Sowieso, Feet Magazine. Geilen op voetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zie haar voeten enzo! Dan stop je die in je mond en heb je zeker zand en eelt aan je bekkus!
Alsof je mijn posts hiervoor niet lasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:42 schreef Nikmans het volgende:
1136 typt niet meer schuinFeest
Nu ga ik zijn posts weer lezen
Welkom terug elfzesendertig, ouwe kwaliteitsposter die je er bent
Ik skipte ze serieus hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alsof je mijn posts hiervoor niet lasMaar je komt er wel laat achter moet ik zeggen
Waardoor er hier weer kansen op de arbeidsmarkt worden gecreëerd voor een jaar, en jouw beheersing van den Engelsche taal natuurlijk met sprongen vooruit gaat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:47 schreef Dahoo het volgende:
Yeah bitches, over 5 weken vertrek ik naar Engeland!!
Jaartje studeren:D
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waardoor er hier weer kansen op de arbeidsmarkt worden gecreëerd voor een jaar, en jouw beheersing van den Engelsche taal natuurlijk met sprongen vooruit gaat!
Rommelmarkt..?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:08 schreef Nikmans het volgende:
Vanmiddag in Maasmechelen voor 25 euries een Megadrive en 7 spellen op de kop getikt, en het werkt allemaal perfect![]()
Hoeveel fout? Gefeliciteerd!quote:
Dat op zich is natuurlijk al "quote:Kun je snel naar de zaak gaan, ik ben te laat
NEE JOH, IK MOET ZE NATUURLIJK EERST NETJES KAFTEN EN ETIQUETTES EROP DOEN!! ANDERS GAAN ZE TOCH KAPOT JOH!!quote:
5quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoeveel fout? Gefeliciteerd!
Lowlands was awesome, guitar hero 2 is binnen, een dezer dagen komt mn xbox terug van reparatie en na 2.5 maand wachten en klagen krijg ik deze week eindelijk internet
Ik ben stoer, ik kaft ze nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEE JOH, IK MOET ZE NATUURLIJK EERST NETJES KAFTEN EN ETIQUETTES EROP DOEN!! ANDERS GAAN ZE TOCH KAPOT JOH!!
Ik ben stoerder, ik scheur de huidige kaft er gewoon af!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben stoer, ik kaft ze niet
Jij behangt ze? :'Dquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben stoer, ik kaft ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |