Waardoor er hier weer kansen op de arbeidsmarkt worden gecreëerd voor een jaar, en jouw beheersing van den Engelsche taal natuurlijk met sprongen vooruit gaat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:47 schreef Dahoo het volgende:
Yeah bitches, over 5 weken vertrek ik naar Engeland!!
Jaartje studeren:D
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waardoor er hier weer kansen op de arbeidsmarkt worden gecreëerd voor een jaar, en jouw beheersing van den Engelsche taal natuurlijk met sprongen vooruit gaat!
Rommelmarkt..?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:08 schreef Nikmans het volgende:
Vanmiddag in Maasmechelen voor 25 euries een Megadrive en 7 spellen op de kop getikt, en het werkt allemaal perfect![]()
Hoeveel fout? Gefeliciteerd!quote:
Dat op zich is natuurlijk al "quote:Kun je snel naar de zaak gaan, ik ben te laat
NEE JOH, IK MOET ZE NATUURLIJK EERST NETJES KAFTEN EN ETIQUETTES EROP DOEN!! ANDERS GAAN ZE TOCH KAPOT JOH!!quote:
5quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoeveel fout? Gefeliciteerd!
Lowlands was awesome, guitar hero 2 is binnen, een dezer dagen komt mn xbox terug van reparatie en na 2.5 maand wachten en klagen krijg ik deze week eindelijk internet
Ik ben stoer, ik kaft ze nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEE JOH, IK MOET ZE NATUURLIJK EERST NETJES KAFTEN EN ETIQUETTES EROP DOEN!! ANDERS GAAN ZE TOCH KAPOT JOH!!
Ik ben stoerder, ik scheur de huidige kaft er gewoon af!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben stoer, ik kaft ze niet
Jij behangt ze? :'Dquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben stoer, ik kaft ze niet
AUWquote:Op woensdag 3 september 2008 11:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi schopt de_boswachter
PS3 nemen, verkopen en dan kan je 2 xboxen halenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:03 schreef RickoKun het volgende:
+75% KANS DAT IK EEN XBOX360 KRIJG VAN MIEN PAPA EN MAMA![]()
![]()
![]()
![]()
(Ik kon ook kiezen uit de PS3, maar daar vond ik dat de spelletjes mij minder boeiden)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Verloofd !
VERLOOFD
* Noorsbloed gaat trouwen.
Gaat snelquote:Op dinsdag 9 september 2008 02:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Mijn nachtdienst zit er al weer voor de helft op![]()
En ik heb een nieuw dinnetje![]()
Hahahahahaha dat sloeg niet op mijn vriendinquote:
Heheheh oké ik dacht al, ik wil wel blij voor je zijn maar minder dan een maand is wel heel extreemquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat sloeg niet op mijn vriendin
Maar op een hervonden oude vriendin zeg maarop vriendschappelijke wijze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |