Niets van meegekregen! Klinkt als een teringaktie, had ie naast me gezetten had ie knal voor ze kop gehad. Ik houd niet van dat soort "humor".quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog één ding trouwens:
graag een levenslange schorsing voor die gigantische idioot die een flink rotje (strijker oid) tussen een tweetal invaliden gooide. Één van die twee invaliden is daar behoorlijk van streek van geraakt.
Wat een enorme knuppel ben je dan zeg
Gebeurde bij vak P ongeveer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar ik vind het sowieso link hoe ze die invaliden daar neerzetten.
Er komt een dag, en die komt, dat iemand vol geraakt word door een bal.
Die gasten kunnen niet ff wegduiken namelijk..
Ze zitten tegen de boarding van het veld aan met al die rolstoelen/karretjes..![]()
Dat is sfeerverhogend (door iedereen gehaat, maar voor mij is het een geuzenartikel gewordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef dnn- het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bij AZ van die klapstrookjes om mee te klappen...?
Ach, fuck it! Dan zijn we maar klapvee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is sfeerverhogend (door iedereen gehaat, maar voor mij is het een geuzenartikel geworden)
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog één ding trouwens:
graag een levenslange schorsing voor die gigantische idioot die een flink rotje (strijker oid) tussen een tweetal invaliden gooide. Één van die twee invaliden is daar behoorlijk van streek van geraakt.
Wat een enorme knuppel ben je dan zeg
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
OMGquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
Ah, vandaar dat ie zo van streek was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?!?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
het was vak Q ik zat er precies boven schrok me lam.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:37 uur schreef Mutsaers__78 het volgende:
"Sparta is een lastige tegenstander"
Tsja, wie niet tegenwoordig?
Kozakken boys, Dynamo Zagreb, Slavia Praag, etc....
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Bedankt voor de signature!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geweldige overwinning gisteren van AZ Chapeau! Gelukkig komt ook de arrogantie snel weer terug bij de alkmaarse joden!
[..]
Benfica is ook geen onaardig team hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tegen een degredatiekandidaat uit de portugese competitie die op FC Porto en Sporting Lissabon na niets voorstelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |