De eerste ring was op de vrijdagavond voor de kwartfinales al uitverkocht. Kon alleen nog een kaartje krijgen voor de 2e ring.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef Sharapova het volgende:
Dat toernooi is toch helemaal niet zo goed bezocht? ik was er twee jaar geleden met de kwartfinales en toen was het zo ongeveer leeg.
Denk nu dat ik gewoon paar dagen vantevoren kaarten bestel ofzo, dan weet ik iig dat degene die ik wil zien, ook daadwerkelijk komen
Nou ben ik het ook pas afgelopen vrijdagavond wezen halen, dus aan de ene kant was het te verwachten. Maar aan de plattegrond te zien zit ik op vak CE nog vrij aardig.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:47 schreef Tim86 het volgende:
ik had hetzelfde ElmarO
Jawel hoor. Komt ook bij dat denk ik meer dan de helft van de mensen niet op hun plek zitquote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef Sharapova het volgende:
Dat toernooi is toch helemaal niet zo goed bezocht? ik was er twee jaar geleden met de kwartfinales en toen was het zo ongeveer leeg.
Denk nu dat ik gewoon paar dagen vantevoren kaarten bestel ofzo, dan weet ik iig dat degene die ik wil zien, ook daadwerkelijk komen
Kans op 's avonds lijkt me iig groter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:36 schreef jojomen4 het volgende:
Vamosssssssss Rafa!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wie gaan en op welke dagen gaan jullie?
Ik ga wel! Welke dag weet ik nog niet.. maar Rafa gaan we zeker zien!Vamosssss!!!
EDIT: Kaartje gekocht voor de finaleEn dan wil ik ook nog op vrijdag gaan.. al is het wat klote dat je niet weet of Rafa 's avonds of overdag speelt.
Dat is écht niet (standaard) zo. Ik was afgelopen jaar vrijdag overdag, en zag Djokovic - Robredo en Ferrer - Youzhny. 's Avonds speelden Ljubicic - Mayer en Davydenko - Kohlschreiber.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:26 schreef Tim86 het volgende:
ja, ze bewaren de toppers voor de avonden..Rafa is eerste geplaatst dus dat komt goed (als hij daadwerkelijk meedoet)
Hey BVO,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is écht niet (standaard) zo. Ik was afgelopen jaar vrijdag overdag, en zag Djokovic - Robredo en Ferrer - Youzhny. 's Avonds speelden Ljubicic - Mayer en Davydenko - Kohlschreiber.
Dus daar was ik niet ontevreden mee. Oh, en in de ochtend/middag heb je nog een dubbelpartj (bij mij toen de Bryan's, daravan was er echter eentje ziek), in de avond niet.
Ik heb de gok genomen, vrijdag overdag (traditie) en nu ook dinsdag overdag.
Ah, en als hij overdag speelt zie je hem 's avonds sowieso niet trainen, andersom weer wel.
Ja. Nadeel daarvan isechter wel dat dit (volgens mij) niet op vaste, voor het publiek opgestelde, tijden gebeurt. Je moet net het geluk hebben. Toen ik Djokovic zag spelen (2e partij van de dag) stond hij 2 uurtjes van tevoren of zo te spelen daar. Ook een keer naast Hewitt gestaan daar. Maar goed wat ik zei, denk dat die tijden enzo ook heel erg afhankelijk zijn van de speler, weet niet hoe dat bij Rafa gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hey BVO,
Ik heb net op de website gekeken en er staat niks over die trainingen. Weet jij waar ze trainen? Is dat op 1 van die 3 velden die op het plattegrond staan?
Hij heeft geen achterstand op Nadal. En nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nog sprake van dat Federer gaat meedoen, om zijn achterstand op Nadal wat te vergroten. Zal wel niet neem ik aan.
Sorry, ik bedoelde om zijn niet al te grote voorsprong op Nadal wat te vergroten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft geen achterstand op Nadal. En nee.
wat ik merkte in madrid (ok dat was vrouwentennis, maar toch) was dat ze allemaal tot ongeveer 1.5 uur voor de wedstrijd aan het trainen waren. dus ik zou het iig proberen om Rafa dan te spottenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Nadeel daarvan isechter wel dat dit (volgens mij) niet op vaste, voor het publiek opgestelde, tijden gebeurt. Je moet net het geluk hebben. Toen ik Djokovic zag spelen (2e partij van de dag) stond hij 2 uurtjes van tevoren of zo te spelen daar. Ook een keer naast Hewitt gestaan daar. Maar goed wat ik zei, denk dat die tijden enzo ook heel erg afhankelijk zijn van de speler, weet niet hoe dat bij Rafa gaat.
En er wordt ook weleens niet gespeeld hoor daar, of er zijn clinics, maar als er getraind wordt gebeurd het daar.
Djokovic en Ferrer stonden toen nog niet zo hoog als nu en Ljubicic een Davydenko waren toen iets van 4 en 5 van de wereld. Kortom, de "beste" partijen waren in de avond.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is écht niet (standaard) zo. Ik was afgelopen jaar vrijdag overdag, en zag Djokovic - Robredo en Ferrer - Youzhny. 's Avonds speelden Ljubicic - Mayer en Davydenko - Kohlschreiber.
Dus daar was ik niet ontevreden mee. Oh, en in de ochtend/middag heb je nog een dubbelpartj (bij mij toen de Bryan's, daravan was er echter eentje ziek), in de avond niet.
Ik heb de gok genomen, vrijdag overdag (traditie) en nu ook dinsdag overdag.
Ah, en als hij overdag speelt zie je hem 's avonds sowieso niet trainen, andersom weer wel.
Ah ja dat is zo. Maar goed, ook een keer Federer (als #1) tegen Schalken op die vrijdagmiddag gezien. Je hebt wel een punt idd, maar mijn ervaring over die jaar of 6/7 dat ik er nu kom is dat het heel mooi gebalanceerd is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Djokovic en Ferrer stonden toen nog niet zo hoog als nu en Ljubicic een Davydenko waren toen iets van 4 en 5 van de wereld. Kortom, de "beste" partijen waren in de avond.
Dubbels worden sowieso steeds minder belangrijk gevonden op de toer. Worden veel gebruikt ook om nieuwe dingen uit te proberen. Andere puntentelling enzo
Federer stond toen nog geen 1, toen stond ook Ferrero (destijds 3e) - Sluiter op het programma, die werd toen 's avonds gespeeld met daarachter nog Escudé-Grosjean.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja dat is zo. Maar goed, ook een keer Federer (als #1) tegen Schalken op die vrijdagmiddag gezien. Je hebt wel een punt idd, maar mijn ervaring over die jaar of 6/7 dat ik er nu kom is dat het heel mooi gebalanceerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |