Ik heb niet iedereen die lol maakt oppervlakkig genoemd. Ik heb mensen die alleen maar naar een meet gaan om te neuken oppervlakkig genoemd. Daar zit in mijn wereld nogal een verschil tussen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik zeker geen meisje, maar goed dat wist je al. Bovendien heb ik dat nooit gezegd. Ik zei alleen dat er soms niks mis mee is, en dat je een zeikwijf ben om een ieder die gewoon af en toe lol heeft gelijk oppervlakkig te noemen.
Probeer de persoon eerst eens te leren kennen en je zult misschien nog wel voor verassingen komen te staan, maar dat zal wel eng zijn want dan moet je de deur uit.
Nee, het was een grotere meet in Utrecht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Toch niet *toen* hè..
I knowquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:08 schreef Cairon het volgende:
ik en error die het in principe met elkaar eens zijn...
Hell must have surely frozen over.
Je was dan ook het middelpunt van de belangstellingquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
Volgens mij heb ik daar nog foto's van![]()
Ach voelde me even aangesproken, maar ik laat het maar. Trouwens achter iedere slet zit ook een gewoon mens, en geloof me heel vaak ook betrouwbaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik had het niet over zakje maar over in het algemeen.
Mooie sletten zijn leuk om mee naar bed te gaan maar voor de rest onbetrouwbaar als de pest.
Als ik slank en mooi genoeg uitzag, zou ik ook met elk jt look-a-like het bed in duiken.
Er was helemaal geen belangstelling, denk ik? Huhquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef error het volgende:
[..]
Je was dan ook het middelpunt van de belangstelling![]()
The good old days toen je nog versch vleesch was![]()
En wij ben jij dan wel niet om over het gedrag van anderen te oordelen, laat staan het gedrag te veroordelen? Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen....quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.
Verbazing over de naiviteit van anderen eerder. Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest waar meer dan 1 medefokkers rondliepen alsof ze in een darkroom vol maagden waren. Oppervlakkigheid kan zeker irritatie opwekken, kan ik je uit ervaring vertellen.
*werp*quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
En wij ben jij dan wel niet om over het gedrag van anderen te oordelen, laat staan het gedrag te veroordelen? Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen....
wat lievquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Er was helemaal geen belangstelling, denk ik? Huh![]()
. Althans niet tijdens de meet. Uh denk ik
.
Iets begint wel op te dagen jah...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:19 schreef error het volgende:
[..]
wat lievje had het niet door
We hadden met een aantal man/homo een pooltje of dat [bepaalde user] zich in kon houden of je ter plekke zou nemen...
Ze vochten (bijna letterlijk) om de eer, maar T zat het dichtste bij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iets begint wel op te dagen jah...
Wie was de bepaalde user dan wel?Ene T of N, aangezien die beiden er ook waren.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:07 schreef error het volgende:
[..]
Nee, het was een grotere meet in Utrecht.
Maar ik kan me herinneren dat ook bij kleinere meets mensen nog wel eens bang van me werden![]()
Dat valt best mee. Je stelt je alleen af en toe erg vaak erg onmogelijk op.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nooit het doelwit van lust geweest![]()
Goddank voor de gruwelijkheid van mijn binnen en buiten kant.
Ik niet, ik drink over een week of 2 alleen een bakkie koffie met hem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef Cairon het volgende:
Overigens drie keer raden wie er vanavond een etentje had met CDP in Utrecht? Jah die oude snoeperd gaat nu eenmaal voor jong.
Hehe, ik heb niet geknepenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel nog steeds de blauwe plekken..
Onzin, ik heb nog nooit sjans gehad met een fokker, ik ben nog nooit het doelwit geweest van dat soort uitingen van verotte lust.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:25 schreef error het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Je stelt je alleen af en toe erg vaak erg onmogelijk op.
Als ik me goed herinner hebben wij tijdens die meet ook een leuk en normaal gesprek gehad.
Zal ik je een leuke make-over geven danquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Onzin, ik heb nog nooit sjans gehad met een fokker, ik ben nog nooit het doelwit geweest van dat soort uitingen van verotte lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |