abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56781346
quote:
Loting ABN AMRO World Tennis Tournament koppelt Sluiter aan Llodra16-02-2008
Raemon Sluiter zal in zijn laatste ABN AMRO World Tennis Tournament als eerste Michael Llodra op zijn pad vinden. Het duel tegen de Fransman zal op dinsdagavond (19.30 uur) worden gespeeld. Sluiter, die samen met Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam de loting van het 35e ABN AMRO World Tennis Tournament verrichte, was niet ontevreden met de speler waar hij door Ivo Opstelten aan gekoppeld werd. “Met zo’n deelnemersveld mag ik niet klagen. Llodra is een hele goede speler, maar hij stond niet bij de vijf namen die ik in de eerste ronde niet wilde treffen.”
Robin Haase trof het niet bij de loting. De Hagenaar speelt in de openingsronde tegen Andy Murray, die vandaag in Marseille de finale haalde. De als eerste geplaatste Rafael Nadal treft in de eerste ronde de Russische hardhitter Dimitry Tursunov.

Kwalificaties
In het kwalificatietoernooi zijn nog altijd drie Nederlanders in de strijd voor een plaats in het hoofdtoernooi. Jasper Smit mag het na een overwinning op Joseph Sirianni (1-6, 6-1, 6-2) in de finale van het kwalificatietoernooi opnemen tegen de Duitser Mischa Zverev. Peter Wessels mag het na zijn overwinning op Bart Beks (6-0, 6-1) opnemen tegen de Rus Teimuraz Gabashvili. Matwé Middelkoop won van Fedrico Luzzi (6-0, 6-4) en treft morgen de Tsjech Jan Hernych.

Het speelschema voor de kwalificaties van morgen:
Court 1
11.00 uur Mischa Zverev - Jasper Smit
gevolgd door Teimuraz Gabashvili - Peter Wessels
gevolgd door Matwé Middelkoop - Jan Hernych

Court 2
13.00 uur Matthias Bachinger - Robert Smeets

Dubbel
Ook het dubbelspel kent een aantal bekende namen. Meest in het oog springend is het duo Rafael Nadal en Tommy Robredo, die het in de eerste ronde op zullen nemen tegen landgenoten Feliciano Lopez en Fernando Verdasco. Jonathan Erlich en Andy Ram, verliezende finalisten in 2004 en 2006 en toernooiwinnaars in het dubbelspel in 2005 zijn weer teruggekeerd in het 35e ABN AMRO World Tennis Tournament.

Feestavond
De 35e editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament is zaterdagavond spectaculair geopend. Het centre court van Ahoy Rotterdam was voor een speciaal galadiner ter gelegenheid van de jubileumeditie omgebouwd. De gasten kregen naast een aantal historische hoogtepunten van Nederlands grootste ATP-toernooi optredens van luchtacrobaten en Laura Fygi voorgeschoteld.

De Rotterdamse burgermeester Ivo Opstelten kreeg uit handen van toernooidirecteur Richard Krajicek het eerste exemplaar van het jubileumboek ‘Het Mooiste Tennisfeestje’ uitgereikt. Het door Volkskrant journalist Robert Misset geschreven boek is tijdens het toernooi bij de ABN AMRO Sportsbar verkrijgbaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:22:30 #202
30919 mitt
Michael Corleone
pi_56782098
die kneus van Murray zal ook nog wel afzeggen.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_56782295
bij Murray zou ik het niet erg vinden..krijg Robin een mooiere loting en heb toch een hekel aan die kerel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56782739
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef mitt het volgende:
die kneus van Murray zal ook nog wel afzeggen.

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56783270
Laura Fygi bij de opening, wat wil een mens nog meer.
That's all folks!
pi_56783397
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
pi_56783686
Snel rooster bekend maken en dan maar 's plannen waar we heen gaan.
pi_56783691
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat trekt vast genoeg volk uit wassenaar
pi_56787448
Smit breakt Zverev op love naar 3-1
pi_56787485
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:23 schreef TheArt het volgende:
Smit breakt Zverev op love naar 3-1
Ik gun het die Jasper wel, altijd leuk als er een paar Nederlanders in de main draw zitten .
pi_56787546
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik gun het die Jasper wel, altijd leuk als er een paar Nederlanders in de main draw zitten .
Hij werd alleen jammer genoeg gelijk weer teruggebroken. 3-3 nu.
pi_56787904
*Proest* Set Smit, 7-5
pi_56788762
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:56 schreef Nalbandian het volgende:
OMG, Zverev breakt Smit direct !
Dit gaat Jasper niet meer redden
pi_56788939
Helaas. maar Jasper heeft het niet gered tegen Mischa Zverev.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:01:46 #218
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789148
Als de loting heeft plaats gevonden, waar staat het speelschema voor de eerste ronde niet op de website?

Ik wil graag weten wie wanneer spelen zodat ik al een dag kan kiezen dat ik er heen ga.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 17 februari 2008 @ 13:06:19 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56789236
Rafa speelt woensdagavond. Dinsdagavond wil hij Real zien .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56789240
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef jojomen4 het volgende:
Als de loting heeft plaats gevonden, waar staat het speelschema voor de eerste ronde niet op de website?

Ik wil graag weten wie wanneer spelen zodat ik al een dag kan kiezen dat ik er heen ga.
Pas na de kwalificaties denk ik
pi_56789363
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef jojomen4 het volgende:

Idd Jammer dat dat allemaal pas zo laat bekend gemaakt wordt. Alsof mensen een bezoek niet hoeven te plannen ofzo
pi_56789532
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:13 schreef jmac het volgende:

[..]

Idd Jammer dat dat allemaal pas zo laat bekend gemaakt wordt. Alsof mensen een bezoek niet hoeven te plannen ofzo
Dat is toch volstrekt logisch. Op alle toernooien gaat dat zo. Bij het plannen van zo'n schema moet met vanalles rekening worden gehouden, dus kan ik begrijpen dat er een tijdje duurt.
pi_56789736
Bij Teimu en Wessels gaat het nog gelijkop.
That's all folks!
  zondag 17 februari 2008 @ 13:35:44 #224
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789745
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is toch volstrekt logisch. Op alle toernooien gaat dat zo. Bij het plannen van zo'n schema moet met vanalles rekening worden gehouden, dus kan ik begrijpen dat er een tijdje duurt.
Dat kan toch wel binnen een X aantal uur na de loting. Als je op voorhand alle wensen en dingen op papier heb waar je rekening mee moet houden kan dat volgens mij niet al te moeilijk zijn.

Als gister die loting heeft plaats gevonden had vanochtend het schema online mogen staan. De namen van de jongens die nu nog bezig zijn hadden gewoon genoteerd kunnen worden net als bij de voetbal wedstrijden:

jmac VS jojo/tim

Waar tim en jojo zich nog moeten kwalificeren.

Maargoed, dan maar last minute.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56789781
Je komt wel naar Nadal he jojo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')