SuperSoaker!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:34 schreef dubidub het volgende:
Ik kwam er pas achter dat ik de krachtigste supersoaker ooit geproduceerd in mijn bezit heb. Beat That! Gaat op ebay over de toonbank voor 100 dollar
Ik ook nuquote:
stouterdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:07 schreef Ice_Ice het volgende:
Gister een feestje gehad, daar 2 biertjes gedronken. toen een tijdje niets en een paar glaasjes fanta.
Een uur na me laatste biertje reed ik met de auto naar huis. Rijdt ik in een alcoholcontrole. Dus ik denk NEEEEE! ben beginnend bestuurder dus ga nu waarschijnlijk net wel of net niet de lul zijn. Komt die agent naar mijn autoraam zegt ie, "rij maar door jongen"
Ik kon wel janken van geluk! behoorlijke les dit voor me!
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik had vanochtend weer een natte droom echter kwam er sperma uit m'n penis maar had ik wel voorvocht toen ik wakker werd incluis harde pik!
CPS 2000, jewaids.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SuperSoaker!
ps: welk type is het
* leolinedance interesse heeft..![]()
ik ben afgestudeerd en heb werk!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb m'n P.
Ja!quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mag ik na 25 jaar ook een keer pochen....
vuile relkloonquote:
Goeie actie!quote:Op zondag 13 juli 2008 14:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vond gister een autosleutel op straat, en die hoorde bij de dichtsbijzijnde renault clio. En omdat ik een goed mens ben heb ik niet de auto gejat maar via de politie de eigenaar gebeld en de sleutel teruggegeven.
Niet alleen heb ik 20euro gekregen maar ook hun vakantie gered want ze zouden 2uur later vertrekken.
Neem er nog 450 danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |