Ik wilde het niet zeggen, maar ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Na het teruglezen kan ik écht alleen maar zeggen dat ik blij was er niet bij geweest te zijn. Wat een kwaadaardige rotzooi, en die nasleep.
en dat is erg want je bent nog in de kast?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:23 schreef MisterO het volgende:
Sjezus mn mam heeft mn Pann kaartje gevonden...
Waar lag ie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:23 schreef MisterO het volgende:
Sjezus mn mam heeft mn Pann kaartje gevonden...
Niks kwaadaardigs gedaan of gemerkt die avond. Ik spring gewoon rond en ik denk dat er weinig mensen zijn (op 1 na) met hard feelings. Hooguit hard something else van de nawee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Na het teruglezen kan ik écht alleen maar zeggen dat ik blij was er niet bij geweest te zijn. Wat een kwaadaardige rotzooi, en die nasleep.
We kunnen inderdaad een hoop zeggenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je kunt een hoop zeggen, maar een bitch ben ik niet![]()
Si, het zat nog in mn jas en mn mam wilde het wassen, toen kwam ze het tegen. Nu weet ik niet of ik vrolijk moet zijn of niet. Ik wilde dit heeeel anders aanpakkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef maedel het volgende:
[..]
en dat is erg want je bent nog in de kast?
Het is allemaal volledig overdreven en overtrokkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar ik dacht precies hetzelfde..
quote:Nah, ik heb ook wel eens een normale plezierige minimeet gehad, maar dat was met drie Fok!ers die hier niet bij waren.. En hier eigenlijk ook nauwelijks meer posten. Misschien juist wel daarom.
Dus je bent nu wel uit de kast?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Si, het zat nog in mn jas en mn mam wilde het wassen, toen kwam ze het tegen. Nu weet ik niet of ik vrolijk moet zijn of niet. Ik wilde dit heeeel anders aanpakken![]()
Ik ben nu half uit de kast, mn pap en broertje weten het niet (en vrienden uit de omgeving ook nog niet helemaal).quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Dus je bent nu wel uit de kast?
Ik moet zeggen dat ik het typisch vind dat je gewoon naar een homofeest kunt gaan zonder dat ze dat thuis weten. Maar goed, dat zal de generatiekloof wel zijn![]()
Ik heb geen slaapplek.. en zonder slaapplek gaat ik niet richting Braboland..quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Trouwens 10 November is Pann in de 013 in Tilburg, wie gaan er mee?![]()
Nou, dan hoop ik dat die andere helft ook zo geregeld isquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben nu half uit de kast, mn pap en broertje weten het niet (en vrienden uit de omgeving ook nog niet helemaal).
Oh ja ik ga al een half jaar naar toffe homofeesten, maar daar heb ik allemaal leuke smoezen voor![]()
De andere helft is meer complicated. Damn wat voelt dit raar...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat die andere helft ook zo geregeld isBen je meteen van dat onrustige gevoel met die smoezen af
Eigenlijk best wel een belangrijke dag voor je dan![]()
Dat was alleen maar omdat Kugje naast me zat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is allemaal volledig overdreven en overtrokkenNoem het moraal, noem het afgunst, noem het bitchen of de nichtenscene. Who cares! Ik heb me vermaakt, en da's het belangrijkste
O ja, en wonderer want die was helemaal vanuit de US of A
[..]
Ik zat tegenover je in het restaurant bij mijn eerste meet en ik heb me KEURIG gedragen toen!!!
En zo hoor je telkens weer iets nieuwsquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:08 schreef error het volgende:
We hebben er nog zo een gehad: Tech (maar alleen voor onder 18).
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:13 schreef error het volgende:
Geweldig dit! Vooral ook erg leuk om te lezen dat de mensenkennis van enkele Fokkers nogal te wensen overlaat. Wat een verrassing dat bepaalde user alles probeerde te neucken wat los en vast zat. We hebben er nog zo een gehad: Tech (maar alleen voor onder 18). Ik zou zeggen kijk eens welke users opeens weer in het topic opduiken als er vers vlees is. Niets mis mee, maar HALLLOOO, hoe suf kun je zijn.
Tja, en bepaalde user heeft natuurlijk een trauma van een vorige neukmeet toen het verse vlees wat hij wilde voor zijn ogen werd weggenaaidDat wil niet zeggen dat ie moreel geen punt heeft...
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren..
Maar daar kan ik toch niets aan doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]!
Het was mij ook al opgevallen dat Een Zekere User binnen vijf minuten reageerde op de eerste post van Zakje, na een periode van lange stilte. Maar goed..
[..]
pfff, jij wist niet eens wie Jeffery Dahmer was. Dus dat je dit niet weet .....quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En zo hoor je telkens weer iets nieuws.
Ja dit dus, maar dat had ik nog niet gelezen toen ik het typte.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]!
Het was mij ook al opgevallen dat Een Zekere User binnen vijf minuten reageerde op de eerste post van Zakje, na een periode van lange stilte. Maar goed..
[..]
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch niets aan doen![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |