abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56781346
quote:
Loting ABN AMRO World Tennis Tournament koppelt Sluiter aan Llodra16-02-2008
Raemon Sluiter zal in zijn laatste ABN AMRO World Tennis Tournament als eerste Michael Llodra op zijn pad vinden. Het duel tegen de Fransman zal op dinsdagavond (19.30 uur) worden gespeeld. Sluiter, die samen met Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam de loting van het 35e ABN AMRO World Tennis Tournament verrichte, was niet ontevreden met de speler waar hij door Ivo Opstelten aan gekoppeld werd. “Met zo’n deelnemersveld mag ik niet klagen. Llodra is een hele goede speler, maar hij stond niet bij de vijf namen die ik in de eerste ronde niet wilde treffen.”
Robin Haase trof het niet bij de loting. De Hagenaar speelt in de openingsronde tegen Andy Murray, die vandaag in Marseille de finale haalde. De als eerste geplaatste Rafael Nadal treft in de eerste ronde de Russische hardhitter Dimitry Tursunov.

Kwalificaties
In het kwalificatietoernooi zijn nog altijd drie Nederlanders in de strijd voor een plaats in het hoofdtoernooi. Jasper Smit mag het na een overwinning op Joseph Sirianni (1-6, 6-1, 6-2) in de finale van het kwalificatietoernooi opnemen tegen de Duitser Mischa Zverev. Peter Wessels mag het na zijn overwinning op Bart Beks (6-0, 6-1) opnemen tegen de Rus Teimuraz Gabashvili. Matwé Middelkoop won van Fedrico Luzzi (6-0, 6-4) en treft morgen de Tsjech Jan Hernych.

Het speelschema voor de kwalificaties van morgen:
Court 1
11.00 uur Mischa Zverev - Jasper Smit
gevolgd door Teimuraz Gabashvili - Peter Wessels
gevolgd door Matwé Middelkoop - Jan Hernych

Court 2
13.00 uur Matthias Bachinger - Robert Smeets

Dubbel
Ook het dubbelspel kent een aantal bekende namen. Meest in het oog springend is het duo Rafael Nadal en Tommy Robredo, die het in de eerste ronde op zullen nemen tegen landgenoten Feliciano Lopez en Fernando Verdasco. Jonathan Erlich en Andy Ram, verliezende finalisten in 2004 en 2006 en toernooiwinnaars in het dubbelspel in 2005 zijn weer teruggekeerd in het 35e ABN AMRO World Tennis Tournament.

Feestavond
De 35e editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament is zaterdagavond spectaculair geopend. Het centre court van Ahoy Rotterdam was voor een speciaal galadiner ter gelegenheid van de jubileumeditie omgebouwd. De gasten kregen naast een aantal historische hoogtepunten van Nederlands grootste ATP-toernooi optredens van luchtacrobaten en Laura Fygi voorgeschoteld.

De Rotterdamse burgermeester Ivo Opstelten kreeg uit handen van toernooidirecteur Richard Krajicek het eerste exemplaar van het jubileumboek ‘Het Mooiste Tennisfeestje’ uitgereikt. Het door Volkskrant journalist Robert Misset geschreven boek is tijdens het toernooi bij de ABN AMRO Sportsbar verkrijgbaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:22:30 #202
30919 mitt
Michael Corleone
pi_56782098
die kneus van Murray zal ook nog wel afzeggen.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_56782295
bij Murray zou ik het niet erg vinden..krijg Robin een mooiere loting en heb toch een hekel aan die kerel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56782739
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef mitt het volgende:
die kneus van Murray zal ook nog wel afzeggen.

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56783270
Laura Fygi bij de opening, wat wil een mens nog meer.
That's all folks!
pi_56783397
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
pi_56783686
Snel rooster bekend maken en dan maar 's plannen waar we heen gaan.
pi_56783691
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat trekt vast genoeg volk uit wassenaar
pi_56787448
Smit breakt Zverev op love naar 3-1
pi_56787485
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:23 schreef TheArt het volgende:
Smit breakt Zverev op love naar 3-1
Ik gun het die Jasper wel, altijd leuk als er een paar Nederlanders in de main draw zitten .
pi_56787546
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik gun het die Jasper wel, altijd leuk als er een paar Nederlanders in de main draw zitten .
Hij werd alleen jammer genoeg gelijk weer teruggebroken. 3-3 nu.
pi_56787904
*Proest* Set Smit, 7-5
pi_56788762
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:56 schreef Nalbandian het volgende:
OMG, Zverev breakt Smit direct !
Dit gaat Jasper niet meer redden
pi_56788939
Helaas. maar Jasper heeft het niet gered tegen Mischa Zverev.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:01:46 #218
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789148
Als de loting heeft plaats gevonden, waar staat het speelschema voor de eerste ronde niet op de website?

Ik wil graag weten wie wanneer spelen zodat ik al een dag kan kiezen dat ik er heen ga.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 17 februari 2008 @ 13:06:19 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56789236
Rafa speelt woensdagavond. Dinsdagavond wil hij Real zien .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56789240
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef jojomen4 het volgende:
Als de loting heeft plaats gevonden, waar staat het speelschema voor de eerste ronde niet op de website?

Ik wil graag weten wie wanneer spelen zodat ik al een dag kan kiezen dat ik er heen ga.
Pas na de kwalificaties denk ik
pi_56789363
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef jojomen4 het volgende:

Idd Jammer dat dat allemaal pas zo laat bekend gemaakt wordt. Alsof mensen een bezoek niet hoeven te plannen ofzo
pi_56789532
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:13 schreef jmac het volgende:

[..]

Idd Jammer dat dat allemaal pas zo laat bekend gemaakt wordt. Alsof mensen een bezoek niet hoeven te plannen ofzo
Dat is toch volstrekt logisch. Op alle toernooien gaat dat zo. Bij het plannen van zo'n schema moet met vanalles rekening worden gehouden, dus kan ik begrijpen dat er een tijdje duurt.
pi_56789736
Bij Teimu en Wessels gaat het nog gelijkop.
That's all folks!
  zondag 17 februari 2008 @ 13:35:44 #224
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789745
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is toch volstrekt logisch. Op alle toernooien gaat dat zo. Bij het plannen van zo'n schema moet met vanalles rekening worden gehouden, dus kan ik begrijpen dat er een tijdje duurt.
Dat kan toch wel binnen een X aantal uur na de loting. Als je op voorhand alle wensen en dingen op papier heb waar je rekening mee moet houden kan dat volgens mij niet al te moeilijk zijn.

Als gister die loting heeft plaats gevonden had vanochtend het schema online mogen staan. De namen van de jongens die nu nog bezig zijn hadden gewoon genoteerd kunnen worden net als bij de voetbal wedstrijden:

jmac VS jojo/tim

Waar tim en jojo zich nog moeten kwalificeren.

Maargoed, dan maar last minute.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56789781
Je komt wel naar Nadal he jojo!
  zondag 17 februari 2008 @ 13:44:18 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789891
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef jmac het volgende:
Je komt wel naar Nadal he jojo!
Wat denk jij! Heb al een kaartje voor de finale waar ik hem zeer waarschijnlijk zie. En om me in te dekken wil ik naar z'n eerste rond wedstrijd gaan. Heb er zin in.
pi_56789902
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat kan toch wel binnen een X aantal uur na de loting. Als je op voorhand alle wensen en dingen op papier heb waar je rekening mee moet houden kan dat volgens mij niet al te moeilijk zijn.

Als gister die loting heeft plaats gevonden had vanochtend het schema online mogen staan. De namen van de jongens die nu nog bezig zijn hadden gewoon genoteerd kunnen worden net als bij de voetbal wedstrijden:

jmac VS jojo/tim

Waar tim en jojo zich nog moeten kwalificeren.

Maargoed, dan maar last minute.
Je hebt ook te maken met de kwalificaties en spelers die ook nog in het dubbelspel zitten. Moet je allemaal rekening mee houden.

EDIT: Was ik bijna de spelers vergeten die nog in een toernooi deze week zitten.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:53:43 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56790036
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je hebt ook te maken met de kwalificaties en spelers die ook nog in het dubbelspel zitten. Moet je allemaal rekening mee houden.

EDIT: Was ik bijna de spelers vergeten die nog in een toernooi deze week zitten.
Heb je m'n stuk wel gelezen?

Die kwalificaties noem ik toch? Je weet op zaterdag avond toch al wie zondag nog kwali moeten spelen? Na zaterdag avond veranderd er niks meer aan. Zelfde geld voor spelers die elders nog finales spelen. Of ze die winnen of verliezen zal niet veranderen of ze maandag of dinsdag de eerste ronde partij spelen.
pi_56790096
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef jojomen4 het volgende:

Zelfde geld voor spelers die elders nog finales spelen. Of ze die winnen of verliezen zal niet veranderen of ze maandag of dinsdag de eerste ronde partij spelen.
Volgens wordt er wel degelijk rekening mee gehouden of er spelers zijn die elders in een finale staan. Ik geloof er namelijk geen barst van dat bv. Murray morgen moet spelen .
  zondag 17 februari 2008 @ 14:02:05 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56790189
Net kaartje gehaald voor Rafa's 1e ronde .
pi_56790198
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Volgens wordt er wel degelijk rekening mee gehouden of er spelers zijn die elders in een finale staan. Ik geloof er namelijk geen barst van dat bv. Murray morgen moet spelen .
Absoluut. Hier wordt 100% zeker rekening mee gehouden.
pi_56790215
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef BVO het volgende:
Net kaartje gehaald voor Rafa's 1e ronde .
Hoe doe je dat dan als niemand weet wanneer ie speelt ? Zie boven ^
  zondag 17 februari 2008 @ 14:03:00 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56790217
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er geen rekening mee gehouden wordt, ik zeg dat dat wel het geval is.

Wat ik ook zeg, is dat op het moment dat een speler in de finale staat van een toernooi en die op zondag speelt, hij niet op maandag in Rttm zal spelen.

Of hij die finale wint of verliest, zal niks veranderen aan het niet spelen op maandag. Of denkt iemand hier dat verliezend finalist wel op maandag zou moeten spelen? Doordat je op zaterdag al weet dat iemand in de finale staat, en dus niet op maandag zal spelen kun je op zaterdag al plannen.

Ik weet niet hoeveel "voorkeur" de spelers hebben die kwalificatie spelen, maar als ook zij op maandag vrij krijgen omdat ze op zondag nog een kwali-pot hebben moeten spelen dan kun je ook al op zaterdag plannen, aangezien je op zaterdag weet wie er op zondag de kwalificatie wedstrijden gaat spelen. Dat je niet weet wie er uiteindelijk de kwalificatie wedstrijden wint is geen probleem omdat je er dus eventueel 2 namen bij kan schrijven waarvan de winnaar de tegenstander is in het hoofdtoernooi.

Dus, ik heb nog een reden gehoord, en kan er zelf even geen bedenken, waarom op zondagmiddag begonnen moet worden met het plannen van het schema.

EDIT: "zei" veranderd in "zij"
  zondag 17 februari 2008 @ 14:04:24 #234
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56790248
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef jmac het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan als niemand weet wanneer ie speelt ? Zie boven ^
Rafael speelt woensdagavond. Heeft Krajicek hem beloofd .
pi_56791330
Wessels is er na een 7-6 verlies in de eerste set wel kansloos afgemept zeg, met 6-0.
That's all folks!
pi_56792419
Ik snap je wel jojo, maar er zal vast een praktische reden voor zijn !
Er is dus achter de schermen al veel bekend !
Over het wel of niet op maandag pannen van kwalificatiespelers heb ik geen verstand !
pi_56792443
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wessels is er na een 7-6 verlies in de eerste set wel kansloos afgemept zeg, met 6-0.
Maar dan is Gaba door
pi_56793662
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef BVO het volgende:

[..]

Rafael speelt woensdagavond. Heeft Krajicek hem beloofd .
is dat ergens bevestigd terug te vinden (in geval van ja, ga ik rennen naar de kaartjes telefoon)
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_56793775
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Sharapova het volgende:

[..]

is dat ergens bevestigd terug te vinden (in geval van ja, ga ik rennen naar de kaartjes telefoon)
Denk je dat 't uitverkocht zal raken dan.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:29:52 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793778
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Sharapova het volgende:

[..]

quote:
Sluiter treft het met loting ABN AMRO

ROTTERDAM - Raemon Sluiter begint zijn afscheidstoernooi tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament in de eerste ronde tegen de Fransman Michael Llodra. Geen ongunstige loting, zo vond ook de Rotterdammer. "Hij staat niet op mijn lijstje van vijf spelers waar ik liever niet tegen tennis in de eerste ronde", reageerde Sluiter.
Raemon Sluiter verricht de loting voor het ABN AMRO tennistoernooi samen met burgemeester van Rotterdam Ivo Opstelten.

Robin Haase, de andere Nederlander in het hoofdtoernooi, treft het minder goed. Hij speelt zijn openingspartij in Ahoy tegen de als zesde geplaatste Murray. "Die stond wél op mijn lijstje", antwoordde Sluiter gevat op de loting van zijn landgenoot.

Toernooidirecteur Richard Krajicek was ook tevreden met het speelschema. "Het is wel oké, vooral Raemon heeft een gunstige loting. Haase krijgt het moeilijk, Murray staat bij mij op mijn lijstje van spelers die ik de halve finale zie halen, misschien wel de finale."

Krajicek had maar één grote wens voor de loting. "Ik wilde per sé niet dat Nadal tegen Sluiter lootte. Ik had Sluiter namelijk al beloofd dat hij dinsdagavond zou spelen, terwijl ik Nadal had beloofd dat hij op woensdagavond mocht starten. Dinsdag speelt namelijk zijn favoriete voetbalclub Real Madrid in de Champions League tegen AS Roma, en dat wil hij graag zien. Als ze tegen elkaar hadden geloot, had ik éen van de twee teleur moeten stellen. Die keuze hoef ik nu gelukkig niet te maken."
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef jmac het volgende:

[..]

Denk je dat 't uitverkocht zal raken dan.
Toen ik er daarstraks was, bleek het al aardig hard te gaan .
pi_56793832
Waarom wil Sluiter in hemelsnaam per se dinsdagavond spelen Ik mag toch hopen dat Kraai bij Sluiter-Nadal gewoon voor de voorkeur van Nadal was gegaan.
sig verwijderd door FA
pi_56793840
Oh ff op ticketservice checken dan.

Edit: hmm eerste rang is al weg
Maar het kan ook zijn dat Nadal 's middags speelt toch..
  zondag 17 februari 2008 @ 16:33:22 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793857
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom wil Sluiter in hemelsnaam per se dinsdagavond spelen Ik mag toch hopen dat Kraai bij Sluiter-Nadal gewoon voor de voorkeur van Nadal was gegaan.
Ik hoorde dat hij, aangezien het waarschijnlijk zijn laatste partij ooit zal zijn, veel familie en vrienden e.d. op de tribune zou hebben, en dat hij het daarom graag op die avond wilde. Zal hem het beste uitkomen wat dat aangaat.
pi_56793859
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien speelt z'n afscheid een rol ???
pi_56793884
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik hoorde dat hij, aangezien het waarschijnlijk zijn laatste partij ooit zal zijn, veel familie en vrienden e.d. op de tribune zou hebben, en dat hij het daarom graag op die avond wilde. Zal hem het beste uitkomen wat dat aangaat.
Of Fatima moet naar de Boeren leenbank
pi_56793895
Oh online kan je niets meer kopen. En kan niet naar Rotterdam dus maar hopen dat er woensdag nog kaarten te halen zijn
  zondag 17 februari 2008 @ 16:35:34 #247
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793923
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef jmac het volgende:
Oh online kan je niets meer kopen. En kan niet naar Rotterdam dus maar hopen dat er woensdag nog kaarten te halen zijn
Was nu nog wel genoeg hoor, ik denk zo'n 50% van de 2e ring.
pi_56793973
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Was nu nog wel genoeg hoor, ik denk zo'n 50% van de 2e ring.
Ah ik ga morgen wel ff naar postkantoor dan. Daar zullen ze ze nog wel verkopen hoop ik.
pi_56793999
dat wordt dan bellen morgen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  zondag 17 februari 2008 @ 16:45:04 #250
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56794114
Nadal schijnt morgenmiddag te dubbelen trouwens? Schijnt op de radio gezegd te zijn.
pi_56794273
Odds zijn bekend

zondag 17 februari 2008 @ 17:02:02 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56794405
Heeft iemand een idee tot hoe laat ongeveer die avond partijen duren? Is het normaal dat er om 00.00 nog getennist wordt? Anders kan ik waarschijnlijk niet met het o.v. naar huus en gaat de avondsessie voor mij niet door
pi_56794426
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand een idee tot hoe laat ongeveer die avond partijen duren? Is het normaal dat er om 00.00 nog getennist wordt? Anders kan ik waarschijnlijk niet met het o.v. naar huus en gaat de avondsessie voor mij niet door
dat wordt voortijdig het pand verlaten dan
ik heb het probleem ook trouwens... maar het zijn geen 5 setters he, hooguit 3, dus dat scheeld een hoop!
pi_56794449
Mijn laatste gaat ook om 00:02 vanaf r'dam centraal.

Dond/vrij/zat rijden er wel nachttreinen!
pi_56794477
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat begint de avondsessie?

Maximaal denk ik 5,5-6 uur daarna de partijen klaar, maximaal echt met 2 lange drie-setters.
sig verwijderd door FA
pi_56794547
19:30 toch
pi_56794593
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef jmac het volgende:
19:30 toch
19.40 start
22.00 aardige 3-setter
22.30 start partij 2
00.15+ bij 3 setter
sig verwijderd door FA
pi_56794608
Komt de NOS nog met een livestream van dit toernooi? Of ergens anders een livestream?
- verwijderd door admin -
pi_56794627
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

19.40 start
22.00 aardige 3-setter
22.30 start partij 2
00.15+ bij 3 setter
en Nadal zal wel als 2de komen dan zodat iedereen op tijd komt en ook blijft zitten.

Helaas geen wta

[ Bericht 10% gewijzigd door jmac op 17-02-2008 17:18:06 ]
pi_56794651
denk dat er, net als vorig jaar in rotterdam en rosmalen, weer een NOS livestream komt ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56794663
Maarja, ik zie nadal geen flinke 3 setter spelen in z'n eerste ronde....
pi_56794746
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef groenen het volgende:
Komt de NOS nog met een livestream van dit toernooi? Of ergens anders een livestream?
Op de site zelf is ook een stream !
Ga morgen ff op zoek, misschien heeft Sop wat !?
Of idd de NOS
pi_56794773
Kwartfinale Nadal-Youzhny behoort weer tot de mogelijkheden..als die op vrijdagavond is ben ik een happy man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 17 februari 2008 @ 17:21:13 #264
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56794802
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Kwartfinale Nadal-Youzhny behoort weer tot de mogelijkheden..als die op vrijdagavond is ben ik een happy man
Nadal / Youzhny zou een halve finale zijn, QF is Nadal / Baghdatis.
pi_56794830
Yep !
quote:
Dagsessie
Per dag, met uitzondering van zaterdag 23 en zondag 24 februari, zijn er 2 sessies waar kaarten voor verkrijgbaar zijn. De eerste sessies beginnen om 11.00 uur, de tweede sessies beginnen om 19.30 uur.
- Op zaterdag 23 februari begint de eerste sessie om 14.00u. en de tweede sessie om 19.30u.
- Op zondag 24 februari is er maar 1 sessie en deze start om 14.00u.
pi_56794839
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Sharapova het volgende:
Maarja, ik zie nadal geen flinke 3 setter spelen in z'n eerste ronde....
met Tursunov weet je het nooit..als hij zijn kop erbij kan houden en sterk gaat serveren is het erg moeilijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56794857
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
Yep !
[..]
yep wat?

Oh dat het om 1930 begint?
pi_56794894
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:21 schreef BVO het volgende:

[..]

Nadal / Youzhny zou een halve finale zijn, QF is Nadal / Baghdatis.
ik ben scheel en dom
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56794911
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef jmac het volgende:

[..]

yep wat?

Oh dat het om 1930 begint?
Zag de vraag in XL topic en heb ff gekeken naar alle tijden. Ter algemene info
  zondag 17 februari 2008 @ 18:35:28 #271
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56796451
quote:
De dubbel ja, maar dat zei ik al eerder .

Hopen dat ze de QF/SF (?) halen, daar is op vrijdagmiddag altijd een aansprekende van.
pi_56796537
quote:
De tweede partij op het centre court wordt gespeeld door Juan Carlos Ferrero. De voormalige nummer één van de wereld speelt tegen de uit het kwalificatietoernooi afkomstig Rus Teimuraz Gabashvili.

Titelverdediger Youzhny op maandagavond in actie
De avondsessie op het centre court zal om 19.30 uur openen met de titelverdediger Mikhail Youzhny, die in Janko Tipsarevic een lastige tegenstander heeft.
pi_56796650
kutloting ja...zeker als je ziet dat Berrer tegen Bachinger speelt..Tipsa is niet zo fit na weken van ziek zijn dus hopelijk kan hij hier gebruik van maken...met Gaba weet je het ook nooit..publiek zal alleen niet voor hem zijn vrees ik..gare publiek daar gaat blind voor Ferrero
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56796735
ik blijf hopen op het terugtrekken van Murray..dan komt Wessels de MD in als Lucky Loser (op basis van ranking en heeft Haase een betere loting.heb toch een hekel aan die schot en die gaat echt niet 2 weken zijn best doen met de aankomende toernooien..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56796753
Zo! Alles is geregeld en om 11 uur sta ik voor de deur.
  zondag 17 februari 2008 @ 19:02:00 #276
6941 APK
Factual, I think.
pi_56796966
Heeft iemand een link naar het wedstrijdschema (flowchart).
Kan het op de site niet vinden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56797123
Is nog niet bekend apk (of iig niet gepubliceerd)
  zondag 17 februari 2008 @ 19:15:33 #278
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56797270
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:02 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een link naar het wedstrijdschema (flowchart).
Kan het op de site niet vinden. [ afbeelding ]
APK, ga je ook een dag kijken?
pi_56797541
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef jmac het volgende:
Is nog niet bekend apk (of iig niet gepubliceerd)
Zou vandaag nog wel gepubliceerd worden...
That's all folks!
pi_56797638
quote:
Het wedstrijdschema zal zondag 17 februari bekend worden gemaakt. Hou de website hiervoor in de gaten.

zondag 17 februari 2008 @ 19:33:19 #281
6941 APK
Factual, I think.
pi_56797708
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef jojomen4 het volgende:

APK, ga je ook een dag kijken?
Ja, op tv tijdens het werken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56797933
quote:
Center Court - Matches Start at 11 AM

Bachinger vs Berrer

Not Before 12:30 PM
Gabashvili vs Ferrero
Karlovic vs Rochus
Nadal/Robredo vs Lopez/Verdasco

Not Before 7:30 PM
Youzhny vs Tipsarevic
Zverev vs Kohlschreiber

Court 1 - Matches Start at 12 PM

Kas/Wassen vs Berdych/Tursunov
Fyrstenberg/Matkowski vs Kerr/Skoch
  zondag 17 februari 2008 @ 19:46:51 #283
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56798044
De dag-sessie zal dan wel rond 17.30 - 18.00 afgelopen zijn. Kan ik dan me terugreis inplannen.

Vamos Rafaaaa!!! Heb er onwijze zin in.
pi_56802119
Is er een mooi toernooischema beschikbaar al?
That's all folks!
pi_56802236
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
jup..loting en speelschema dag 1 zijn bekend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56802294
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen maandag:

http://www.abnamrowtt.nl/content.aspx?SN=2105
pi_56802350
Karlovic

Die jongen moet je zien Jmac .
pi_56802412
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

jup..loting en speelschema dag 1 zijn bekend
Okee, maar echt verder kijken kun je niet, helaas. Welke partijen er kunnen komen verder in het toernooi.
That's all folks!
pi_56802616
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Okee, maar echt verder kijken kun je niet, helaas. Welke partijen er kunnen komen verder in het toernooi.
Hup naar het XL topic jij !!!
pi_56802683
Ja ja ja ja.
That's all folks!
pi_56802724
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

gewoon de loting verder volgen en afstrepen

Als ik hem zo zou moeten invullen (qualifiers niet ingevuld maar die gaan er allemaal uit denk/vrees ik:

(1) NADAL, Rafael ESP v. TURSUNOV, Dmitry RUS
HEWITT, Lleyton AUS v. SEPPI, Andreas ITA
NIEMINEN, Jarkko FIN v. VERDASCO, Fernando ESP
(8) BAGHDATIS, Marcos CYP (WC) v. SODERLING, Robin SWE

(4) YOUZHNY, Mikhail RUS v. TIPSAREVIC, Janko SRB
LOPEZ, Feliciano ESP v. SIMON, Gilles FRA
MAHUT, Nicolas FRA v. ROBREDO, Tommy ESP
(7) FERRERO, Juan Carlos ESP v. QUALIFIER

(5) BERDYCH, Tomas CZE v. LJUBICIC, Ivan CRO
KARLOVIC, Ivo CRO v. ROCHUS, Olivier BEL
QUALIFIER v. KOHLSCHREIBER, Philipp GER
(3) FERRER, David ESP v. BOLELLI, Simone ITA

(6) MURRAY, Andy GBR v. HAASE, Robin NED (WC)
QUALIFIER v. BERRER, Michael GER
SLUITER, Raemon NED (WC) v. LLODRA, Michael FRA
(2) DAVYDENKO, Nikolay v. QUALIFIER

R2:
Nadal bt Seppi
Soderling bt Nieminen
Youzhny bt Simon
Ferrero bt Robredo
Berdych bt Karlovic
Ferrer bt Kohlschreiber
Murray bt Berrer
Davydenko bt Llodra

QF:
Nadal bt Soderling
Youzhny bt Ferrero
Ferrer bt Berdych
Murray bt Davydenko

SF:
Youzhny bt Nadal
Murray bt Ferrer

Finale
Youzhny bt Murray (maar daar heb ik eigenlijk mijn twijfels over..beetje ijdele hoop )
Kan alleen de fitheid van Murray totaal niet inschatten atm..Kans op 2 finales is eigenlijk niet groot maar de match-ups zijn mega in zijn voordeel..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56802762
Thanks Timmyboy, je helpt dit konijn goed verder!
That's all folks!
pi_56802817
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56802923
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks Timmyboy, je helpt dit konijn goed verder!
Pas wel op Vaduz !!
Er kan een addertje onder het gras zitten
pi_56802936
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef Wopper1 het volgende:
Karlovic

Die jongen moet je zien Jmac .
Waarom. Kan die leuke imitaties van tennissers?
pi_56803080
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Pas wel op Vaduz !!
Er kan een addertje onder het gras zitten

Addertjes onder gras ben ik overigens niet bang voor.
That's all folks!
pi_56803180
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef jmac het volgende:

[..]

Waarom. Kan die leuke imitaties van tennissers?
Nee, gewoon pats-boem-punt .

Slaat zo'n 2 aces per servicegame, ruim 2 meter lang en een vreemde motoriek .
pi_56805286
de NOS zend 't toernooi elke dag uit vanaf 16:20
pi_56805366
sweet!!
edit: pff maar 1 uurtje..daarna gaan ze er uit voor sesamstraat en kan je zelf door naar de stream
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56805536
Sesamstraat is ook belangrijk hoor.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')