Stamppot andijvie is the best; ontzettend goed om te eten voor een lange avond feestenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:37 schreef freecell het volgende:
Pfff, aanbrandende boter stinkt behoorlijk inderdaad!
Vandaag heeft onze logée voor ons gekookt, stamppot andijvie, errug lekker!
Ik heb spierpijn! En morgen ga ik ook nog klimmen, heb ik al erg lang niet meer gedaan, ben benieuwd hoe dat gaat.
Voor meer info over het feestje: zie het chocoladeforum.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Dank, dames!
Liejannuh, je hebt geboekt, wat tof, en je gaat ook nog eens samen met je collega!kunnen ze jullie twee wel zolang missen?
Enne, welk feestje? Mis ik iets?
We hebben 3 dingen vast staan: een bollywood film kijken, naar een cricketwedstrijd en naar de Taj Mahal. Verder nog geen idee.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:14 schreef Pandorah het volgende:
Lianne: lekker dat je je reisje hebt geboekt!
Fijn ook dat je met zijn 2-en gaat. Weten jullie ook al wat jullie willen gaan bekijken?
Coldfeet: succes vandaag. Komt vast goed met die prof
Ik heb mijn reisje inmiddels ook geboekt. In de winter zit ik dus 6 weken in de zomer in Nieuw-Zeeland.
Nu zijn we aan het bekijken wat we allemaal willen zien en of we nog bepaalde tracks willen lopen. Die lange afstandtracks schijn je al van te voren te moeten reserveren (inclusief de hutten)..
Taj Mahal is trouwens 1 dag in de week dicht. Denk daar wel aanquote:Op donderdag 27 september 2007 12:13 schreef Liejannuh het volgende:
We hebben 3 dingen vast staan: een bollywood film kijken, naar een cricketwedstrijd en naar de Taj Mahal. Verder nog geen idee.Heel erg eigenlijk, maar het komt vast goed.
![]()
Wij gaan van eind januari tot begin maartquote:Je kunt echt zo geweldig mooi wandelen in Nieuw Zeeland!Wanneer gaan jullie precies?
Wij gaan die week een weekje helemaal naar Luxemburg...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:01 schreef Fannetje het volgende:
Lekker zeg, al die reisjes!Wij gaan in de herfstvakantie (20-27 oktober) een weekje naar Denemarken, ook lekker
Mwa, misschie morgenavond nog even, maar nog niet helemaal zeker. We gaan namelijk overdag weg, dus we kunnen wel redelijk moe zijn 's avonds. Dat wachten we even afquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
water
zeg freeecellll komen jullie morgen nog??
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:16 schreef ymme het volgende:
En onze wasmachine doet het alweer niet.
Hij pompt niet af, de trommel draait niet, blabla wat doet het er wel van. Niks dus....
Gaat straks even naar zijn vader, of hij ons wil helpen met een nieuwe wasmachine, want deze is in 5 jaar tijd al 6 keer gemaakt. En nu heb ik er gewoon genoeg van.
Frustraties lopen hoog op, met dit ding. Het is een Indestit, maar ik ga toch echt liever voor de miele ofzo hoor.......
Bah.
ow okquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:21 schreef ymme het volgende:
Nee, die oude gaat hier het huis uit. Ik wil 'm niet meer zien.
Financieel helpen
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ok
dan was jij toch niet diegene die commentaar had als mijn ouders iets voor mij kochten he
Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortelquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
krijg ik net een smsjehalf 7 is hij pas hier
![]()
dat houd ik niet vol mèn
inmiddels een bolletje op dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortelOf veel zoete thee drinken.
Heb je helemaal NIETS in huis? Ook geen olijven, appels, een broodje, crackers, cup-a-soup, festini-ijsjes of iets anders onschuldigs?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb net evy 19 uitgelopen.
Crosspost uit evy-topic:
Ik voelde me wel even heel erg goed zonet![]()
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit). En toen rende ik ze zo voorbij
Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
Dat zou heel goed nog wel meer kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren een bericht dat van de meisjes tussen de 15 en 17 jaar 35% zichzelf te dik vind, en 20% wel eens weigert te eten of overgeeft na het eten..
Ik vond dat best schokkende cijfers..
Zo'n torseletje doet wonderen voor het laatste beetje vet op je buikquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Fannetje het volgende:
Zo, dat is aardig wat Rewimo! Maar fijn dat het een goed gesprek was!
Ik heb vandaag voor het eerst bruidsjurken gepast en eigenlijk dé jurk al gevonden. Ik was helemaal enthousiast over een van de jurken en omdat je zo lekker ingesnoerd wordt, leek ik ook nog eens een stuk slanker!
Dagbehandeling?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
In oktober moet ik voor het eerste ijzerinfuus komen (dagbehandeling) en voor het infuus eerst uitgebreid bloed laten prikken. En dan in januari nog een keer bloedprikken en ijzerinfuus en dan meteen voor controle terugkomen.
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef Rewimo het volgende:
O, dat lijkt me heel gezellig, Liejannuh. 't Is in Delft
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedacht![]()
Een minimeet in Delft, ik wil oooooook
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.quote:
Isa wel, kwam ik van de week achterquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inmiddels een bolletje op dus
en ik lust geen rauwe peen/wortel
Dan kun je 17 januari in de herkansing, want dan moet ik weerquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
Oi, en mij zal je overdag niet in Utrecht treffen want ik moet die dag in Alkmaar zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
Ik was vanochtend om 9 uur al bij de fietsenmaker.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:29 schreef YPPY het volgende:
Wij hadden om half 10 al het hele huis schoongemaakt.Dat verbetert niemand. Nu even rustig aan doen, vanmiddag komen m'n schoonouders op bezoek en morgen gaan Anna en ik samen op stap. En gezond uit eten met brocolli.
![]()
Vitamine D kan ook gewoon gespoten worden, hoeft maar 1 keer in het half jaar ongeveerquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Aan de hand van mijn eerdere bloeduitslagen constateerde Schweitzer dat ik calcium- en vitamine D-tekort heb. Hij heeft meteen even met Mel gebeld om te vragen naar CalMagD en Mels vitamine A (Mel is degene achter WLS-products, die voor WLS-ers geschikte vitamines en andere producten levert).
Klinkt bekend!quote:Op zondag 30 september 2007 09:37 schreef freecell het volgende:
Gisteren was ik al wat ziekig, maar vandaag helemaal. Keelpijn, hoofdpijn, kop vol enzo. Die kou heeft me volgens mij geen goed gedaan
Nee hoor, we zijn alleen in het pretpark geweest deze keerquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:30 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ga je naar het ponypark, Rewimo?
Hè wat vervelend joh. Stem kwijt is zó vermoeiend. Hoop voor je dat het gauw over isquote:Op zondag 30 september 2007 12:56 schreef omearos het volgende:
Ik meld me ook maar weer ziek
Morgen maar eens naar de huisarts, ben al ruim 2 weken verkouden en nu voor de tweede keer flinke keelpijn en stem kwijt.
Een portie? 4 jerrycans volquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:16 schreef Troel het volgende:
Vitamine D kan ook gewoon gespoten worden, hoeft maar 1 keer in het half jaar ongeveerVitamine A is geen crime, hier in de apotheek hebben ze he tin een anijsgoedje gedaan en ik moest elke dag een beetje nemen.
Wel kloterig dat je aan de ijzer moet trouwens.
Oja, en je moet hoogstwaarschijnlijk ook een portie urine inleveren, op een van de twee formulieren is dan het eerste hokje ofzo aangekruisd
Waarom heb ik je daar niet gezien? Wij waren er ook! Wat jammer zegquote:Op zondag 30 september 2007 09:37 schreef freecell het volgende:
Gisteren naar Slagharen geweest, zeiknat geregend (ik had niet natter kunnen zijn tot mijn heupen. Als ik er mee in een sloot was gaan staan, had het geen verschil gemaakt).
quote:Lentis opent aanval op overgewicht Oost-Groningers
Gepubliceerd op 01 oktober 2007, 07:00
winschoten - Lentis in Winschoten heeft de aanval geopend op ernstig overgewicht bij volwassenen en kinderen. Met verschillende intensieve behandelingen hoopt de instelling voor geestelijke gezondheidszorg hen een betere levensstijl aan te leren. Steeds meer Oost‑Groningers kampen met psychische en lichamelijke problemen als gevolg van overgewicht.
Dat weet psycholoog Anke de Jong inmiddels uit ervaring. Zij voert gesprekken met mannen en vrouwen die hebben gekozen voor de recent gestarte dagbehandeling. "De cliënten hebben een gevuld dagprogramma. Ze richten zich op het ontstaan van hun problematiek. De behandeling omvat het werken aan en het behalen van doelstellingen. De deelnemers gaan aan de slag met hun gedachten en hun gedrag. Ze eten en sporten samen."
De Jong laat weten dat er voor mensen met minder tijd de training Lijn in Evenwicht is ontwikkeld. Daarvoor is een samenwerking aangegaan met sportcentrum Nico Jager. Het sportcentrum is ook betrokken bij een andere nieuwe behandeling. Die is bedoeld voor kinderen in de leeftijd tussen 8 en 12 jaar.
"Kix heet dat. We starten vermoedelijk in november. De kinderen leren bij dansschool Da Funky Feet dat bewegen leuk is en dat ze zich er lekker bij gaan voelen. Er wordt ook gesproken over problemen. Kinderen met overgewicht zijn vaak onzeker en hebben minder energie. De onzekerheid over hun uiterlijk neemt toe naarmate de middelbare school nadert. Vaak worden deze kinderen gepest of vallen ze buiten de groep. Verbeteren van het zelfvertrouwen is erg belangrijk", stelt De Jong.
Inderdaad! Ik weet nog niet of ik het wat vind...quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Moet trouwens wel wennen aan de nieuwe forum-look
Goedemorgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan locutus![]()
Ik ga vanavond uit eten, bij de JapannerDat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen
Ja, en naast die 4 jerrycans moet je dan ook nog een portie (als in, plas van een plasbeurtquote:
oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan locutus![]()
Ik ga vanavond uit eten, bij de JapannerDat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen
ja, maar zonder m'n flaptopquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef YPPY het volgende:
Wat betekent die nick eigenlijk? Kleur verf ofzo in je huis?
Was je opt tiijd buiten MB?
Ik denk dat je op de sportschool dat het beste na kan vragen bij de begeleiding die er rond loopt, die kan het beste vertellen wat voor jou geschikt is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef Lyzio het volgende:
Wat is nou eigenlijk de beste manier om gewicht te verliezen? Drie maal per dag gezond eten, geen frisdrank of alcohol. Dat weet ik allemaal wel, maar ik bedoel in de sportschool. Waar verlies je nou het meeste mee? Gewoon op de fiets en de loopband? En worden je benen dan niet heul dik van al dat fietsen?
4,5 kiloquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Ik kijk eerst wel of ik hier aan kan wennen..
Riann, hoeveel ben je nu dan kwijt tot nu toe?
Sakura aan de Korenmarkt. Ik ben er al eens geweest met Frank en nog wat mensen en dat is ons toen prima bevallenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?wil binnenkort met René een gaan japanneren
Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:21 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier nog leuke en niet te ingewikkelde recepten?
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.
Bosbessen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins.Standaard is zo standaard.
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?
Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
Op het chocolade-forum staan ook allerlei recepten, misschien staat daar iets tussen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins.Standaard is zo standaard.
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?
Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
Yep, en met die andere mix net zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Dank voor de tipquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
enneh.. in de opties kan je gewoon in plaats van 'baggerlayout'(zo heet 'ie echt
) foksilver kiezen
![]()
Als het meezit rond half 4, ik moet tot 3 uur werken en het is een half uur rijden zegt de Tomtomquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef ymme het volgende:
Rewimo, hoelaat ben je bij mij?
Yep dat schijnt de verzekering zo te willen dus dat doen we maar. Kan ik gelijk even andere pijnstillers vragen die beter voor me zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:27 schreef teigan het volgende:
En de verwijzing is voor een second opinion Bubseltje?
Ik hang er nu 3 maanden, hopelijk brengt het steps verandering over een tijdje, deze week 5de les maar ik heb 1x gemist. Morgen maar kijken of het lukt, de afgelopen dagen doe ik weinig anders dan slapen van vermoeidheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef teigan het volgende:
Het zou zo kunnen omearos, ik schommel soms ook tijden rond een bepaald gewicht..
Er wordt ook wel eens gezegd dat het gewicht waar je tijdens het aankomen ook een tijdje op zat, dat je daar bij het afvallen ook een tijdje op blijft hangen, alleen klopt het voor mij eigenlijk niet voor zover ik het terug kan zien..
Omdat deze slecht zijn voor mijn maagjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Bubsel, waarom moet je andere pijnstillers?
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef octopussy het volgende:
Ymme, ben jij zo'n clean freak? Ik heb er de discipline niet voor![]()
Voor mij hoef je het niet te doen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef ymme het volgende:
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.
Ik ben aan het sollicteren, dus tijd genoeg op het moment
Haha jasgrapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het niet te doen hoor
Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, gezonde snacks op het station zijn erg prettig.
Ik heb maar een zak witte maltezers gekocht voor mijn 2 uur en 45 minuten durende treinreis.Had ik wel verdiend.
En nu ben ik afgestudeerd. Kan ik iedereen erg aanraden. Het is erg fijn om een studie af te ronden.
Tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef teigan het volgende:
[..]
Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!
Waar zit die dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt heel tof, ontdekte ik vandaag (ik forens zo half en half tussen Den Haag en Utrecht): op Utrecht CS zit een zaakje waar ze allemaal Health Food verkopen, vers en biologisch en retegezond enzo. Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar je kunt daar dus voor 2,50 een lekker bakje verse, hete soep kopen. En het is nog lekker ook! Echt fijn, want na een lange dag hard werken schreeuwt mijn lijf om patat en andere ongezonde dingen (zeker zo rond 6en). Echt, de ontdekking van de dag
nog niet, maar er is nog 1 ding(2EC) wat echt afgemaakt moet worden, en de rest ligt ter goedkeuring, of is net goedgekeurt...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!
Heb je alles af ondertussen?
Bedankt.. Ik laat het allemaal maar op mijn af komen as vrijdag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef Rewimo het volgende:
Spannend ymme, veel succes alvast met solliciterenIk vond het heel gezellig vanmiddag en qltel is helemaal blij met de tv (hij doet het nog
)
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
mijlpaaltje vandaag: ik ben nu 20 kilo afgevallen![]()
nog 28 tot streefgewicht![]()
Ik ook ooitquote:
nog 28 tot streefgewicht![]()
ehm....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:29 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand toevallig of er veel (hoeveel?) calorieen in een zakje koekkruimels zitten?![]()
ja je weet wel, die zakjes die je op de markt kan kopenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef teigan het volgende:
freecell, zoveel hoeft er bij jou toch ook neit meer af?
g-b, klinkt vervelend joh, beterschap..
evt kan je in termijnen terug betalen scheelt weer iets in ieder geval.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef octopussy het volgende:
Beterschap g-b.
We moeten over een heel jaar zorgtoeslag en huurtoeslag terugbetalen omdat ons gezamelijk inkomen te hoog is geweest.Niet dat ons gezamelijk inkomen zo hoog is (was het maar zo'n feest), maar omdat 20% van de nieuwwaarde van stefans leaseauto bij het brutoloon wordt opgeteld komen we wel boven de limiet uit
![]()
Leuk...als je toch al zou moeten sparen voor een bruiloft terwijl je niets overhoudt in de maand.![]()
Shakie's, tegenover de grote C'est du Pain in de stationshal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Ik moet vrijdagochtend naar Utrecht en wou daarna nog even in Hoog Caterijne rondkijken.
Ja, ik denk het wel. t Is een goeie gewoonte, dus ik moet er tijd voor maken, vind je niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:
Coldfeet, heb jij morgenavond tijd voor aquarobics?
lang leve de herfstquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
pff word gek van mezelf, had gisteren een beetje last van mijn keel, en nu stroomt het vocht uit mijn neus en ogen, oftewel ik ben weer goed verkouden. als ik dan ook nu ietsjes saggo overkom, dat komt ook daardoor, het is niet leuk om constant te moeten huilen voor niets
Helpt het zwemmen bij jou?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
Gisteren 56 baantjes gezwommen én de eerste les van mijn trim-trainingsschema gelopen. Ging lekker.
Was meteen 3 ons zwaarder vanmorgen.![]()
Maar dat heeft misschien ook iets met de pannenkoeken met aardbeienkwark van gisteravond te maken.
![]()
er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel etenow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.
En over mijn spieren ik moet niet naar iedereen luisteren die wat roepten ik stel me maar wat aan.
Het was zo erg dat mijn man zelf kwaad werd en nee dat wordt ie niet snel![]()
Sure maar dit was mijn fysiotherapeutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnen
zeker door internet denkt iedereen zelf een diagnose te kunnen stellen
Ik had het ook net gelezen jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nederlanders: dikke mensen afstotelijk
hè, leuk
Zwemmen helpt wel, maar dan moet ik écht 2 keer per week gaan, liefst 3 keer. Merk dat mijn armen ook wat strakker worden van 't zwemmen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helpt het zwemmen bij jou?
Ben dus bezig om weer te gaan zwemmen (doe dat opzich graag in groepsverband) maar heb nog niets gehoord, dus misschien maar zelf op een avond gewoon gaan baantjes trekken.
Heb wel 14 jaar gezwommen enzo, maar vraag me af of het voor mij weer 'gaat helpen' om af te vallen.. Ok, je beweegttrue
maar zet het zoden aan de dijk?
Hoop dat ik snel wat van die Reddingsbrigade hoor waar ik naar gemailed hadkan ik misschien ook het lesgeven (ben zwemjuf
) weer op gaan pakken... meteen weer wat sociaal leven erbij
Dat zijn leuke dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:03 schreef Jojogirl het volgende:en ik zijn trouwens gisteren wezen winkelen en ik pas gewoon weer in de Divided dingen van H&M die maar tot maat 42 gaan. En bij Esprit wilde ik een zwarte ribbroek kopen, maar maat 44 was te groot en maat 42 hadden ze niet meer.
Ik werd er helemaal vrolijk van.
ja dat wel gelukkigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:35 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is echt @^%$^%@%$R^%@ als je huisarts je niet serieus wil nemenMaar heb je nu wel een verwijsbriefje gekregen?
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn, dat blijkt maar weer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
ja dat wel gelukkig![]()
hij zei ook zo van ga je naar een wonderdokter![]()
Bubsel... is het een idee om een andere huisarts te zoeken? Ik vind dit écht niet kunnen dat je zo behandeld wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel etenow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.
[verhaal ellendige huisarts]
Dat wordt dan wat als ik toch in Dendermonde geholpen ga worden en er moeten dingen via hem geregeld worden....
Wordt het niet eens tijd voor een andere huisarts?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ja dat wel gelukkig![]()
hij zei ook zo van ga je naar een wonderdokter![]()
nou ja ik weet door mijn medisch dossier (die ik aan heb moeten vragen voor wajong uitkering) dat mijn huisarts me vroeger ook nooit serieus genomen heeft. Er staat nergens mijn moeheidsklachten vermeld. Gelukkig wel altijd mijn buikpijn en obsipatie etc maar ik heb vroeger verschillende klisma's gehad staat er maar 1 keer vermeld. en door de kinderarts neergetypt stond er zelfs het lijkt me beter dit meisje zoveel mogelijk uit het medisch serqui (of hoe je het schrijft) te houden. Gelukkig is hij met pensioen en hebben wij een andere huisarts die me wel altijd serieus neemt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:18 schreef ymme het volgende:
Nou Bubseltje, de huisarts zal het wel weten, deze heeft er tenslotte jaren voor geleerd.
Je stelt je dus gewoon heel erg aan
Nee, ik vind het gewoon te gek voor woorden, een huiarts die je niet serieus neemt.
en dat moet je dus niet doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:34 schreef teigan het volgende:
en ja, ik ga altijd maar van het negatiefste uit..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
* SQ komt zich maar weer es melden
Voor de vakantie 4,7 kilo er af, vervolgens me 4 weken helemaal laten gaan, lekker Grieks etenen natuurlijk niet gesport of naar mijn werk gefietst, dus het schitterende eindresultaat was maandagochtend: + 5,7 kilo
Maandag de riem dus maar weer aangetrokken, de weegschaal gaf er vanmorgen gelukkig al weer twee minder aan![]()
Ik heb wel respect voor je vermogen om altijd positief te blijvenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze is er weer!
![]()
Gisteren ben je iig weer goed begonnen!Die kilootjes zullen vast als sneeuw voor de zon verdwijnen.
En anders... 3 weken China en je bent weer op gewicht!![]()
ik mag zeker niet zeggen dat het gezonder kanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
net lekker twee broodjes gezond op (bruine pistoletjes van de appie met ham, kaas en een tomaatje)
en een half litertje melk![]()
nou ja.. gezond he?
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar dan wel onderbouwd met argumenten hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik mag zeker niet zeggen dat het gezonder kan
Er is niet veel ongezonds aan natuurlijk, maar het is wel een zeer vetrijke lunchquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar dan wel onderbouwd met argumenten heIk ben eigenlijk wel benieuwd...
Zou kunnen... maar goed, vetrijk is niet per definitie ongezond natuurlijk. En het ligt er maar aan welke kaas en ham er gebruikt isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is niet veel ongezonds aan natuurlijk, maar het is wel een zeer vetrijke lunch
je afbeeldingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
* SQ komt zich maar weer es melden
Voor de vakantie 4,7 kilo er af, vervolgens me 4 weken helemaal laten gaan, lekker Grieks etenen natuurlijk niet gesport of naar mijn werk gefietst, dus het schitterende eindresultaat was maandagochtend: + 5,7 kilo
Maandag de riem dus maar weer aangetrokken, de weegschaal gaf er vanmorgen gelukkig al weer twee minder aan![]()
Ik vond het eigenlijk ook best gezond en smakelijk klinkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
had ik het nou toch alleen maar in het chocoladeforum gepost
lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werkendus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriën
Koester je stofwisselingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werkendus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriëen
daarbij heb je ook vetten NODIG..
het had pas ongezond geweest als ik NIET gegeten had, omdat ik bang was 3 ons aan te komen van 2 broodjes
Ik vind dit hardstikke gezond hoor!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
net lekker twee broodjes gezond op (bruine pistoletjes van de appie met ham, kaas en een tomaatje)
en een half litertje melk![]()
nou ja.. gezond he?
Ik zei toch heul niks negatiefsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werkendus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriëen
daarbij heb je ook vetten NODIG..
het had pas ongezond geweest als ik NIET gegeten had, omdat ik bang was 3 ons aan te komen van 2 broodjes
Dan lees je dingen die er niet staanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het 'vetrijk' een beetje klinken van 'ja, je DENKT dat je goed bezig bent, maar ik weet wel beter' klinken
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kan iets nou "klinken" als het getypte woorden zijn?
()
Halleluja, iemand die het licht gezien heeft!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee![]()
ja zoiets jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'het las een beetje alsof je tikte...'
geef je ook cursussen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee![]()
En dat vind ik een interessant onderwerpquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben bevooroordeeld, want ik vind melk voor baby's
Nee, ik eet kaas, en best veel yoghurt enzo, dus het gaat me niet om zuivel, maar echt om melk. Melk zit zo vol bouwstoffen, dat het voor volwassenen (naar mijn mening, laat dat duidelijk zijn) nooit een heel positief effect kan hebben. Melk is bedoeld om baby's heel snel te laten grroeien. Wij zijn ook de enige diersoort op aarde die na de zuigelingenperiode nog melk drinken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat vind ik een interessant onderwerp
Bedoel je dan puur en alleen dat je geen melk drinkt? Of gebruik je helemaal geen zuivelprodukten... Ik vind het zelf nogal moeilijk om melk en andere zuivelproduken over te slaan. Vind het allemaal zo lekkerEn ik heb niet het idee dat ik er last van heb... zelf...
Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah.. dus maar gewoon bier drinken en de melk laten staan dus![]()
Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink overigens wel 1-2 keer in de week een glas melk voor de calcium, maar niet meer dan dat.
Dan is de lol er toch vanafquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rij
Ohja, en alcohol waarmee je niet de volgende 2 dagen compleet gammel doorbrengt
Nouja, dan zal ik maar eerlijk bekennen dat ik helemaal geen melk drink voor de calcium, maar omdat Sonja het voorschrijft. En nu niet allemaal gaan meppen en bashenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.
Dan nog indien je ervan uitgaat dat de calciumopname uit zuivel erg efficient is, want er gaan verhalen dat calcium via zuivel nauwelijks wordt opgenomen. Groente en noten helpen ook voor de calcium trouwens.
ik zou zes keer meer lol beleven als ik kneiterzat zou worden zonder dat ik mezelf de volgende dagen moet aanduwen, met hoofdpijn rondloop en een kilo aankomquote:
het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houdenquote:
Kijk, een kennerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |