Probeer ik het een beetje met stijl te zeggen, zeg jij htet weer zo grofquote:
ff bekkie dicht hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat een walgelijke serie is dat zeg. 6uur lang jongensproblemen, ruzie met vriendinnen en oppervlakkig gemekker
Ja okquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Die postte je snachts ook in klb-baggeraarsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja, hoe kom je erop om dat te doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:10 schreef zarGon het volgende:
Hoge irritatiefactor in ieder geval, wel.
Kijk naar allemaal mensen die of in aparte lettertype typen, of aan het einde van elk bericht iets doen. Hij bedenkt dit en hij lukt aardig in zen opzetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je erop om dat te doen?
vandaag mijn laatste dag werken voor de vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:39 schreef neo2000 het volgende:
Vandaag mijn laatste dag vakantie.. Maar m'n vriendin moet vandaag een halve dag werken.. Dus heb ik een halve dag vakantie!
De tijd dat ze er NIET is dan![]()
Feet magazine?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Misschien werk jij wel bij hetzelfde bedrijf als ik.. En als jouw vakantie nu in gaat, tsjah, dan heb ik 1 jammerende klant minder en dus meer tijd voor koffie. WIN-WIN.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vandaag mijn laatste dag werken voor de vakantie
Zo mag ik het horen, dit is een vreugdetopicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien werk jij wel bij hetzelfde bedrijf als ik.. En als jouw vakantie nu in gaat, tsjah, dan heb ik 1 jammerende klant minder en dus meer tijd voor koffie. WIN-WIN.

Jouw vrolijkheid werkt aanstekelijk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef Sjibble het volgende:
Maar je ziet mij niet klagen want ik ben vastberaden[ afbeelding ]
![]()
Jouw avatarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef Sjibble het volgende:
Gister kitesurflessen gehad.
Ik had gehoopt dat het beter ging, maar toen haalde ik toch mijn IKO-3B en vroeg de baas van de school of ik misschien IKO-instructeur wou worden!Hell yes!
![]()
Natuurlijk moet ik het wel echt goed kunnen en kan ik pas na een half jaar aan komen kloppen.
Het is ook nog es een harde training en er worden maar 1 vd 3 gekozen.
Maar je ziet mij niet klagen want ik ben vastberaden[ afbeelding ]
![]()
Zie haar voeten enzo! Dan stop je die in je mond en heb je zeker zand en eelt aan je bekkus!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff bekkie dicht he
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |