quote:Laatste wildcard Rotterdam naar Baghdatis
ROTTERDAM - De derde en laatste wildcard voor het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam is vergeven aan Marcos Baghdatis, de nummer zeventien van de wereldranglijst. Dat maakte de organisatie maandag bekend.
De Cyprioot zorgde vorig jaar nog voor ophef door, ondanks een toezegging, niet in Ahoy' te verschijnen. Hij meldde zich de vrijdag voor aanvang van het toernooi af met een blessure, maar speelde een dag later gewoon de finale in Marseille.
Toernooidirecteur Richard Krajicek heeft er diverse keren met de speler en diens management over gesproken. "We kunnen het verleden achter ons laten en ik ben blij dat we Marcos eindelijk in Rotterdam kunnen zien. Hij is een sterke, charismatische speler."
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:02 schreef Tim86 het volgende:
komt wel goed wopper..
Entry deadline: January 28, 2008
Seeding: February 11, 2008
1 Rochus, Olivier BEL 57
2 Benneteau, Julien FRA 62
3 Gulbis, Ernests LAT 66
4 Bolelli, Simone ITA 68
5 Pavel, Andrei ROU 74
6 Korolev, Evgeny RUS 75
7 Zverev, Mischa GER 95
8 Troicki, Viktor SRB 116
9 Karanusic, Roko CRO 123
10 Jones, Alun AUS 126
11 Gabashvili, Teimuraz RUS 127
12 Luzzi, Federico ITA 141
13 Sirianni, Joseph AUS 143
14 (WC)
15 (WC)
16 (WC)
Alternates
1. Galvani, Stefano ITA 155
2. Wessels, Peter NED 158
3. Hernych, Jan CZE 164
4. Moodie, Wesley RSA 168
5. Smeets, Robert AUS 169
6. Ledovskikh, Mikhail RUS 178
7. Peya, Alexander AUT 185
8. Rochus, Christophe BEL 188
9. Bachinger, Matthias GER 189
10. Huta Galung, Jesse NED 195
11. Mertl, Jan CZE 201
12. Guez, David FRA 203
13. Minar, Jan CZE 204
14. Lammer, Michael SUI 215
15. Kudryavtsev, Alexandre RUS 217
Wildcards voor kwalificatie gaan toch wel naar de NL'ers en dan serveert ie zichzelf wel het toernooi in
quote:Krajicek: 'Het nummer van Federer heb ik niet'![]()
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 13-feb-2008 15:25
Het ABN/Amro-toernooi begint volgende week voor de vijfde keer met Richard Krajicek als toernooidirecteur. De Wimbledon-kampioen van 1996 legde opnieuw een aantal toppers vast voor het evenement in Ahoy', maar Roger Federer ontbreekt. 'Zijn nummer heb ik niet', zegt hij in een interview met Vara TV Magazine.
Krajicek vertelt in het interview dat de topspelers waarschijnlijk niet naar Rotterdam waren gekomen als hij zich minder goed had gedragen tijdens zijn actieve loopbaan. 'Nadal ken ik niet uit de tijd dat ik tenniste. De manager van Nadal, Carlos Costa, is een goede vriend van mij. Tegen Federer heb ik twee keer gespeeld. Ik bel of sms zijn vriendin weleens, maar zijn nummer heb ik niet. Bovendien is het voor de zakelijke kanten makkelijker om met zijn manager te spreken. Van Lleyton Hewitt heb ik wel een nummer, die kan ik zo bellen.'
In het interview gaat het tevens over de plannen van de oud-tennisser om ooit minister van Sport te worden. 'Laten we de goede volgorde aanhouen: een ministerie van Sport vind ik belangrijker dan dat ik minister van Sport word,' zegt Krajicek, die de functie van staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport niet ziet zitten. 'Ik weet veel van sport, maar niets van ouderenzorg en gehandicaptenzorg. En je moet voor het hoogst haalbare gaan en dat is een ministerie.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Tim86 het volgende:
"Ik bel of sms zijn vriendin weleens, maar zijn nummer heb ik niet. "
Krajicek...pimp! Nu weten we waarom God nooit kom..zijn sletjah heeft de hots voor Richard..
Nee, hij heeft het nummer van Mirka omdat zij Federers manager is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek...pimp! Nu weten we waarom God nooit kom..zijn sletjah heeft de hots voor Richard..
Volgens mij gaan vrijwel alle bezoekers van het tennis-filter tenminste een dagje....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk niet, want BVO en ik komen o.a. Wie wil die nou niet zien zitten (op de tribune).
quote:David Ferrer: ‘Ik kom naar Rotterdam’
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-feb-2008 13:14
Valencia - Hij moest de Davis Cup-ontmoeting in en tegen Peru laten schieten en ook het toernooi van Marseille kwam te vroeg voor David Ferrer . De Spaanse nummer vijf van de wereld liet zich afgelopen week in Valencia behandelen aan zijn geblesseerde kuit. Het ABN AMRO-toernooi dat maandag in Rotterdam van start gaat, hoeft zich volgens Ferrer geen zorgen te maken over zijn deelname. “Ik heb uit voorzorg de afgelopen weken niet gespeeld, om de blessure niet erger te maken.
Het gaat nu goed, ik kom naar Rotterdam,” aldus de 25-jarige Spanjaard voordat hij in zijn zilvergrijze Porsche Carrerastapte. “Tot in Rotterdam!”
Een exclusief interview met Ferrer is volgende week te lezen in Sportweek.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk niet, want BVO en ik komen o.a. Wie wil die nou niet zien zitten (op de tribune).
Dat zeg jij ja..met Daphne wil hij af en toe natuurlijk wel een beetje cushion for the pushin'quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het nummer van Mirka omdat zij Federers manager is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |