Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat moet je doen om een supporter te zijn? Janken, fluitconcerten geven en dreigen het bestuur af te zetten?
Misschien kan ik gewoon beter tegen mijn verlies dan die huilies die de ene week janken en dreigen het bestuur af te zetten, en de andere week weer gaan trollen in andermans' topics, omdat het met hun eigen club goed gaat.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Merkie het volgende:En dat is niet omdat het hersenloze hooligans zijn, maar omdat het supporters zijn die het verschrikkelijk vinden als hun club verliest.
Eensch. Altijd die zielige cynische grapjes. Kan me zo voorstellen dat zijn medesupporters ook misselijk worden van die 'grappige' opmerkingen de hele tijd.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of beginnen met laten zien dat prestaties van je club jou aan het hart gaan. Maar jij kan alleen maar grapjes maken. Als Ajax, Feyenoord of PSV verliest staan die topics vol met gescheld. En dat is niet omdat het hersenloze hooligans zijn, maar omdat het supporters zijn die het verschrikkelijk vinden als hun club verliest.
Jou boeit het gewoon geen zak. Geeft niks, maar doe je dan niet voor als AZ-supporter, want dat ben je gewoon niet.
Dat is mijn punt juist, het is geen kwestie van "tegen je verlies kunnen". Het is geen dammen ofzoquote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kan ik gewoon beter tegen mijn verlies dan die huilies die de ene week janken en dreigen het bestuur af te zetten, en de andere week weer gaan trollen in andermans' topics, omdat het met hun eigen club goed gaat.
AZ komt we wel weer bovenop, niet meteen deprimerend doen.
Overigens zie ik wel wat in je hersenloze hooligans-theorie bij topics van andere clubs..
Misschien komt het omdat een groot gedeelte van de AZ-fans net zo is.quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
De enigen die ik erover hoor zijn jullie met jullie trolls: maargoed, realiteit is niet jullie sterkste punt.
Oh god. Dat zal weer wat geweest zijn..quote:Op zondag 30 september 2007 16:49 schreef hippo-clippo het volgende:
haha dat interview net van van gaal en rooie barend
Natuurlijk vind ik het kut dat AZ verliest, maar ik ga niet opeens voor PSV zijn terwijl ik al 8 jaar in die stad woon en me nooit iets interesseerde voor voetbal.quote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is mijn punt juist, het is geen kwestie van "tegen je verlies kunnen". Het is geen dammen ofzo. Een echte supporter is er gewoon goed ziek van als zijn club verliest, jij maakt een grapje en je hebt het verlies weer verwerkt
.
[..]
Misschien komt het omdat een groot gedeelte van de AZ-fans net zo is.
Ik zeg juist dat die mensen geen hersenloze hooligans zijn, maar echte supporters. Kennelijk vind jij die twee termen identiek, en derhalve kan ik concluderen dat jij geen echte supporter c.q. hersenloze hooligan bentquote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het kut dat AZ verliest, maar ik ga niet opeens voor PSV zijn terwijl ik al 8 jaar in die stad woon en me nooit iets interesseerde voor voetbal.
Ik vind dat je een rare arrogante definitie heeft van wie in jou ogen een 'echte' fan is. Misschien kan ik het gewoon beter van mij afzetten dan die hersenloze hooligans waar je het eerder over had.
Overigens, als je de AZ-topics bekijkt, zie je ook vrijwel constant dat trolls zoals jij en andere niet-az fans het constant hebben over 'AZ arrogantie bij de fans, topclub zijn etc.' terwijl de echte AZ-stamgasten in dit topic altijd heel realistisch naar de zaken kijken en vrijwel nooit omhoogvallen.
Misschien ligt het daaraan.
quote:
Kijk, dit soort opmerkingen zijn dus precies wat hij bedoelt. De frustratie zit wel hoog, hè? Flikker toch alsjeblieft een roteind op met je zielige non-humor.quote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef Zwoerd het volgende:
Jullie staan weer waar jullie horen te staan
Mensen die nooit in het stadion komen hebben altijd het idee dat het fanatiek supporten gelijk staat aan hooliganisme. In de politiek kom je deze onwetendheid ook vaak tegen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat die mensen geen hersenloze hooligans zijn, maar echte supporters. Kennelijk vind jij die twee termen identiek, en derhalve kan ik concluderen dat jij geen echte supporter c.q. hersenloze hooligan bent.
Boehoequote:Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dit soort opmerkingen zijn dus precies wat hij bedoelt. De frustratie zit wel hoog, hè? Flikker toch alsjeblieft een roteind op met je zielige non-humor.![]()
Ach, begrijpelijk dat 'supporters' van andere clubs de boel hier over de rooie proberen te krijgen.quote:
Ik ga niet stoken, alleen vind ik het wel vermakelijk om te lezenquote:Op zondag 30 september 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, begrijpelijk dat 'supporters' van andere clubs de boel hier over de rooie proberen te krijgen.
Maarja, of het lukt is een tweede.
Een voyeurquote:Op zondag 30 september 2007 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken, alleen vind ik het wel vermakelijk om te lezen.
Welke frustratiequote:Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dit soort opmerkingen zijn dus precies wat hij bedoelt. De frustratie zit wel hoog, hè? Flikker toch alsjeblieft een roteind op met je zielige non-humor.![]()
Verkeerd voorbeeld, want dat vind ik nou net het probleem bij Feyenoord. Het boeit Happel etc. niet echt of we nou winnen of verliezen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Merkie het volgende:
Als Ajax, Feyenoord of PSV verliest staan die topics vol met gescheld. En dat is niet omdat het hersenloze hooligans zijn, maar omdat het supporters zijn die het verschrikkelijk vinden als hun club verliest.
Alves zal dan een paar wedstrijden voor einde seizoen gaan staken omdat hij hogerop wil.quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld, want dat vind ik nou net het probleem bij Feyenoord. Het boeit Happel etc. niet echt of we nou winnen of verliezen.
Maar OT : AZ zal zich de 2e seizoenshelft nog wel herstellen als ze Alves gehaald hebben, dus we zullen zien.
In mijn ogen het eindeloos doorcombineren net buiten de 16. Soms moet je ook een actie maken en erdoorheen. AZ wil het altijd voetballend oplossen, maar soms moet je ook gewoon de actie forceren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef Suijk het volgende:
Wat was het probleem vandaag? Weer het scorend vermogen of was Heracles gewoon beter?
een echte hooligan mag het stadion niet meer in wegens een verbod (of zit liever in de kroeg met de hools die een verbod hebben) , en komt dus voor, of na de wedstrijd voor rellenquote:Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mensen die nooit in het stadion komen hebben altijd het idee dat het fanatiek supporten gelijk staat aan hooliganisme. In de politiek kom je deze onwetendheid ook vaak tegen.
Als je wijf een lul heeft, dat is pas vervelend.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Vervelend zeg.
Ajax staat met 0-1 achter tegen VVV, en je bent in ons topic te vinden. Daarna ben je spoorloos. Oh nee, AZ heeft verloren, dus ben je hier te vinden.quote:
Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.quote:Op zondag 30 september 2007 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk uit naar donderdag. AZ thuis in een UEFA-cup duel: da's altijd speciaal, daar geniet ik altijd van.
Moet er wel gewonnen worden natuurlijk, anders begint het heel zuur te worden.
Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZquote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.
Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.quote:Op zondag 30 september 2007 18:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZ
Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.quote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:
Hoe was Vormer trouwens? Iemand hem zien spelen?
Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat fans van Heracles trots zijn op thuis behaalde resultaten, met dat klote gras van ze.
Vorig jaar hebben ze slechts 1punt gehaald in al hun uitwedstrijden (tegen Feyenoord) Ligt echt puur aan dat klotegras.
Ik zie Cziommer helemaal graag terugkeren. Is wat ouder, is onberekenbaar en kan zo nu en dan de wedstrijd doen kantelen. Schaars ook natuurlijk, maar daar is het nog even afwachten hoe snel hij op het oude niveau kan zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.
Wat me wel opviel ook was dat ALLE afvallende ballen voor Heracles waren. Dat heb ik dit seizoen wel vaker gezien bij AZ. Je kunt het op puur pech gooien, maar ook op loopfouten en gebrek aan aggresiviteit.
Vorig jaar ging alles heel soepel, hoefde je niet zo aggressief te spelen, maar dit jaar moet de beuk erin. Mis ook een leider op het veld. Een aanjager a la Schaars of Cziommer. Of zo'n Arveladze die je onder het veld scheldt als je de bal niet naar hem speelt. Denk dat we Shota meer missen dan wie dan ook eigenlijk.
Nee, ze zouden ook Ajax, Cambuur en Heracles wel eens even wat gaan laten zien.quote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.
welke behaalde resultaten?quote:Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten,
Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?quote:alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Anders lees je even. Dan snap je wel waar die 'wie de bal kaatst' op slaat. En welke resultaten? Het 3 jaar lang boven jullie stand leven.quote:Op zondag 30 september 2007 19:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
welke behaalde resultaten?
[..]
Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?
Inderdaad, het Ajax-syndroom vergt al genoeg energie.quote:Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grafstemming is vooralsnog niet nodig: Paços staat een na laatste op doelsaldo.....
Als je hiervan verliest dan heb je wel officiëel een crisis. Maargoed, laten we niet het Kopenhagen / Slavia Praag syndroom op ons af roepen.
Ach, als je alle successupporters eraf trekt heb je nog maar bar weinig toeschouwers overquote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de stemming in het stadion. Als je daar aankomt, is het altijd onwijs gezellig...maar of het nu ook zo is....
quote:Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Blawh het volgende:
Anders lees je even. Dan snap je wel waar die 'wie de bal kaatst' op slaat. En welke resultaten? Het 3 jaar lang boven jullie stand leven.
Juist nu moet je je onderscheidden door juist achter het team te gaan staan vanaf minuut 1. Niet zoals ajax supporters bijvoorbeeld gaan fluiten of iets.quote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de stemming in het stadion. Als je daar aankomt, is het altijd onwijs gezellig...maar of het nu ook zo is....
Zelfs als serieus argument begint dit nou strontvervelend te worden.quote:Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
Ach, als je alle successupporters eraf trekt heb je nog maar bar weinig toeschouwers over![]()
Aan mij zal het niet liggen iigquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef Genius-F het volgende:
Juist nu moet je je onderscheidden door juist achter het team te gaan staan vanaf minuut 1. Niet zoals ajax supporters bijvoorbeeld gaan fluiten of iets.
Probeer je mij nu te beledigen? Ik ben geen Az supporterquote:Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.
Gelijk bij Twente, NAC, Feyenoord, en nog een paar keer meer.
En ken je feiten, vorig seizoen was het 1e seizoen dat Heracles meer punten thuis pakte dan uit sinds er kunstgras is.
Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten, alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Traantjes al in je oogjes?quote:Op zondag 30 september 2007 20:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zelfs als serieus argument begint dit nou strontvervelend te worden.
Ga dat gezellig roepen in het Ajax-topic. Hier niet. Opzouten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Traantjes al in je oogjes?
Zolang hier ook nog steeds gewezen wordt naar het zogenaamde gedrag van Ajax-supporters zul je dit toch nog wel aan blijven horen.
Op je pikkie getrapt vriend? Gedraag jij je als AZ verliest maar eens net als wanneer AZ wint.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga dat gezellig roepen in het Ajax-topic. Hier niet. Opzouten.
En ik gedraag me nu anders omdat ... ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Op je pikkie getrapt vriend? Gedraag jij je als AZ verliest maar eens net als wanneer AZ wint.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog geen gezeik over de arrogantie van AZ in dit topic? Watskeburt???
Geen willekeurige quotes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Als we dan toch willekeurige quotes erbij gaan pakken....
Net als die quote van mij; eveneens niet relevant met successupporters.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:17 schreef sjimz het volgende:
Mijn quote komt niet uit het AZ topic en is dus niet relevant
Zelfkennis siert de mensquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En ik gedraag me nu anders omdat ... ?![]()
Ja iets met billen branden en blaren zeg maar!quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je weet het dus niet; prima, dan zijn wij uitgepraat.
Juist. Dat is verliezen. En niet tegen elke willekeurige andere supporter maar meteen huilend roepen dat ie maar weg moet gaan...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Gezellig mannen!!
[..]
Ja iets met billen branden en blaren zeg maar!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist. Dat is verliezen. En niet tegen elke willekeurige andere supporter maar meteen huilend roepen dat ie maar weg moet gaan...
Als jij dit een troll vindt, heb ik het oprecht met je te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Traantjes al in je oogjes?
Zolang hier ook nog steeds gewezen wordt naar het zogenaamde gedrag van Ajax-supporters zul je dit toch nog wel aan blijven horen.
Jij bedoelde het anders als positieve opsteker?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als jij dit een troll vindt, heb ik het oprecht met je te doen.
Pleonasme.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij bedoelde het anders als positieve opsteker?
Met andere woorden, alles wat hier negatief over AZ en alles daar omheen gezegd wordt, is een troll. Nee, dat ik het even weet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij bedoelde het anders als positieve opsteker?
Trek het vooral veel te ver door. Wat jij wiltquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Met andere woorden, alles wat hier negatief over AZ en alles daar omheen gezegd wordt, is een troll. Nee, dat ik het even weet.
Stijlfouten in het AZ-topic. Treffend.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:39 schreef Blight het volgende:
Stijlfouten in het AZ-topic. Treffend.
Het lijkt me wel dat jullie bij de beste 5 eindigen inderdaad. Maar kampioen worden, wordt een lastig verhaal, nu al. Ook de beker gaan jullie niet meer winnen. En de Uefa Cup zie ik jullie ook niet zo snel winnen. Dus kun je concluderen dat het nu al een verloren seizoen is. En de maand oktober begint pas net.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
En voor alle trolletjes met leedvermaak: Iedereen komt een keer aan de beurt dus wij ookIn mei doen we gewoon weer mee met de strijd om de CL-play off plek, reken maar.
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef MaxPower het volgende:
Kan jij niet eens een nieuw useraccount nemen? Abe draait zich om in zijn graf als hij zou weten dat een AZ supporter op een internetforum zijn naam zou gebruiken.![]()
Zorg nou maar eerst dat je bij de beste vijf eindigt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
In mei doen we gewoon weer mee met de strijd om de CL-play off plek, reken maar.![]()
Gelukkig, dat shirt is veel te mooi om gedragen te worden door een AZ supporter.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben er bij, en nee trek geen Heracles shirt aan!
Um, dat zegt 'ie toch ook?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat je bij de beste vijf eindigt.
Nee, hij doet ''joods'' !quote:
Alves...zou me niks verbazen in ieder geval.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In de winter zullen ze wel met een nieuwe spits aan komen kakken..
Alsof hij nog wil als AZ onder Heerenveen staatquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:14 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Alves...zou me niks verbazen in ieder geval.
Ik denk dat de voorwaarden bij AZ iets beter zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof hij nog wil als AZ onder Heerenveen staat.
Hij zal wel moeten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:19 schreef MaxPower het volgende:
Als Dirk afziet van die betaling in termijnen en er 2,5 miljoen bij doet zal het wel rondkomen. Anders niet.
Dat snap jij, dat snap ik, en de directie van Heerenveen begrijpt dat ook. De enige die dat niet snapt is Afonso en zijn gevolg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:14 schreef Chadi het volgende:
Hij gaat echt niet naar AZ. Wat heeft hij bij AZ te zoeken. Als hij ene half jaar wacht kan ie naar het buitenland waar die veel meer gaat verdienen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ok jongens, wie heeft er tegen mijn shirt aangepist?
Die ramptoeristen zitten zovaak bij ons in het topic.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:02 schreef DonnyBB het volgende:
Heracles gefeliciteerd hoor. AZ zit gewoon in een kloteperiode, dat overkomt elke club.
Ik moet wel lachen om al die rampentoeristen die kennelijk vuil over hebben en dat hier nu dumpen. Ik zou zeggen: bewaar je energie voor iets nuttigs. Je eigen club steunen bijvoorbeeld.
Ik kom geregeld in het Ajax topic idd, maar echt niet om te bashen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Die ramptoeristen zitten zovaak bij ons in het topic.
Wanneer Ajax niet aan een bepaald spelbeeld voldoet zit ons topic vol met kaasboeren en klakkies.
Dus verwacht nu niet, dat wij hier wegblijven.
quote:Alkmaarse ziekenboeg loopt verder leeg
In de aanloop naar het UEFA Cup-duel met Paços Ferreira verwelkomt het kwakkelende AZ de nodige zorgenkindjes terug op de training.
Trainer Louis van Gaal kan dinsdag weer beschikken over Boy Waterman, Barry Opdam, Simon Cziommer en Ari. Het viertal was afgelopen zondag tegen Heracles Almelo door uiteenlopende blessures niet inzetbaar.
Donderdag wacht voor AZ de return tegen Paços Ferreira. De Alkmaarse ploeg verdedigt in het eigen DSB Stadion een 1-0 voorsprong op de Portugese laagvlieger.
Ook David Mendes da Silva is op de weg terug. De middenvelder maakte na zeven maanden blessureleed zijn rentree bij de beloftes van AZ. Tegen Jong ADO Den Haag kwam hij een helft in actie.
'In april had ik het ook al eens geprobeerd, maar toen ging het fout. Gelukkig is het nu goed afgelopen', reageerde Mendes da Silva op de AZ-website op zijn terugkeer binnen de lijnen.
'Ik ben nu nog vooral bezig met mezelf. Wanneer het tijd is om terug te keren merk ik het wel', wilde Mendes da Silva niet vooruitlopen op een terugkeer in de hoofdmacht.
Het leuke is, dat je jezelf met je 'wij' nu inderdaad ramptoerist noemt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer Ajax niet aan een bepaald spelbeeld voldoet zit ons topic vol met kaasboeren en klakkies.
Ja, Medunjanin ook maar om te zeggen dat hij nu fantastisch speelt....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:22 schreef DonnyBB het volgende:
Met Sparta heb ik degradatievoetbal gespeeld, dus ik ben wel wat gewend.
Ja maar dit keer heb ik er niets aan, maar voor de thuisblijvers is het leuk natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Blight het volgende:
Evert is inderdaad weer jullie verslaggever.
AZ heeft nog nooit verloren met Evert volgens mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Blight het volgende:
Evert is inderdaad weer jullie verslaggever.
Ik ben voorstander om deze te introduceren...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar hopen dat het weer gezellig klappen wordt overmorgen!
quote:
leef je maar uit hoor jochie, laat maar zien hoe stoer je bent.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus timmetje is er bij morgen, misschien op zijn vertrouwde stek linksachter!quote:AZ neemt deze week officieel afscheid van twee vertrokken spelers.
Donderdagavond, voor het Uefacupduel tegen Pacos de Ferreira, wordt Tim de Cler toegesproken door voorzitter Dirk Scheringa om daarna de traditionele ingelijste foto in ontvangst te nemen. De linksback die ruim vijf seizoenen uitkwam voor AZ verdedigt inmiddels de kleuren van Feyenoord.
En zondag, voor de competitiewedstrijd tegen Groningen, treedt Danny Koevermans nog één keer voor het voetlicht in Alkmaar. De clubtopscorer van vorig seizoen verkaste na twee jaar van AZ naar PSV.
Totnogtoe is de Alkmaarse club er alleen niet in geslaagd een geschikt moment te vinden om Joris Mathijsen officieel uit te zwaaien. Zoals er ook nog steeds een oefenduel tegen diens Duitse club HSV in de planning staat.
Dat komt omdat die dekselse Evert alleen maar Europacupwedstrijden van AZ doetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ heeft nog nooit verloren met Evert volgens mij.
Wel die verspeelde halve finale, maargoed
Evert en AZ-wedstrijden zijn uiterst OK.
quote:Beschikking
Van Gaal heeft door de terugkeer van vijf geblesseerde spelers bijna iedereen weer tot zijn beschikking. Graziano Pellè behoort nog niet de selectie. De Italiaan heeft een botkneuzing in zijn knie. Verder ontbreken alleen de langdurig uitgeschakelden Joey Didulica (hoofd), Gijs Luirink (linkerknie) en Stijn Schaars (linkerenkel). Haris Medunjanin en Marko Matic zijn buiten de selectie gelaten.
Ik zeg: Steinsson - Jaliens - Opdam - Pocognoliquote:De inzetbaarheid van Ryan Donk is twijfelachtig. De centrale verdediger liep op de training van dinsdag een verrekking op en deed woensdag alleen mee met de warming-up.
Zie je welquote:Donk
Het meespelen van Ryan Donk is twijfelachtig. De verdediger liep dinsdag een verrekking op tijdens de training, waardoor Van Gaal tot de warming-up zal moeten wachten met het besluit of Donk kan spelen. “En anders speelt Milano Koenders”, droeg Van Gaal het alternatief aan.
Haris was de zaterdag ervoor tot 5uur snachts te vinden in De Waerdse Tempel(Discotheek). Lijkt me duidelijk dat hij niet bepaald fit was.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Medunjanin speelde tegen Heracles al niet terwijl Gregory Nelson en Ruud Vormer dat wel mochten. Heeft Haris het verbruid bij Van Gaal? Medunjanin in de winterstop weg?![]()
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Haris was de zaterdag ervoor tot 5uur snachts te vinden in De Waerdse Tempel(Discotheek). Lijkt me duidelijk dat hij niet bepaald fit was.![]()
Da's prima. De zon scheen niet en hij stond niet bij Ajax-AZ A1 te kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Haris was de zaterdag ervoor tot 5uur snachts te vinden in De Waerdse Tempel(Discotheek). Lijkt me duidelijk dat hij niet bepaald fit was.![]()
Zolang hij Koenders niet opsteld zal er niets fout gaan!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef BobRooney het volgende:
Yep, Mendes bij de selectie. Ziekenboeg is leeggelopen. Moet te doen zijn.
Wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zolang hij Koenders niet opsteld zal er niets fout gaan!
De toppers zullen zijn Obdam, Ari, Cziommer en Dembele.
Ik hoop op een knaller, ik ga hier om 15:00 weg, dan ben ik op tijd in Alkmaar (18:00)
Ik verwarde de spelling van de verdediger met de naam van het gehucht achter HHW!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Wie?
Ik ga er nu vandoor, eerst naar Schagen om daar lekker te gaan eten en daarna met z'n allen richting stadion. Ik heb er geen 100% vertrouwen in, maar aan mijn support zal het niet gaan liggen.
Tantu spang.. ik prate in me sleng je weets.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:22 schreef xFriendx het volgende:
En we zijn weer door(vraag niet hoe....
)
quote:803 Teletekst do 04 okt
***OETBAL******************************
**** Gemeente Alkmaar:AZ mag groeien
**De gemeenteraad van Alkmaar heeft de
nieuwe stadionplannen van AZ unaniem
goedgekeurd.De club wil de capaciteit
van het DSB-stadion verhogen van 17.000
naar 40.000 zitplaatsen en 60.000 m2
kantoorruimte bij het stadion bouwen.
maar nu moet de hele procedure met bezwaarschriften enzo nog op gang komenquote:
Objectieve supporters daar hoor, in Alkmaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef stefmans het volgende:
Waarom zingen jullie nu weer Helemaal niets in Amsterdam, worden julllie hier zelf nu niet kut moe van.
Waarom denk je? Heb al de hele week van Amsterdamse collega's moeten horen hoe kut AZ wel niet is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:24 schreef stefmans het volgende:
Waarom zingen jullie nu weer Helemaal niets in Amsterdam, worden julllie hier zelf nu niet kut moe van.
En dat is niet eerlijk!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:43 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Waarom denk je? Heb al de hele week van Amsterdamse collega's moeten horen hoe kut AZ wel niet is.
In Amsterdam kunnen ze daar nog wat van leren, de nul houden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zijn jullie toch een kansloos volk. Gefeliciteerd met jullie nul tegen nul tegen Pacos. Ik heb goede hoop dat de sympathie voor AZ groeiende is.
Nou, ik geloof dat men in Alkmaar gezien vorig jaar wel meer wet van 'de nul houden'.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:44 schreef Genius-F het volgende:
[..]
In Amsterdam kunnen ze daar nog wat van leren, de nul houden.
Vorig jaar telt niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat men in Alkmaar gezien vorig jaar wel meer wet van 'de nul houden'.
Tis ook moeilijk he, zo zonder historiequote:
Zelfs bij een nederlaag kom je nog trollen/zeiken/irriteren, hoe je het ook noemen wilt. Hoe triestquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk he, zo zonder historie.
Zwaar he, niet kunnen winnen van 2 oostblokploegjes en jullie zijn nogwel HET grote ajaxquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk he, zo zonder historie.
Ik laat me tenminste nog zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zelfs bij een nederlaag kom je nog trollen/zeiken/irriteren, hoe je het ook noemen wilt. Hoe triest
Laat dat genieten maar achterwegequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Cambuur was triest, Dynamo Zagreb was triest. Ga jij maar lekker zelf bepalen welke van de twee erger is. Gaan jullie maar genieten van Ajax - Top Oss, wij gaan wel genieten van AZ - Atletico Madrid
Dat zijn wij allang niet meer. Wel okay dat jullie als vierde topclub (proest) dat nog steeds zo vindenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zwaar he, niet kunnen winnen van 2 oostblokploegjes en jullie zijn nogwel HET grote ajax
![]()
Dus die hele arrogantie is ook nog eens nergens op gebaseerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zijn wij allang niet meer. Wel okay dat jullie als vierde topclub (proest) dat nog steeds zo vinden.
Toch winnen we van jullie in eigen huis, en staan we bovenaan terwijl jullie ergens in het rechter rijtje bungelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Cambuur was triest, Dynamo Zagreb was triest. Ga jij maar lekker zelf bepalen welke van de twee erger is. Gaan jullie maar genieten van Ajax - Top Oss, wij gaan wel genieten van AZ - Atletico Madrid
Gelukkig beleven wij geen historisch dieptepunt op europees gebiedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef BonJovi het volgende:
Toch winnen we van jullie in eigen huis, en staan we bovenaan terwijl jullie ergens in het rechter rijtje bungelen.
BOTTOM LINE
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan over een paar maandjes andersom zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Toch winnen we van jullie in eigen huis, en staan we bovenaan terwijl jullie ergens in het rechter rijtje bungelen.
BOTTOM LINE
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Welke arrogantie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus die hele arrogantie is ook nog eens nergens op gebaseerd
Blijf maar lekker op het verleden teren hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:18 schreef BonJovi het volgende:
Een dieptepunt is nog iets, zonder hoogtepunt geen dieptepunt he.
Niets van meegekregen! Klinkt als een teringaktie, had ie naast me gezetten had ie knal voor ze kop gehad. Ik houd niet van dat soort "humor".quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog één ding trouwens:
graag een levenslange schorsing voor die gigantische idioot die een flink rotje (strijker oid) tussen een tweetal invaliden gooide. Één van die twee invaliden is daar behoorlijk van streek van geraakt.
Wat een enorme knuppel ben je dan zeg
Gebeurde bij vak P ongeveer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar ik vind het sowieso link hoe ze die invaliden daar neerzetten.
Er komt een dag, en die komt, dat iemand vol geraakt word door een bal.
Die gasten kunnen niet ff wegduiken namelijk..
Ze zitten tegen de boarding van het veld aan met al die rolstoelen/karretjes..![]()
Dat is sfeerverhogend (door iedereen gehaat, maar voor mij is het een geuzenartikel gewordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef dnn- het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bij AZ van die klapstrookjes om mee te klappen...?
Ach, fuck it! Dan zijn we maar klapvee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is sfeerverhogend (door iedereen gehaat, maar voor mij is het een geuzenartikel geworden)
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog één ding trouwens:
graag een levenslange schorsing voor die gigantische idioot die een flink rotje (strijker oid) tussen een tweetal invaliden gooide. Één van die twee invaliden is daar behoorlijk van streek van geraakt.
Wat een enorme knuppel ben je dan zeg
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
OMGquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
Ah, vandaar dat ie zo van streek was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?!?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
het was vak Q ik zat er precies boven schrok me lam.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:37 uur schreef Mutsaers__78 het volgende:
"Sparta is een lastige tegenstander"
Tsja, wie niet tegenwoordig?
Kozakken boys, Dynamo Zagreb, Slavia Praag, etc....
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Bedankt voor de signature!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geweldige overwinning gisteren van AZ Chapeau! Gelukkig komt ook de arrogantie snel weer terug bij de alkmaarse joden!
[..]
Benfica is ook geen onaardig team hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tegen een degredatiekandidaat uit de portugese competitie die op FC Porto en Sporting Lissabon na niets voorstelt...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tegen een degredatiekandidaat uit de portugese competitie die op FC Porto en Sporting Lissabon na niets voorstelt...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Benfica is ook geen onaardig team hoor
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
dus momenteel vrees ik voor de poulefase...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die vorig jaar als 5e in de portugese competitie is geeindigd...
Of ga je nu zeggen dat die competitie geen ene reet voorsteld?
5-1quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ze waren 6e
En ja, de Portugese competitie stelt ook geen reet voor.. Je hebt 3 topclubs en dan 13x niks.. Wat dat betreft is de Nederlandse competitie sterker. Die heeft tenminste nog een redelijke subtop
Om eerlijk te zijn, AZin deze samenstelling en vorm mag blij zijn geen sterkere tegenstander dan een Portugese degradatiekandidaat tegen te zijn gekomen. Maar afijn, daar moet ik mij na afgelopen donderdagavond eigenlijk stil over houden, wat een wanprestatie in Zweden![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef venomsnake het volgende:
jullie gaan eraan morgen. Grunn gaat jullie nog verder in de shit helpen..![]()
Grunn zal wel verliezen, we helpen altijd clubs in nood weer in het zadel.
quote:Over FC Groningen, de tegenstander van zondag, zei Van Gaal: “Wat ik uit de media begrepen heb, is dat ze dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld hebben. Op de uitwedstrijd tegen Fiorentina na dan. Maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen, ik moet de beelden zelf nog bekijken. Toch zegt het allemaal niet veel. Wij hebben zelf ook nog niet goed gespeeld.”
“Ik weet in ieder geval zeker dat Groningen drie punten meer heeft dan wij. Dus als we winnen kunnen we weer wat klimmen op de ranglijst. Maar ze hebben wel een nadeel ten opzichte van AZ. Groningen heeft namelijk moeten reizen vanuit Italië, ze hebben verloren, en dan ook nog eens op de ergste manier: met penalty’s.”
quote:zei Van Gaal: “Wat ik uit de media begrepen heb, is dat ze dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld hebben. Op de uitwedstrijd tegen Fiorentina na dan
quote:Op de uitwedstrijd tegen Fiorentina na dan, Maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen, ik moet de beelden zelf nog bekijken. Toch zegt het allemaal niet veel. Wij hebben zelf ook nog niet goed gespeeld.”
quote:“Ik weet in ieder geval zeker dat Groningen drie punten meer heeft dan wij.
quote:Dus als we winnen kunnen we weer wat klimmen op de ranglijst.
quote:Maar ze hebben wel een nadeel ten opzichte van AZ. Groningen heeft namelijk moeten reizen vanuit Italië, ze hebben verloren, en dan ook nog eens op de ergste manier: met penalty’s.”
quote:Pupil van de Week
01.10.2007
gistur moesten we voetbale tegen Hercales. Hetwas best wel kout. en mounir en mousa hadde eigelijk best wel honger! :-))) en ik had niet zoon sin omte voetbale en kemy ook niet en marten ok niet! sergiejo keek een beetje boos mar ik wet niet wat ie zij want ik vesta geen arregetijns en harries had gistur een feesje en toen scoorde mousa 1-0 en toen maakte heralkes noch twee deolpuntn en toen ginge we nar de seppoters maar die ware niet so vroolijk en toen kreegen we tog een handje van ome loeuis en een zakje sjips.
Ryan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Koevermans ging lekker he... tering!
Clubtopscorer inmiddels...
Ik gaat zo lekker in het najaarszonnetje zitten kijken in het stadion, ik ben erg benieuwd wat het gaat worden vandaag.
Er moeten 3 punten gepakt worden. Is er al iets bekend over de blessures van Dembele en Martens?
Hebben die klapjosties in alkmaar nog wat te doen tijdens de wedstrijd. De prestaties zijn onder de maat... Stadionuitbreiding nog maar even uitstellen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef dnn- het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bij AZ van die klapstrookjes om mee te klappen...?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:24 schreef Blawh het volgende:
Sympathiek van je dat je de Avatar weer naar AZ hebt gezet fuckbuddy.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik ga Pelle training geven namelijk![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, slappe persconferentie met Jans en Van Gaal
Ze waren het wel met elkaar eensch.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Hoe kan je die persconferenties zien? Deze zijn toch niet op tv?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel op de www.planet.nl/voetbal streams
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nee joh, we zetten Donk gewoon op de mandekking
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we niet een spits op uitzendbasis inhuren, net als vorig jaar met Waterreus
Wie speelt er op dit moment niet en zit thuis?
pfewww, ben niet de enige die dat dacht, misschien nog schoonmoeder maar zij ziet er echt uit als 40 ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:02 schreef De_Postbode het volgende:
Wie is dat? Z'n moeder?
Marten is zeker 4 weken eruit, spierscheuring.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:37 schreef MaxPower het volgende:
Wat is er met Martens?
Lekkere lijst....quote:AZ in hoogste categorie bij UEFA Cup-loting
De goede prestaties van AZ in Europa de afgelopen seizoenen hebben de Alkmaarders geen windeieren gelegd. De club uit Noord-Holland zal zich dinsdag in pot één bevinden wanneer er wordt geloot voor de groepsfase van de UEFA Cup.
Alle groepen bestaan uit vijf ploegen, die stuk voor stuk afkomstig zijn uit vijf verschillende potten. De eerste drie van iedere groep kwalificeren zich voor de volgende ronde. De nummer één van iedere poule mag het opnemen tegen een nummer drie van een andere groep, terwijl de nummers twee te maken krijgen met een ploeg die als derde eindigde in de groepsfase van de Champions League.
Mogelijke tegenstanders voor AZ zijn Tottenham Hotspur en Hamburger SV (pot 2), Galatasaray, Atlético Madrid, Fiorentina en Everton (pot 3) en het Dinamo Zagreb dat Ajax uitschakelde (pot 4).
We hebben Opdam!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef Blight het volgende:
Wanneer komt Peter Wijker bij jullie terug om als ervaren rot de defensie te versterken?
Men, straks gaat 'ie nog denken dat ie kan keepenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:38 schreef BobRooney het volgende:
Waterman bij selectie van Oranje. Stekelenburg heeft trainingskamp wegens priveomstandigheden verlaten. Zal het wel moeilijk hebben met het feit dat Ten Cate weggaat ofzo.![]()
nu.nl
1. Yayquote:Jong AZ heeft maandagavond een klinkende zege behaald op de beloften van Ajax. Op sportcomplex De Toekomst werd het 1-3 voor de Alkmaarders. Marko Matic scoorde uit een prachtige vrije trap AZ's eerste treffer en stond ook aan de basis van de tweede goal toen een corner van hem door een Ajacied in eigen doel werd gewerkt. De eindstand werd bepaald door een treffer van Mounir El Hamdaoui.
BELOFTENEREDIVISIE
Jong Ajax-Jong AZ 1-3 (0-1)
38. Marco Matic 0-1
63. eigen doelpunt ajax 0-2
65. 1-2
74. Mounir El Hamdaoui 1-3
Opstelling Jong AZ;
Sergio Romero, Milano Koenders, Aron Gunnarsson (83.Carlos Ramos), David Mendes da Silva (60.Joona Toivio), Gaston Salasiwa, Ruud Vormer, Toni Kolehmainen, Marko Matic, Furdjel narsingh, Mounir El Hamdaoui, Gregory Nelson.
later meer nieuws....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
en nu kap ik met posten
Ze staan in het zicht van de keeper. Dus hinderlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:01 schreef MaxPower het volgende:
Dat zou pas van belang zijn als ze hinderlijk buitenspel staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |