abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53886860
Allereerst een nieuwe status:
quote:
ABN AMRO World Tennis Tournament verkrijgt felbegeerde ATP "500" status
04-10-2007
Na intensieve onderhandelingen is Ahoy Rotterdam, organisator van het ABN AMRO World Tennis Tournament, erin geslaagd de begeerde ATP 500 status te behalen.

De nieuwe ATP kalender zal met ingang van januari 2009 ingevoerd worden. Deze tenniskalender verdeelt met uitzondering van de vier Grand Slams, de toernooien in zogenaamde 'punten toernooien' waar 1000, 500 of 250 punten verdiend kunnen worden.

In totaal komen er negen 1000-punten toernooien en tien 500-punten toernooien,
waarbij de laatstgenoemde zijn verdeeld tussen Europa, de Verenigde Staten, Zuid Amerika en Zuid-Oost Azië (Rotterdam, Barcelona, Basel, Valencia, Memphis, Washington DC, Acapulco, Dubai, Beijing, Tokyo).

Het ABN AMRO World Tennis Tournament behoort vanaf 2009 tot de '500 categorie' toernooien. De nieuwe ATP kalender zal tijdens de Tennis Masters Cup in Shanghai gepresenteerd worden.

De nieuwe 500 serie betekent voor alle partijen een verbetering. Omdat topspelers verplicht worden om een vastgesteld aantal toernooien te spelen, krijgen organisatoren en publiek een betere garantie op hun aanwezigheid. De spelers krijgen met de 500 serie de gelegenheid om meer (voor de speler zeer belangrijke) rankingpoints te behalen. Voor het ABN AMRO World Tennis Tournament geldt dat het aantal punten dat kan worden behaald wordt verdubbeld.

Voor zowel organisator Ahoy Rotterdam als sponsor ABN AMRO Bank, is deze toezegging een bekroning op het 35-jarige bestaan van het toernooi dat van 18 tot en met 24 februari 2008 haar jubileum editie zal vieren. Het behalen van de verhoogde status past ook in de geplande uitbreiding van Sportpaleis Ahoy en aanverwante ruimtes die in de zomer van 2008 van start zal gaan.

Toernooidirecteur Richard Krajicek: "Het ABN AMRO World Tennis Tournament kent een bijzonder succesvolle historie. Ik ben ontzettend blij met deze erkenning en voor mij persoonlijk is het een emotioneel moment. Ik beschouw het als een beloning op 35 jaar van hard werken door alle mensen die sinds 1974 bij het toernooi betrokken zijn of zijn geweest. In het bijzonder wijlen Wim Buitendijk, die de visie had om het toernooi te laten uitgroeien tot een internationaal aansprekend tennisevenement. Het ABN AMRO World Tennis Tournament heeft zich opnieuw nadrukkelijk bewezen als één van de meest prestigieuze toernooien binnen het internationale tenniscircuit"
En de aankondiging van de eerste namen:
quote:
Nadal komt naar ABN Amro-toernooi
door onze Telesportredactie

ZOETERMEER - Rafael Nadal is volgend jaar de meest aansprekende naam op de 35e editie van het ABN Amro-toernooi. Toernooidirecteur Richard Krajicek kondigde vrijdag tijdens de persconferentie in Zoetermeer met trots de komst van de nummer twee van de wereld aan. Vorig jaar moest de Spanjaard nog afzeggen voor het indoortennisevenement in Ahoy.

„Ik heb Nadal en Roger Federer vorig jaar tot uit den treuren lastig gevallen. Het werd toen bijna gênant. Ik ben daarom blij dat we Nadal eindelijk hebben kunnen vastleggen”, zei Krajicek.

Krajicek dankt de komst van Nadal vooral aan de verschuiving van het toernooi op de kalender. In het verleden zat het grootste Nederlandse ATP-evenement ingeklemd tussen de Daviscup en het lucratieve toernooi in Dubai, waar de toppers Nadal en Federer de voorkeur aan gaven. Met de datum van 18 tot en met 24 februari zit er nu een week tussen Rotterdam en Dubai.

Krajicek: „De nieuwe datum heeft voor Nadal de doorslag gegeven. De zaak was voor de finale van Wimbledon al beklonken. We zijn heel gelukkig dat we de komende jaren geen last meer hebben van de Daviscup en van Dubai. De komst van Federer was dit jaar door Dubai onbespreekbaar, maar nu is in ieder geval alles nog open.”

Naast Nadal geven ook Andy Murray, Lleyton Hewitt en titelverdediger Mikhail Yoezhny volgend jaar acte de présence in Rotterdam. De Nederlanders Robin Haase en Raemon Sluiter kregen van Krajicek een wildcard.

Het ABN Amro-toernooi vindt volgend jaar plaats van 18 tot en met 24 februari.
pi_53887236
In ieder geval zijn we niet te laat met het topic openen.
pi_53888163
tvp , nog maar 4 maanden en een paar dagen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:53:54 #4
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53890229
Rafaaaa!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:02:25 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53890437
Goed topic, je kunt er maar beter op tijd bij zijn. Voor iemand zonder PI het doet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:07:42 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53890578
Rafa . Ik MOET hem zien. Desnoods ga ik élke dag .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:18:48 #7
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53890837
Mag ik stiekem mee in je rugzak?
pi_53923723
haha lekker vroeg dit..zal ik vast een Rosmalen topic openen?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 14 oktober 2007 @ 14:11:14 #9
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53924407
haha ja wel lekker op tijd, nog bijna een half jaar als Rafa op Rosmalen komt en ik daar ook al niet heen kan vreet ik m'n pet op trouwens
pi_54822519
kick
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54822624
En Rogiertje komt niet

Maar Nadally wel en ik hoop dat Djoko lekker thuis blijft
The General voorspelt dat Andy ook niet aanwezig is............... maar in januari weten we het zeker
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54822638
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:07 schreef BVO het volgende:
Rafa . Ik MOET hem zien. Desnoods ga ik élke dag .
Kun jij geen Nadalfantopic maken ???
  zondag 25 november 2007 @ 17:01:28 #13
138195 morgane
Omnomnomnivoor
  zondag 2 december 2007 @ 14:18:49 #14
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54989623
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef morgane het volgende:
Mag ik stiekem mee in je rugzak?
Aww.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 2 december 2007 @ 14:21:22 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54989668
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:30 schreef Tim86 het volgende:
haha lekker vroeg dit..zal ik vast een Rosmalen topic openen?
Misschien een stom idee, maar waarom n iet alvast topics openen voor een aantal belangrijke toernooien in 2008? Ik heb bijvoorbeeld best al zin om te discussiëren over Roland Garros 2008.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_54989772
Ik ben tegen . TheGeneral is geniaal in 't maken in mooie OP's en de AO is de eerste die nu komt .

En die discussie hoort hier ook niet .
pi_54999762
Dus tot nu toe zeker:

In januari wordt de laatste topper bekend gemaakt !
En op zaterdag 16 en zondag 17 februari de kwalificatiewedstrijden voor 4 plaatsen naast bovenstaande spelers

Wie nog meer ? of is dit het ?
pi_55000176
ik verwacht dat Djokovic zeker gaat komen, heeft ook een QF te verdedigen. Ook Ljubicic zal er wel weer bij zijn (maar of je daar vrolijk van gaat worden is weer iets anders..)

Daarnaast heeft Daydenko een halve finale te verdedigen, Held Ferrer een kwart en Robredo bijvoorbeeld ook een kwart. Spelers die er daarnaast bij waren die ook leuk kunnen zijn, zijn bijv. Stepanek (winnaar 2006), Monfils, Clement, Berdych en Nieminen (1/2 finale 2006).

Berdych en Ferrer waren er de laatste jaren steeds bij en zullen dus ook wel komen, hetzelfde geldt voor een Ancic die alleen vorig jaar mistte door zijn blessureleed. Ook Mathieu verwacht ik wel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55000283
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef Tim86 het volgende:
ik verwacht dat Djokovic zeker gaat komen, heeft ook een QF te verdedigen. Ook Ljubicic zal er wel weer bij zijn (maar of je daar vrolijk van gaat worden is weer iets anders..)

Daarnaast heeft Daydenko een halve finale te verdedigen, Held Ferrer een kwart en Robredo bijvoorbeeld ook een kwart. Spelers die er daarnaast bij waren die ook leuk kunnen zijn, zijn bijv. Stepanek (winnaar 2006), Monfils, Clement, Berdych en Nieminen (1/2 finale 2006).

Berdych en Ferrer waren er de laatste jaren steeds bij en zullen dus ook wel komen, hetzelfde geldt voor een Ancic die alleen vorig jaar mistte door zijn blessureleed. Ook Mathieu verwacht ik wel.
Tim, hoe kom je aan die info ?
Wanneer is de definitieve lijst bekend ?
Op de site kan ik alleen maar de info uit mn vorige post vinden
pi_55000665
ergens in januari maken ze het definitief bekend..
Ik heb even de deelnemerslijsten van de laatste jaren bekeken en resultaten via http://tennis.matchstat.com/event.phtml?ID_Event=4613
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55000863
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Tim86 het volgende:
ergens in januari maken ze het definitief bekend..
Ik heb even de deelnemerslijsten van de laatste jaren bekeken en resultaten via http://tennis.matchstat.com/event.phtml?ID_Event=4613
Ok
Hopen dat er dan nog kaarten zijn, anders maar de gok wagen
pi_55000932
ik weiger de gok te wagen bij dat toernooi haha..altijd zoveel pech met afzeggingen...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55039633
Sluiter
pi_55337766
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
Dus tot nu toe zeker:
voor zover er niemand geblesseerd raakt natuurlijk..

Wij zijn op dinsdag van de partij, en als het erg leuk uitpakt plakken we er misschien nog wel een dagje bij
pi_55426452
Ben 'helaas' weer op wintersport tijdens het toernooi. Anders had ik wel gegaan..
pi_55460856
quote:
Toptennis tot 2012
Door MARTIJN VAN BEETEN

AMSTERDAM - De bank mag eerder dit jaar zijn overgenomen, toch blijft ABN Amro tot en met de editie van 2011 de hoofdsponsor van het World Tennis Tournament in Rotterdam. Bovendien heeft Richard Krajicek gisterochtend voor diezelfde periode bijgetekend als toernooi-directeur.

Krajicek, al sinds 2005 de verantwoordelijke man, gaf op het hoofdkantoor van ABN Amro in Amsterdam toe dat hij zich zorgen had gemaakt over de toekomst van het evenement. En niet alleen vanwege de perikelen rond de overname van de hoofdsponsor door het bankentrio Fortis, Santander en Royal Bank of Scotland.

,,De onderhandelingen over de voortzetting van de sponsoring zijn toen een tijdje stilgezet, maar daarna is er meteen slagvaardig gehandeld,’’ stelt Krajicek. ,,Vorig jaar waren we pas na het toernooi rond, kun je nagaan.’’

Krajicek had het moeilijker om voor het evenement in Sportpaleis Ahoy de zogenaamde 500-status te krijgen. Deze status, vanaf 2009 weggelegd voor tien toernooien, was ook voor de hoofdsponsor, die jaarlijks 2,7 miljoen euro in het toernooi steekt, belangrijk voor het voortzetten van de samenwerking.

Als een ware lobbyïst heeft Krajicek gevochten voor zijn toernooi. ,,In januari van dit jaar dacht ik dat het geen probleem zou worden om die status te verkijgen. Daarna kwamen andere geluiden door. Ik denk dat het cruciaal is geweest dat ATP-directeur Etienne de Villiers in februari heeft rondgekeken in Ahoy. Hij kwam ook nog op Kids Day, een drukke dag. Kinderen vroegen mij om handtekeningen, alsof we ze zo hadden geïnstrueerd.’’

De Villiers noemde Rotterdam na zijn bezoek een voorbeeld voor de andere evenementen van de ATP. Sport en entertainment, hand in hand. Zo ziet de voormalige grote man van Disney het graag. ,,Maar als het in februari een week had gestormd en hij had niet naar Nederland kunnen komen, dan weet ik niet of wij die hogere status hadden gekregen,’’ biecht Krajicek op.

Op de US Open in september had Krajicek de laatste kans om een lans te breken voor het World Tennis Tournament. ,,Ik heb één van de meebeslissers letterlijk in de lobby opgewacht. Kon ik hem bij ‘toeval’ treffen en nog even aanspreken.’’

Nu ziet Krajicek een zonnige toekomst. ,,Door die hogere status is de kans groter dat toppers als Rafael Nadal (present in 2008, red.) en Roger Federer komen. Van die tien 500-toernooien moeten ze er ten minste vier spelen.’’

Of de naam ABN Amro aan het Rotterdamse evenement verbonden blijft, is nog de vraag. Volgend jaar februari, bij de 35ste editie, zeker wel. ,,Daarna is alles mogelijk,’’ zegt Ernst Boekhorst, hoofd sponsoring van ABN Amro Nederland. ,,Het belangrijkste is dat we voor de periode tot en met 2011 ons commitment hebben uitgesproken.’’

In 2010 wordt ook nog eens de verbouwing van Sportpaleis Ahoy afgerond. De tribunecapaciteit bij het tennis zal dan met tweeduizend plaatsen zijn verhoogd tot 10.500.
pi_55485717
wie weet dit jaar ook maar eens een kijkje nemen
sowieso naar ordina open dit jaar
pi_55893571
quote:
Ook Djokovic van de partij in Rotterdam
Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Datum: 9-jan-2008 10:24

Toernooidirecteur Richard Krajicek heeft na Rafael Nadal opnieuw een wereldtopper naar Rotterdam weten te halen. Volgens RTV Rijnmond zou Novak Djokovic (foto) in februari meedoen aan het ABN/Amro World Tennis Tournament. Naast de nummer twee en drie van de wereld zullen ook titelhouder Mikhail Youzhny, oud-winnaar Lleyton Hewitt en de Brit Andy Murray acte de presence geven in Ahoy'.

Woensdagmiddag brengt Krajicek tijdens een persconferentie het volledige deelnemersveld naar buiten. Daarin bevinden zich in ieder geval twee Nederlanders. Raemon Sluiter en Robin Haase hebben beiden een wildcard gekregen voor het toernooi. De derde wildcard wordt na de de Australian Open uitgedeeld. (YK)
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:33:42 #29
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55893641
Mooi .
Heb al een kaartje voor de vrijdag, afhankelijk van Nadal koop ik er misschien nog eentje bij.
pi_55894825
quote:
Bij de 35ste editie van het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam zijn vier spelers uit de mondiale top-5 te bewonderen. Naast Rafael Nadal (2), die zijn deelname eerder al bevestigde, spelen ook Novak Djokovic (3),Nikolaj Davydenko (4) en David Ferrer (5) vanaf 18 februari in Ahoy'.

Andere toppers die toernooidirecteur Richard Krajicek wist te strikken, zijn Andy Murray, Lleyton Hewitt, Juan Carlos Ferrero, Ivan Ljubicic, Tomas Berdych, Ivo Karlovic, Jarkko Nieminen, Gaël Monfils en titelverdediger Michail Joezjny.

Robin Haase en Raemon Sluiter ontvingen een wildcard. Naar wie de derde wildcard gaat, is nog niet bekend.
Zozo. Indrukwekkend hoor. Alles behalve Federer en Roddick (en Nalbandian) zal er zijn zo'n beetje. Als ze niet afzeggen.
pi_55896084
wow als deze jongens allemaal gaan spelen...toptoernooi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:39:41 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55903529
Prima entrylist. Ik ga ook wel (een paar keer) kijken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:47:04 #33
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55903722
Kunnen we al geld inzetten in welke week ze gaan afzeggen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:49:29 #34
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_55903798
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Dos37 het volgende:
Kunnen we al geld inzetten in welke week ze gaan afzeggen

Ja, zeg dat wel. Toen Federer en Nadal twee jaar geleden zouden meedoen was ik net op tijd met het annuleren van mijn kaartjes toen ze afzegden.
pi_56273117
Tsonga komt ook aldus nu.nl .
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 januari 2008 @ 12:49:09 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56273180
Hopelijk komen ze ook
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56273994
ik heb al kaartjes voor de vrijdagavond..kwartfinale...merk het wel met de loting..sowieso leuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56275018
Mooie lijst met spelers zeg
pi_56276266
Echt een bizar mooie lijst inderdaad....hopen dat ze nu wel allemaal komen

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56276693
Ik ga eens snel kaarten regelen.
That's all folks!
pi_56276771
Je zou de deelname van Sluiter bijna jammer vinden .
pi_56276833
er zit echt alleen maar wereld(sub)top, jong talent en verrassende spelers bij van het afgelopen en dit jaar...en Sluiter maar misschien kan hij in zijn Rotterdam een rondje pakken door een opgave oid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56277228
Tsonga heet zichzelf aangemeld, en mocht komen op basis van zijn ranking.

Krajicek heeft dus niets hoeven te doen, en krijgt zo een nieuwe publiekstrekker in zijn schoot geworpen.

Nu maar hopen dat al die toppers ook werkelijk komen.
- verwijderd door admin -
pi_56277380
ik ga ook snel kaartjes regelen
Hoop dat ik Nadal kan zien.....
pi_56277392
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:50 schreef groenen het volgende:
Tsonga heet zichzelf aangemeld, en mocht komen op basis van zijn ranking.

Krajicek heeft dus niets hoeven te doen, en krijgt zo een nieuwe publiekstrekker in zijn schoot geworpen.

Nu maar hopen dat al die toppers ook werkelijk komen.
Tsonga kan zich nog zomaar afmelden, die gaat dan de week voor Rotterdam een ander toernooi spelen waar hij nu ongetwijfeld een WC voor krijgt, veel geld innen daarvoor en dan verstek laten gaan door vermoeidheid oid.
pi_56277449
Vorig jaar gegaan, maar nu bne ik dan op wintersport...spijtig...Ik check dit topic achteraf wel even
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56278707
Morgen maar eens een kaartje gaan regelen voor de kwartfinales.
pi_56278854
Hoe gaat het met die Soderling eigenlijk? Ik zei hem nooit ergens, maar staat nog wel 53ste.
pi_56279322
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:11 schreef groenen het volgende:
Hoe gaat het met die Soderling eigenlijk? Ik zei hem nooit ergens, maar staat nog wel 53ste.
Ik dacht eigenlijk dat 'ie nog geblesseerd was.
sig verwijderd door FA
pi_56280330
Soderling is van week tot week een twijfelgeval..had allang fit moeten zijn maar heeft een terugslag gehad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56346294
kaarten binnen voor de finale
pi_56346418
Dat toernooi is toch helemaal niet zo goed bezocht? ik was er twee jaar geleden met de kwartfinales en toen was het zo ongeveer leeg.
Denk nu dat ik gewoon paar dagen vantevoren kaarten bestel ofzo, dan weet ik iig dat degene die ik wil zien, ook daadwerkelijk komen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_56347730
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef Sharapova het volgende:
Dat toernooi is toch helemaal niet zo goed bezocht? ik was er twee jaar geleden met de kwartfinales en toen was het zo ongeveer leeg.
Denk nu dat ik gewoon paar dagen vantevoren kaarten bestel ofzo, dan weet ik iig dat degene die ik wil zien, ook daadwerkelijk komen
De eerste ring was op de vrijdagavond voor de kwartfinales al uitverkocht. Kon alleen nog een kaartje krijgen voor de 2e ring.
pi_56347925
ik had hetzelfde ElmarO
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56348015
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef Tim86 het volgende:
ik had hetzelfde ElmarO
Nou ben ik het ook pas afgelopen vrijdagavond wezen halen, dus aan de ene kant was het te verwachten. Maar aan de plattegrond te zien zit ik op vak CE nog vrij aardig.
pi_56348212
ik heb het via internet gedaan..afgelopen woensdag geloof ik..kan ook donderdag zijn geweest
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 27 januari 2008 @ 21:13:57 #57
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56348535
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef Sharapova het volgende:
Jawel hoor. Komt ook bij dat denk ik meer dan de helft van de mensen niet op hun plek zit .
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:36:47 #58
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56381480
Vamosssssssss Rafa!!!!!

Wie gaan en op welke dagen gaan jullie?

Ik ga wel! Welke dag weet ik nog niet.. maar Rafa gaan we zeker zien! Vamosssss!!!

EDIT: Kaartje gekocht voor de finale En dan wil ik ook nog op vrijdag gaan.. al is het wat klote dat je niet weet of Rafa 's avonds of overdag speelt.

[ Bericht 20% gewijzigd door jojomen4 op 29-01-2008 11:52:55 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56382704
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:36 schreef jojomen4 het volgende:
Vamosssssssss Rafa!!!!!

Wie gaan en op welke dagen gaan jullie?

Ik ga wel! Welke dag weet ik nog niet.. maar Rafa gaan we zeker zien! Vamosssss!!!

EDIT: Kaartje gekocht voor de finale En dan wil ik ook nog op vrijdag gaan.. al is het wat klote dat je niet weet of Rafa 's avonds of overdag speelt.
Kans op 's avonds lijkt me iig groter.
sig verwijderd door FA
pi_56382763
ja, ze bewaren de toppers voor de avonden..Rafa is eerste geplaatst dus dat komt goed (als hij daadwerkelijk meedoet )
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:29:18 #61
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56382804
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:26 schreef Tim86 het volgende:
ja, ze bewaren de toppers voor de avonden..Rafa is eerste geplaatst dus dat komt goed (als hij daadwerkelijk meedoet )
Dat is écht niet (standaard) zo. Ik was afgelopen jaar vrijdag overdag, en zag Djokovic - Robredo en Ferrer - Youzhny. 's Avonds speelden Ljubicic - Mayer en Davydenko - Kohlschreiber.
Dus daar was ik niet ontevreden mee . Oh, en in de ochtend/middag heb je nog een dubbelpartj (bij mij toen de Bryan's, daravan was er echter eentje ziek), in de avond niet.

Ik heb de gok genomen, vrijdag overdag (traditie ) en nu ook dinsdag overdag.

Ah, en als hij overdag speelt zie je hem 's avonds sowieso niet trainen, andersom weer wel .
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:35:28 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56382947
Is er nog sprake van dat Federer gaat meedoen, om zijn niet al te grote voorsprongachterstand op Nadal wat te vergroten. Zal wel niet neem ik aan.

Edit: foutje.

[ Bericht 35% gewijzigd door Federer-fan op 29-01-2008 13:13:22 ]
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:45:02 #63
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56383129
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:29 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat is écht niet (standaard) zo. Ik was afgelopen jaar vrijdag overdag, en zag Djokovic - Robredo en Ferrer - Youzhny. 's Avonds speelden Ljubicic - Mayer en Davydenko - Kohlschreiber.
Dus daar was ik niet ontevreden mee . Oh, en in de ochtend/middag heb je nog een dubbelpartj (bij mij toen de Bryan's, daravan was er echter eentje ziek), in de avond niet.

Ah, en als hij overdag speelt zie je hem 's avonds sowieso niet trainen, andersom weer wel .
Hey BVO,

Ik heb net op de website gekeken en er staat niks over die trainingen. Weet jij waar ze trainen? Is dat op 1 van die 3 velden die op het plattegrond staan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:47:30 #64
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56383208
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hey BVO,

Ik heb net op de website gekeken en er staat niks over die trainingen. Weet jij waar ze trainen? Is dat op 1 van die 3 velden die op het plattegrond staan?
Ja. Nadeel daarvan isechter wel dat dit (volgens mij) niet op vaste, voor het publiek opgestelde, tijden gebeurt. Je moet net het geluk hebben. Toen ik Djokovic zag spelen (2e partij van de dag) stond hij 2 uurtjes van tevoren of zo te spelen daar. Ook een keer naast Hewitt gestaan daar. Maar goed wat ik zei, denk dat die tijden enzo ook heel erg afhankelijk zijn van de speler, weet niet hoe dat bij Rafa gaat.

En er wordt ook weleens niet gespeeld hoor daar, of er zijn clinics, maar als er getraind wordt gebeurd het daar.
pi_56383712
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nog sprake van dat Federer gaat meedoen, om zijn achterstand op Nadal wat te vergroten. Zal wel niet neem ik aan.
Hij heeft geen achterstand op Nadal. En nee.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:12:32 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56383923
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij heeft geen achterstand op Nadal. En nee.
Sorry, ik bedoelde om zijn niet al te grote voorsprong op Nadal wat te vergroten.
pi_56407622
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja. Nadeel daarvan isechter wel dat dit (volgens mij) niet op vaste, voor het publiek opgestelde, tijden gebeurt. Je moet net het geluk hebben. Toen ik Djokovic zag spelen (2e partij van de dag) stond hij 2 uurtjes van tevoren of zo te spelen daar. Ook een keer naast Hewitt gestaan daar. Maar goed wat ik zei, denk dat die tijden enzo ook heel erg afhankelijk zijn van de speler, weet niet hoe dat bij Rafa gaat.

En er wordt ook weleens niet gespeeld hoor daar, of er zijn clinics, maar als er getraind wordt gebeurd het daar.
wat ik merkte in madrid (ok dat was vrouwentennis, maar toch) was dat ze allemaal tot ongeveer 1.5 uur voor de wedstrijd aan het trainen waren. dus ik zou het iig proberen om Rafa dan te spotten
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_56410541
Reden dat Ancic niet speelt:
25 janvier 2008

Mario ANCIC N°7 Mondial (juillet 2006) vient de confirmer sa présence aux internationaux de tennis du Doubs -Open de Franche-Comté

Ritme opdoen bij een challenger dus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:25:45 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56440705
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:29 schreef BVO het volgende:

[..]

Djokovic en Ferrer stonden toen nog niet zo hoog als nu en Ljubicic een Davydenko waren toen iets van 4 en 5 van de wereld. Kortom, de "beste" partijen waren in de avond.
Dubbels worden sowieso steeds minder belangrijk gevonden op de toer. Worden veel gebruikt ook om nieuwe dingen uit te proberen. Andere puntentelling enzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56440754
dat is altijd wel zo geweest...ligt vooral aan het feit dat er zoveel single spelers nu gewoon dubbelen voor wat extra ritme en het wennen aan de baan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:31:44 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56440839
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Djokovic en Ferrer stonden toen nog niet zo hoog als nu en Ljubicic een Davydenko waren toen iets van 4 en 5 van de wereld. Kortom, de "beste" partijen waren in de avond.
Dubbels worden sowieso steeds minder belangrijk gevonden op de toer. Worden veel gebruikt ook om nieuwe dingen uit te proberen. Andere puntentelling enzo
Ah ja dat is zo. Maar goed, ook een keer Federer (als #1) tegen Schalken op die vrijdagmiddag gezien. Je hebt wel een punt idd, maar mijn ervaring over die jaar of 6/7 dat ik er nu kom is dat het heel mooi gebalanceerd is.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:42:21 #72
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56441101
In de avond wordt dus aangeraden zie ik

Weten jullie uit ervaring of de vrijdagavond normaal gesproken uitverkocht is van te voren? Als dat zo is zal ik binnen enkele dagen de beslissing maken om op donderdag of vrijdag avond te gaan en kaartje te kopen.

EDIT: Ow fuck, ik wil eigenlijk toch wachten totdat ik weet hoe laat Rafa mag spelen.
pi_56441213
1e ring was twee weken geleden al uitverkocht op vrijdagavond...2e ring zijn nu nog wel beschikbaar denk ik maar die avond is populair
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56441279
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:31 schreef BVO het volgende:

[..]

Ah ja dat is zo. Maar goed, ook een keer Federer (als #1) tegen Schalken op die vrijdagmiddag gezien. Je hebt wel een punt idd, maar mijn ervaring over die jaar of 6/7 dat ik er nu kom is dat het heel mooi gebalanceerd is.
Federer stond toen nog geen 1, toen stond ook Ferrero (destijds 3e) - Sluiter op het programma, die werd toen 's avonds gespeeld met daarachter nog Escudé-Grosjean.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:47:04 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_56458980
Mooie lijst met namen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56459116
Wessels krijgt overigens de laatste WC.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:55:13 #77
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56459175
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:53 schreef wimderon het volgende:
Federer had hem moeten krijgen.
pi_56459229
Hoop dat Nadal in de finale komt....
Aangezien ik daarvoor kaartjes heb
pi_56459644
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:53 schreef wimderon het volgende:
Leuk, voor zo'n speler kom ik graag kijken.

Stiekem hoop ik een beetje op een ''Ordina Open effect'' .
Kan wel een berg aan punten verdienen.
pi_56460160
Wel foto's maken !!!
( en lekkere verslagen posten gerne)
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:51:22 #81
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56460473
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wel foto's maken !!!
( en lekkere verslagen posten gerne)
Ik zal m'n best doen. Ik ga er ook naartoe. Als ik Nadal zie, kan ik dan nog iets tegen hem zeggen namens jou?
pi_56477299
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik zal m'n best doen. Ik ga er ook naartoe. Als ik Nadal zie, kan ik dan nog iets tegen hem zeggen namens jou?

Neuhhhhh !!
Je mag wel tegen hem zeggen dat je Federer-fan heeft maar diep in je hart voor hem bent
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:08:42 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56481648
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:32 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Neuhhhhh !!
Oké, dan zal ik niks tegen hem zeggen.
quote:
Je mag wel tegen hem zeggen dat je Federer-fan heeft maar diep in je hart voor hem bent
Ja, en dat ik ervoor verketterd word op Fok!.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:57:12 #84
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_56484179
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, en dat ik ervoor verketterd word op Fok!.
Fok!?

Que?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:05:29 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_56484390
Het blijft een beetje een aap.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:06:39 #86
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56484422
Gorilla dan.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:13:01 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56484577
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Fok!?

[ afbeelding ]

Que?
pi_56527016
Ik ben erbij op de kwartfinalevrijdag. (middag)
That's all folks!
pi_56527589
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben erbij op de kwartfinalevrijdag. (middag)

Hoop voor je dat je dan nog in de XL game zit
pi_56530975
Dan moet ik m'n held voor die dag helemaal naar de overwinning schreeuwen, zal wat worden.
That's all folks!
pi_56567061
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Sluiter speelt in Rotterdam z'n laatste toernooi. Hij stopt ermee.

Bron: sportjournaal.
Raemon Sluiter stopt na Ahoy' met tennis.
pi_56567809
Wanneer volgen normaalgesproken de afzeggingen, een week voor het begin? Ik hoop zo dat het veld intact blijft.
That's all folks!
pi_56587817
quote:
Topspelers ABN-AMRO toernooi onzeker
Verschillende publiekstrekkers van het ABN-AMRO toernooi, dat over twee weken begint, zijn licht geblesseerd. Daardoor hebben zij Davis Cup verplichtingen laten schieten.

De nummer twee van de wereld, Rafael Nadal, heeft laten weten niet mee te doen met Spanje tegen Peru. Hij is niet zozeer geblesseerd, maar ziet de wissel van hardcourt naar gravel nog niet zitten. Ook zijn landgenoot David Ferrer doet niet mee tegen Peru. Hij heeft een lichte blessure aan de achillespees en zal volgens een teamarts een weekje in de ziekenboeg moeten plaatsnemen. Andy Murray, momenteel de nummer elf op de wereldranglijst, heeft afgezegd voor de wedstrijd tegen Argentinië. Ook hij zag het gravel nog niet helemaal zitten en heeft zich afgemeld met een knieblessure.

Enkele andere topspelers van het toernooi komen wel gewoon voor hun land uit. Novak Djokovic (3), Nikolaj Davidenko (4) en Lleyton Hewitt (18) zullen zich naar alle waarschijnlijkheid niet afmelden bij Richard Krajicek. De afgelopen jaren heeft Krajicek op het laatste moment ook al te maken gehad met afzeggingen van verschillende publieksspelers.
  donderdag 7 februari 2008 @ 19:07:01 #94
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56587871
quote:
De nummer twee van de wereld, Rafael Nadal, heeft laten weten niet mee te doen met Spanje tegen Peru. Hij is niet zozeer geblesseerd, maar ziet de wissel van hardcourt naar gravel nog niet zitten.
Oftewel, heeft geen fuck met Rotterdam te maken. Maarja, dat kopt zo lekker .
pi_56589424
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
Flutbericht, Nadal en Murray gaan normaalgesproken niet afzeggen. Eerder Djoko, die nu 3 zware DC-partijen in het verschiet heeft en volgende week het toernooi van Marseille met een woensdagstart.

Ferrer en Murray hebben ook nog niet afgezegd voor datzelfde Marseille trouwens.
pi_56592587
Dat bericht gaat helemaal nergens over nee....
pi_56593288
Daar ben ik het ook mee eens, bangmakerij.

Mooi dat die spelers de DC skippen.
That's all folks!
pi_56593484
Ik begon me juist ongerust te maken, geen afzeggingen, dat is niet des Ahoy.
pi_56643231
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:
Ik begon me juist ongerust te maken, geen afzeggingen, dat is niet des Ahoy.
Ze zullen deze week wel binnen stromen.

Djokovic lijkt me nummertje 1.
pi_56643548
die geeft net op in de davis cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56664876
quote:
Laatste wildcard Rotterdam naar Baghdatis
ROTTERDAM - De derde en laatste wildcard voor het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam is vergeven aan Marcos Baghdatis, de nummer zeventien van de wereldranglijst. Dat maakte de organisatie maandag bekend.

De Cyprioot zorgde vorig jaar nog voor ophef door, ondanks een toezegging, niet in Ahoy' te verschijnen. Hij meldde zich de vrijdag voor aanvang van het toernooi af met een blessure, maar speelde een dag later gewoon de finale in Marseille.

Toernooidirecteur Richard Krajicek heeft er diverse keren met de speler en diens management over gesproken. "We kunnen het verleden achter ons laten en ik ben blij dat we Marcos eindelijk in Rotterdam kunnen zien. Hij is een sterke, charismatische speler."
pi_56664950
toch een mooie toevoeging
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56665120
En of ja, hij is zelf ook blij met de deelname en voelde zich vorig jaar er ongemakkelijk onder dat hij niet kon spelen. Hij heeft wat goed te maken volgende week.
That's all folks!
pi_56667188
Een zeer mooie lijst met tennissers zeg! Netjes gedaan van Krajicek. Jammer genoeg zal ik er helemaal niets van meekrijgen aangezien ik er niet ben..
pi_56667197
Dus geen Peter Wessels in Rotterdam?
pi_56667597
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:28 schreef Wopper1 het volgende:
Dus geen Peter Wessels in Rotterdam?
Dat wordt kwalificaties spelen.
pi_56667661
komt wel goed wopper..

Entry deadline: January 28, 2008
Seeding: February 11, 2008

1 Rochus, Olivier BEL 57
2 Benneteau, Julien FRA 62
3 Gulbis, Ernests LAT 66
4 Bolelli, Simone ITA 68
5 Pavel, Andrei ROU 74
6 Korolev, Evgeny RUS 75
7 Zverev, Mischa GER 95
8 Troicki, Viktor SRB 116
9 Karanusic, Roko CRO 123
10 Jones, Alun AUS 126
11 Gabashvili, Teimuraz RUS 127
12 Luzzi, Federico ITA 141
13 Sirianni, Joseph AUS 143
14 (WC)
15 (WC)
16 (WC)

Alternates
1. Galvani, Stefano ITA 155
2. Wessels, Peter NED 158
3. Hernych, Jan CZE 164
4. Moodie, Wesley RSA 168
5. Smeets, Robert AUS 169
6. Ledovskikh, Mikhail RUS 178
7. Peya, Alexander AUT 185
8. Rochus, Christophe BEL 188
9. Bachinger, Matthias GER 189
10. Huta Galung, Jesse NED 195
11. Mertl, Jan CZE 201
12. Guez, David FRA 203
13. Minar, Jan CZE 204
14. Lammer, Michael SUI 215
15. Kudryavtsev, Alexandre RUS 217

Wildcards voor kwalificatie gaan toch wel naar de NL'ers en dan serveert ie zichzelf wel het toernooi in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56667796
Toch ernstig dat alleen Haase als enige Nederlander op eigen kracht de kwalificaties had gehaald.

Nogmaals trouwens: Fantastisch line up. Bercy, Madrid en Hamburg moeten het doorgaans met minder doen.
pi_56668879
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:02 schreef Tim86 het volgende:
komt wel goed wopper..

Entry deadline: January 28, 2008
Seeding: February 11, 2008

1 Rochus, Olivier BEL 57
2 Benneteau, Julien FRA 62
3 Gulbis, Ernests LAT 66
4 Bolelli, Simone ITA 68
5 Pavel, Andrei ROU 74
6 Korolev, Evgeny RUS 75
7 Zverev, Mischa GER 95
8 Troicki, Viktor SRB 116
9 Karanusic, Roko CRO 123
10 Jones, Alun AUS 126
11 Gabashvili, Teimuraz RUS 127
12 Luzzi, Federico ITA 141
13 Sirianni, Joseph AUS 143
14 (WC)
15 (WC)
16 (WC)

Alternates
1. Galvani, Stefano ITA 155
2. Wessels, Peter NED 158
3. Hernych, Jan CZE 164
4. Moodie, Wesley RSA 168
5. Smeets, Robert AUS 169
6. Ledovskikh, Mikhail RUS 178
7. Peya, Alexander AUT 185
8. Rochus, Christophe BEL 188
9. Bachinger, Matthias GER 189
10. Huta Galung, Jesse NED 195
11. Mertl, Jan CZE 201
12. Guez, David FRA 203
13. Minar, Jan CZE 204
14. Lammer, Michael SUI 215
15. Kudryavtsev, Alexandre RUS 217

Wildcards voor kwalificatie gaan toch wel naar de NL'ers en dan serveert ie zichzelf wel het toernooi in
pi_56703256
Verder hoef je eigenlijk geen enkele speler uit de kwali's te zien in het hoofdtoernooi. Verder ook nog geen afzeggingen, gaat de goede kant op.
That's all folks!
pi_56703354
ik zou gabashvili er wel bij willen zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56717068
quote:
Krajicek: 'Het nummer van Federer heb ik niet'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 13-feb-2008 15:25

Het ABN/Amro-toernooi begint volgende week voor de vijfde keer met Richard Krajicek als toernooidirecteur. De Wimbledon-kampioen van 1996 legde opnieuw een aantal toppers vast voor het evenement in Ahoy', maar Roger Federer ontbreekt. 'Zijn nummer heb ik niet', zegt hij in een interview met Vara TV Magazine.

Krajicek vertelt in het interview dat de topspelers waarschijnlijk niet naar Rotterdam waren gekomen als hij zich minder goed had gedragen tijdens zijn actieve loopbaan. 'Nadal ken ik niet uit de tijd dat ik tenniste. De manager van Nadal, Carlos Costa, is een goede vriend van mij. Tegen Federer heb ik twee keer gespeeld. Ik bel of sms zijn vriendin weleens, maar zijn nummer heb ik niet. Bovendien is het voor de zakelijke kanten makkelijker om met zijn manager te spreken. Van Lleyton Hewitt heb ik wel een nummer, die kan ik zo bellen.'

In het interview gaat het tevens over de plannen van de oud-tennisser om ooit minister van Sport te worden. 'Laten we de goede volgorde aanhouen: een ministerie van Sport vind ik belangrijker dan dat ik minister van Sport word,' zegt Krajicek, die de functie van staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport niet ziet zitten. 'Ik weet veel van sport, maar niets van ouderenzorg en gehandicaptenzorg. En je moet voor het hoogst haalbare gaan en dat is een ministerie.
pi_56717433
"Ik bel of sms zijn vriendin weleens, maar zijn nummer heb ik niet. "

Krajicek...pimp! Nu weten we waarom God nooit kom..zijn sletjah heeft de hots voor Richard..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56718190
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Tim86 het volgende:

Krajicek...pimp! Nu weten we waarom God nooit kom..zijn sletjah heeft de hots voor Richard..
  donderdag 14 februari 2008 @ 07:58:02 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56720117
quote:

Nee, hij heeft het nummer van Mirka omdat zij Federers manager is.
pi_56723266
Tevens heeft hij z'n handen al vol aan la Deckers.
That's all folks!
pi_56724880
Nog geen afzeggingen?
pi_56727019
Tuurlijk niet, want BVO en ik komen o.a. Wie wil die nou niet zien zitten (op de tribune).
That's all folks!
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:22:58 #119
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56727210
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk niet, want BVO en ik komen o.a. Wie wil die nou niet zien zitten (op de tribune).
Volgens mij gaan vrijwel alle bezoekers van het tennis-filter tenminste een dagje....
pi_56727264
Dit is ook maar een goede selectie ervan natuurlijk.
That's all folks!
pi_56727421
quote:
David Ferrer: ‘Ik kom naar Rotterdam’

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-feb-2008 13:14

Valencia - Hij moest de Davis Cup-ontmoeting in en tegen Peru laten schieten en ook het toernooi van Marseille kwam te vroeg voor David Ferrer . De Spaanse nummer vijf van de wereld liet zich afgelopen week in Valencia behandelen aan zijn geblesseerde kuit. Het ABN AMRO-toernooi dat maandag in Rotterdam van start gaat, hoeft zich volgens Ferrer geen zorgen te maken over zijn deelname. “Ik heb uit voorzorg de afgelopen weken niet gespeeld, om de blessure niet erger te maken.
Het gaat nu goed, ik kom naar Rotterdam,” aldus de 25-jarige Spanjaard voordat hij in zijn zilvergrijze Porsche Carrera stapte. “Tot in Rotterdam!”
Een exclusief interview met Ferrer is volgende week te lezen in Sportweek.
pi_56727466
daar heeft martin verkerk er 6 van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56727558
quote:

quote:
pi_56728016
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 07:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, hij heeft het nummer van Mirka omdat zij Federers manager is.
Dat zeg jij ja..met Daphne wil hij af en toe natuurlijk wel een beetje cushion for the pushin'
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56728259
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef kleinzusje het volgende:

Laat mij in die waan.
That's all folks!
pi_56728619
quote:
Tennisser Tsonga zegt af voor Rotterdam

ROTTERDAM - De Fransman Jo-Wilfried Tsonga heeft zich donderdag afgemeld voor het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam. Tsonga, die vorige maand de finale van de Australian Open bereikte, zegt oververmoeid te zijn.

De Fransman verloor woensdag in de eerste ronde van het toernooi in Marseille van de Kroaan Mario Ancic. ,,Na die partij heeft Jo-Wilfried contact met ons opgenomen om te laten weten dat hij niet in staat is om te spelen'', aldus toernooidirecteur Richard Krajicek.
pi_56728709
quote:
Tsonga is er dus één van.
pi_56729016
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Oververmoeid, we zitten in februari .
pi_56729776
en hij ligt er lekker vroeg uit om een weekje te kunnen bijkomen

Hij maakt alles goed door te zeggen dat hij wel komt kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56729935
Is die Kroaan die Tsonga oververmoeid heeft gemaakt zelf niet beschikbaar?
That's all folks!
pi_56730073
die heeft ervoor gekozen om veel ritme op te doen bij een Challenger ipv Rotterdam...normaal is hij vaste klant
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56730181
Domme druif dat het is, krijgen we nu die dwerg-Belg in het hoofdtoernooi?
That's all folks!
pi_56730913
Yes ! De vriendelijke huisbank van het toernooi heeft er voor gezorgd dat ik donderdag tijdens de middagsessie aanwezig ben

* Nalbandian hoopt een paar mooie partijen te gaan aanschouwen
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:50:41 #134
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56733882
Ik verwacht wel een afmelding van Djokovic eigenlijk.
pi_56734537
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:39 schreef Wopper1 het volgende:
Nog geen afzeggingen?
pi_56735199
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:28 schreef Nalbandian het volgende:
Yes ! De vriendelijke huisbank van het toernooi heeft er voor gezorgd dat ik donderdag tijdens de middagsessie aanwezig ben

* Nalbandian hoopt een paar mooie partijen te gaan aanschouwen

Zo lang hij niet naar zichzelf hoeft te kijken, zal dat zeker lukken !
pi_56735488
Djoko komt gewoon.

hoop ik
That's all folks!
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:12:44 #138
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_56737058
djoko heeft verloren en oogde zwaar vermoeid. zie teletekst, dus dat wordt de volgende denk ik

* Tsjonga
* Djokovic
*... vul maar in

Nog steeds een goed veld

Kwartfinale indien djoko mee doet.

Nadal- Ferrero
Davydenko-Berdych
Djoko-Murray
Ferrer-Youzhny

Dat betekent dus dat Hewitt/Bagdathis al eerder tegen toppers spelen

Rafael Nadal
Ranking: 2
Novak Djokovic
Ranking: 3
Nikolay Davydenko
Ranking: 4
David Ferrer
Ranking: 5
Mikhail YouzhnyMikhail Youzhny
Ranking: 8
Tomas BerdychTomas Berdych
Ranking: 10
Andy MurrayAndy Murray
Ranking: 11
Juan Carlos FerreroJuan Carlos Ferrero
Ranking: 15
Marcos BaghdatisMarcos Baghdatis
Ranking: 17
Tommy RobredoTommy Robredo
Ranking: 19
Lleyton HewittLleyton Hewitt
Ranking: 22
Ivo KarlovicIvo Karlovic
Ranking: 23
Ivan LjubicicIvan Ljubicic
Ranking: 24
Jarkko NieminenJarkko Nieminen
Ranking: 26
Philipp KohlschreiberPhilipp Kohlschreiber
Ranking: 28
Fernando VerdascoFernando Verdasco
Ranking: 29
Gilles SimonGilles Simon
Ranking: 30
Dmitry TursunovDmitry Tursunov
Ranking: 34
Feliciano LopezFeliciano Lopez
Ranking: 37
Andreas SeppiAndreas Seppi
Ranking: 40
Janko TipsarevicJanko Tipsarevic
Ranking: 43
Nicolas MahutNicolas Mahut
Ranking: 44
Gael MonfilsGael Monfils
Ranking: 48
Robin SöderlingRobin Söderling
Ranking: 52
Michael BerrerMichael Berrer
Ranking: 59
Robin HaaseRobin Haase
Ranking: 90
Raemon Sluiter
Ranking: 170

[ Bericht 42% gewijzigd door Denewar op 14-02-2008 22:23:48 ]
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_56738380
alleen de nr 1 en 2 worden ingedeeld..de rest wordt daar omheen geloot hoor...je kan de kwartfinales nu nog niet inschatten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56738804
Soderling speelt deze week top in Marseille, Simon versloeg Djokovic. Zelfs de mannen buiten de top 10 kunnen goed mee en voor een verrassing zorgen.
sig verwijderd door FA
pi_56738864
Djoko was gewoon nog steeds niet fit lijkt me..hopen dat hij zich volgende week als een kerel gaat gedragen want als hij hetzelfde zou flikken als hier dan is het leuk en aardig dat hij er is maar heb je er nog niks aan

Leuk dat Soders het meteen zo goed..heeft extra lang gewacht met een comeback om gewoon echt 100 te zijn..doet ie goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56738905
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Denewar het volgende:
djoko heeft verloren en oogde zwaar vermoeid. zie teletekst, dus dat wordt de volgende denk ik

* Tsjonga
* Djokovic
*... vul maar in

Nog steeds een goed veld

Kwartfinale indien djoko mee doet.

Nadal- Ferrero
Davydenko-Berdych
Djoko-Murray
Ferrer-Youzhny

Dat betekent dus dat Hewitt/Bagdathis al eerder tegen toppers spelen

Rafael Nadal
Ranking: 2
Novak Djokovic
Ranking: 3
Nikolay Davydenko
Ranking: 4
David Ferrer
Ranking: 5
Mikhail YouzhnyMikhail Youzhny
Ranking: 8
Tomas BerdychTomas Berdych
Ranking: 10
Andy MurrayAndy Murray
Ranking: 11
Juan Carlos FerreroJuan Carlos Ferrero
Ranking: 15
Marcos BaghdatisMarcos Baghdatis
Ranking: 17
Tommy RobredoTommy Robredo
Ranking: 19
Lleyton HewittLleyton Hewitt
Ranking: 22
Ivo KarlovicIvo Karlovic
Ranking: 23
Ivan LjubicicIvan Ljubicic
Ranking: 24
Jarkko NieminenJarkko Nieminen
Ranking: 26
Philipp KohlschreiberPhilipp Kohlschreiber
Ranking: 28
Fernando VerdascoFernando Verdasco
Ranking: 29
Gilles SimonGilles Simon
Ranking: 30
Dmitry TursunovDmitry Tursunov
Ranking: 34
Feliciano LopezFeliciano Lopez
Ranking: 37
Andreas SeppiAndreas Seppi
Ranking: 40
Janko TipsarevicJanko Tipsarevic
Ranking: 43
Nicolas MahutNicolas Mahut
Ranking: 44
Gael MonfilsGael Monfils
Ranking: 48
Robin SöderlingRobin Söderling
Ranking: 52
Michael BerrerMichael Berrer
Ranking: 59
Robin HaaseRobin Haase
Ranking: 90
Raemon Sluiter
Ranking: 170

Bereid je er maar op voor dat minstens de helft van de toppers er vroeg uit gaat vliegen. Die gaan liever naar de zon, voorbereiden op drie weken tennis in Dubai, Indian Wells en Miami.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:41:56 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56741814
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Bereid je er maar op voor dat minstens de helft van de toppers er vroeg uit gaat vliegen. Die gaan liever naar de zon, voorbereiden op drie weken tennis in Dubai, Indian Wells en Miami.
Als er ook geen toppers in de finale komen kan Krajicek zijn speech van vorig jaar weer gebruiken. Na de finale zei hij toen tegen het publiek iets van: "Dames en heren, er is gezegd dat er deze week gee toppers waren in Rotterdam. Maar er waren juist heel veel toppers. En dat was u!"
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:54:43 #144
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_56741981
Dus finale Seppi-Mahut...

weet ik loting moet plaatsvinden.

Maar een halve finmale Nadal-Ferrer en Hewitt-Djokovic heeft wel uitstraling. Tsjonga tsjonga toch
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_56746327
quote:
Novak Djokovic mogelijk ook niet naar Rotterdam

ROTTERDAM - Na de afzegging van Jo-Wilfried Tsonga dreigt Richard Krajicek een nieuwe publiekstrekker kwijt te raken voor zijn ABN AMRO-toernooi. Novak Djokovic verloor donderdag in Marseille van Gilles Simon en verklaarde na afloop dat hij niet helemaal fit is.
pi_56746450
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef wimderon het volgende:

[..]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:16:54 #147
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56746488
Sja, daar staat "mogelijk" in de titel. Dat hadden we zelf ook kunnen bedenken/schrijven.

Laten we nog even afwachten. Belangrijkste is ook dat Rafa komt, dan staat vooraf toch vast wie er gaat winnen.

EDIT: "a" toegevoegd aan "dar" om een "daar" te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door jojomen4 op 15-02-2008 12:57:45 ]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:24:58 #148
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56746652
Ach, het is vooral dat Rotterdam door dat ramptoernooi van 2 jaar terug de naam van afzegtoernooi heeft. Dat een man of 2 à 3 zich afmelden voor een toernooi is heel gebruikelijk, enkel bij R'dam wordt het altijd zo breed uitgemeten. En ja, zonder Djokovic zou jammer zijn, maar ook dan nog is de line-up er een om trots op te zijn, als Krajicek zijnde.
pi_56746693
Maar Djoko is wel "de" publiekstrekker na de US Open .
pi_56746750
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:24 schreef BVO het volgende:
Ach, het is vooral dat Rotterdam door dat ramptoernooi van 2 jaar terug de naam van afzegtoernooi heeft. Dat een man of 2 à 3 zich afmelden voor een toernooi is heel gebruikelijk, enkel bij R'dam wordt het altijd zo breed uitgemeten. En ja, zonder Djokovic zou jammer zijn, maar ook dan nog is de line-up er een om trots op te zijn, als Krajicek zijnde.
Waarom wordt het bij Rotterdam zo uitvergroot ?
En is het mogelijk om het toernooi te verplaatsen in de toekomst als het een structureel probleem blijkt ?
pi_56746832
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:24 schreef BVO het volgende:
Ik ga echt niet voor een Nieminen, Berrer of Monfils naar Rotterdam. Afzeggingen heb je altijd en overal maar veel liefhebbers komen toch echt voor de toppers (Djokovic, Nadal, Davydenko) naar Ahoy.
pi_56747225
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ik ga echt niet voor een Nieminen, Berrer of Monfils naar Rotterdam. Afzeggingen heb je altijd en overal maar veel liefhebbers komen toch echt voor de toppers (Djokovic, Nadal, Davydenko) naar Ahoy.
Ik zou komen voor Verkerk, maar die wordt dan weer niet uitgenodigd
pi_56747278
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:54 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik zou komen voor Verkerk, maar die wordt dan weer niet uitgenodigd
Inderdaad, dat zijn nou de grote trekpleisters.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:59:04 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56747339
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Je kan niet 32 absolute toppers aan de start hebben. Als Nadal, Hewitt, Youzhny, Baghdatis, Ferrer, Davydenko, Ljubicic, Berdych, Murray, Ferrero, Robredo en Karlovic alleen gewoon komen, dan zou het nog steeds erg jammer zijn van Djokovic, maar mijns inziens niet terecht om direct zo de nadruk weer op die ene afzegging te leggen, als je ziet wat er wél komt.
pi_56747889
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:59 schreef BVO het volgende:

[..]

Je kan niet 32 absolute toppers aan de start hebben. Als Nadal, Hewitt, Youzhny, Baghdatis, Ferrer, Davydenko, Ljubicic, Berdych, Murray, Ferrero, Robredo en Karlovic alleen gewoon komen, dan zou het nog steeds erg jammer zijn van Djokovic, maar mijns inziens niet terecht om direct zo de nadruk weer op die ene afzegging te leggen, als je ziet wat er wél komt.
Met Tsonga en Djokovic doen 2 van de 3 grootste namen (want dat is Tsonga op dit moment gewoon voor het grote publiek) waarschijnlijk niet mee. Met Marseille nog bezig (waar Youzhny, Baghdatis en Murray nog inzitten), is de kans aanwezig dat deze jongens ook af gaan zeggen als ze ver komen (of een rondje of 2 komen meedoen).
pi_56748091
Je praat nu over rondje of twee. Laten die gasten zich er gewoon, maar niet te opvallend uitmeppen?
That's all folks!
pi_56748208
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je praat nu over rondje of twee. Laten die gasten zich er gewoon, maar niet te opvallend uitmeppen?
Ja, dat zie je vaak bij toppers na een toernooi waarin ze ver zijn gekomen, of voorafgaand aan een belangrijk toernooi.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:24:28 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56749410
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar Djoko is wel "de" publiekstrekker na de US Open .
Bedoel je niet de Australian Open?
pi_56753734
Djokovic dus nu officieel out.
pi_56754578
Ook Monfils doet niet mee. Geen grote naam, maar je krijgt er een nog minder grote voor terug.
pi_56754621
it has begun..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56754899
Veel meer zullen het vast niet worden.
That's all folks!
pi_56755256
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel meer zullen het vast niet worden.
Met Murray weet je het ook niet zeker. Die speelt momenteel nog in Marseille, maar wie weet wordt hij na dit weekend geplaagd door "vermoeidheidsverschijnselen"
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:25:43 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56762318
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:47 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Met Murray weet je het ook niet zeker. Die speelt momenteel nog in Marseille, maar wie weet wordt hij na dit weekend geplaagd door "vermoeidheidsverschijnselen"

Als ik last heb van vermoeidheidsverschijnselen ga ik altijd naar bed.
pi_56762420
Qualifying draw:
quote:
(1) ZVEREV, Mischa GER v HUTA GALUNG, Jesse NED
(WC) SMIT, Jasper NED v (6) SIRIANNI, Joseph AUS

(2) JONES, Alun AUS v BACHINGER, Matthias GER
ROCHUS, Christophe BEL v (8) SMEETS, Robert AUS

(3) GABASHVILI, Teimuraz RUS v MERTL, Jan CZE
(WC) BEKS, Bart NED v (5) WESSELS, Peter NED

(4) LUZZI, Federico ITA v (ALT) MIDDELKOOP, Matwe NED
(WC) WASSEN, Rogier NED v (7) HERNYCH, Jan CZE
Die wildcards

Wassen

Wessels-Gabashvili coming up Timmers
pi_56762501
Wim had hem al.
pi_56762583
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Als ik last heb van vermoeidheidsverschijnselen ga ik altijd naar bed.
Als ik last heb van vermoeidheidsverschijnselen zeg ik altijd tegen mezelf: Je bent toch geen wijf Djokovic, verman jezelf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:53:40 #168
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56763012
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als ik last heb van vermoeidheidsverschijnselen zeg ik altijd tegen mezelf: Je bent toch geen wijf Djokovic, verman jezelf

Kleinzusje en XL, in de zin van Extra Lars, zullen het met ons eens zijn.
pi_56763041
quote:
Ook Djokovic niet in Ahoy

ROTTERDAM - Na de afmelding van Jo-Wilfried Tsonga heeft Richard Krajicek, directeur van het ABN Amro-tennistoernooi, een nieuwe afzegging moeten incasseren. De Servische topper Novak Djokovic maakte gisteren, een dag na zijn uitschakeling in de tweede ronde van het ATP-toernooi in Marseille, bekend dat hij vanwege de gevolgen van een buikvirus de komende dagen niet naar Sportpaleis Ahoy komt.

De nummer drie van de wereld had er vorige week bij het Davis Cup-duel met Rusland al last van. Toen moest hij zijn partij tegen Nikolai Davidenko staken.

De Franse held Tsonga, die vanwege oververmoeidheid afwezig is in Rotterdam, en Djokovic waren eind vorige maand de finalisten bij de Australian Open. De Serviër was de sterkste bij het Grand Slam-evenement in Melbourne.

Behalve Djokovic en Tsonga heeft ook de Franse speler Gaël Monfils gisteren laten weten niet naar Ahoy te komen.

Krajiceks commentaar na de boodschap van Djokovic: ,,Hoewel het niet helemaal onverwacht kwam, is het jammer dat wij één van onze toppers missen. Het is voor mij een geruststelling dat de andere top-5 spelers (Rafael Nadal, Davidenko en David Ferrer) de vluchten al bevestigd hebben.’’

De toernooidirecteur heeft al de drie vervangers opgeroepen: de Belg Olivier Rochus, de Italiaan Simone Bolelli en de Fransman Michael Llodra.

Vandaag en morgen zijn de kwalificatiewedstrijden voor vier plaatsen in het hoofdtoernooi. Daarbij komen drie Nederlanders in actie: Matwé Middelkoop, Peter Wessels en Jesse Huta Galung. Twee andere Nederlandse spelers, de afscheid nemende Raemon Sluiter en Robin Haase, maken zeker hun opwachting in het hoofdtoernooi.
pi_56763079
de drie vervangers zijn enkel en alleen opgeroepen voor hun charisma volgens mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56763253
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Hoe komen ze bij vervangers 'opgeroepen'
pi_56763290
voetbalverslaggever denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56763905
Rogier Wassen met een kwali-WC.
That's all folks!
pi_56763931
wassen speelde laatst ook al ergens kwalificatie..zal wel uit verveling zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56765882
Die wildcards slaan helemaal nergens op. Smit kan ik nog enigszins inkomen, maar Beks en Wassen

Het is dat talenten als De Bakker, Van der Duim en Schoorel in Kroatië zitten, maar geef dan Spong, Van Terheijden (ook al staat hij in een finale van een jeugdtoernooi deze week) en Lucassen een kans.
pi_56767022
Jammer dat Djokovic niet komt.

Maar wel begrijpelijk. In de Davis Cup moest ie in de beslissende partij de strijd staken.
pi_56767793
Het gaat alles behalve lekker met de Nederlanders .

Huta Galung staat 6/2 2/0 achter tegen Zverev en Smit verliest de eerste set van Sirianni met 6/1.
pi_56767977
was toch wel te verwachten tegen deze spelers..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56768055
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef Tim86 het volgende:
was toch wel te verwachten tegen deze spelers..
Ja dat is ook zo.

Jasper Smit (wie kent hem niet?) vecht zich gelukkig terug tegen Sirianni . SB blijft hangen op 3/0* 15/40. Volgens mij heeft die een dubbele break .
pi_56768388
Scorebord loopt niet vast, het regent

Het scorebord van de ATP is Nederlandstalig trouwens haha..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:22:48 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56768413
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 08:39 schreef TheArt het volgende:
Die wildcards slaan helemaal nergens op. Smit kan ik nog enigszins inkomen, maar Beks en Wassen

Het is dat talenten als De Bakker, Van der Duim en Schoorel in Kroatië zitten, maar geef dan Spong, Van Terheijden (ook al staat hij in een finale van een jeugdtoernooi deze week) en Lucassen een kans.
Dat is idd wel vreemd. Vooral omdat het al 3 ouwe lullen zijn met geen of een hele lage ranking. Er zijn genoeg spelers die nog hoger staan en jonger zijn.
Smit is al 27 en om maar over Wassen (31) en (al helemaal) Beks (34) te zwijgen.

Ik denk dat de jonge garde toch liever lagere toernooien speelt om op die manier een grotere kans op meer punten te hebben. Niet helemaal onterecht natuurlijk.

Spong en Van Terheijden vind ik geen opties. Ter Heijden is eenvoudig weg nog te jong en Spong heeft ook geen ranking en is gewoon een Wild Card weg gooien.
Maar Lucassen staat ongeveer net zo hoog als Beks. Dan zou ik dat toch anders gedaan hebben.

Maar ja, misschien kiezen ze liever voor een kans op meer punten en op zich kan ik ze geen ongelijk geven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56768445
hoe zit het nu dan met Thiemo? Hoor je helemaal niks over sinds WImbledon..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56768558
Huta Galung in de kwalificaties met 6-2, 6-2 verloren van de als eerste geplaatste Zverev, waar hij vorige week nog met 6-4, 6-4 van won.

Smit staat in de derde set tegen de Australiër Sirianni. Eerste set 6-1 verloren, tweede met 6-1 gewonnen en nu 3-2 en een break voor.
pi_56768576
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef Tim86 het volgende:
hoe zit het nu dan met Thiemo? Hoor je helemaal niks over sinds WImbledon..
Heel lang geblesseerd geweest. Nu weer twee weken bezig in Kroatië bij futures. Deze week de tweede ronde gehaald bij een sterk bezet toernooi, maar er in die ronde wel hard afgegaan. Hij zal toch weer ritme op moeten doen.
pi_56768747
Smit wint met 1-6, 6-1, 6-2 van Sirianni. Dat is met recht een verrassing.
pi_56768760
niet verkeerd nee

Sirianni wel iemand die met name in Australië boven zichzelf kan uitstijgen maar wel iemand met een veel hogere ranking

7/2008 CH East London (RSA) Hard Josselin Ouanna Joseph Sirianni 6-7(4) 7-6(5) 6-2 First

3/2008 ATP Australian Open (AUS) Hard Janko Tipsarevic Joseph Sirianni 7-5 6-2 6-7(6) 0-6 6-0 First

2/2008 ATP Sydney (AUS) Hard Steve Darcis Joseph Sirianni 6-1 7-6(4) First

1/2008 ATP Adelaide (AUS) Hard Michael Llodra Joseph Sirianni 6-3 7-6(8) 1/2
Hard Joseph Sirianni Paul-Henri Mathieu 1-6 6-1 7-6(6) 1/4
Hard Joseph Sirianni Sam Querrey 6-7(5) 6-2 6-3 Second
Hard Joseph Sirianni Radek Stepanek 7-6(3) 4-3 ret. First
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56768981
wat triest..Bart Beks wint 5 punten in de eerste set tegen wessels
6-0 dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56768986
Wessels
pi_56769123
Wessels doet hem gewoon 1 game cadeau om hem de vernedering van een double bagel te besparen volgens mij..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56769202
LOL, echt niet normaal. Ze zijn net een half uur bezig .

GSM in bijna 34 minuten.
pi_56769236
GSM..33 minuten en 55 sec
Ze hoeven niet eens te douchen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56770058
33 minuten
  zaterdag 16 februari 2008 @ 14:41:28 #193
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56770679
Gabasvili breakie voor in de 3e set, hij doet het voor zn Hollandse fans
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_56771289
Gabaaaaaaaaaaaa for the win! Nu wacht Wessels
Altijd jammer als titelfavorieten al zo snel tegen elkaar moeten spelen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56773893
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Gabaaaaaaaaaaaa for the win! Nu wacht Wessels
Altijd jammer als titelfavorieten al zo snel tegen elkaar moeten spelen..

tsja, wat overdadig, maar het kan zo maar over zijn
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:02:42 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56775304
Zijn er vandaag nog afzeggingen?
pi_56775411
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er vandaag nog afzeggingen?
Ja, Wopper gaat niet, omdat Djoko niet komt
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:11:39 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56775451
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:09 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ja, Wopper gaat niet, omdat Djoko niet komt

Staat nog niet op de officiële site.

Die Krajicek trouwens, ik vind het een aardige jonhgen, maar ik vind hem er altijd zo uitzien als een jongen van 12 die voor het eerst een pak aanheeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56776406
ga je mond spoelen jongeman
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:20:29 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56777023
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:59 schreef Tim86 het volgende:
ga je mond spoelen jongeman
Wooops....oké.
pi_56781346
quote:
Loting ABN AMRO World Tennis Tournament koppelt Sluiter aan Llodra16-02-2008
Raemon Sluiter zal in zijn laatste ABN AMRO World Tennis Tournament als eerste Michael Llodra op zijn pad vinden. Het duel tegen de Fransman zal op dinsdagavond (19.30 uur) worden gespeeld. Sluiter, die samen met Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam de loting van het 35e ABN AMRO World Tennis Tournament verrichte, was niet ontevreden met de speler waar hij door Ivo Opstelten aan gekoppeld werd. “Met zo’n deelnemersveld mag ik niet klagen. Llodra is een hele goede speler, maar hij stond niet bij de vijf namen die ik in de eerste ronde niet wilde treffen.”
Robin Haase trof het niet bij de loting. De Hagenaar speelt in de openingsronde tegen Andy Murray, die vandaag in Marseille de finale haalde. De als eerste geplaatste Rafael Nadal treft in de eerste ronde de Russische hardhitter Dimitry Tursunov.

Kwalificaties
In het kwalificatietoernooi zijn nog altijd drie Nederlanders in de strijd voor een plaats in het hoofdtoernooi. Jasper Smit mag het na een overwinning op Joseph Sirianni (1-6, 6-1, 6-2) in de finale van het kwalificatietoernooi opnemen tegen de Duitser Mischa Zverev. Peter Wessels mag het na zijn overwinning op Bart Beks (6-0, 6-1) opnemen tegen de Rus Teimuraz Gabashvili. Matwé Middelkoop won van Fedrico Luzzi (6-0, 6-4) en treft morgen de Tsjech Jan Hernych.

Het speelschema voor de kwalificaties van morgen:
Court 1
11.00 uur Mischa Zverev - Jasper Smit
gevolgd door Teimuraz Gabashvili - Peter Wessels
gevolgd door Matwé Middelkoop - Jan Hernych

Court 2
13.00 uur Matthias Bachinger - Robert Smeets

Dubbel
Ook het dubbelspel kent een aantal bekende namen. Meest in het oog springend is het duo Rafael Nadal en Tommy Robredo, die het in de eerste ronde op zullen nemen tegen landgenoten Feliciano Lopez en Fernando Verdasco. Jonathan Erlich en Andy Ram, verliezende finalisten in 2004 en 2006 en toernooiwinnaars in het dubbelspel in 2005 zijn weer teruggekeerd in het 35e ABN AMRO World Tennis Tournament.

Feestavond
De 35e editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament is zaterdagavond spectaculair geopend. Het centre court van Ahoy Rotterdam was voor een speciaal galadiner ter gelegenheid van de jubileumeditie omgebouwd. De gasten kregen naast een aantal historische hoogtepunten van Nederlands grootste ATP-toernooi optredens van luchtacrobaten en Laura Fygi voorgeschoteld.

De Rotterdamse burgermeester Ivo Opstelten kreeg uit handen van toernooidirecteur Richard Krajicek het eerste exemplaar van het jubileumboek ‘Het Mooiste Tennisfeestje’ uitgereikt. Het door Volkskrant journalist Robert Misset geschreven boek is tijdens het toernooi bij de ABN AMRO Sportsbar verkrijgbaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:22:30 #202
30919 mitt
Michael Corleone
pi_56782098
die kneus van Murray zal ook nog wel afzeggen.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_56782295
bij Murray zou ik het niet erg vinden..krijg Robin een mooiere loting en heb toch een hekel aan die kerel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56782739
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef mitt het volgende:
die kneus van Murray zal ook nog wel afzeggen.

pi_56783270
Laura Fygi bij de opening, wat wil een mens nog meer.
That's all folks!
pi_56783397
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
pi_56783686
Snel rooster bekend maken en dan maar 's plannen waar we heen gaan.
pi_56783691
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat trekt vast genoeg volk uit wassenaar
pi_56787448
Smit breakt Zverev op love naar 3-1
pi_56787485
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:23 schreef TheArt het volgende:
Smit breakt Zverev op love naar 3-1
Ik gun het die Jasper wel, altijd leuk als er een paar Nederlanders in de main draw zitten .
pi_56787546
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik gun het die Jasper wel, altijd leuk als er een paar Nederlanders in de main draw zitten .
Hij werd alleen jammer genoeg gelijk weer teruggebroken. 3-3 nu.
pi_56787904
*Proest* Set Smit, 7-5
pi_56788762
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:56 schreef Nalbandian het volgende:
OMG, Zverev breakt Smit direct !
Dit gaat Jasper niet meer redden
pi_56788939
Helaas. maar Jasper heeft het niet gered tegen Mischa Zverev.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:01:46 #218
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789148
Als de loting heeft plaats gevonden, waar staat het speelschema voor de eerste ronde niet op de website?

Ik wil graag weten wie wanneer spelen zodat ik al een dag kan kiezen dat ik er heen ga.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:06:19 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56789236
Rafa speelt woensdagavond. Dinsdagavond wil hij Real zien .
pi_56789240
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef jojomen4 het volgende:
Als de loting heeft plaats gevonden, waar staat het speelschema voor de eerste ronde niet op de website?

Ik wil graag weten wie wanneer spelen zodat ik al een dag kan kiezen dat ik er heen ga.
Pas na de kwalificaties denk ik
pi_56789363
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef jojomen4 het volgende:

Idd Jammer dat dat allemaal pas zo laat bekend gemaakt wordt. Alsof mensen een bezoek niet hoeven te plannen ofzo
pi_56789532
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:13 schreef jmac het volgende:

[..]

Idd Jammer dat dat allemaal pas zo laat bekend gemaakt wordt. Alsof mensen een bezoek niet hoeven te plannen ofzo
Dat is toch volstrekt logisch. Op alle toernooien gaat dat zo. Bij het plannen van zo'n schema moet met vanalles rekening worden gehouden, dus kan ik begrijpen dat er een tijdje duurt.
pi_56789736
Bij Teimu en Wessels gaat het nog gelijkop.
That's all folks!
  zondag 17 februari 2008 @ 13:35:44 #224
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789745
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is toch volstrekt logisch. Op alle toernooien gaat dat zo. Bij het plannen van zo'n schema moet met vanalles rekening worden gehouden, dus kan ik begrijpen dat er een tijdje duurt.
Dat kan toch wel binnen een X aantal uur na de loting. Als je op voorhand alle wensen en dingen op papier heb waar je rekening mee moet houden kan dat volgens mij niet al te moeilijk zijn.

Als gister die loting heeft plaats gevonden had vanochtend het schema online mogen staan. De namen van de jongens die nu nog bezig zijn hadden gewoon genoteerd kunnen worden net als bij de voetbal wedstrijden:

jmac VS jojo/tim

Waar tim en jojo zich nog moeten kwalificeren.

Maargoed, dan maar last minute.
pi_56789781
Je komt wel naar Nadal he jojo!
  zondag 17 februari 2008 @ 13:44:18 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789891
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef jmac het volgende:
Je komt wel naar Nadal he jojo!
Wat denk jij! Heb al een kaartje voor de finale waar ik hem zeer waarschijnlijk zie. En om me in te dekken wil ik naar z'n eerste rond wedstrijd gaan. Heb er zin in.
pi_56789902
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat kan toch wel binnen een X aantal uur na de loting. Als je op voorhand alle wensen en dingen op papier heb waar je rekening mee moet houden kan dat volgens mij niet al te moeilijk zijn.

Als gister die loting heeft plaats gevonden had vanochtend het schema online mogen staan. De namen van de jongens die nu nog bezig zijn hadden gewoon genoteerd kunnen worden net als bij de voetbal wedstrijden:

jmac VS jojo/tim

Waar tim en jojo zich nog moeten kwalificeren.

Maargoed, dan maar last minute.
Je hebt ook te maken met de kwalificaties en spelers die ook nog in het dubbelspel zitten. Moet je allemaal rekening mee houden.

EDIT: Was ik bijna de spelers vergeten die nog in een toernooi deze week zitten.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:53:43 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56790036
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je hebt ook te maken met de kwalificaties en spelers die ook nog in het dubbelspel zitten. Moet je allemaal rekening mee houden.

EDIT: Was ik bijna de spelers vergeten die nog in een toernooi deze week zitten.
Heb je m'n stuk wel gelezen?

Die kwalificaties noem ik toch? Je weet op zaterdag avond toch al wie zondag nog kwali moeten spelen? Na zaterdag avond veranderd er niks meer aan. Zelfde geld voor spelers die elders nog finales spelen. Of ze die winnen of verliezen zal niet veranderen of ze maandag of dinsdag de eerste ronde partij spelen.
pi_56790096
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef jojomen4 het volgende:

Zelfde geld voor spelers die elders nog finales spelen. Of ze die winnen of verliezen zal niet veranderen of ze maandag of dinsdag de eerste ronde partij spelen.
Volgens wordt er wel degelijk rekening mee gehouden of er spelers zijn die elders in een finale staan. Ik geloof er namelijk geen barst van dat bv. Murray morgen moet spelen .
  zondag 17 februari 2008 @ 14:02:05 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56790189
Net kaartje gehaald voor Rafa's 1e ronde .
pi_56790198
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Volgens wordt er wel degelijk rekening mee gehouden of er spelers zijn die elders in een finale staan. Ik geloof er namelijk geen barst van dat bv. Murray morgen moet spelen .
Absoluut. Hier wordt 100% zeker rekening mee gehouden.
pi_56790215
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef BVO het volgende:
Net kaartje gehaald voor Rafa's 1e ronde .
Hoe doe je dat dan als niemand weet wanneer ie speelt ? Zie boven ^
  zondag 17 februari 2008 @ 14:03:00 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56790217
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er geen rekening mee gehouden wordt, ik zeg dat dat wel het geval is.

Wat ik ook zeg, is dat op het moment dat een speler in de finale staat van een toernooi en die op zondag speelt, hij niet op maandag in Rttm zal spelen.

Of hij die finale wint of verliest, zal niks veranderen aan het niet spelen op maandag. Of denkt iemand hier dat verliezend finalist wel op maandag zou moeten spelen? Doordat je op zaterdag al weet dat iemand in de finale staat, en dus niet op maandag zal spelen kun je op zaterdag al plannen.

Ik weet niet hoeveel "voorkeur" de spelers hebben die kwalificatie spelen, maar als ook zij op maandag vrij krijgen omdat ze op zondag nog een kwali-pot hebben moeten spelen dan kun je ook al op zaterdag plannen, aangezien je op zaterdag weet wie er op zondag de kwalificatie wedstrijden gaat spelen. Dat je niet weet wie er uiteindelijk de kwalificatie wedstrijden wint is geen probleem omdat je er dus eventueel 2 namen bij kan schrijven waarvan de winnaar de tegenstander is in het hoofdtoernooi.

Dus, ik heb nog een reden gehoord, en kan er zelf even geen bedenken, waarom op zondagmiddag begonnen moet worden met het plannen van het schema.

EDIT: "zei" veranderd in "zij"
  zondag 17 februari 2008 @ 14:04:24 #234
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56790248
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef jmac het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan als niemand weet wanneer ie speelt ? Zie boven ^
Rafael speelt woensdagavond. Heeft Krajicek hem beloofd .
pi_56791330
Wessels is er na een 7-6 verlies in de eerste set wel kansloos afgemept zeg, met 6-0.
That's all folks!
pi_56792419
Ik snap je wel jojo, maar er zal vast een praktische reden voor zijn !
Er is dus achter de schermen al veel bekend !
Over het wel of niet op maandag pannen van kwalificatiespelers heb ik geen verstand !
pi_56792443
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wessels is er na een 7-6 verlies in de eerste set wel kansloos afgemept zeg, met 6-0.
Maar dan is Gaba door
pi_56793662
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef BVO het volgende:

[..]

Rafael speelt woensdagavond. Heeft Krajicek hem beloofd .
is dat ergens bevestigd terug te vinden (in geval van ja, ga ik rennen naar de kaartjes telefoon)
pi_56793775
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Sharapova het volgende:

[..]

is dat ergens bevestigd terug te vinden (in geval van ja, ga ik rennen naar de kaartjes telefoon)
Denk je dat 't uitverkocht zal raken dan.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:29:52 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793778
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Sharapova het volgende:

[..]

quote:
Sluiter treft het met loting ABN AMRO

ROTTERDAM - Raemon Sluiter begint zijn afscheidstoernooi tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament in de eerste ronde tegen de Fransman Michael Llodra. Geen ongunstige loting, zo vond ook de Rotterdammer. "Hij staat niet op mijn lijstje van vijf spelers waar ik liever niet tegen tennis in de eerste ronde", reageerde Sluiter.
Raemon Sluiter verricht de loting voor het ABN AMRO tennistoernooi samen met burgemeester van Rotterdam Ivo Opstelten.

Robin Haase, de andere Nederlander in het hoofdtoernooi, treft het minder goed. Hij speelt zijn openingspartij in Ahoy tegen de als zesde geplaatste Murray. "Die stond wél op mijn lijstje", antwoordde Sluiter gevat op de loting van zijn landgenoot.

Toernooidirecteur Richard Krajicek was ook tevreden met het speelschema. "Het is wel oké, vooral Raemon heeft een gunstige loting. Haase krijgt het moeilijk, Murray staat bij mij op mijn lijstje van spelers die ik de halve finale zie halen, misschien wel de finale."

Krajicek had maar één grote wens voor de loting. "Ik wilde per sé niet dat Nadal tegen Sluiter lootte. Ik had Sluiter namelijk al beloofd dat hij dinsdagavond zou spelen, terwijl ik Nadal had beloofd dat hij op woensdagavond mocht starten. Dinsdag speelt namelijk zijn favoriete voetbalclub Real Madrid in de Champions League tegen AS Roma, en dat wil hij graag zien. Als ze tegen elkaar hadden geloot, had ik éen van de twee teleur moeten stellen. Die keuze hoef ik nu gelukkig niet te maken."
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef jmac het volgende:

[..]

Denk je dat 't uitverkocht zal raken dan.
Toen ik er daarstraks was, bleek het al aardig hard te gaan .
pi_56793832
Waarom wil Sluiter in hemelsnaam per se dinsdagavond spelen Ik mag toch hopen dat Kraai bij Sluiter-Nadal gewoon voor de voorkeur van Nadal was gegaan.
sig verwijderd door FA
pi_56793840
Oh ff op ticketservice checken dan.

Edit: hmm eerste rang is al weg
Maar het kan ook zijn dat Nadal 's middags speelt toch..
  zondag 17 februari 2008 @ 16:33:22 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793857
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom wil Sluiter in hemelsnaam per se dinsdagavond spelen Ik mag toch hopen dat Kraai bij Sluiter-Nadal gewoon voor de voorkeur van Nadal was gegaan.
Ik hoorde dat hij, aangezien het waarschijnlijk zijn laatste partij ooit zal zijn, veel familie en vrienden e.d. op de tribune zou hebben, en dat hij het daarom graag op die avond wilde. Zal hem het beste uitkomen wat dat aangaat.
pi_56793859
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien speelt z'n afscheid een rol ???
pi_56793884
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik hoorde dat hij, aangezien het waarschijnlijk zijn laatste partij ooit zal zijn, veel familie en vrienden e.d. op de tribune zou hebben, en dat hij het daarom graag op die avond wilde. Zal hem het beste uitkomen wat dat aangaat.
Of Fatima moet naar de Boeren leenbank
pi_56793895
Oh online kan je niets meer kopen. En kan niet naar Rotterdam dus maar hopen dat er woensdag nog kaarten te halen zijn
  zondag 17 februari 2008 @ 16:35:34 #247
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793923
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef jmac het volgende:
Oh online kan je niets meer kopen. En kan niet naar Rotterdam dus maar hopen dat er woensdag nog kaarten te halen zijn
Was nu nog wel genoeg hoor, ik denk zo'n 50% van de 2e ring.
pi_56793973
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Was nu nog wel genoeg hoor, ik denk zo'n 50% van de 2e ring.
Ah ik ga morgen wel ff naar postkantoor dan. Daar zullen ze ze nog wel verkopen hoop ik.
pi_56793999
dat wordt dan bellen morgen
  zondag 17 februari 2008 @ 16:45:04 #250
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56794114
Nadal schijnt morgenmiddag te dubbelen trouwens? Schijnt op de radio gezegd te zijn.
pi_56794273
Odds zijn bekend

zondag 17 februari 2008 @ 17:02:02 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56794405
Heeft iemand een idee tot hoe laat ongeveer die avond partijen duren? Is het normaal dat er om 00.00 nog getennist wordt? Anders kan ik waarschijnlijk niet met het o.v. naar huus en gaat de avondsessie voor mij niet door
pi_56794426
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand een idee tot hoe laat ongeveer die avond partijen duren? Is het normaal dat er om 00.00 nog getennist wordt? Anders kan ik waarschijnlijk niet met het o.v. naar huus en gaat de avondsessie voor mij niet door
dat wordt voortijdig het pand verlaten dan
ik heb het probleem ook trouwens... maar het zijn geen 5 setters he, hooguit 3, dus dat scheeld een hoop!
pi_56794449
Mijn laatste gaat ook om 00:02 vanaf r'dam centraal.

Dond/vrij/zat rijden er wel nachttreinen!
pi_56794477
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat begint de avondsessie?

Maximaal denk ik 5,5-6 uur daarna de partijen klaar, maximaal echt met 2 lange drie-setters.
sig verwijderd door FA
pi_56794547
19:30 toch
pi_56794593
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef jmac het volgende:
19:30 toch
19.40 start
22.00 aardige 3-setter
22.30 start partij 2
00.15+ bij 3 setter
sig verwijderd door FA
pi_56794608
Komt de NOS nog met een livestream van dit toernooi? Of ergens anders een livestream?
pi_56794627
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

19.40 start
22.00 aardige 3-setter
22.30 start partij 2
00.15+ bij 3 setter
en Nadal zal wel als 2de komen dan zodat iedereen op tijd komt en ook blijft zitten.

Helaas geen wta

[ Bericht 10% gewijzigd door jmac op 17-02-2008 17:18:06 ]
pi_56794651
denk dat er, net als vorig jaar in rotterdam en rosmalen, weer een NOS livestream komt ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56794663
Maarja, ik zie nadal geen flinke 3 setter spelen in z'n eerste ronde....
pi_56794746
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef groenen het volgende:
Komt de NOS nog met een livestream van dit toernooi? Of ergens anders een livestream?
Op de site zelf is ook een stream !
Ga morgen ff op zoek, misschien heeft Sop wat !?
Of idd de NOS
pi_56794773
Kwartfinale Nadal-Youzhny behoort weer tot de mogelijkheden..als die op vrijdagavond is ben ik een happy man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 17 februari 2008 @ 17:21:13 #264
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56794802
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Kwartfinale Nadal-Youzhny behoort weer tot de mogelijkheden..als die op vrijdagavond is ben ik een happy man
Nadal / Youzhny zou een halve finale zijn, QF is Nadal / Baghdatis.
pi_56794830
Yep !
quote:
Dagsessie
Per dag, met uitzondering van zaterdag 23 en zondag 24 februari, zijn er 2 sessies waar kaarten voor verkrijgbaar zijn. De eerste sessies beginnen om 11.00 uur, de tweede sessies beginnen om 19.30 uur.
- Op zaterdag 23 februari begint de eerste sessie om 14.00u. en de tweede sessie om 19.30u.
- Op zondag 24 februari is er maar 1 sessie en deze start om 14.00u.
pi_56794839
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Sharapova het volgende:
Maarja, ik zie nadal geen flinke 3 setter spelen in z'n eerste ronde....
met Tursunov weet je het nooit..als hij zijn kop erbij kan houden en sterk gaat serveren is het erg moeilijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56794857
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
Yep !
[..]
yep wat?

Oh dat het om 1930 begint?
pi_56794894
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:21 schreef BVO het volgende:

[..]

Nadal / Youzhny zou een halve finale zijn, QF is Nadal / Baghdatis.
ik ben scheel en dom
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56794911
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef jmac het volgende:

[..]

yep wat?

Oh dat het om 1930 begint?
Zag de vraag in XL topic en heb ff gekeken naar alle tijden. Ter algemene info
  zondag 17 februari 2008 @ 18:35:28 #271
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56796451
quote:
De dubbel ja, maar dat zei ik al eerder .

Hopen dat ze de QF/SF (?) halen, daar is op vrijdagmiddag altijd een aansprekende van.
pi_56796537
quote:
De tweede partij op het centre court wordt gespeeld door Juan Carlos Ferrero. De voormalige nummer één van de wereld speelt tegen de uit het kwalificatietoernooi afkomstig Rus Teimuraz Gabashvili.

Titelverdediger Youzhny op maandagavond in actie
De avondsessie op het centre court zal om 19.30 uur openen met de titelverdediger Mikhail Youzhny, die in Janko Tipsarevic een lastige tegenstander heeft.
pi_56796650
kutloting ja...zeker als je ziet dat Berrer tegen Bachinger speelt..Tipsa is niet zo fit na weken van ziek zijn dus hopelijk kan hij hier gebruik van maken...met Gaba weet je het ook nooit..publiek zal alleen niet voor hem zijn vrees ik..gare publiek daar gaat blind voor Ferrero
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56796735
ik blijf hopen op het terugtrekken van Murray..dan komt Wessels de MD in als Lucky Loser (op basis van ranking en heeft Haase een betere loting.heb toch een hekel aan die schot en die gaat echt niet 2 weken zijn best doen met de aankomende toernooien..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56796753
Zo! Alles is geregeld en om 11 uur sta ik voor de deur.
  zondag 17 februari 2008 @ 19:02:00 #276
6941 APK
Factual, I think.
pi_56796966
Heeft iemand een link naar het wedstrijdschema (flowchart).
Kan het op de site niet vinden.
pi_56797123
Is nog niet bekend apk (of iig niet gepubliceerd)
  zondag 17 februari 2008 @ 19:15:33 #278
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56797270
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:02 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een link naar het wedstrijdschema (flowchart).
Kan het op de site niet vinden. [ afbeelding ]
APK, ga je ook een dag kijken?
pi_56797541
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef jmac het volgende:
Is nog niet bekend apk (of iig niet gepubliceerd)
Zou vandaag nog wel gepubliceerd worden...
That's all folks!
pi_56797638
quote:
Het wedstrijdschema zal zondag 17 februari bekend worden gemaakt. Hou de website hiervoor in de gaten.

zondag 17 februari 2008 @ 19:33:19 #281
6941 APK
Factual, I think.
pi_56797708
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef jojomen4 het volgende:

APK, ga je ook een dag kijken?
Ja, op tv tijdens het werken.
pi_56797933
quote:
Center Court - Matches Start at 11 AM

Bachinger vs Berrer

Not Before 12:30 PM
Gabashvili vs Ferrero
Karlovic vs Rochus
Nadal/Robredo vs Lopez/Verdasco

Not Before 7:30 PM
Youzhny vs Tipsarevic
Zverev vs Kohlschreiber

Court 1 - Matches Start at 12 PM

Kas/Wassen vs Berdych/Tursunov
Fyrstenberg/Matkowski vs Kerr/Skoch
  zondag 17 februari 2008 @ 19:46:51 #283
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56798044
De dag-sessie zal dan wel rond 17.30 - 18.00 afgelopen zijn. Kan ik dan me terugreis inplannen.

Vamos Rafaaaa!!! Heb er onwijze zin in.
pi_56802119
Is er een mooi toernooischema beschikbaar al?
That's all folks!
pi_56802236
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
jup..loting en speelschema dag 1 zijn bekend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56802294
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen maandag:

http://www.abnamrowtt.nl/content.aspx?SN=2105
pi_56802350
Karlovic

Die jongen moet je zien Jmac .
pi_56802412
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

jup..loting en speelschema dag 1 zijn bekend
Okee, maar echt verder kijken kun je niet, helaas. Welke partijen er kunnen komen verder in het toernooi.
That's all folks!
pi_56802616
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Okee, maar echt verder kijken kun je niet, helaas. Welke partijen er kunnen komen verder in het toernooi.
Hup naar het XL topic jij !!!
pi_56802683
Ja ja ja ja.
That's all folks!
pi_56802724
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

gewoon de loting verder volgen en afstrepen

Als ik hem zo zou moeten invullen (qualifiers niet ingevuld maar die gaan er allemaal uit denk/vrees ik:

(1) NADAL, Rafael ESP v. TURSUNOV, Dmitry RUS
HEWITT, Lleyton AUS v. SEPPI, Andreas ITA
NIEMINEN, Jarkko FIN v. VERDASCO, Fernando ESP
(8) BAGHDATIS, Marcos CYP (WC) v. SODERLING, Robin SWE

(4) YOUZHNY, Mikhail RUS v. TIPSAREVIC, Janko SRB
LOPEZ, Feliciano ESP v. SIMON, Gilles FRA
MAHUT, Nicolas FRA v. ROBREDO, Tommy ESP
(7) FERRERO, Juan Carlos ESP v. QUALIFIER

(5) BERDYCH, Tomas CZE v. LJUBICIC, Ivan CRO
KARLOVIC, Ivo CRO v. ROCHUS, Olivier BEL
QUALIFIER v. KOHLSCHREIBER, Philipp GER
(3) FERRER, David ESP v. BOLELLI, Simone ITA

(6) MURRAY, Andy GBR v. HAASE, Robin NED (WC)
QUALIFIER v. BERRER, Michael GER
SLUITER, Raemon NED (WC) v. LLODRA, Michael FRA
(2) DAVYDENKO, Nikolay v. QUALIFIER

R2:
Nadal bt Seppi
Soderling bt Nieminen
Youzhny bt Simon
Ferrero bt Robredo
Berdych bt Karlovic
Ferrer bt Kohlschreiber
Murray bt Berrer
Davydenko bt Llodra

QF:
Nadal bt Soderling
Youzhny bt Ferrero
Ferrer bt Berdych
Murray bt Davydenko

SF:
Youzhny bt Nadal
Murray bt Ferrer

Finale
Youzhny bt Murray (maar daar heb ik eigenlijk mijn twijfels over..beetje ijdele hoop )
Kan alleen de fitheid van Murray totaal niet inschatten atm..Kans op 2 finales is eigenlijk niet groot maar de match-ups zijn mega in zijn voordeel..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56802762
Thanks Timmyboy, je helpt dit konijn goed verder!
That's all folks!
pi_56802817
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56802923
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks Timmyboy, je helpt dit konijn goed verder!
Pas wel op Vaduz !!
Er kan een addertje onder het gras zitten
pi_56802936
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef Wopper1 het volgende:
Karlovic

Die jongen moet je zien Jmac .
Waarom. Kan die leuke imitaties van tennissers?
pi_56803080
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Pas wel op Vaduz !!
Er kan een addertje onder het gras zitten

Addertjes onder gras ben ik overigens niet bang voor.
That's all folks!
pi_56803180
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef jmac het volgende:

[..]

Waarom. Kan die leuke imitaties van tennissers?
Nee, gewoon pats-boem-punt .

Slaat zo'n 2 aces per servicegame, ruim 2 meter lang en een vreemde motoriek .
pi_56805286
de NOS zend 't toernooi elke dag uit vanaf 16:20
pi_56805366
sweet!!
edit: pff maar 1 uurtje..daarna gaan ze er uit voor sesamstraat en kan je zelf door naar de stream
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56805536
Sesamstraat is ook belangrijk hoor.
That's all folks!
pi_56805587
dan moeten ze sesamstraat maar streamen

Ernie geeft seksuele toespelingen richting bert, graaf Telula laat zien hoe je tot 10 moet tellen, koekiemonster wil koekjes, govert is boos en ieniemienie wil een verhaal horen..bij ABN zijn er tenminste nog verrassingen

Het ABN Amro WTT 2008 #2: Met Gaba, Youz, Robin en de rest

[ Bericht 13% gewijzigd door Tim86 op 18-02-2008 00:49:00 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')