Federer had hem moeten krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:53 schreef wimderon het volgende:
Wessels krijgt overigens de laatste WC.
Leuk, voor zo'n speler kom ik graag kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:53 schreef wimderon het volgende:
Wessels krijgt overigens de laatste WC.
Ik zal m'n best doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wel foto's maken !!!
( en lekkere verslagen posten gerne)
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.Ik ga er ook naartoe.
Als ik Nadal zie, kan ik dan nog iets tegen hem zeggen namens jou?
Oké, dan zal ik niks tegen hem zeggen.quote:
Ja, en dat ik ervoor verketterd word op Fok!.quote:Je mag wel tegen hem zeggen dat je Federer-fan heeft maar diep in je hart voor hem bent
Fok!?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, en dat ik ervoor verketterd word op Fok!.
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben erbij op de kwartfinalevrijdag. (middag)
Raemon Sluiter stopt na Ahoy' met tennis.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Sluiter speelt in Rotterdam z'n laatste toernooi. Hij stopt ermee.
Bron: sportjournaal.
quote:Topspelers ABN-AMRO toernooi onzeker
Verschillende publiekstrekkers van het ABN-AMRO toernooi, dat over twee weken begint, zijn licht geblesseerd. Daardoor hebben zij Davis Cup verplichtingen laten schieten.
De nummer twee van de wereld, Rafael Nadal, heeft laten weten niet mee te doen met Spanje tegen Peru. Hij is niet zozeer geblesseerd, maar ziet de wissel van hardcourt naar gravel nog niet zitten. Ook zijn landgenoot David Ferrer doet niet mee tegen Peru. Hij heeft een lichte blessure aan de achillespees en zal volgens een teamarts een weekje in de ziekenboeg moeten plaatsnemen. Andy Murray, momenteel de nummer elf op de wereldranglijst, heeft afgezegd voor de wedstrijd tegen Argentinië. Ook hij zag het gravel nog niet helemaal zitten en heeft zich afgemeld met een knieblessure.
Enkele andere topspelers van het toernooi komen wel gewoon voor hun land uit. Novak Djokovic (3), Nikolaj Davidenko (4) en Lleyton Hewitt (18) zullen zich naar alle waarschijnlijkheid niet afmelden bij Richard Krajicek. De afgelopen jaren heeft Krajicek op het laatste moment ook al te maken gehad met afzeggingen van verschillende publieksspelers.
Oftewel, heeft geen fuck met Rotterdam te maken. Maarja, dat kopt zo lekkerquote:De nummer twee van de wereld, Rafael Nadal, heeft laten weten niet mee te doen met Spanje tegen Peru. Hij is niet zozeer geblesseerd, maar ziet de wissel van hardcourt naar gravel nog niet zitten.
Flutbericht, Nadal en Murray gaan normaalgesproken niet afzeggen. Eerder Djoko, die nu 3 zware DC-partijen in het verschiet heeft en volgende week het toernooi van Marseille met een woensdagstart.quote:
Ze zullen deze week wel binnen stromen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:23 schreef okee6 het volgende:
Ik begon me juist ongerust te maken, geen afzeggingen, dat is niet des Ahoy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |