quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef beverton het volgende:
''veel sterkte met die mog00l naast je'' rofl
Die appie heeft zichzelf waarschijnlijk nog niet bekeken, de verslaafdequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef beverton het volgende:
''veel sterkte met die mog00l naast je'' rofl
"Nou daar kan je mee thuiskomen"quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef DANILXL het volgende:
presentatrice: ja, herman
beller: ja herman ja
herman je hebt een kop als een bak met wurmen
an het eind vind ik nog het meest grappige
presentatrice
mijn complimenten, bedankt voor het bellen
beller: nou graag gedaan, tot ziens
Als je te streng bent is het niet goed, en als je te los bent is het ook niet goed. Kortom, het is nooit goed dus jouw reactie beschouw ik maar als niet gepost.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef beverton het volgende:
waarom staat dit topic in klaagbaak, schopje onz zou gepast zijn. Maar aangezien hier de mods 10miljoen X miljard lauwer zijn en dit steeds meer op ONZ 2 begint te lijken is het wellicht gepast dat ie hier staat
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je te streng bent is het niet goed, en als je te los bent is het ook niet goed. Kortom, het is nooit goed dus jouw reactie beschouw ik maar als niet gepost.
Ik vind het KLB regime echt netjes, hier krijgen mijn topics altijd een kansquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je te streng bent is het niet goed, en als je te los bent is het ook niet goed. Kortom, het is nooit goed dus jouw reactie beschouw ik maar als niet gepost.
Euh! Laat mij even in de heerlijke illusie dat dit echt is!quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:26 schreef DrDentz het volgende:
is dat echt?
onee nep.. waarom deden ze het niet wat erger![]()
maar LuckyTV verzorgt die nepfilmpjes op het eind van DWDD ;xquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Euh! Laat mij even in de heerlijke illusie dat dit echt is!
zonder hard tegenbewijs is dit gewoon echt ja!
potdikkeme! daar heb je t al!quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
maar LuckyTV verzorgt die nepfilmpjes op het eind van DWDD ;x
dat was een moment van volledige gelukzaligheid tenietgedaan door de harde waarheid. Weer een bevestiging dat onwetenden het maar makkelijk hebben!quote:
Open er een topic overquote:Op donderdag 29 mei 2008 04:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Morgen maar eens kijken op een pc met geluid. Dr zitten geen boxjes op deze pc aangesloten (wat op zich al een klacht waard is)
dat vrouwtje zegt "fantastisch" tegen zijn drugsgebruikquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:52 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
dat was een moment van volledige gelukzaligheid tenietgedaan door de harde waarheid. Weer een bevestiging dat onwetenden het maar makkelijk hebben!
nou het had nog altijd zo'n ik ben zo'n braaf huisvrouwtje dat iedere week naar de kerk gaat maar in de avond verander in een cokesnuivend amfetamineslikkend, voor een pakje shag laat ik me helemaal stukraggen sletje kunnen zijn..quote:Op donderdag 29 mei 2008 04:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dat vrouwtje zegt "fantastisch" tegen zijn drugsgebruikhard bewijs dan!
Zo slecht dat jij niet doorhad dat het nep was.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:00 schreef classpc het volgende:
Lucky tv? Dus het is allemaal fake?
Dan vind ik het best slecht gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |