Ik wist dat ie seriemoordenaar en kannibaal wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:32 schreef error het volgende:
pfff, jij wist niet eens wie Jeffery Dahmer was. Dus dat je dit niet weet .....![]()
Ik kijk nu nog in eens naar de foto's in je fotoboek, Zakje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:42 schreef error het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Wat is het forum-equivalent van zaadvragende ogen?
Ik was op de meet........quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik kijk nu nog in eens naar de foto's in je fotoboek, Zakje.
Ben je eigenlijk wel echt? vraag ik me nu af.
Of ben je een oude-kale-fok!vossen fatamorgana?
Ik dus niet.quote:
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dus niet..
En ik had natuurlijk ook al begrepen dat je op die meet was, maar het komt nu gewoon erg typisch over allemaal.
Ergens is het wel grappig.
Jaloezie, afgunst I dont know. Omdat sommigen zelf geen leven hebben, borduren ze op iets voort wat een aantal dagen gebeurde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?![]()
En oh neeeeee, hij had daarna sex met een ander, god oh god, wat een drama. Kom op mensen, het is 2007, geen 1920. Zelf heb ik er geen problemen mee, mijn avond was erg leuk, waarom maken andere mensen er dan zo'n probleem van?
*denkt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
goed gezegd zakje zo is het, als je zelf maar lol hebt. Dat gedoe allemaal over sex enzo., we hebben toch allemaal wel eens gezoend met een jongen aan het begin van de avond om met een ander uiteindelijk in bed te belanden.
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?![]()
En oh neeeeee, hij had daarna sex met een ander, god oh god, wat een drama. Kom op mensen, het is 2007, geen 1920. Zelf heb ik er geen problemen mee, mijn avond was erg leuk, waarom maken andere mensen er dan zo'n probleem van?
*denkt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
goed gezegd zakje zo is het, als je zelf maar lol hebt. Dat gedoe allemaal over sex enzo., we hebben toch allemaal wel eens gezoend met een jongen aan het begin van de avond om met een ander uiteindelijk in bed te belanden.
Jij snapt de betekenis van eenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
ik zie nergens een <;)quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt de betekenis van een <:) niet?
*op sinterklaas/kerstlijstje zet *quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, wat een sey boek tot nu toe!![]()
Dat zwoele sexy aftastende nooit aanrakende heimelijk verlangende fantaserende doet ie 'of doet ie 't niet wil ie 't of wil ie 't niet stiekem met woorden en bewegingen flirtende van die twee jongens. Heeeeel voorzichtig en knap beschreven.
Iemand met een hoedje, Giel Beelen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt de betekenis van een <:) niet?
Wat ben je toch een zeikwijf met je oppervlakkig, als ik een diepzinnig gesprek wil dan ga ik zeker niet naar een Pann feest. Wat is er toch mis mee om gewoon plezier te hebben, en ja in eerste plaats voor jezelf.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.
Verbazing over de naiviteit van anderen eerder. Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest waar meer dan 1 medefokkers rondliepen alsof ze in een darkroom vol maagden waren. Oppervlakkigheid kan zeker irritatie opwekken, kan ik je uit ervaring vertellen.
Ben toch niet helemaal met je eens, pann als een seksfeest dat is nieuw voor mij hu, sinds wanneer. En niemand heeft er over dat er iets mis is met plezier maken maar dat kan ook op een ander manier dan is het gelukt om iemand te neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zeikwijf met je oppervlakkig, als ik een diepzinnig gesprek wil dan ga ik zeker niet naar een Pann feest. Wat is er toch mis mee om gewoon plezier te hebben, en ja in eerste plaats voor jezelf.
Je zet jezelf wel neer als een pissig oud wijf nu, en als je dat nog nooit gedaan hebt, 2 jongens op een avond, dan heb je wat gemist. Ga een naar buiten en geniet
Ten eerste ben ik zeker geen meisje, maar goed dat wist je al. Bovendien heb ik dat nooit gezegd. Ik zei alleen dat er soms niks mis mee is, en dat je een zeikwijf ben om een ieder die gewoon af en toe lol heeft gelijk oppervlakkig te noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef error het volgende:
Beste Nuno, meisje, niet voor iedereen bestaat genieten uit rondneuken
Toch niet *toen* hè.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest
Ik had het ook niet over neuken. Ik had het over zakje die een leuke avond gehad heeft en ja hij heeft gezoend met iemand, maar hij heeft gewoon plezier gehad, zonder seks zoals ik begreepquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben toch niet helemaal met je eens, pann als een seksfeest dat is nieuw voor mij hu, sinds wanneer. En niemand heeft er over dat er iets mis is met plezier maken maar dat kan ook op een ander manier dan is het gelukt om iemand te neuken.
Ik had het niet over zakje maar over in het algemeen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over neuken. Ik had het over zakje die een leuke avond gehad heeft en ja hij heeft gezoend met iemand, maar hij heeft gewoon plezier gehad, zonder seks zoals ik begreep
Voor de rest reageerde ik alleen op het feit dat als je een keer seks hebt je gelijk oppervlakkig genoemd wordt, en daar kan ik niet tegen.
d'r was genoeg ander leuk spul te zienquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:01 schreef Ang3l het volgende:, en als je't niet wilt zien dan keer je je hoofd maar de andere kant op. Wat ik dan ook deed
Richting dansvloer en HUP op de blokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |