Idd, maar de mensen die mij bellen weten dat als ze onbekend bellen ik regelmatig niet opneem en terug bel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:03 schreef DeHangui het volgende:
Reden genoeg, klacht geaccepteerd.
Extra gratis klacht: Anoniem bellen, te laat opnemen, en vervolgens gaan zeiken waarom je niet terug hebt gebeld.
Precies daarom bel ik 'onbekend', dan weten ze niet dat ik het ben en wordt er sneller opgenomen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Plots het volgende:
mensen die denken dat er anders niet opgenomen wordt zodra ze een naam zien staan.
kinderachtig
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik zie het probleem ook niet, 'nummer onbekend' neem je toch niet op
Dan hebben ze mooi pech.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef Devlinsect het volgende:
Genoeg bedrijven die onbekend moeten bellen om bijv. niet terug gebeld willen worden op het gebruikte nummer.
Laat ik snel het schermpje van mijn telefoon stuk slaan voor die goede oude tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:18 schreef retuow82 het volgende:
Vroeger had je niet eens een nummermelder, toen was het altijd een verassing als er iemand belde
ik neem anonieme bellers nooit opquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:15 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Precies daarom bel ik 'onbekend', dan weten ze niet dat ik het ben en wordt er sneller opgenomen.
precies!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:18 schreef retuow82 het volgende:
Vroeger had je niet eens een nummermelder, toen was het altijd een verassing als er iemand belde
geen goed idee, moet je ook weer aan de fax gaan ipv sms.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Laat ik snel het schermpje van mijn telefoon stuk slaan voor die goede oude tijd.
Ik bel met mijn huis telefoon ook "anoniem" omdat ik geen zin had om steeds gebeld te worden door callcenters.. Dus alleen de mensen die ik mijn nummer geef weten hem en verder niemand.. En hij komt dus ook niet op de nummermelders te zienquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Plots het volgende:
zonder nummerherkenning dus
klacht: mensen die denken dat er anders niet opgenomen wordt zodra ze een naam zien staan.
kinderachtig
Mensen die alle nummers terugbellen die op hun nummermelder saanquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:03 schreef DeHangui het volgende:
Reden genoeg, klacht geaccepteerd.
Extra gratis klacht: Anoniem bellen, te laat opnemen, en vervolgens gaan zeiken waarom je niet terug hebt gebeld.
Waarom moet je per se iemands nummer hebben? Vroeger deden we het allemaal zonder nummer melder! Je merkt toch vanzelf wie er belt als je opneemt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef Mr.Zed het volgende:
Terechte klacht...
Al die &%$#&% die onbekend bellen.... Je hebt mijn nummer toch ook? Waarom mag ik de jouwe dan niet?
oh my goodnessquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef shocking het volgende:
Toch als belt wilt anoniem dan ik doet dat.
Andere kant vervelend vind ze hebt pech
Bepaalt zelf ik als goed is niet dan flikkert op....
Als belt per ongeluk nummer verkeerd dan ook vreemd mens je nummer hebt dat pas achterlijk vind....
Jij moet een deurtje verder wezenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef shocking het volgende:
Als belt per ongeluk nummer verkeerd dan ook vreemd mens je nummer hebt dat pas achterlijk vind....
Shocking is inderdaad wel een goed gekozen nick.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef shocking het volgende:
Gebruik je een of andere slechte vertaalmachine of zo?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:21 schreef shocking het volgende:
Deurtje moet verder, niet dat hoeft ook dat zelf bepaalt!
Deze deur net me bevalt geweldig, bemoeit niet zaken niks je van weet dat écht is erg dom....
Toch je niet zegt wilt mij dat niet je stelt stomme vraag...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Gebruik je een of andere slechte vertaalmachine of zo?
Ik ben niet kloon ook niet ik ben clown, gewoon ik ben orgineel!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat dacht ik dus ook toen ze mij belden voor een baanquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik zie het probleem ook niet, 'nummer onbekend' neem je toch niet op
Als verwacht telefoon misschien aanstaande baas wel dan onbekende nummer opneemt anders je bent FLAPDROL!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef supertard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ze mij belden voor een baan.
Ik heb na 3x toch maar opgenomenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:32 schreef shocking het volgende:
[..]
Als verwacht telefoon misschien aanstaande baas wel dan onbekende nummer opneemt anders je bent FLAPDROL!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |