dat wordt voortijdig het pand verlaten danquote:Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand een idee tot hoe laat ongeveer die avond partijen duren? Is het normaal dat er om 00.00 nog getennist wordt? Anders kan ik waarschijnlijk niet met het o.v. naar huus en gaat de avondsessie voor mij niet door
Hoe laat begint de avondsessie?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand een idee tot hoe laat ongeveer die avond partijen duren? Is het normaal dat er om 00.00 nog getennist wordt? Anders kan ik waarschijnlijk niet met het o.v. naar huus en gaat de avondsessie voor mij niet door
19.40 startquote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef jmac het volgende:
19:30 toch
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
19.40 start
22.00 aardige 3-setter
22.30 start partij 2
00.15+ bij 3 setter
Op de site zelf is ook een stream !quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef groenen het volgende:
Komt de NOS nog met een livestream van dit toernooi? Of ergens anders een livestream?
Nadal / Youzhny zou een halve finale zijn, QF is Nadal / Baghdatis.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Kwartfinale Nadal-Youzhny behoort weer tot de mogelijkheden..als die op vrijdagavond is ben ik een happy man
quote:Dagsessie
Per dag, met uitzondering van zaterdag 23 en zondag 24 februari, zijn er 2 sessies waar kaarten voor verkrijgbaar zijn. De eerste sessies beginnen om 11.00 uur, de tweede sessies beginnen om 19.30 uur.
- Op zaterdag 23 februari begint de eerste sessie om 14.00u. en de tweede sessie om 19.30u.
- Op zondag 24 februari is er maar 1 sessie en deze start om 14.00u.
met Tursunov weet je het nooit..als hij zijn kop erbij kan houden en sterk gaat serveren is het erg moeilijk..quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Sharapova het volgende:
Maarja, ik zie nadal geen flinke 3 setter spelen in z'n eerste ronde....
ik ben scheel en domquote:Op zondag 17 februari 2008 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nadal / Youzhny zou een halve finale zijn, QF is Nadal / Baghdatis.
Zag de vraag in XL topic en heb ff gekeken naar alle tijden. Ter algemene infoquote:
De dubbel ja, maar dat zei ik al eerderquote:Op zondag 17 februari 2008 18:33 schreef jmac het volgende:
NADAL MORGENMIDDAG !!!
http://www.abnamrowtt.nl/nieuwsdetail.aspx?SN=2149
quote:De tweede partij op het centre court wordt gespeeld door Juan Carlos Ferrero. De voormalige nummer één van de wereld speelt tegen de uit het kwalificatietoernooi afkomstig Rus Teimuraz Gabashvili.
![]()
Titelverdediger Youzhny op maandagavond in actie
De avondsessie op het centre court zal om 19.30 uur openen met de titelverdediger Mikhail Youzhny, die in Janko Tipsarevic een lastige tegenstander heeft.
APK, ga je ook een dag kijken?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:02 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een link naar het wedstrijdschema (flowchart).
Kan het op de site niet vinden. [ afbeelding ]
Zou vandaag nog wel gepubliceerd worden...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef jmac het volgende:
Is nog niet bekend apk (of iig niet gepubliceerd)
quote:Het wedstrijdschema zal zondag 17 februari bekend worden gemaakt. Hou de website hiervoor in de gaten.
quote:Center Court - Matches Start at 11 AM
Bachinger vs Berrer
Not Before 12:30 PM
Gabashvili vs Ferrero
Karlovic vs Rochus
Nadal/Robredo vs Lopez/Verdasco
Not Before 7:30 PM
Youzhny vs Tipsarevic
Zverev vs Kohlschreiber
Court 1 - Matches Start at 12 PM
Kas/Wassen vs Berdych/Tursunov
Fyrstenberg/Matkowski vs Kerr/Skoch
jup..loting en speelschema dag 1 zijn bekendquote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er een mooi toernooischema beschikbaar al?
Alleen maandag:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er een mooi toernooischema beschikbaar al?
Okee, maar echt verder kijken kun je niet, helaas. Welke partijen er kunnen komen verder in het toernooi.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup..loting en speelschema dag 1 zijn bekend
Hup naar het XL topic jij !!!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Okee, maar echt verder kijken kun je niet, helaas. Welke partijen er kunnen komen verder in het toernooi.
gewoon de loting verder volgen en afstrepenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Okee, maar echt verder kijken kun je niet, helaas. Welke partijen er kunnen komen verder in het toernooi.
Pas wel op Vaduz !!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks Timmyboy, je helpt dit konijn goed verder!
Waarom. Kan die leuke imitaties van tennissers?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef Wopper1 het volgende:
Karlovic![]()
Die jongen moet je zien Jmac![]()
.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas wel op Vaduz !!
Er kan een addertje onder het gras zitten
Nee, gewoon pats-boem-puntquote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef jmac het volgende:
[..]
Waarom. Kan die leuke imitaties van tennissers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |