Ik had ook weinig redenen om zo te zijn die avondquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is veel erger dan jij wat katterigheid betreft
Die gaan elkaar deeeenk ik niet meer spreken (als 't aan Mitch ligt).quote:Wil je hem trouwens vragen of hij de groeten doet aan Jeroen van mij?
Ik kan er zo 3 opnoemen die erger zijn dan ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:16 schreef Sitethief het volgende:
En ik altijd maar denken dat Ang3l de topicslet was,
Is nou in 1 weekend je beeld van me in duigen gevallen? Helemaal niet zo nichterig, helemaal niet zo druk en helemaal niet de grootste slet?quote:terwijl juist die me zeer meeviel![]()
Maar wel gezelliger!quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Onze meetings zijn altijd een stuk minder spannend.
Daar denkt Herb heel anders over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Maar wel gezelliger!![]()
(en minder bitchy)
als de kat van huis isquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Onze meetings zijn altijd een stuk minder spannend.
Da's niet bitchy.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar denkt Herb heel anders over.
Die bitch zag ik nog laatst in H&M toen ik een sjaal aan het kopen wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar denkt Herb heel anders over.
En daarom zit ie nu regelmatig aan de drank.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's toch een duidelijk verschil SAJ!
Wist wel dat ik er iets mee te maken had.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daarom zit ie nu regelmatig aan de drank.
Nou het duo Cairon en TMM heeft bewezen een meet te kunnen organiseren, dus die herkansing die komt er heus wel voor jequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef Nuno_G het volgende:
he wat een stel lekkere bitchen zijn jullie toch. Ik wou dat ik de kans had gehad om wat langer te brlijven en jullie te ontmoeten. Helaas kwam ik alleen even snel een vriend ophalen en waren we weer weg.
Goedemorgen trouwens
Ik ben dan ook weer down for the ridequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het duo Cairon en TMM heeft bewezen een meet te kunnen organiseren, dus die herkansing die komt er heus wel voor je![]()
Je kunt een hoop zeggen, maar een bitch ben ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies, een nichtenbitchride meet zoals die hoort te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |