Ik zeg: Steinsson - Jaliens - Opdam - Pocognoliquote:De inzetbaarheid van Ryan Donk is twijfelachtig. De centrale verdediger liep op de training van dinsdag een verrekking op en deed woensdag alleen mee met de warming-up.
Zie je welquote:Donk
Het meespelen van Ryan Donk is twijfelachtig. De verdediger liep dinsdag een verrekking op tijdens de training, waardoor Van Gaal tot de warming-up zal moeten wachten met het besluit of Donk kan spelen. “En anders speelt Milano Koenders”, droeg Van Gaal het alternatief aan.
Haris was de zaterdag ervoor tot 5uur snachts te vinden in De Waerdse Tempel(Discotheek). Lijkt me duidelijk dat hij niet bepaald fit was.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Medunjanin speelde tegen Heracles al niet terwijl Gregory Nelson en Ruud Vormer dat wel mochten. Heeft Haris het verbruid bij Van Gaal? Medunjanin in de winterstop weg?![]()
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Haris was de zaterdag ervoor tot 5uur snachts te vinden in De Waerdse Tempel(Discotheek). Lijkt me duidelijk dat hij niet bepaald fit was.![]()
Da's prima. De zon scheen niet en hij stond niet bij Ajax-AZ A1 te kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Haris was de zaterdag ervoor tot 5uur snachts te vinden in De Waerdse Tempel(Discotheek). Lijkt me duidelijk dat hij niet bepaald fit was.![]()
Zolang hij Koenders niet opsteld zal er niets fout gaan!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef BobRooney het volgende:
Yep, Mendes bij de selectie. Ziekenboeg is leeggelopen. Moet te doen zijn.
Wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zolang hij Koenders niet opsteld zal er niets fout gaan!
De toppers zullen zijn Obdam, Ari, Cziommer en Dembele.
Ik hoop op een knaller, ik ga hier om 15:00 weg, dan ben ik op tijd in Alkmaar (18:00)
Ik verwarde de spelling van de verdediger met de naam van het gehucht achter HHW!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Wie?
Ik ga er nu vandoor, eerst naar Schagen om daar lekker te gaan eten en daarna met z'n allen richting stadion. Ik heb er geen 100% vertrouwen in, maar aan mijn support zal het niet gaan liggen.
Tantu spang.. ik prate in me sleng je weets.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:22 schreef xFriendx het volgende:
En we zijn weer door(vraag niet hoe....
)
quote:803 Teletekst do 04 okt
***OETBAL******************************
**** Gemeente Alkmaar:AZ mag groeien
**De gemeenteraad van Alkmaar heeft de
nieuwe stadionplannen van AZ unaniem
goedgekeurd.De club wil de capaciteit
van het DSB-stadion verhogen van 17.000
naar 40.000 zitplaatsen en 60.000 m2
kantoorruimte bij het stadion bouwen.
maar nu moet de hele procedure met bezwaarschriften enzo nog op gang komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |