Ja maar dit keer heb ik er niets aan, maar voor de thuisblijvers is het leuk natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Blight het volgende:
Evert is inderdaad weer jullie verslaggever.
AZ heeft nog nooit verloren met Evert volgens mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Blight het volgende:
Evert is inderdaad weer jullie verslaggever.
Ik ben voorstander om deze te introduceren...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar hopen dat het weer gezellig klappen wordt overmorgen!
quote:
leef je maar uit hoor jochie, laat maar zien hoe stoer je bent.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Die ramptoeristen zitten zovaak bij ons in het topic.
Wanneer Ajax niet aan een bepaald spelbeeld voldoet zit ons topic vol met kaasboeren en klakkies.
Dus verwacht nu niet, dat wij hier wegblijven.
Dus timmetje is er bij morgen, misschien op zijn vertrouwde stek linksachter!quote:AZ neemt deze week officieel afscheid van twee vertrokken spelers.
Donderdagavond, voor het Uefacupduel tegen Pacos de Ferreira, wordt Tim de Cler toegesproken door voorzitter Dirk Scheringa om daarna de traditionele ingelijste foto in ontvangst te nemen. De linksback die ruim vijf seizoenen uitkwam voor AZ verdedigt inmiddels de kleuren van Feyenoord.
En zondag, voor de competitiewedstrijd tegen Groningen, treedt Danny Koevermans nog één keer voor het voetlicht in Alkmaar. De clubtopscorer van vorig seizoen verkaste na twee jaar van AZ naar PSV.
Totnogtoe is de Alkmaarse club er alleen niet in geslaagd een geschikt moment te vinden om Joris Mathijsen officieel uit te zwaaien. Zoals er ook nog steeds een oefenduel tegen diens Duitse club HSV in de planning staat.
Dat komt omdat die dekselse Evert alleen maar Europacupwedstrijden van AZ doetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ heeft nog nooit verloren met Evert volgens mij.
Wel die verspeelde halve finale, maargoed
Evert en AZ-wedstrijden zijn uiterst OK.
quote:Beschikking
Van Gaal heeft door de terugkeer van vijf geblesseerde spelers bijna iedereen weer tot zijn beschikking. Graziano Pellè behoort nog niet de selectie. De Italiaan heeft een botkneuzing in zijn knie. Verder ontbreken alleen de langdurig uitgeschakelden Joey Didulica (hoofd), Gijs Luirink (linkerknie) en Stijn Schaars (linkerenkel). Haris Medunjanin en Marko Matic zijn buiten de selectie gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |