Ik ga niet stoken, alleen vind ik het wel vermakelijk om te lezenquote:Op zondag 30 september 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, begrijpelijk dat 'supporters' van andere clubs de boel hier over de rooie proberen te krijgen.
Maarja, of het lukt is een tweede.
Een voyeurquote:Op zondag 30 september 2007 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken, alleen vind ik het wel vermakelijk om te lezen.
Welke frustratiequote:Op zondag 30 september 2007 16:54 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dit soort opmerkingen zijn dus precies wat hij bedoelt. De frustratie zit wel hoog, hè? Flikker toch alsjeblieft een roteind op met je zielige non-humor.![]()
Verkeerd voorbeeld, want dat vind ik nou net het probleem bij Feyenoord. Het boeit Happel etc. niet echt of we nou winnen of verliezen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef Merkie het volgende:
Als Ajax, Feyenoord of PSV verliest staan die topics vol met gescheld. En dat is niet omdat het hersenloze hooligans zijn, maar omdat het supporters zijn die het verschrikkelijk vinden als hun club verliest.
Alves zal dan een paar wedstrijden voor einde seizoen gaan staken omdat hij hogerop wil.quote:Op zondag 30 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld, want dat vind ik nou net het probleem bij Feyenoord. Het boeit Happel etc. niet echt of we nou winnen of verliezen.
Maar OT : AZ zal zich de 2e seizoenshelft nog wel herstellen als ze Alves gehaald hebben, dus we zullen zien.
In mijn ogen het eindeloos doorcombineren net buiten de 16. Soms moet je ook een actie maken en erdoorheen. AZ wil het altijd voetballend oplossen, maar soms moet je ook gewoon de actie forceren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef Suijk het volgende:
Wat was het probleem vandaag? Weer het scorend vermogen of was Heracles gewoon beter?
een echte hooligan mag het stadion niet meer in wegens een verbod (of zit liever in de kroeg met de hools die een verbod hebben) , en komt dus voor, of na de wedstrijd voor rellenquote:Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mensen die nooit in het stadion komen hebben altijd het idee dat het fanatiek supporten gelijk staat aan hooliganisme. In de politiek kom je deze onwetendheid ook vaak tegen.
Als je wijf een lul heeft, dat is pas vervelend.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Vervelend zeg.
Ajax staat met 0-1 achter tegen VVV, en je bent in ons topic te vinden. Daarna ben je spoorloos. Oh nee, AZ heeft verloren, dus ben je hier te vinden.quote:
Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.quote:Op zondag 30 september 2007 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk uit naar donderdag. AZ thuis in een UEFA-cup duel: da's altijd speciaal, daar geniet ik altijd van.
Moet er wel gewonnen worden natuurlijk, anders begint het heel zuur te worden.
Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZquote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Donderdag zal ook wel een belangrijke worden. Na uitschakeling in de beker kan je niet nog een uitschakeling voor een ander toernooi gebruiken. Maar zij zijn er zelf bij dus zorgen zij er zelf maar voor dat zij gewoon winnen en het liefst met goed spel om wat vertrouwen te kweken.
Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.quote:Op zondag 30 september 2007 18:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat als AZ verliest van Pacos, dat er koppen gaan rollen bij AZ
Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.quote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef xFriendx het volgende:
Hoe was Vormer trouwens? Iemand hem zien spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |