Ik stel me dat zo voorquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
TS weet hoe een opgebakken anus smaakt.
Niks mis met goed vegetarisch etenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:54 schreef Arcee het volgende:
Vegetariėrs die voedsel eten dat op vlees lijkt en er naar smaakt.:')
Eet dan gewoon iets anders als je vindt dat je zo goed zonder vlees kunt.
Dat wel of niet op normaal vlees lijkt en/of zo smaakt?quote:
Geen enkel vleesvervanger smaakt als vlees, zo simpel is het.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wel of niet op normaal vlees lijkt en/of zo smaakt?
Daar kwam TS idd ook achter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
Geen enkel vleesvervanger smaakt als vlees, zo simpel is het.
Anus is geen vlees?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:14 schreef Sk00p het volgende:
Vegetariėrs komen meestal daarom ook eiwitten tekort.
Vegetarische leverworst van de AH, daarmee heb ik menig vleeseter al voor het lapje gehouden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ben een echte vegetarier en ik eet ze wel vaker voor de variatie. Zeker wat betreft broodbeleg is het gezonder dan kaas...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
De op-vlees-lijkende veesvervangers worden niet gemaakt voor vegetariėrs. Echte vegetariėrs koken doorgaans gewoon heel anders, die zitten niet in dat stramien van aardappels-groente-vlees (). Degenen die die vleesvervangers vooral kopen, zijn mensen die het niet nodig vinden om elke dag vlees te eten, maar wiens fantasie niet verder gaat dan aardappels-groente-vlees.
Dat vegabroodbeleg van AH vind zeer goed te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben een echte vegetarier en ik eet ze wel vaker voor de variatie. Zeker wat betreft broodbeleg is het gezonder dan kaas...
De vega gehakt-bieslook is mijn favorietquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vegabroodbeleg van AH vind zeer goed te doen.
Het schijnt dat de boeddhistische monikken aardig in de buurt komen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Het schijnt dat de boeddhistische monikken aardig in de buurt komen.
Las ik in quest.![]()
Wat dan zit in van viezigheid...quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:50 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb dat spul gemaakt, kan me best voorstellen (weet wel) dat het rommel is...hehehe.
Hier doe, hey jij Augustus wat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:08 schreef shocking het volgende:
Vegetarisch bende niet ook dat vreet ik op.
Dat echt is niet te vreten
Gatverdamme keertje ik proefde die rotzooi, net is karton en plastic smaak...
Nog niet ik dat aan hond want ben dierenvriend..
Dan ziet eens wat kost duur die teringbende...
Gezond ze zeggen ook.... niet is gezond als vertrekt me bek als neemt hap gore karton smaakt muf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |