TS stoot voor het eerst zijn hoofd. Wie niet horen wil moet maar voelen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat word je dààr chagrijnig van zeg.![]()
Heel de dag gezeur aan de kop, dingen die mis gaan, nou allemaal tot daar aan toe en is allemaal nog wel te doen met een smile. Maar als je eindelijk aan het einde van de middag naar huis gaat maar bij het verlaten van het kantoor knal je met je kop tegen iets laags aan, da's niet best. Het deed niet echt veel pijn, klein bultje nu boven op de kop.. maar 't is om echt giftig van te worden.Morgen maar even een klacht indienen waarom die luifel daar hing eigenlijk.
ik zou ook aardig giftig zijn als ik zo zou typen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef shocking het volgende:
Tuurlijk je vreselijk giftig bent dat ik snap goed
Je niet had ogen open
Je niet had gepoetst bril
Misschien bril zet op helpt wel
Ook zal ik zijn giftig als ik doet stom zoiets pffff
Ban deze poliopatientquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef shocking het volgende:
Je niet had ogen open
Net alsof jij nog nooit je kop hebt gestoten..quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef shocking het volgende:
Je niet had ogen open
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:19 schreef shocking het volgende:
diagnose van iemand niet is dokter dat strafbaar oetlul
Mischien moet jij ook eens een bril opzetten. Zo te lezen heb je je hoofd al iets te vaak gestotenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:05 schreef shocking het volgende:
Je niet had ogen open
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
vraagje, hoe lang woon je in NL?
vraag 2 : hoe oud ben je?
vraag 3: jij schrijft je eigen wetten?
Ik zeg blufquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:04 schreef shocking het volgende:
Niet ik eigen wetten schrijft, staan gewoon in wetboek en niet ik schrijft die, sorry voor dat
Hele leven bijna ik woont Nederland
Nou ik ben 22
Misschien jullie denkt dat dom ik misschien alleen niet dat is zo, jullie echt nog zijn 100x dommer
Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 436 | Sr, Boek 3, Titel 2
1.
Hij die, niet toegelaten tot de uitoefening van een beroep waartoe de wet een toelating vordert, buiten noodzaak dat beroep uitoefent, wordt gestraft met geldboete van de tweede categorie.
2.
Hij die, toegelaten tot de uitoefening van een beroep waartoe de wet een toelating vordert, buiten noodzaak in de uitoefening van dat beroep de grenzen van zijn bevoegdheid overschrijdt, wordt gestraft met geldboete van de tweede categorie.
3.
Indien tijdens het plegen van de overtreding nog geen twee jaren zijn verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens gelijke overtreding onherroepelijk is geworden, kan in het geval van het eerste lid hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie, in het geval van het tweede lid hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de derde categorie worden opgelegd.
http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/436.html
Nog je kan me volgen?
Ja?
Dan je weet ik nou hebt gelijk, je snel moet indimmen noemt mij poliopatient, aangifte zo kan ik regelen....
Dit moet gewoon een kloon zijn, toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef shocking het volgende:
Poliopatient?
Jij moet een ban jij plakt diagnose mij
NIET jij bent dokter dan ook houd smoel dicht imbeciel!
praat je ook zo raar? ik hoop het niet voor jequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:04 schreef shocking het volgende:
Niet ik eigen wetten schrijft, staan gewoon in wetboek en niet ik schrijft die, sorry voor dat
Hele leven bijna ik woont Nederland
Nou ik ben 22
Misschien jullie denkt dat dom ik misschien alleen niet dat is zo, jullie echt nog zijn 100x dommer
Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 436 | Sr, Boek 3, Titel 2
1.
Hij die, niet toegelaten tot de uitoefening van een beroep waartoe de wet een toelating vordert, buiten noodzaak dat beroep uitoefent, wordt gestraft met geldboete van de tweede categorie.
2.
Hij die, toegelaten tot de uitoefening van een beroep waartoe de wet een toelating vordert, buiten noodzaak in de uitoefening van dat beroep de grenzen van zijn bevoegdheid overschrijdt, wordt gestraft met geldboete van de tweede categorie.
3.
Indien tijdens het plegen van de overtreding nog geen twee jaren zijn verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens gelijke overtreding onherroepelijk is geworden, kan in het geval van het eerste lid hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie, in het geval van het tweede lid hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de derde categorie worden opgelegd.
http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/436.html
Nog je kan me volgen?
Ja?
Dan je weet ik nou hebt gelijk, je snel moet indimmen noemt mij poliopatient, aangifte zo kan ik regelen....
Probeer nou klik de link maar doet even..quote:
stokerquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef shocking het volgende:
[..]
Probeer nou klik de link maar doet even..
Dan je schrijft of dat is wel wetboek of is niet wetboek
Bluf mij dat nooit ik je aanraad, heel lullig dat kan eindig, echt!
Niet ik praat raar en ja iets is misquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
praat je ook zo raar? ik hoop het niet voor je
of heb je gewoon de basisschool overgeslagen?
het lijkt nu al alsof er iets serieus mis is met je,
tip! : wil je serieus genomen worden op fok, zorg er dan minimaal voor dat je tekst te begrijpen is.
en als iemand je een poliopatiënt noemt krijg jij het heus niet voor elkaar om hem te laten bestraffen voor het gerechtprobeer het eens in Amerika.
Wat heeft het kunnen uitoefenen van een beroep te maken met dat iemand je poliopatient noemt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef shocking het volgende:
[..]
Probeer nou klik de link maar doet even..
Dan je schrijft of dat is wel wetboek of is niet wetboek
Bluf mij dat nooit ik je aanraad, heel lullig dat kan eindig, echt!
*Mompelt iets over vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:38 schreef shocking het volgende:
[..]
Misschien wel ik ben invalide dan uitschelden ook strafbaar....
Niet staat mijn wet staat wetboek strafrecht
Wat ook je zegt, heb gewaarschuwd jou, kan aangifte regelen, echt
Shocking, welke nationaliteit heb je (of je ouders)?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:38 schreef shocking het volgende:
[..]
Niet ik praat raar en ja iets is mis
Niet dat betekend dat ik ben dom
Als noemt mij poliopatient dan moet vastgesteld zijn dat ik heb polio
Nooit anders kan noemt wie ook mij poliopatient
Amerika niet gaat probeer ik dat maar in Nederland
ook rechters Nederland niet zijn blij met dit
Misschien wel ik ben invalide dan uitschelden ook strafbaar....
Niet staat mijn wet staat wetboek strafrecht
"niet ik praat raar"quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:38 schreef shocking het volgende:
[..]
Niet ik praat raar en ja iets is mis
ik ben alleen bang dat ik me een hernia lach om jouquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:52 schreef shocking het volgende:
Artikel 1a
Het in deze wet neergelegde verbod van onderscheid houdt mede in een verbod van intimidatie; Onder intimidatie als bedoeld in het eerste lid wordt verstaan: gedrag dat met de hoedanigheden of gedragingen, bedoeld in artikel 1, onderdeel b, verband houdt en dat tot doel of gevolg heeft dat de waardigheid van de persoon wordt aangetast en dat een bedreigende, vijandige, beledigende, vernederende of kwetsende omgeving wordt gecreëerd...
http://www.wetboek-online.nl/wet/Awgb/s47551395.html
Deze genoeg al je ziet is strafbaar
Andere nog plakt bij anders toch niet je gelooft
Gewoon ben geboren Nederland
ik zei er wel iets is mis niet jou ik verteld wat dat niks gaat je aan maar niet drijft spot mij dat handig niet echt...
Ben je al geband?quote:
Poliopatiënt!?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef shocking het volgende:
Jullie vind ik raar schrijft
Jullie alleen me maakt belachelijk
Niemand normaal iets vraagt
Uitscheld jullie ik ben poliopatient
Dan IK moet ban of JULLIE ban is eerlijker?
Maar als je al 22 jaar in Nederland woont (en hier geboren bent) waarom schrijf je dan nog alsof je chinees vertaalt naar nederlands?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef shocking het volgende:
Tuurlijk niet ik geband
Wat dan ik doe wat mag niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |