klacht: Mensen die (in a non-homosexual way) overal achter plakkenquote:"I love you guys (in a non-homosexual way)"
Dattebayo is even less interested in your sexual preferences than we are in your sex and gender. You might as well sign your message, 'I love you guys, also I am extremely insecure.'
Ik ben hou van de manier waarop je kont ruikt?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef De_Dorstige het volgende:
I'm love the way your ass smells. (in a non-homosexual way)
Ik geef m'n falen toe. Ik wilde er te snel bij zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:46 schreef FracturedMindz het volgende:
[..]
Ik ben hou van de manier waarop je kont ruikt?
Verkapte kast-homo post.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef Lakitu het volgende:
'No homo' erachter plakken kan ook.
Onterechte klacht trouwens, ik vind het goed dat normale mannen zich hierdoor distantiėren van homo's.
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef De_Dorstige het volgende:
I'm loving the way your ass smells. (in a non-homosexual way)
De fok-kasthomo's komen ook weer onder hun steen vandaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef Lakitu het volgende:
'No homo' erachter plakken kan ook.
Onterechte klacht trouwens, ik vind het goed dat normale mannen zich hierdoor distantiėren van homo's.
En ook je edit faalt hardquote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef De_Dorstige het volgende:
I'm loving the way your ass smells. (in a non-homosexual way)
quote:
Homo's.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De fok-kasthomo's komen ook weer onder hun steen vandaan.
In deze samenstelling niet, maar wel regelmatig "ik ben echt honderd procent hetero, maar Johnny Depp* vind ik echt een geweldig acteur".quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Nooit gehoord / gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |