abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2008 @ 13:44:18 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56789891
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef jmac het volgende:
Je komt wel naar Nadal he jojo!
Wat denk jij! Heb al een kaartje voor de finale waar ik hem zeer waarschijnlijk zie. En om me in te dekken wil ik naar z'n eerste rond wedstrijd gaan. Heb er zin in.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56789902
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat kan toch wel binnen een X aantal uur na de loting. Als je op voorhand alle wensen en dingen op papier heb waar je rekening mee moet houden kan dat volgens mij niet al te moeilijk zijn.

Als gister die loting heeft plaats gevonden had vanochtend het schema online mogen staan. De namen van de jongens die nu nog bezig zijn hadden gewoon genoteerd kunnen worden net als bij de voetbal wedstrijden:

jmac VS jojo/tim

Waar tim en jojo zich nog moeten kwalificeren.

Maargoed, dan maar last minute.
Je hebt ook te maken met de kwalificaties en spelers die ook nog in het dubbelspel zitten. Moet je allemaal rekening mee houden.

EDIT: Was ik bijna de spelers vergeten die nog in een toernooi deze week zitten.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:53:43 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56790036
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je hebt ook te maken met de kwalificaties en spelers die ook nog in het dubbelspel zitten. Moet je allemaal rekening mee houden.

EDIT: Was ik bijna de spelers vergeten die nog in een toernooi deze week zitten.
Heb je m'n stuk wel gelezen?

Die kwalificaties noem ik toch? Je weet op zaterdag avond toch al wie zondag nog kwali moeten spelen? Na zaterdag avond veranderd er niks meer aan. Zelfde geld voor spelers die elders nog finales spelen. Of ze die winnen of verliezen zal niet veranderen of ze maandag of dinsdag de eerste ronde partij spelen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56790096
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef jojomen4 het volgende:

Zelfde geld voor spelers die elders nog finales spelen. Of ze die winnen of verliezen zal niet veranderen of ze maandag of dinsdag de eerste ronde partij spelen.
Volgens wordt er wel degelijk rekening mee gehouden of er spelers zijn die elders in een finale staan. Ik geloof er namelijk geen barst van dat bv. Murray morgen moet spelen .
  zondag 17 februari 2008 @ 14:02:05 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56790189
Net kaartje gehaald voor Rafa's 1e ronde .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56790198
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Volgens wordt er wel degelijk rekening mee gehouden of er spelers zijn die elders in een finale staan. Ik geloof er namelijk geen barst van dat bv. Murray morgen moet spelen .
Absoluut. Hier wordt 100% zeker rekening mee gehouden.
pi_56790215
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef BVO het volgende:
Net kaartje gehaald voor Rafa's 1e ronde .
Hoe doe je dat dan als niemand weet wanneer ie speelt ? Zie boven ^
  zondag 17 februari 2008 @ 14:03:00 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56790217
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er geen rekening mee gehouden wordt, ik zeg dat dat wel het geval is.

Wat ik ook zeg, is dat op het moment dat een speler in de finale staat van een toernooi en die op zondag speelt, hij niet op maandag in Rttm zal spelen.

Of hij die finale wint of verliest, zal niks veranderen aan het niet spelen op maandag. Of denkt iemand hier dat verliezend finalist wel op maandag zou moeten spelen? Doordat je op zaterdag al weet dat iemand in de finale staat, en dus niet op maandag zal spelen kun je op zaterdag al plannen.

Ik weet niet hoeveel "voorkeur" de spelers hebben die kwalificatie spelen, maar als ook zij op maandag vrij krijgen omdat ze op zondag nog een kwali-pot hebben moeten spelen dan kun je ook al op zaterdag plannen, aangezien je op zaterdag weet wie er op zondag de kwalificatie wedstrijden gaat spelen. Dat je niet weet wie er uiteindelijk de kwalificatie wedstrijden wint is geen probleem omdat je er dus eventueel 2 namen bij kan schrijven waarvan de winnaar de tegenstander is in het hoofdtoernooi.

Dus, ik heb nog een reden gehoord, en kan er zelf even geen bedenken, waarom op zondagmiddag begonnen moet worden met het plannen van het schema.

EDIT: "zei" veranderd in "zij"
  zondag 17 februari 2008 @ 14:04:24 #234
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56790248
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef jmac het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan als niemand weet wanneer ie speelt ? Zie boven ^
Rafael speelt woensdagavond. Heeft Krajicek hem beloofd .
pi_56791330
Wessels is er na een 7-6 verlies in de eerste set wel kansloos afgemept zeg, met 6-0.
That's all folks!
pi_56792419
Ik snap je wel jojo, maar er zal vast een praktische reden voor zijn !
Er is dus achter de schermen al veel bekend !
Over het wel of niet op maandag pannen van kwalificatiespelers heb ik geen verstand !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56792443
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wessels is er na een 7-6 verlies in de eerste set wel kansloos afgemept zeg, met 6-0.
Maar dan is Gaba door
pi_56793662
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef BVO het volgende:

[..]

Rafael speelt woensdagavond. Heeft Krajicek hem beloofd .
is dat ergens bevestigd terug te vinden (in geval van ja, ga ik rennen naar de kaartjes telefoon)
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_56793775
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Sharapova het volgende:

[..]

is dat ergens bevestigd terug te vinden (in geval van ja, ga ik rennen naar de kaartjes telefoon)
Denk je dat 't uitverkocht zal raken dan.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:29:52 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793778
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Sharapova het volgende:

[..]

quote:
Sluiter treft het met loting ABN AMRO

ROTTERDAM - Raemon Sluiter begint zijn afscheidstoernooi tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament in de eerste ronde tegen de Fransman Michael Llodra. Geen ongunstige loting, zo vond ook de Rotterdammer. "Hij staat niet op mijn lijstje van vijf spelers waar ik liever niet tegen tennis in de eerste ronde", reageerde Sluiter.
Raemon Sluiter verricht de loting voor het ABN AMRO tennistoernooi samen met burgemeester van Rotterdam Ivo Opstelten.

Robin Haase, de andere Nederlander in het hoofdtoernooi, treft het minder goed. Hij speelt zijn openingspartij in Ahoy tegen de als zesde geplaatste Murray. "Die stond wél op mijn lijstje", antwoordde Sluiter gevat op de loting van zijn landgenoot.

Toernooidirecteur Richard Krajicek was ook tevreden met het speelschema. "Het is wel oké, vooral Raemon heeft een gunstige loting. Haase krijgt het moeilijk, Murray staat bij mij op mijn lijstje van spelers die ik de halve finale zie halen, misschien wel de finale."

Krajicek had maar één grote wens voor de loting. "Ik wilde per sé niet dat Nadal tegen Sluiter lootte. Ik had Sluiter namelijk al beloofd dat hij dinsdagavond zou spelen, terwijl ik Nadal had beloofd dat hij op woensdagavond mocht starten. Dinsdag speelt namelijk zijn favoriete voetbalclub Real Madrid in de Champions League tegen AS Roma, en dat wil hij graag zien. Als ze tegen elkaar hadden geloot, had ik éen van de twee teleur moeten stellen. Die keuze hoef ik nu gelukkig niet te maken."
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef jmac het volgende:

[..]

Denk je dat 't uitverkocht zal raken dan.
Toen ik er daarstraks was, bleek het al aardig hard te gaan .
pi_56793832
Waarom wil Sluiter in hemelsnaam per se dinsdagavond spelen Ik mag toch hopen dat Kraai bij Sluiter-Nadal gewoon voor de voorkeur van Nadal was gegaan.
sig verwijderd door FA
pi_56793840
Oh ff op ticketservice checken dan.

Edit: hmm eerste rang is al weg
Maar het kan ook zijn dat Nadal 's middags speelt toch..
  zondag 17 februari 2008 @ 16:33:22 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793857
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom wil Sluiter in hemelsnaam per se dinsdagavond spelen Ik mag toch hopen dat Kraai bij Sluiter-Nadal gewoon voor de voorkeur van Nadal was gegaan.
Ik hoorde dat hij, aangezien het waarschijnlijk zijn laatste partij ooit zal zijn, veel familie en vrienden e.d. op de tribune zou hebben, en dat hij het daarom graag op die avond wilde. Zal hem het beste uitkomen wat dat aangaat.
pi_56793859
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien speelt z'n afscheid een rol ???
pi_56793884
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik hoorde dat hij, aangezien het waarschijnlijk zijn laatste partij ooit zal zijn, veel familie en vrienden e.d. op de tribune zou hebben, en dat hij het daarom graag op die avond wilde. Zal hem het beste uitkomen wat dat aangaat.
Of Fatima moet naar de Boeren leenbank
pi_56793895
Oh online kan je niets meer kopen. En kan niet naar Rotterdam dus maar hopen dat er woensdag nog kaarten te halen zijn
  zondag 17 februari 2008 @ 16:35:34 #247
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56793923
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef jmac het volgende:
Oh online kan je niets meer kopen. En kan niet naar Rotterdam dus maar hopen dat er woensdag nog kaarten te halen zijn
Was nu nog wel genoeg hoor, ik denk zo'n 50% van de 2e ring.
pi_56793973
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Was nu nog wel genoeg hoor, ik denk zo'n 50% van de 2e ring.
Ah ik ga morgen wel ff naar postkantoor dan. Daar zullen ze ze nog wel verkopen hoop ik.
pi_56793999
dat wordt dan bellen morgen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  zondag 17 februari 2008 @ 16:45:04 #250
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56794114
Nadal schijnt morgenmiddag te dubbelen trouwens? Schijnt op de radio gezegd te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')