Nee hoor, ik vind dat het niet aan mij is om algemene topics van andere clubs te openen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik hoopte op Mr. Heracles met een "AZ # 35: Arrogant en Zanikend door de ere" o.i.d![]()
Bron: AZ.nlquote:Cziommer mist Ajax; Opdam en Agustien twijfel
ALKMAAR- De schade van de slijtageslag tegen FC Paços de Ferreira lijkt mee te vallen. Van de zes twijfelgevallen zijn er een dag later nog twee over in aanloop naar AZ-Ajax. Waterman en De Zeeuw zijn fit. Ook Pellè en Dembélé lijken voldoende hersteld voor de topper van zondag. Barry Opdam (bovenbeen) en Kemy Agustien (lies) zijn wel twijfelachtig. Cziommer ontbreekt.
De Duitse middenvelder is nog niet voldoende hersteld van het spierscheurtje in zijn bovenbeen. Cziommer revalideerde de afgelopen dagen in Alkmaar, maar AZ-Ajax komt nog te vroeg voor hem.
Besloten training
Na de besloten training van zaterdag (10:30 uur) zal ook blijken hoe de twijfelgevallen Opdam en Agustien zich een dag voor de wedstrijd voelen.
Aftrap
AZ-Ajax begint zondag om 12:30 uur in het DSB Stadion. De wedstrijd is uitverkocht.
Mwah, Heitinga is ook niet onfeilbaar. Medujanin kan nog sterker aan de bal zelf zijn en soms technisch nog wat bijschaven, maar hij ziet gaten vaak wel prima. Daar zal hij Heitinga dan op moeten verslaan, door 1 stap verder te denken. Enige is alleen dat Medujanin meer aanvallend is dan verdedigend dus is wellicht de lijn Medujanin/Donk wat slapper en Heitinga wil nog wel eens ontsnappen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, echt lastig dit. Wie moet dan linkshalf spelen? Supersub Molhoek is er niet meer. Ik denk dat Van Gaal zo doet:
Waterman
Steinsson - Jaliens - Donk - Pocognoli
Jenner - De Zeeuw - Medunjanin - Martens
Dembele - Ari
Persoonlijk denk ik dat Medunjanin ingepakt wordt door Heitinga als die voor de verdediging speelt.
quote:Ari sticht nog niet zoveel gevari
El Hamdaoui is een klasse beter Ari en Pelle. Brengt misschien ook nog meer dan Dembele.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik graag eens Pelle in de basis zien i.p.v. Ari. Startende in de basis moet Pelle veel meer zwoegen, maar ligt er niet de druk dat hij in een kort tijdsbestek als invaller moet scoren. Het gaat nu toch al ruk voorin dus verander maar eens wat.
daarom sms je 2 uur voor het verstrijken vd transfermarkt nog ff naar Heerenveen dat je toch 16 miljoen voor Alves wil betalenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
Het was toch niet zo moeilijk om te bedenken dat scoren met Ari, Pelle en Dembele dit seizoen moeilijk zou verlopen.
Nee maar je moet niet vergeten dat toen hij is binnengehaald, hij en az ook van mening waren dat zijn conditie en speelervaring te laag waren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:58 schreef AminBen het volgende:
Pelle is gewoon een miskoop. Was al kritisch (itt tot velen) bij zijn aankoop, behalve 2 leuke paneka's hier in Nederland heeft hij namelijk nog geen deuk in een pakje boter geschopt op niveau.
Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee maar je moet niet vergeten dat toen hij is binnengehaald, hij en az ook van mening waren dat zijn conditie en speelervaring te laag waren.
Dus met jong AZ heeft ie gespeeld en daar scoorde ie wel al 2x.
Hij kreeg tot op heden iedere wedstrijd een 20tal minuten om te spelen, das niet gek veel.
Ik heb zeker wel vertrouwen in hem, en wat zou het toch mooi zijn als ie morgen de winnende erin knalt!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.
Dat zou ik ook zeggen na de nederlaag van vandaagquote:Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik dat niet serieus bedoelde?![]()
Niet gezien, maar schijnt slecht ingeschoten te zijn, en gepakt door Stekelenburg... Beetje Huntelaar tegen Slavia idee dusquote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Pelle en El-hamdaouiodpoepie niet tegenvallen vandaag.
Maar die pingel moet er wel in he.
Tis gewoon van hetzelfde niveau als een "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" vlak voor je tegen een Manchester United of iets dergelijks aantreed en het ook wel duidelijk is dat je het niet makkelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na de nederlaag van vandaag
En ik zie geen PI waaraan ik had kunen zien dat je niet serieus was.
[..]
Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.
[..]
Ik zie het probleem iets anders: natuurlijk mist AZ echte killers voor het doel zoals Koef of Arveldze. Maar ik zie ze ook eindeloos combineren (en dan de bal verspelen) voor de 16 terwijl er gewoon iemand met een inidividuele actie op het doel moet schieten, en dat mist er dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2007 15:42 schreef Chadi het volgende:
Ach dit was al te verwachten.. Behalve als je oogkleppen op hebt. AZ mist scorings vermogen om het de tegenstanders lastig te maken... en straks gaan de kleintjes zich ingraven tegen AZ en gaan dan nog een hoop punten pakken van dit AZ.
kunnen ze alvast oefenen donderdagquote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
Uit bij Heracles. Lekker ballen op het kunstgras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |