Game onquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:37 schreef Janetje het volgende:
In KLB vind je veel gezeik, gemiep en gehuil. Uiteraard is dit waar het subforum voor bedoeld is, maar nu een klein lichtpuntje in de uitzichloze, oeverloze droefheid in KLB: het kleine grote vreugdetopic! In dit topic is gezeur verboden en worden alleen positieve dingen gemeld.
Let wel, het is geen slowchattopic, maar een soort tegenhanger van het kleine ergernissentopic.
Meld hier dus je positieve ervaringen van de dag, je kleine grote vreugdes en de kleine dingetjes waar je plezier in hebt!
nav http://forum.fok.nl/topic/995099
Dat heb ik nou nooit... en collegaatje van mij had dat ook pas...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef Koenz0r het volgende:
Ik vond gister bij een pin automaat 20 euro op de grond. Altijd leuk meegenomen!
Wat voor baan!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef WyriHaximus het volgende:
En nog een keer woei, heb zojuist me contract bij me baas verlengt voor onbepaalde tijd!
Ben 9 maanden geleden aangenomen als Junior PHP Programmeur, alleen is de Senior hem gesmeerd en ben ik een beetje tot "hier ga dan maar maken, want we hebben toch niemand anders" gebombardeerdquote:
Weekendquote:
gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op maandag 5 november 2007 16:28 schreef DANILXL het volgende:
- na 4 keer geslaagd voor mn praktijkexamen auto rijden
- een 7.5 voor micro economie, waarvan ik dacht dat ik het slecht had gemaakt.
Jou avatarding!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef Koenz0r het volgende:
Ik vond gister bij een pin automaat 20 euro op de grond. Altijd leuk meegenomen!
Bedankt.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:37 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je rijbewijs![]()
ik ben tot nu toe 2x gezakt![]()
waarschijnlijk volgende maand pas weer examen
Mijn eerlijkheid heeft me daarbij geholpen. Heb echt wel even mazzel gehadquote:Op indicatie van de conducteur brengen wij u eenmalig de boete niet in rekening. U betaalt dus alleen de vervoersprijs.
Heb je daar niet eens een topic over gemaakt in PUB om te vragen voor advies ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Biefstuk het volgende:
Relatie opbouwend met een meisje die 1 klas lager zit
En ze zijn nog schoon ook!quote:Op maandag 3 december 2007 10:25 schreef dubidub het volgende:
M'n oordopjes zijn de wasmachine ingeweest1400 toeren, 40 graden.. en ze doen het nog
quote:Op zondag 6 januari 2008 @ 12:33 schreef DeWaarheidDoetPijn het volgende:
O.m.g. wat een hoop onwetende en kortzichtie kneusjes reageren weer eens. Ze kunnen de waarheid niet aan. Dan maar reageren met spot ipv op een volwassen manier. Kneuzige kneusjes. Begin hier maar mee: http://www.ufowijzer.nl/ of http://www.ufoevidence.org
Ga daarna maar eens wat documentaires bekijken, zoals Out Of The Blue of The secret NASA transmissions, the smoking gun. Kijk uit dat de bord voor je kop dan niet te hard breekt want dat kan pijn doen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 @ 12:36 schreef DeWaarheidDoetPijn het volgende:
Niet geschikt voor kortzichtige kneusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
3 halen 1 betalenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef MNR het volgende:
OMG OMG OMG![]()
Het is enorme uitverkoop bij de Mexx![]()
* rent naar de stad
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:43 schreef Plane_mad het volgende:
Het allerliefste vriendje van de wereld die me op komt zoeken als ik ziek ben terwijl ik hem zowat aansteek!
En hij vind het niet eens eng als ik naast hem sta over te geven...!![]()
Congratzzzquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:43 schreef Dahoo het volgende:
Ik ben toegelaten tot de opleiding in Engeland waar ik graag naar toe wil
Live Sound Engineering![]()
![]()
![]()
Dat had ik woensdag al.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:58 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb godverdomme WEEKEND!!!!! TAKE THAT BITCHES!!!![]()
![]()
![]()
en die date ben ik stiekemquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:24 schreef MNR het volgende:
Heb maandag een date.. en volgens mij is het best een interessante gozer. Maarre.. hij smst me suf en voel me stiekem best gevleid.
Hihi
proficiatquote:
Ik heb een spelfout verbeterd.quote:
Wie had er gewonnen?quote:Op zondag 6 april 2008 17:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag stoplichtsprintje met links een Maserati Gransport en rechts een Aston Martin AMV8 Vantage gehad
in een Almera
Super toll dat al die mooie wagens met dit weer naar buiten komen
tonks, leuke modquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:55 schreef tonks het volgende:
Je moet toestemming asken at forum@fok.nl
Guestslotje
Dat rijmt maat.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:48 schreef makkie88 het volgende:
ik hou na 1,5 jaar nog steeds van haar!!!
quote:
Chicks met grote zonnebrillen?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:22 schreef BonJovi het volgende:
Oeh heerlijk topic
Chicks met grote zonnebrillen en cocktails...
Kermis met al die geile chicks bij de bots auto's
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik ben aangekomen door een geweldige functie
quote:
Maar niet extra snel tijdens NL-Italie, had ik wel verwacht eigenlijkquote:
Wat doe je dan ook op fokquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar niet extra snel tijdens NL-Italie, had ik wel verwacht eigenlijk
Weer verkeerde topic, kijk eens voor je post man.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:45 schreef Cahir het volgende:
"I love you guys (in a non-homosexual way)"
Is toch vrij serieus?
Moet de TT zijn dan 'mensen die zeggen niet homosexueel bedoeld'?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef Knevelt het volgende:
Morgen feesten in Basel tussen al dat Oranje-gespuis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef Knevelt het volgende:
Morgen feesten in Basel tussen al dat Oranje-gespuis![]()
![]()
SuperSoaker!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:34 schreef dubidub het volgende:
Ik kwam er pas achter dat ik de krachtigste supersoaker ooit geproduceerd in mijn bezit heb. Beat That! Gaat op ebay over de toonbank voor 100 dollar
Ik ook nuquote:
stouterdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:07 schreef Ice_Ice het volgende:
Gister een feestje gehad, daar 2 biertjes gedronken. toen een tijdje niets en een paar glaasjes fanta.
Een uur na me laatste biertje reed ik met de auto naar huis. Rijdt ik in een alcoholcontrole. Dus ik denk NEEEEE! ben beginnend bestuurder dus ga nu waarschijnlijk net wel of net niet de lul zijn. Komt die agent naar mijn autoraam zegt ie, "rij maar door jongen"
Ik kon wel janken van geluk! behoorlijke les dit voor me!
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik had vanochtend weer een natte droom echter kwam er sperma uit m'n penis maar had ik wel voorvocht toen ik wakker werd incluis harde pik!
CPS 2000, jewaids.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SuperSoaker!
ps: welk type is het
* leolinedance interesse heeft..![]()
ik ben afgestudeerd en heb werk!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb m'n P.
Ja!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mag ik na 25 jaar ook een keer pochen....
vuile relkloonquote:
Goeie actie!quote:Op zondag 13 juli 2008 14:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vond gister een autosleutel op straat, en die hoorde bij de dichtsbijzijnde renault clio. En omdat ik een goed mens ben heb ik niet de auto gejat maar via de politie de eigenaar gebeld en de sleutel teruggegeven.
Niet alleen heb ik 20euro gekregen maar ook hun vakantie gered want ze zouden 2uur later vertrekken.
Neem er nog 450 danquote:
Waarvoor?quote:
Kun je mij niet inviten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na jaren eindelijk lid van demonoid![]()
Nou hopen dat het tegenwoordig nog iets is....
Hoofdpijnquote:Op maandag 14 juli 2008 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ik ben ook blij, heb rijbewijs met daarin pinpas, ov-kaart en studentenpas teruggevonden
Prisoner of war in 3Dquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
P0wn3D!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:53 schreef ondeugend het volgende:
Mijn puppy zwemt als een volleerde zeehond !
Ik ben vast ongepast trots.... maar toch blij.
En als je haar uit het water omhoog tilt, blijft ze zwemmen.
Foto's plaatsen in F&F?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:53 schreef ondeugend het volgende:
Mijn puppy zwemt als een volleerde zeehond !
Ik ben vast ongepast trots.... maar toch blij.
En als je haar uit het water omhoog tilt, blijft ze zwemmen.
Net een filmpje gemaakt, weet niet of het gelukt is.quote:
Graagquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net een filmpje gemaakt, weet niet of het gelukt is.
Als het gelukt is, doe ik upladen.
Poesjes.quote:
Probeer ik het een beetje met stijl te zeggen, zeg jij htet weer zo grofquote:
ff bekkie dicht hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat een walgelijke serie is dat zeg. 6uur lang jongensproblemen, ruzie met vriendinnen en oppervlakkig gemekker
Ja okquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Die postte je snachts ook in klb-baggeraarsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja, hoe kom je erop om dat te doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:10 schreef zarGon het volgende:
Hoge irritatiefactor in ieder geval, wel.
Kijk naar allemaal mensen die of in aparte lettertype typen, of aan het einde van elk bericht iets doen. Hij bedenkt dit en hij lukt aardig in zen opzetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je erop om dat te doen?
vandaag mijn laatste dag werken voor de vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:39 schreef neo2000 het volgende:
Vandaag mijn laatste dag vakantie.. Maar m'n vriendin moet vandaag een halve dag werken.. Dus heb ik een halve dag vakantie!
De tijd dat ze er NIET is dan![]()
Feet magazine?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Misschien werk jij wel bij hetzelfde bedrijf als ik.. En als jouw vakantie nu in gaat, tsjah, dan heb ik 1 jammerende klant minder en dus meer tijd voor koffie. WIN-WIN.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vandaag mijn laatste dag werken voor de vakantie
Zo mag ik het horen, dit is een vreugdetopicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien werk jij wel bij hetzelfde bedrijf als ik.. En als jouw vakantie nu in gaat, tsjah, dan heb ik 1 jammerende klant minder en dus meer tijd voor koffie. WIN-WIN.
Jouw vrolijkheid werkt aanstekelijk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef Sjibble het volgende:
Maar je ziet mij niet klagen want ik ben vastberaden[ afbeelding ]
![]()
Jouw avatarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef Sjibble het volgende:
Gister kitesurflessen gehad.
Ik had gehoopt dat het beter ging, maar toen haalde ik toch mijn IKO-3B en vroeg de baas van de school of ik misschien IKO-instructeur wou worden!Hell yes!
![]()
Natuurlijk moet ik het wel echt goed kunnen en kan ik pas na een half jaar aan komen kloppen.
Het is ook nog es een harde training en er worden maar 1 vd 3 gekozen.
Maar je ziet mij niet klagen want ik ben vastberaden[ afbeelding ]
![]()
Zie haar voeten enzo! Dan stop je die in je mond en heb je zeker zand en eelt aan je bekkus!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Sowieso, Feet Magazine. Geilen op voetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zie haar voeten enzo! Dan stop je die in je mond en heb je zeker zand en eelt aan je bekkus!
Alsof je mijn posts hiervoor niet lasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:42 schreef Nikmans het volgende:
1136 typt niet meer schuinFeest
Nu ga ik zijn posts weer lezen
Welkom terug elfzesendertig, ouwe kwaliteitsposter die je er bent
Ik skipte ze serieus hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alsof je mijn posts hiervoor niet lasMaar je komt er wel laat achter moet ik zeggen
Waardoor er hier weer kansen op de arbeidsmarkt worden gecreëerd voor een jaar, en jouw beheersing van den Engelsche taal natuurlijk met sprongen vooruit gaat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:47 schreef Dahoo het volgende:
Yeah bitches, over 5 weken vertrek ik naar Engeland!!
Jaartje studeren:D
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waardoor er hier weer kansen op de arbeidsmarkt worden gecreëerd voor een jaar, en jouw beheersing van den Engelsche taal natuurlijk met sprongen vooruit gaat!
Rommelmarkt..?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:08 schreef Nikmans het volgende:
Vanmiddag in Maasmechelen voor 25 euries een Megadrive en 7 spellen op de kop getikt, en het werkt allemaal perfect![]()
Hoeveel fout? Gefeliciteerd!quote:
Dat op zich is natuurlijk al "quote:Kun je snel naar de zaak gaan, ik ben te laat
NEE JOH, IK MOET ZE NATUURLIJK EERST NETJES KAFTEN EN ETIQUETTES EROP DOEN!! ANDERS GAAN ZE TOCH KAPOT JOH!!quote:
5quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoeveel fout? Gefeliciteerd!
Lowlands was awesome, guitar hero 2 is binnen, een dezer dagen komt mn xbox terug van reparatie en na 2.5 maand wachten en klagen krijg ik deze week eindelijk internet
Ik ben stoer, ik kaft ze nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEE JOH, IK MOET ZE NATUURLIJK EERST NETJES KAFTEN EN ETIQUETTES EROP DOEN!! ANDERS GAAN ZE TOCH KAPOT JOH!!
Ik ben stoerder, ik scheur de huidige kaft er gewoon af!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben stoer, ik kaft ze niet
Jij behangt ze? :'Dquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben stoer, ik kaft ze niet
AUWquote:Op woensdag 3 september 2008 11:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi schopt de_boswachter
PS3 nemen, verkopen en dan kan je 2 xboxen halenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:03 schreef RickoKun het volgende:
+75% KANS DAT IK EEN XBOX360 KRIJG VAN MIEN PAPA EN MAMA![]()
![]()
![]()
![]()
(Ik kon ook kiezen uit de PS3, maar daar vond ik dat de spelletjes mij minder boeiden)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Verloofd !
VERLOOFD
* Noorsbloed gaat trouwen.
Gaat snelquote:Op dinsdag 9 september 2008 02:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Mijn nachtdienst zit er al weer voor de helft op![]()
En ik heb een nieuw dinnetje![]()
Hahahahahaha dat sloeg niet op mijn vriendinquote:
Heheheh oké ik dacht al, ik wil wel blij voor je zijn maar minder dan een maand is wel heel extreemquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat sloeg niet op mijn vriendin
Maar op een hervonden oude vriendin zeg maarop vriendschappelijke wijze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |