Eigen sokken vergeten, hebben ze sokken van Cambuur geleend..quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand waarom ze bij AZ gele sokken hadden?
Uit de wasmand gehaald... nog niet gewassen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eigen sokken vergeten, hebben ze sokken van Cambuur geleend..![]()
Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:
Eigen sokken vergeten, hebben ze sokken van Cambuur geleend..![]()
Echt modegevoelig is die scheids dus niet. AZ had beter de witte sokken kunnen hebben en Cambuur de gele. Aan de andere kant spreekt het misschien in het voordeel van de scheids, tis vast geen homo dan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...
Mocht niet van de scheids waardoor ze dus gele sokken van Cambuur kregen.
Helaas was het niet de enige blunder die wedstrijdquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Genius-F het volgende:
Ofwel blunder van AZ, rode sokken meenemen was te lastig zeker.
Een blunder is pas als je een speler opstelt die geschorst is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Genius-F het volgende:
Ofwel blunder van AZ, rode sokken meenemen was te lastig zeker.
zou dat een nadeel zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant spreekt het misschien in het voordeel van de scheids, tis vast geen homo dan.
Geen idee. Alle scheidsrechters moeten aan dezelfde eisen voldoen dus maakt geen bal uit natuurlijk.quote:
In plaats van dat Cambuur gewoon gele sokken gaat dragenquote:Op zaterdag 29 september 2007 05:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...
Mocht niet van de scheids waardoor ze dus gele sokken van Cambuur kregen.
Iets met een thuisploeg, thuistenue en serieuze wedstrijdvoorbereiding.. AZ had gewoon moeten weten dat Cambuur met witte sokken zou kunnen spelen, simpel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In plaats van dat Cambuur gewoon gele sokken gaat dragen
Watermanquote:
Respect voor die matquote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
die romero heeft wel een erge 2005 coupe
1985quote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
die romero heeft wel een erge 2005 coupe
Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien het geluk ons in de steek heeft gelaten kan je dus wel alvast stellen dat het donderdag 0-2 zal worden voor FC Paços Ferreira en we Europees voor dit jaar ook klaar zijn. De gifbeker is vast nog niet leeg.
Gezien de resultaten van afgelopen tijd lijkt me dit dan een prima moment om ook de kans op die 'prijs' te verkloten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.
Het boeit jou ook echt geen fuck he?quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, krachten sparen om die UEFA-cup te halen
Inderdaad...gewoon een 1-0 zou al lekker zijn...godverdommequote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet allemaal sprankelend te gaan, maar eens een wedstrijd winnen zou toch wel weer eens leuk zijn.
Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het boeit jou ook echt geen fuck he?
Witte zakdoekjes danquote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.
Je kan ook gewoon toegeven dat je meer een AZ-sympathisant dan een AZ-supporter bent.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.
Het was misschien stom van het bestuur/staf wat betreft het verhaal Koevermans, maar dat is nog geen excuus voor het falen van al die anderen die nu op het veld staan. De spelers zullen dan ook zelf uit dit dal moeten klimmen. Het wordt wel vervelend zo, maar goed, ik wacht tot het moment dat opeens de boel weer draait en dan kan het hard gaan met deze selectie en is er weer reden om te juichenquote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is toch de het langstlopende record dat nog steeds intact heeft?quote:Op zondag 30 september 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.
Wat moet je doen om een supporter te zijn? Janken, fluitconcerten geven en dreigen het bestuur af te zetten?quote:Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je meer een AZ-sympathisant dan een AZ-supporter bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |