abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53595708
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat fans van Heracles trots zijn op thuis behaalde resultaten, met dat klote gras van ze.
Vorig jaar hebben ze slechts 1punt gehaald in al hun uitwedstrijden (tegen Feyenoord ) Ligt echt puur aan dat klotegras.
Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.
Gelijk bij Twente, NAC, Feyenoord, en nog een paar keer meer.

En ken je feiten, vorig seizoen was het 1e seizoen dat Heracles meer punten thuis pakte dan uit sinds er kunstgras is.

Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten, alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
pi_53595789
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Onzichtbaar. Hij ging volgens mij voor de verdediging spelen. Maar hij speelde ook niet zo lang. Nelson was wel een aantal keer gevaarlijk, maar niet meer dan dat. Niveautje Lens. Het blijven jeugdspelers he.

Wat me wel opviel ook was dat ALLE afvallende ballen voor Heracles waren. Dat heb ik dit seizoen wel vaker gezien bij AZ. Je kunt het op puur pech gooien, maar ook op loopfouten en gebrek aan aggresiviteit.

Vorig jaar ging alles heel soepel, hoefde je niet zo aggressief te spelen, maar dit jaar moet de beuk erin. Mis ook een leider op het veld. Een aanjager a la Schaars of Cziommer. Of zo'n Arveladze die je onder het veld scheldt als je de bal niet naar hem speelt. Denk dat we Shota meer missen dan wie dan ook eigenlijk.
Ik zie Cziommer helemaal graag terugkeren. Is wat ouder, is onberekenbaar en kan zo nu en dan de wedstrijd doen kantelen. Schaars ook natuurlijk, maar daar is het nog even afwachten hoe snel hij op het oude niveau kan zitten.

Maar kort samengevat speelt AZ nu met 11 mietjes die veel te voorspelbaar zijn. Ik geloof niet dat tot nu toe elke ploeg zich compleet ingegraven heeft. Ben je voorspelbaar is het simpelweg heel makkelijk verdedigen.
pi_53595815
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat gaan ze echt niet verliezen hoor. Hoop voor het Nederlandse voetbal trouwens ook dat ze doorgaan.
Nee, ze zouden ook Ajax, Cambuur en Heracles wel eens even wat gaan laten zien.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53595950
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_53596662
jij bent mijn mattie niet.

wat een kut pot zeg, onbegrijpelijk trage, slappe gedoe van ze.
en dan ook nog vormer en Nelson inbrengen

nee daar word je ploeg sterker van, daar kan je echt niet mee winnen.

verschrikkelijk.

hopelijk winnen we donderdag wel, goed voor het vertrouwen in e ploeg, kunnen we met een opgeheven hoofd tegen grunn spelen.
Hoe is het verder?
pi_53597592
Whehe.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53598026

Fuckbuddy
pi_53598066
ED.
pi_53598097
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten,
welke behaalde resultaten?
quote:
alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?
  zondag 30 september 2007 @ 20:38:40 #60
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53599310
Misschien dat de kolkende UEFA-cup sfeer in het DSB-stadion voor ommekeer kan zorgen aanstaande donderdag. De groepsfase bereiken is toch altijd weer speciaal.
Confidence through competence
pi_53599386
Ben wel benieuwd naar de stemming in het stadion. Als je daar aankomt, is het altijd onwijs gezellig...maar of het nu ook zo is....
pi_53599451
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

welke behaalde resultaten?
[..]

Wie de bal kaatst?? Hoe bedoel je?
Anders lees je even. Dan snap je wel waar die 'wie de bal kaatst' op slaat. En welke resultaten? Het 3 jaar lang boven jullie stand leven.
  zondag 30 september 2007 @ 20:43:38 #63
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53599461
Grafstemming is vooralsnog niet nodig: Paços staat een na laatste op doelsaldo.....

Als je hiervan verliest dan heb je wel officiëel een crisis. Maargoed, laten we niet het Kopenhagen / Slavia Praag syndroom op ons af roepen.
Confidence through competence
pi_53599588
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Grafstemming is vooralsnog niet nodig: Paços staat een na laatste op doelsaldo.....

Als je hiervan verliest dan heb je wel officiëel een crisis. Maargoed, laten we niet het Kopenhagen / Slavia Praag syndroom op ons af roepen.
Inderdaad, het Ajax-syndroom vergt al genoeg energie.
pi_53599650
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de stemming in het stadion. Als je daar aankomt, is het altijd onwijs gezellig...maar of het nu ook zo is....
Ach, als je alle successupporters eraf trekt heb je nog maar bar weinig toeschouwers over
pi_53599793
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Blawh het volgende:
Anders lees je even. Dan snap je wel waar die 'wie de bal kaatst' op slaat. En welke resultaten? Het 3 jaar lang boven jullie stand leven.

Alsof GGM AZ-fan is
pi_53599803
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Juist nu moet je je onderscheidden door juist achter het team te gaan staan vanaf minuut 1. Niet zoals ajax supporters bijvoorbeeld gaan fluiten of iets.
pi_53599817
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
Ach, als je alle successupporters eraf trekt heb je nog maar bar weinig toeschouwers over
Zelfs als serieus argument begint dit nou strontvervelend te worden.
pi_53599844
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef Genius-F het volgende:
Juist nu moet je je onderscheidden door juist achter het team te gaan staan vanaf minuut 1. Niet zoals ajax supporters bijvoorbeeld gaan fluiten of iets.
Aan mij zal het niet liggen iig
  Forum Admin maandag 1 oktober 2007 @ 10:31:39 #70
35723 crew  GGMM
pi_53610998
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:

[..]

Meer dan 1 punt in uitwedstrijden hoor.
Gelijk bij Twente, NAC, Feyenoord, en nog een paar keer meer.

En ken je feiten, vorig seizoen was het 1e seizoen dat Heracles meer punten thuis pakte dan uit sinds er kunstgras is.

Edit: Ik snap niet dat AZ supporters trouts zijn op hun behaalde resultaten, alleen maar door dat klotegeld van Scheringa. Wie de bal kaatst, .....
Probeer je mij nu te beledigen? Ik ben geen Az supporter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_53611126
Volgende week tegen Grunn.
Hopen dat de FC punten kan pakken in Alkmaar nu AZ hopeloos uit vorm is..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53611333
Back on track... Ik ben niet in Almelo geweest gisteren..
Wat een kutdagen zijn dit geweest, Donderdag en gisteren waren echt te gek voor woorden.
Ik baal vreselijk van dit resultaat, niet normaal meer!

Fuckin 11e gewoon, er moeten nu een aantal zaken goed gezet worden bij AZ.
De komende 3 wedstrijden zijn thuis, dus ik ben benieuwd wat ze kunnen doen. Voorlopig nog geen Ari of Pellè in de spits en ik vraag me af of Cziommer er donderdag bij is!

Dat is deze nieuwe lay-out overigens ook.

Ik ga nu eerst mijn avatar maar eens aanpassen!!

[ Bericht 0% gewijzigd door fuckbuddy op 01-10-2007 11:25:24 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53611548
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zelfs als serieus argument begint dit nou strontvervelend te worden.
Traantjes al in je oogjes?
Zolang hier ook nog steeds gewezen wordt naar het zogenaamde gedrag van Ajax-supporters zul je dit toch nog wel aan blijven horen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53611769
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Traantjes al in je oogjes?
Zolang hier ook nog steeds gewezen wordt naar het zogenaamde gedrag van Ajax-supporters zul je dit toch nog wel aan blijven horen .
Ga dat gezellig roepen in het Ajax-topic. Hier niet. Opzouten.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:06:00 #75
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53611801
Mooie avatar fuckbuddy
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')