nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Of heb jij het anders gezien, dan moet ik dat ffkes weten, ff serieus!![]()
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
Of heb jij het anders gezien, dan moet ik dat ffkes weten, ff serieus!![]()
he wat jammer nu dat we je dan niet gezien hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
en ja ik was was er 15 min
er was er eentje uit het L topicquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
de volgende keer als wonderer weer in nederland is organisseer ik weer een meet, Cairon zorgt voor de structuur en het dagprogramma, ik hoop wel dat de lesbeaus dan wel komen
Oh, jij hebt ook met die ene knakker gepraat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dearly, my Frank, I don't damn a give.
50 euroquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meet![]()
sorry hat was heel laat en had geen zin meer in al die dingenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he wat jammer nu dat we je dan niet gezien hebben![]()
slechte smoes want de Fokkers waren weer de laatste die de zaal uitgeveegd, en daarna voor bij Tivoli weggestuurd zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hat was heel laat en had geen zin meer in al die dingen
ja en ? dat ben ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slechte smoes want de Fokkers waren weer de laatste die de zaal uitgeveegd, en daarna voor bij Tivoli weggestuurd zijn![]()
Nee ik ben exclusief verkrijgbaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hmmmmmmm volgens mij mag ik voor zo'n prijs natuurlijk wel meer service verwachten![]()
![]()
schatje ik ben al meerdere malen dun geweest, dus ik weet dat ik het weer kan zijn. Heb je laatst in het spiegel trouwens gekeken, bijna alles aan je is huge, hehalve je piemel brr. Ik heb genoeg aandacht en ja zelfs jongens die best wel leuk zijn waarmee ik seks kan hebben. Of jij dat ook hebt zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje ik heb niet gezegd dat je niet hoeft af te vallen, want dat moet je zeker, want, je hebt een huge ass, maar je lieve lachje maakt veel goed, wat ik zei is dat je onzekerheid doordat jij je uiterlijk spiegelt aan te mooie te slanke jongens, je jezelf voor altijd ongeluk bezorgd
Slaap lekker en droom tofquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee ik ben exclusief verkrijgbaar.
50 euro voor rollator duwen. en verder krijg je niet![]()
Ik ga slapen, adiosss![]()
Komt het weer te dichtbij Petertje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
Het zit je wel dwars he Roel?
Ook wel weer vermakelijk om te zien, daar niet van..
Insgelijksquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef samjustme het volgende:
Zal ik maar ook heel eerlijk in wezen de meeste fokkers zou ik niet aan mijn irl friends voorstellen, zou ik me diep voor schamen.
oeh maar ik wilde je niet persoonlijk raken hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
schatje ik ben al meerdere malen dun geweest, dus ik weet dat ik het weer kan zijn. Heb je laatst in het spiegel trouwens gekeken, bijna alles aan je is huge, hehalve je piemel brr. Ik heb genoeg aandacht en ja zelfs jongens die best wel leuk zijn waarmee ik seks kan hebben. Of jij dat ook hebt zeer onwaarschijnlijk.
Geloof me het was de eerste en laatste keer dat ik je irl aansprak en ik zal niet meer op je reageren op fok want een mormel als jij bent het gewoon niet waard.
Waar was jij?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze alweer terug?
Bij gebrek aan een planning was ik eerst thuis en daarna in Nijmegen. Maar goed ook zie ik, anders was ik vast het gesprek van de dag geweest.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Komt het weer te dichtbij Petertje?
Snoezig om te zien hoe je opkomt voor de zonden van je vriendje, terwijl hij niet eens bij dit gebeuren betrokken is. Oh jah, ik zei het, omdat je er op zat te azen, nu kun je weer janken dat ik oude koeien uit de sloot haal.
nou volgens mij zijn er nog wel een paar in de Punica Oase achter geblevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze alweer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |