote:
Denk je aan m'n imagoquote:
AMEN!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef Zakje het volgende:
Waarom zit iedereen zo op iedereen te vitten? Laat mensen toch lekker met rust, bemoei je met je eigen zaken. Hun daden/problemen zijn de jouwe toch niet, wat voor boodschap heb je er dan aan?![]()
I'm gay. I'm homosexual. I'm a poof, I'm a poofter, I'm a ponce. I'm a bumboy, baddieboy, backside artist, bugger. I'm bent. I am that arsebandit. I lift those shirts. I'm a faggot-ass, fudge-packing, shit-stabbing uphill gardener. I dine at the downstairs restaurant, I dance at the other end of the ballroom. I'm Moses and the parting of the red cheeks. I fuck and I am fucked. I suck and I am sucked. I rim them and wank them, and every single man's had the fucking time of his life. And I am not a pervert.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
behalve dan voor je chanterende neefje
maar ja daar had hij dan ook zelf om gevraagd![]()
Oh ja das eerder mijn imagoquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk je aan m'n imago? he hoeist?
dan toch maar eens op internet op zoek gaan naar afleveringen van Queer As Folk UK versiequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik ben nog een lieve, onschuldige jongeman. brrrr ik wou dat het anders was![]()
Maar ik hou wel van gezellige mensen![]()
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan toch maar eens op internet op zoek gaan naar afleveringen van Queer As Folk UK versie![]()
![]()
Ben je zo volgeboekt tegenwoordig?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Koffie doen om het goed te maken over 2 weken? Same place?
[..]
Really?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef MisterO het volgende:
Oh ja das eerder mijn imago![]()
Jij hebt het imago van de ondeugende, arrogante bitch![]()
Welke 19 jarige bedoel jequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Really?
Ik was te sletterig aan het dansen voor een 19 jarige (remember?)dus you might have a point!
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...![]()
![]()
nee die was er gisteren toch ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...![]()
![]()
Damn im scared. maja je hebt de meeting gemist, dus niks aan de handquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.
Nou, das van voor mijn tijd..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:57 schreef Cairon het volgende:
Petre kan er blijkbaar drie namen invullen! (relluuuuuuh)
maar dan moet jij daarna linea recta naar het ziekenhuisquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.
Waarom blijf jij nou zo zuigen? Wat voor nut heeft het zo'n lijstje te maken, dit komt nogal raar over.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
Met welke fokkers heeft Nathan het allemaal al gedaan...
deel met ons je kennisquote:
Éénmaal gedeporteerd, altijd gedeporteerd hé?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Damn im scared. maja je hebt de meeting gemist, dus niks aan de hand![]()
Oh Zakje was gisteren de blonde jongen uit Queer as Folk![]()
Damn ik wist niet dat jij zo'n relnicht wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
Met welke fokkers heeft Nathan het allemaal al gedaan...
Naja dan weet ik tenminste zeker dat ik het kan afspreken. Aangezien het echt standaard is dat mn week last minute volgepland wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je zo volgeboekt tegenwoordig?
WCboy nou goedquote:
Ik zag nog iemand die op je leek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef wizarddragon het volgende:
*popcorn
Over 2 weken danquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja dan weet ik tenminste zeker dat ik het kan afspreken. Aangezien het echt standaard is dat mn week last minute volgepland wordt.
[..]
volgens mij is dat een hobbie van hemquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom blijf jij nou zo zuigen? Wat voor nut heeft het zo'n lijstje te maken, dit komt nogal raar over.![]()
Awesome!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |