abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53594798
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Verkeerd voorbeeld, want dat vind ik nou net het probleem bij Feyenoord. Het boeit Happel etc. niet echt of we nou winnen of verliezen.

Maar OT : AZ zal zich de 2e seizoenshelft nog wel herstellen als ze Alves gehaald hebben, dus we zullen zien.
Alves zal dan een paar wedstrijden voor einde seizoen gaan staken omdat hij hogerop wil.
pi_53594803
Wat was het probleem vandaag? Weer het scorend vermogen of was Heracles gewoon beter?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 30 september 2007 @ 17:29:43 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53594836
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef Suijk het volgende:
Wat was het probleem vandaag? Weer het scorend vermogen of was Heracles gewoon beter?
In mijn ogen het eindeloos doorcombineren net buiten de 16. Soms moet je ook een actie maken en erdoorheen. AZ wil het altijd voetballend oplossen, maar soms moet je ook gewoon de actie forceren.

imho.
Confidence through competence
pi_53594857
Allen hangt van de volgende wedstrijd af. Gaat dat mis dan kan je AZ de komende 20 jaar afschrijven.
  zondag 30 september 2007 @ 17:31:54 #35
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53594892
Wellicht kan die gast met die tatoo op ze been van vorig jaar het laten verandere in "kampioen 2008/2009 eerste divisie" hehehe
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53594924
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Mensen die nooit in het stadion komen hebben altijd het idee dat het fanatiek supporten gelijk staat aan hooliganisme. In de politiek kom je deze onwetendheid ook vaak tegen.
een echte hooligan mag het stadion niet meer in wegens een verbod (of zit liever in de kroeg met de hools die een verbod hebben) , en komt dus voor, of na de wedstrijd voor rellen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 30 september 2007 @ 17:34:40 #37
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53595089
Vervelend zeg.
pi_53595191
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Vervelend zeg.
Als je wijf een lul heeft, dat is pas vervelend.
pi_53595303
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[afbeelding]
Ajax staat met 0-1 achter tegen VVV, en je bent in ons topic te vinden. Daarna ben je spoorloos. Oh nee, AZ heeft verloren, dus ben je hier te vinden.
Get a life man.

Ga je eerst maar eens zorgen maken om je eigen cluppie, want dat is ook nog verre van goed.
Of was je de 4-0 oorwassing van PSV alweer vergeten?
pi_53595315
Ik vind dit anders ook erg vervelend. Maak me beetje zorgen voor donderdag. En daarna nog Groningen als het goed is.
  zondag 30 september 2007 @ 18:04:24 #42
55709 Stereotomy
pi_53595398
Ik kijk uit naar donderdag. AZ thuis in een UEFA-cup duel: da's altijd speciaal, daar geniet ik altijd van.

Moet er wel gewonnen worden natuurlijk, anders begint het heel zuur te worden.
pi_53595412
Van Gaal had het erover dat de groep zo jong is... Tsjah .. de ervaring heb je weg gedaan
  zondag 30 september 2007 @ 18:08:59 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53595474
Ik denk dat Louis weg is voor de winterstop. Het zou heerlijk zijn als hij terugkeert naar Ajax daarna maar dat zit er helaas pindakaas niet in
pi_53595529
Jullie speelden wel beter dan Ajax tegen ons deed, maar gelukkig hadden we nu vlak voor rust wel het beetje geluk. Op agressiviteit hebben we vandaag terecht gewonnen vind ik.

Vond AZ op het laatst wel weer even om te kotsen trouwens, doorspelen bij een blessuregeval ok. Maar daarna als Heracles de bal na balverlies wel uitspeelt voor verzorging en AZ een ingooi heeft dan mag je toch wel verwachten dat ze de bal dan even sportief terugspelen, jammer genoeg kent AZ dit blijkbaar niet.

Succes volgende week, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet erg zou vinden als AZ een kutseizoen heeft.

pi_53595553
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk uit naar donderdag. AZ thuis in een UEFA-cup duel: da's altijd speciaal, daar geniet ik altijd van.

Moet er wel gewonnen worden natuurlijk, anders begint het heel zuur te worden.
Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.

Hoe was Vormer trouwens? Iemand hem zien spelen?
pi_53595590
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.
Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZ
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53595636
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:14 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZ
Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.
  zondag 30 september 2007 @ 18:17:03 #49
55709 Stereotomy
pi_53595643
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:

Hoe was Vormer trouwens? Iemand hem zien spelen?
Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.

Wat me wel opviel ook was dat ALLE afvallende ballen voor Heracles waren. Dat heb ik dit seizoen wel vaker gezien bij AZ. Je kunt het op puur pech gooien, maar ook op loopfouten en gebrek aan aggresiviteit.

Vorig jaar ging alles heel soepel, hoefde je niet zo aggressief te spelen, maar dit jaar moet de beuk erin. Mis ook een leider op het veld. Een aanjager a la Schaars of Cziommer. Of zo'n Arveladze die je onder het veld scheldt als je de bal niet naar hem speelt. Denk dat we Shota meer missen dan wie dan ook eigenlijk.
  Forum Admin zondag 30 september 2007 @ 18:17:47 #50
35723 crew  GGMM
pi_53595657
Ik snap niet dat fans van Heracles trots zijn op thuis behaalde resultaten, met dat klote gras van ze.
Vorig jaar hebben ze slechts 1punt gehaald in al hun uitwedstrijden (tegen Feyenoord ) Ligt echt puur aan dat klotegras.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_53595708
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat fans van Heracles trots zijn op thuis behaalde resultaten, met dat klote gras van ze.
Vorig jaar hebben ze slechts 1punt gehaald in al hun uitwedstrijden (tegen Feyenoord ) Ligt echt puur aan dat klotegras.
Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.
Gelijk bij Twente, NAC, Feyenoord, en nog een paar keer meer.

En ken je feiten, vorig seizoen was het 1e seizoen dat Heracles meer punten thuis pakte dan uit sinds er kunstgras is.

Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten, alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
pi_53595789
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.

Wat me wel opviel ook was dat ALLE afvallende ballen voor Heracles waren. Dat heb ik dit seizoen wel vaker gezien bij AZ. Je kunt het op puur pech gooien, maar ook op loopfouten en gebrek aan aggresiviteit.

Vorig jaar ging alles heel soepel, hoefde je niet zo aggressief te spelen, maar dit jaar moet de beuk erin. Mis ook een leider op het veld. Een aanjager a la Schaars of Cziommer. Of zo'n Arveladze die je onder het veld scheldt als je de bal niet naar hem speelt. Denk dat we Shota meer missen dan wie dan ook eigenlijk.
Ik zie Cziommer helemaal graag terugkeren. Is wat ouder, is onberekenbaar en kan zo nu en dan de wedstrijd doen kantelen. Schaars ook natuurlijk, maar daar is het nog even afwachten hoe snel hij op het oude niveau kan zitten.

Maar kort samengevat speelt AZ nu met 11 mietjes die veel te voorspelbaar zijn. Ik geloof niet dat tot nu toe elke ploeg zich compleet ingegraven heeft. Ben je voorspelbaar is het simpelweg heel makkelijk verdedigen.
pi_53595815
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.
Nee, ze zouden ook Ajax, Cambuur en Heracles wel eens even wat gaan laten zien.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53595950
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_53596662
jij bent mijn mattie niet.

wat een kut pot zeg, onbegrijpelijk trage, slappe gedoe van ze.
en dan ook nog vormer en Nelson inbrengen

nee daar word je ploeg sterker van, daar kan je echt niet mee winnen.

verschrikkelijk.

hopelijk winnen we donderdag wel, goed voor het vertrouwen in e ploeg, kunnen we met een opgeheven hoofd tegen grunn spelen.
Hoe is het verder?
pi_53597592
Whehe.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53598026

Fuckbuddy
pi_53598066
ED.
pi_53598097
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten,
welke behaalde resultaten?
quote:
alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?
  zondag 30 september 2007 @ 20:38:40 #60
55709 Stereotomy
pi_53599310
Misschien dat de kolkende UEFA-cup sfeer in het DSB-stadion voor ommekeer kan zorgen aanstaande donderdag. De groepsfase bereiken is toch altijd weer speciaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')