quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
mijlpaaltje vandaag: ik ben nu 20 kilo afgevallen![]()
nog 28 tot streefgewicht![]()
Ik ook ooitquote:
nog 28 tot streefgewicht![]()
ehm....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:29 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand toevallig of er veel (hoeveel?) calorieen in een zakje koekkruimels zitten?![]()
ja je weet wel, die zakjes die je op de markt kan kopenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef teigan het volgende:
freecell, zoveel hoeft er bij jou toch ook neit meer af?
g-b, klinkt vervelend joh, beterschap..
evt kan je in termijnen terug betalen scheelt weer iets in ieder geval.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef octopussy het volgende:
Beterschap g-b.
We moeten over een heel jaar zorgtoeslag en huurtoeslag terugbetalen omdat ons gezamelijk inkomen te hoog is geweest.Niet dat ons gezamelijk inkomen zo hoog is (was het maar zo'n feest), maar omdat 20% van de nieuwwaarde van stefans leaseauto bij het brutoloon wordt opgeteld komen we wel boven de limiet uit
![]()
Leuk...als je toch al zou moeten sparen voor een bruiloft terwijl je niets overhoudt in de maand.![]()
Shakie's, tegenover de grote C'est du Pain in de stationshal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Ik moet vrijdagochtend naar Utrecht en wou daarna nog even in Hoog Caterijne rondkijken.
Ja, ik denk het wel. t Is een goeie gewoonte, dus ik moet er tijd voor maken, vind je niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:
Coldfeet, heb jij morgenavond tijd voor aquarobics?
lang leve de herfstquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
pff word gek van mezelf, had gisteren een beetje last van mijn keel, en nu stroomt het vocht uit mijn neus en ogen, oftewel ik ben weer goed verkouden. als ik dan ook nu ietsjes saggo overkom, dat komt ook daardoor, het is niet leuk om constant te moeten huilen voor niets
Helpt het zwemmen bij jou?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
Gisteren 56 baantjes gezwommen én de eerste les van mijn trim-trainingsschema gelopen. Ging lekker.
Was meteen 3 ons zwaarder vanmorgen.![]()
Maar dat heeft misschien ook iets met de pannenkoeken met aardbeienkwark van gisteravond te maken.
![]()
er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel etenow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.
En over mijn spieren ik moet niet naar iedereen luisteren die wat roepten ik stel me maar wat aan.
Het was zo erg dat mijn man zelf kwaad werd en nee dat wordt ie niet snel![]()
Sure maar dit was mijn fysiotherapeutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnen
zeker door internet denkt iedereen zelf een diagnose te kunnen stellen
Ik had het ook net gelezen jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nederlanders: dikke mensen afstotelijk
hè, leuk
Zwemmen helpt wel, maar dan moet ik écht 2 keer per week gaan, liefst 3 keer. Merk dat mijn armen ook wat strakker worden van 't zwemmen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helpt het zwemmen bij jou?
Ben dus bezig om weer te gaan zwemmen (doe dat opzich graag in groepsverband) maar heb nog niets gehoord, dus misschien maar zelf op een avond gewoon gaan baantjes trekken.
Heb wel 14 jaar gezwommen enzo, maar vraag me af of het voor mij weer 'gaat helpen' om af te vallen.. Ok, je beweegttrue
maar zet het zoden aan de dijk?
Hoop dat ik snel wat van die Reddingsbrigade hoor waar ik naar gemailed hadkan ik misschien ook het lesgeven (ben zwemjuf
) weer op gaan pakken... meteen weer wat sociaal leven erbij
Dat zijn leuke dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:03 schreef Jojogirl het volgende:en ik zijn trouwens gisteren wezen winkelen en ik pas gewoon weer in de Divided dingen van H&M die maar tot maat 42 gaan. En bij Esprit wilde ik een zwarte ribbroek kopen, maar maat 44 was te groot en maat 42 hadden ze niet meer.
Ik werd er helemaal vrolijk van.
ja dat wel gelukkigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:35 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is echt @^%$^%@%$R^%@ als je huisarts je niet serieus wil nemenMaar heb je nu wel een verwijsbriefje gekregen?
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn, dat blijkt maar weer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
ja dat wel gelukkig![]()
hij zei ook zo van ga je naar een wonderdokter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |