Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nooit het doelwit van lust geweest![]()
Goddank voor de gruwelijkheid van mijn binnen en buiten kant.
Wat in jouw geval dan ook wel weer zo is, maar dat terzijdequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach het is altijd het zelfde, sta je een keer te zoenen dan heb je de wereld in je bed gehad![]()
Ik ben in andere achtbanen geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je zelf een keer dat ritje hebt gemaaktWant hoe kan iemand zeggen dat de Python niet spannend is als ie 'm alleen maar heeft horen rijden en er niet zelf in zat?
Oh-oh-oh, komt hier de aap uit de spreekwoordelijke mouw ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.
trouwens voor iemand met een dudesnude account en iemand die zijn piemel op de cam laat zien, gedraag je too much als helige maagd maria.
Denk eens dieper wat na wat de achterliigende gedachte is dat je niet dierlijk achterna bent gezeten.
Gboy is doodquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
Zakje, misschien moet je eens kletsen met Vlarp, en Waxxer en Gboy, en nog wat anderen hier... die hebben ook allemaal al een ritje gehad op Nathan, misschien hebben ze tips voor je.
Cairon kijkt Nathan diep in zijn ogen en zegt zachtjes ik wil ook een ritjequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
Zakje, misschien moet je eens kletsen met Vlarp, en Waxxer en Gboy, en nog wat anderen hier... die hebben ook allemaal al een ritje gehad op Nathan, misschien hebben ze tips voor je.
Daar ga ik je aan houden! Dan wel dat ene waar dat zwarte strakke shirt onder kan he!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je weer een keer zie kom ik in pak
En ook dáár ga ik je aan houdenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar we gaan niet zoenen.
Maar als je een ritje hebt gehad in de kinderachtbaan van Drievliet dan weet je toch ook niet hoe de Goliath van Sixflags is?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben in andere achtbanen geweest.
Was het weer truth or Dare tijd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
nee hoor
Maar mijn regel op de webcam is nog altijd heel braaf "I'll show you mine if you show me yours"
Dus bij deze laat Sam ons weten dat ik ook zijn piemeltje gezien heb.
Het is toch ook een veel te leuk onderwerpquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.
trouwens voor iemand met een dudesnude account en iemand die zijn piemel op de cam laat zien, gedraag je too much als helige maagd maria.
Denk eens dieper wat na wat de achterliigende gedachte is dat je niet dierlijk achterna bent gezeten.
De nasleep na een nachtelijke avontuurtje met Nathanquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vlarp is dronken, Gboy is dood, en waxxer...die woont in zwolle.
De sfeer op de meet was leukerquote:
Ik doe mijn best en met hulp van Cairon gaat het primaquote:
Laat het aan een zuurpruim over om het zoete fruit te doen doordrenken met azijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef error het volgende:
[..]
Ik doe mijn best en met hulp van Cairon gaat het prima![]()
Hup *pets* Pak uit en slapen! Je bed wacht, een of andere jongen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed, maar dit is op z'n zachts gezegd, vermakelijk.
hoor ik hier bitterheid, het komt wel goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben in andere achtbanen geweest.
ok andere analogie
Nathan is de dorpsfiets, oud, versleten, en iedereen heeft er al een ritje op gehad, en naderhand heb je zadelpijn.
De vraag is wie heeft hem niet gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
nee hoor
Maar mijn regel op de webcam is nog altijd heel braaf "I'll show you mine if you show me yours"
Dus bij deze laat Sam ons weten dat ik ook zijn piemeltje gezien heb.
Bij jij nu Tante V?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op mij hé?
Toch kunnen grapefruits best lekker zijn op een aparte manierquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat het aan een zuurpruim over om het zoete fruit te doen doordrenken met azijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |