Alves zal dan een paar wedstrijden voor einde seizoen gaan staken omdat hij hogerop wil.quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld, want dat vind ik nou net het probleem bij Feyenoord. Het boeit Happel etc. niet echt of we nou winnen of verliezen.
Maar OT : AZ zal zich de 2e seizoenshelft nog wel herstellen als ze Alves gehaald hebben, dus we zullen zien.
In mijn ogen het eindeloos doorcombineren net buiten de 16. Soms moet je ook een actie maken en erdoorheen. AZ wil het altijd voetballend oplossen, maar soms moet je ook gewoon de actie forceren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef Suijk het volgende:
Wat was het probleem vandaag? Weer het scorend vermogen of was Heracles gewoon beter?
een echte hooligan mag het stadion niet meer in wegens een verbod (of zit liever in de kroeg met de hools die een verbod hebben) , en komt dus voor, of na de wedstrijd voor rellenquote:Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mensen die nooit in het stadion komen hebben altijd het idee dat het fanatiek supporten gelijk staat aan hooliganisme. In de politiek kom je deze onwetendheid ook vaak tegen.
Als je wijf een lul heeft, dat is pas vervelend.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Vervelend zeg.
Ajax staat met 0-1 achter tegen VVV, en je bent in ons topic te vinden. Daarna ben je spoorloos. Oh nee, AZ heeft verloren, dus ben je hier te vinden.quote:
Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.quote:Op zondag 30 september 2007 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk uit naar donderdag. AZ thuis in een UEFA-cup duel: da's altijd speciaal, daar geniet ik altijd van.
Moet er wel gewonnen worden natuurlijk, anders begint het heel zuur te worden.
Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZquote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.
Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.quote:Op zondag 30 september 2007 18:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZ
Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.quote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:
Hoe was Vormer trouwens? Iemand hem zien spelen?
Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat fans van Heracles trots zijn op thuis behaalde resultaten, met dat klote gras van ze.
Vorig jaar hebben ze slechts 1punt gehaald in al hun uitwedstrijden (tegen Feyenoord) Ligt echt puur aan dat klotegras.
Ik zie Cziommer helemaal graag terugkeren. Is wat ouder, is onberekenbaar en kan zo nu en dan de wedstrijd doen kantelen. Schaars ook natuurlijk, maar daar is het nog even afwachten hoe snel hij op het oude niveau kan zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.
Wat me wel opviel ook was dat ALLE afvallende ballen voor Heracles waren. Dat heb ik dit seizoen wel vaker gezien bij AZ. Je kunt het op puur pech gooien, maar ook op loopfouten en gebrek aan aggresiviteit.
Vorig jaar ging alles heel soepel, hoefde je niet zo aggressief te spelen, maar dit jaar moet de beuk erin. Mis ook een leider op het veld. Een aanjager a la Schaars of Cziommer. Of zo'n Arveladze die je onder het veld scheldt als je de bal niet naar hem speelt. Denk dat we Shota meer missen dan wie dan ook eigenlijk.
Nee, ze zouden ook Ajax, Cambuur en Heracles wel eens even wat gaan laten zien.quote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.
welke behaalde resultaten?quote:Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten,
Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?quote:alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |