Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat fans van Heracles trots zijn op thuis behaalde resultaten, met dat klote gras van ze.
Vorig jaar hebben ze slechts 1punt gehaald in al hun uitwedstrijden (tegen Feyenoord) Ligt echt puur aan dat klotegras.
Ik zie Cziommer helemaal graag terugkeren. Is wat ouder, is onberekenbaar en kan zo nu en dan de wedstrijd doen kantelen. Schaars ook natuurlijk, maar daar is het nog even afwachten hoe snel hij op het oude niveau kan zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.
Wat me wel opviel ook was dat ALLE afvallende ballen voor Heracles waren. Dat heb ik dit seizoen wel vaker gezien bij AZ. Je kunt het op puur pech gooien, maar ook op loopfouten en gebrek aan aggresiviteit.
Vorig jaar ging alles heel soepel, hoefde je niet zo aggressief te spelen, maar dit jaar moet de beuk erin. Mis ook een leider op het veld. Een aanjager a la Schaars of Cziommer. Of zo'n Arveladze die je onder het veld scheldt als je de bal niet naar hem speelt. Denk dat we Shota meer missen dan wie dan ook eigenlijk.
Nee, ze zouden ook Ajax, Cambuur en Heracles wel eens even wat gaan laten zien.quote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.
welke behaalde resultaten?quote:Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten,
Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?quote:alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Anders lees je even. Dan snap je wel waar die 'wie de bal kaatst' op slaat. En welke resultaten? Het 3 jaar lang boven jullie stand leven.quote:Op zondag 30 september 2007 19:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
welke behaalde resultaten?
[..]
Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?
Inderdaad, het Ajax-syndroom vergt al genoeg energie.quote:Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grafstemming is vooralsnog niet nodig: Paços staat een na laatste op doelsaldo.....
Als je hiervan verliest dan heb je wel officiëel een crisis. Maargoed, laten we niet het Kopenhagen / Slavia Praag syndroom op ons af roepen.
Ach, als je alle successupporters eraf trekt heb je nog maar bar weinig toeschouwers overquote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de stemming in het stadion. Als je daar aankomt, is het altijd onwijs gezellig...maar of het nu ook zo is....
quote:Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Blawh het volgende:
Anders lees je even. Dan snap je wel waar die 'wie de bal kaatst' op slaat. En welke resultaten? Het 3 jaar lang boven jullie stand leven.
Juist nu moet je je onderscheidden door juist achter het team te gaan staan vanaf minuut 1. Niet zoals ajax supporters bijvoorbeeld gaan fluiten of iets.quote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de stemming in het stadion. Als je daar aankomt, is het altijd onwijs gezellig...maar of het nu ook zo is....
Zelfs als serieus argument begint dit nou strontvervelend te worden.quote:Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
Ach, als je alle successupporters eraf trekt heb je nog maar bar weinig toeschouwers over![]()
Aan mij zal het niet liggen iigquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef Genius-F het volgende:
Juist nu moet je je onderscheidden door juist achter het team te gaan staan vanaf minuut 1. Niet zoals ajax supporters bijvoorbeeld gaan fluiten of iets.
Probeer je mij nu te beledigen? Ik ben geen Az supporterquote:Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.
Gelijk bij Twente, NAC, Feyenoord, en nog een paar keer meer.
En ken je feiten, vorig seizoen was het 1e seizoen dat Heracles meer punten thuis pakte dan uit sinds er kunstgras is.
Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten, alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Traantjes al in je oogjes?quote:Op zondag 30 september 2007 20:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zelfs als serieus argument begint dit nou strontvervelend te worden.
Ga dat gezellig roepen in het Ajax-topic. Hier niet. Opzouten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Traantjes al in je oogjes?
Zolang hier ook nog steeds gewezen wordt naar het zogenaamde gedrag van Ajax-supporters zul je dit toch nog wel aan blijven horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |