Ik wist dat ie seriemoordenaar en kannibaal wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:32 schreef error het volgende:
pfff, jij wist niet eens wie Jeffery Dahmer was. Dus dat je dit niet weet .....![]()
Ik kijk nu nog in eens naar de foto's in je fotoboek, Zakje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:42 schreef error het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Wat is het forum-equivalent van zaadvragende ogen?
Ik was op de meet........quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik kijk nu nog in eens naar de foto's in je fotoboek, Zakje.
Ben je eigenlijk wel echt? vraag ik me nu af.
Of ben je een oude-kale-fok!vossen fatamorgana?
Ik dus niet.quote:
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dus niet..
En ik had natuurlijk ook al begrepen dat je op die meet was, maar het komt nu gewoon erg typisch over allemaal.
Ergens is het wel grappig.
Jaloezie, afgunst I dont know. Omdat sommigen zelf geen leven hebben, borduren ze op iets voort wat een aantal dagen gebeurde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?![]()
En oh neeeeee, hij had daarna sex met een ander, god oh god, wat een drama. Kom op mensen, het is 2007, geen 1920. Zelf heb ik er geen problemen mee, mijn avond was erg leuk, waarom maken andere mensen er dan zo'n probleem van?
*denkt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
goed gezegd zakje zo is het, als je zelf maar lol hebt. Dat gedoe allemaal over sex enzo., we hebben toch allemaal wel eens gezoend met een jongen aan het begin van de avond om met een ander uiteindelijk in bed te belanden.
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?![]()
En oh neeeeee, hij had daarna sex met een ander, god oh god, wat een drama. Kom op mensen, het is 2007, geen 1920. Zelf heb ik er geen problemen mee, mijn avond was erg leuk, waarom maken andere mensen er dan zo'n probleem van?
*denkt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
goed gezegd zakje zo is het, als je zelf maar lol hebt. Dat gedoe allemaal over sex enzo., we hebben toch allemaal wel eens gezoend met een jongen aan het begin van de avond om met een ander uiteindelijk in bed te belanden.
Jij snapt de betekenis van eenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
ik zie nergens een <;)quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt de betekenis van een <:) niet?
*op sinterklaas/kerstlijstje zet *quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, wat een sey boek tot nu toe!![]()
Dat zwoele sexy aftastende nooit aanrakende heimelijk verlangende fantaserende doet ie 'of doet ie 't niet wil ie 't of wil ie 't niet stiekem met woorden en bewegingen flirtende van die twee jongens. Heeeeel voorzichtig en knap beschreven.
Iemand met een hoedje, Giel Beelen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt de betekenis van een <:) niet?
Wat ben je toch een zeikwijf met je oppervlakkig, als ik een diepzinnig gesprek wil dan ga ik zeker niet naar een Pann feest. Wat is er toch mis mee om gewoon plezier te hebben, en ja in eerste plaats voor jezelf.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.
Verbazing over de naiviteit van anderen eerder. Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest waar meer dan 1 medefokkers rondliepen alsof ze in een darkroom vol maagden waren. Oppervlakkigheid kan zeker irritatie opwekken, kan ik je uit ervaring vertellen.
Ben toch niet helemaal met je eens, pann als een seksfeest dat is nieuw voor mij hu, sinds wanneer. En niemand heeft er over dat er iets mis is met plezier maken maar dat kan ook op een ander manier dan is het gelukt om iemand te neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zeikwijf met je oppervlakkig, als ik een diepzinnig gesprek wil dan ga ik zeker niet naar een Pann feest. Wat is er toch mis mee om gewoon plezier te hebben, en ja in eerste plaats voor jezelf.
Je zet jezelf wel neer als een pissig oud wijf nu, en als je dat nog nooit gedaan hebt, 2 jongens op een avond, dan heb je wat gemist. Ga een naar buiten en geniet
Ten eerste ben ik zeker geen meisje, maar goed dat wist je al. Bovendien heb ik dat nooit gezegd. Ik zei alleen dat er soms niks mis mee is, en dat je een zeikwijf ben om een ieder die gewoon af en toe lol heeft gelijk oppervlakkig te noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef error het volgende:
Beste Nuno, meisje, niet voor iedereen bestaat genieten uit rondneuken
Toch niet *toen* hè.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest
Ik had het ook niet over neuken. Ik had het over zakje die een leuke avond gehad heeft en ja hij heeft gezoend met iemand, maar hij heeft gewoon plezier gehad, zonder seks zoals ik begreepquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben toch niet helemaal met je eens, pann als een seksfeest dat is nieuw voor mij hu, sinds wanneer. En niemand heeft er over dat er iets mis is met plezier maken maar dat kan ook op een ander manier dan is het gelukt om iemand te neuken.
Ik had het niet over zakje maar over in het algemeen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over neuken. Ik had het over zakje die een leuke avond gehad heeft en ja hij heeft gezoend met iemand, maar hij heeft gewoon plezier gehad, zonder seks zoals ik begreep
Voor de rest reageerde ik alleen op het feit dat als je een keer seks hebt je gelijk oppervlakkig genoemd wordt, en daar kan ik niet tegen.
d'r was genoeg ander leuk spul te zienquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:01 schreef Ang3l het volgende:, en als je't niet wilt zien dan keer je je hoofd maar de andere kant op. Wat ik dan ook deed
Richting dansvloer en HUP op de blokken!
Ik heb niet iedereen die lol maakt oppervlakkig genoemd. Ik heb mensen die alleen maar naar een meet gaan om te neuken oppervlakkig genoemd. Daar zit in mijn wereld nogal een verschil tussen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik zeker geen meisje, maar goed dat wist je al. Bovendien heb ik dat nooit gezegd. Ik zei alleen dat er soms niks mis mee is, en dat je een zeikwijf ben om een ieder die gewoon af en toe lol heeft gelijk oppervlakkig te noemen.
Probeer de persoon eerst eens te leren kennen en je zult misschien nog wel voor verassingen komen te staan, maar dat zal wel eng zijn want dan moet je de deur uit.
Nee, het was een grotere meet in Utrecht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Toch niet *toen* hè..
I knowquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:08 schreef Cairon het volgende:
ik en error die het in principe met elkaar eens zijn...
Hell must have surely frozen over.
Je was dan ook het middelpunt van de belangstellingquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
Volgens mij heb ik daar nog foto's van![]()
Ach voelde me even aangesproken, maar ik laat het maar. Trouwens achter iedere slet zit ook een gewoon mens, en geloof me heel vaak ook betrouwbaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik had het niet over zakje maar over in het algemeen.
Mooie sletten zijn leuk om mee naar bed te gaan maar voor de rest onbetrouwbaar als de pest.
Als ik slank en mooi genoeg uitzag, zou ik ook met elk jt look-a-like het bed in duiken.
Er was helemaal geen belangstelling, denk ik? Huhquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef error het volgende:
[..]
Je was dan ook het middelpunt van de belangstelling![]()
The good old days toen je nog versch vleesch was![]()
En wij ben jij dan wel niet om over het gedrag van anderen te oordelen, laat staan het gedrag te veroordelen? Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen....quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.
Verbazing over de naiviteit van anderen eerder. Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest waar meer dan 1 medefokkers rondliepen alsof ze in een darkroom vol maagden waren. Oppervlakkigheid kan zeker irritatie opwekken, kan ik je uit ervaring vertellen.
*werp*quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
En wij ben jij dan wel niet om over het gedrag van anderen te oordelen, laat staan het gedrag te veroordelen? Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen....
wat lievquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Er was helemaal geen belangstelling, denk ik? Huh![]()
. Althans niet tijdens de meet. Uh denk ik
.
Iets begint wel op te dagen jah...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:19 schreef error het volgende:
[..]
wat lievje had het niet door
We hadden met een aantal man/homo een pooltje of dat [bepaalde user] zich in kon houden of je ter plekke zou nemen...
Ze vochten (bijna letterlijk) om de eer, maar T zat het dichtste bij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iets begint wel op te dagen jah...
Wie was de bepaalde user dan wel?Ene T of N, aangezien die beiden er ook waren.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:07 schreef error het volgende:
[..]
Nee, het was een grotere meet in Utrecht.
Maar ik kan me herinneren dat ook bij kleinere meets mensen nog wel eens bang van me werden![]()
Dat valt best mee. Je stelt je alleen af en toe erg vaak erg onmogelijk op.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nooit het doelwit van lust geweest![]()
Goddank voor de gruwelijkheid van mijn binnen en buiten kant.
Ik niet, ik drink over een week of 2 alleen een bakkie koffie met hem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef Cairon het volgende:
Overigens drie keer raden wie er vanavond een etentje had met CDP in Utrecht? Jah die oude snoeperd gaat nu eenmaal voor jong.
Hehe, ik heb niet geknepenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel nog steeds de blauwe plekken..
Onzin, ik heb nog nooit sjans gehad met een fokker, ik ben nog nooit het doelwit geweest van dat soort uitingen van verotte lust.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:25 schreef error het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Je stelt je alleen af en toe erg vaak erg onmogelijk op.
Als ik me goed herinner hebben wij tijdens die meet ook een leuk en normaal gesprek gehad.
Zal ik je een leuke make-over geven danquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Onzin, ik heb nog nooit sjans gehad met een fokker, ik ben nog nooit het doelwit geweest van dat soort uitingen van verotte lust.
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zei het toch?
Zakje, Nathan en mijn buurmanquote:
Ik heb niemand het zien ontkennen wat Kugje heeft beschreven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt zó hylarisch om te lezen dat 1 user een ietwat aangedikt beeld zet over 3 personen op de meet die met elkaar verwikkeld waren terwijl er nog tig waren die zich heel normaal hebben gedragen, en dat alle bekende zuurknarsen zich meteen bedienen van een "zie je wel" en Sodom & gomorra verwijzingen.
Humor
Heb je een ander topic gelezen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt zó hylarisch om te lezen dat 1 user een ietwat aangedikt beeld zet over 3 personen op de meet die met elkaar verwikkeld waren terwijl er nog tig waren die zich heel normaal hebben gedragen, en dat alle bekende zuurknarsen zich meteen bedienen van een "zie je wel" en Sodom & gomorra verwijzingen.
Humor
Excuseer, excuseerquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zakje, Nathan en mijn buurman![]()
Wel opletten he
Aandikkingen zijn niet noodzakelijkerwijs leugens. Maar je doet nu net of het 1 grote Griekse orgie easquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:32 schreef Cairon het volgende:
Aangedikt beeld? Wat is er dan aangedikt aan?
Verkondig ik dan onwaarheden?
Je doelt toch niet op mij hé?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachenHet is misschien ook maar beter dat bepaalde mensen er niet aren. Aan hartverzakkingen bezweken lijven zijn vervelend om overheen te stappen op de dansvloer
O ja, mochten jullie nog kaartjes willen voor Sodom & Gomorra part II: Vrijdag is het Friso-feest in de grote zaal van de Effenaar, en mijn Buurman en ik gaan. Evenals de overige 2 van de Heilige Drie-Eenheid, en tante V. Beware! BEWAAAAARE!
![]()
Vast wel, geen idee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach voelde me even aangesproken, maar ik laat het maar. Trouwens achter iedere slet zit ook een gewoon mens, en geloof me heel vaak ook betrouwbaar
Vet: De eerste onwaarheidquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:36 schreef Cairon het volgende:
Mitchell die zich liet bedienen door Nathan, omdat ze een soort van sexdate hadden afgesproken en hij blijkbaar Zakje wilde bewijzen dat hij ook Nathan kon hebben.
Je hebt het me zelf verteld. Mitchell en Nathan hadden een soort van sexdate, Nathan ging nadat Zakje wegging, maar wat graag over Mitchell heen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Een soap is er niks bij!
Wat probeer je nou te bereiken? Dat ik me rottig ga voelen? Daar ben ik veels te mooi en vrolijk voor schatquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:37 schreef Cairon het volgende:
Overigens Zakje, naar het schijnt heeft Mitchell weinig hoeven te doen om Nathan over zich heen te krijgen.
Het thema is Jazz, dus daar past een pak heel goed bij!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doet toch niet op mij hé?
De volgende keer dat ik je weer een keer zie kom ik in pakquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het thema is Jazz, dus daar past een pak heel goed bij!
Nee hoor, rot zul je je echt niet door mij voelen hoor, want alles wat ik zeg gaat rechtstreeks door je heen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef Zakje het volgende:
Wat probeer je nou te bereiken? Dat ik me rottig ga voelen? Daar ben ik veels te mooi en vrolijk voor schat![]()
ach het is altijd het zelfde, sta je een keer te zoenen dan heb je de wereld in je bed gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Humor
''laat gebruiken' ? Het was maar zoenen, sinds wanneer is dat iets wat ééns in de 5 jaar gebeurt? Ik had er gewoon wel zin in, dus ik deed het, en wat ik me ervan herinner kan hij heel goed zoenenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee hoor, rot zul je je echt niet door mij voelen hoor, want alles wat ik zeg gaat rechtstreeks door je heen.
Dat jij je vol overgave laat gebruiken, ach dat is jouw keuze toch.
Maar laten we voorop stellen dat Nathan scoren net zoiets is als trots zijn dat je in the Python mag, je denkt dat het een spannende attractie is... maar laten we well stellen, dat dachten de hordes mensen die voor je kwamen ook toen ze er gratis een ritje in maakten.
Ik zou bijna denken dat je zelf een keer dat ritje hebt gemaaktquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:43 schreef Cairon het volgende:
Maar laten we voorop stellen dat Nathan scoren net zoiets is als trots zijn dat je in the Python mag, je denkt dat het een spannende attractie is... maar laten we well stellen, dat dachten de hordes mensen die voor je kwamen ook toen ze er gratis een ritje in maakten.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
''laat gebruiken' ? Het was maar zoenen, sinds wanneer is dat iets wat ééns in de 5 jaar gebeurt?
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nooit het doelwit van lust geweest![]()
Goddank voor de gruwelijkheid van mijn binnen en buiten kant.
Wat in jouw geval dan ook wel weer zo is, maar dat terzijdequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach het is altijd het zelfde, sta je een keer te zoenen dan heb je de wereld in je bed gehad![]()
Ik ben in andere achtbanen geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je zelf een keer dat ritje hebt gemaaktWant hoe kan iemand zeggen dat de Python niet spannend is als ie 'm alleen maar heeft horen rijden en er niet zelf in zat?
Oh-oh-oh, komt hier de aap uit de spreekwoordelijke mouw ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.
trouwens voor iemand met een dudesnude account en iemand die zijn piemel op de cam laat zien, gedraag je too much als helige maagd maria.
Denk eens dieper wat na wat de achterliigende gedachte is dat je niet dierlijk achterna bent gezeten.
Gboy is doodquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
Zakje, misschien moet je eens kletsen met Vlarp, en Waxxer en Gboy, en nog wat anderen hier... die hebben ook allemaal al een ritje gehad op Nathan, misschien hebben ze tips voor je.
Cairon kijkt Nathan diep in zijn ogen en zegt zachtjes ik wil ook een ritjequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
Zakje, misschien moet je eens kletsen met Vlarp, en Waxxer en Gboy, en nog wat anderen hier... die hebben ook allemaal al een ritje gehad op Nathan, misschien hebben ze tips voor je.
Daar ga ik je aan houden! Dan wel dat ene waar dat zwarte strakke shirt onder kan he!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je weer een keer zie kom ik in pak
En ook dáár ga ik je aan houdenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar we gaan niet zoenen.
Maar als je een ritje hebt gehad in de kinderachtbaan van Drievliet dan weet je toch ook niet hoe de Goliath van Sixflags is?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben in andere achtbanen geweest.
Was het weer truth or Dare tijd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
nee hoor
Maar mijn regel op de webcam is nog altijd heel braaf "I'll show you mine if you show me yours"
Dus bij deze laat Sam ons weten dat ik ook zijn piemeltje gezien heb.
Het is toch ook een veel te leuk onderwerpquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.
trouwens voor iemand met een dudesnude account en iemand die zijn piemel op de cam laat zien, gedraag je too much als helige maagd maria.
Denk eens dieper wat na wat de achterliigende gedachte is dat je niet dierlijk achterna bent gezeten.
De nasleep na een nachtelijke avontuurtje met Nathanquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vlarp is dronken, Gboy is dood, en waxxer...die woont in zwolle.
De sfeer op de meet was leukerquote:
Ik doe mijn best en met hulp van Cairon gaat het primaquote:
Laat het aan een zuurpruim over om het zoete fruit te doen doordrenken met azijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef error het volgende:
[..]
Ik doe mijn best en met hulp van Cairon gaat het prima![]()
Hup *pets* Pak uit en slapen! Je bed wacht, een of andere jongen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed, maar dit is op z'n zachts gezegd, vermakelijk.
hoor ik hier bitterheid, het komt wel goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben in andere achtbanen geweest.
ok andere analogie
Nathan is de dorpsfiets, oud, versleten, en iedereen heeft er al een ritje op gehad, en naderhand heb je zadelpijn.
De vraag is wie heeft hem niet gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
nee hoor
Maar mijn regel op de webcam is nog altijd heel braaf "I'll show you mine if you show me yours"
Dus bij deze laat Sam ons weten dat ik ook zijn piemeltje gezien heb.
Bij jij nu Tante V?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op mij hé?
Toch kunnen grapefruits best lekker zijn op een aparte manierquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat het aan een zuurpruim over om het zoete fruit te doen doordrenken met azijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |