abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53668270
DAt is een mooie mijlpaal Octopussy!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53668521
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
mijlpaaltje vandaag: ik ben nu 20 kilo afgevallen
gefeliciteerd
mooie mijlpaal
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:57:36 #203
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53668611
Wat goed van je, octopussy! Gefeliciteerd met dat prachtige getal Je volgende mijlpaal wordt gewoon 'onder de 100 kilo' En dat duurt niet lang meer.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:21:50 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53669146
geweldig octo
pi_53669364
octo
pi_53669645
quote:

nog 28 tot streefgewicht

En die 2 redt jij ook
pi_53670243
Lekker Octopussy! Gefeliciteerd!

Ik kom net terug van een intensieve studiedag en moet echt even bijkomen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:12:03 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53670302
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef ymme het volgende:

[..]

En die 2 redt jij ook
Ik ook ooit

Ik ben op dit moment erg emo en voel me ellendig hopelijk is het zo 5 oktober dan begint er een nieuw en hopelijk beter jaar .

Bedenk me net dat ik me vandaag had moeten wegen mijn begin gewicht is van 3-10-2006 nou ja doe het morgen wel
pi_53670710
quote:

nog 28 tot streefgewicht
gefelicibabe
Ja doei.
pi_53670730
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:29 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand toevallig of er veel (hoeveel?) calorieen in een zakje koekkruimels zitten?
ehm....

ok...
Ja doei.
pi_53671376
Gaat goed zo octo!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:28:29 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_53671749
20 kilo

Ik heb al voor de operatie het streefgewicht van Lemmens laten varen, ik vond 66 kilo nou niet echt toereikend voor iemand van mijn lengte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 oktober 2007 @ 17:39:33 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53671940
Ha, ik moest naar de 55 van Lemmens

Gefeliciteerd, octo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53671954
66 kilo is wel erg weinig ja. Ik heb mijn streef op 75 kilo omdat ik weet dat ik er bij dat gewicht niet meer 'dikkig' uitzie. Ik zou niet eens meer weten hoe het voelt om minder te wegen...
En het is ook het gewicht waarbij ik een gezond BMI heb.
pi_53672241
Octo Hoppa! De volgende 20 haal je ook wel

Ik ben weer helemaal terug op het dieetknopje Zit bijzonder tevreden met een grote ot kaneelthee achter de laptop.
Nu nog bezig met afstuderen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:23:57 #216
57434 Marloes
Digital Love
pi_53672945
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ehm....

ok...
ja je weet wel, die zakjes die je op de markt kan kopen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_53673116
pff word gek van mezelf, had gisteren een beetje last van mijn keel, en nu stroomt het vocht uit mijn neus en ogen, oftewel ik ben weer goed verkouden. als ik dan ook nu ietsjes saggo overkom, dat komt ook daardoor, het is niet leuk om constant te moeten huilen voor niets
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53673216
freecell, zoveel hoeft er bij jou toch ook neit meer af?

g-b, klinkt vervelend joh, beterschap..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53673555
Beterschap g-b.

We moeten over een heel jaar zorgtoeslag en huurtoeslag terugbetalen omdat ons gezamelijk inkomen te hoog is geweest. Niet dat ons gezamelijk inkomen zo hoog is (was het maar zo'n feest), maar omdat 20% van de nieuwwaarde van stefans leaseauto bij het brutoloon wordt opgeteld komen we wel boven de limiet uit

Leuk...als je toch al zou moeten sparen voor een bruiloft terwijl je niets overhoudt in de maand.
pi_53673799
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef teigan het volgende:
freecell, zoveel hoeft er bij jou toch ook neit meer af?

g-b, klinkt vervelend joh, beterschap..

Haha, foutje. Ging iets mis me de quick-quote

Och, eraf moeten, wat is moeten... Maar 5 KG nog er af zou ik wél heel blij mee zijn!
pi_53674254
Laat ik het anders zeggen, je BMI is al gezond, en bij jou zijn het nu echt de laatste loodjes..

Octo, wat vervelend zeg, dat is ws. een flinke smak geld... Ik ben bang dat wij volgend jaar ook nog moeten terugbetalen, alleen ik vergeet het steeds na te zoeken...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:22:24 #222
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53674523
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef octopussy het volgende:
Beterschap g-b.

We moeten over een heel jaar zorgtoeslag en huurtoeslag terugbetalen omdat ons gezamelijk inkomen te hoog is geweest. Niet dat ons gezamelijk inkomen zo hoog is (was het maar zo'n feest), maar omdat 20% van de nieuwwaarde van stefans leaseauto bij het brutoloon wordt opgeteld komen we wel boven de limiet uit

Leuk...als je toch al zou moeten sparen voor een bruiloft terwijl je niets overhoudt in de maand.
evt kan je in termijnen terug betalen scheelt weer iets in ieder geval.
pi_53674671
Ik weet dat ik het niet terug hoef te betalen maar heb al 3 keer een brief gekregen of ik over de eerste zes maanden van 2006 1400 euro wil terugbetalen aan teveel ontvangen zorgtoeslag! Ik kreeg 96 euro ipv 33, maar dan kom ik echt niet aan 1400 euro verschil in 6 maanden. Ik wacht met smart op de officiele verklaring over waar ik recht op had.

Ik vandaag niet gesport, ben nu echt aan het uitzieken, al verveel ik me best wel zo, de hele dag binnen zitten. Maar goed, als het helpt. Daarnaast eet ik gelukkig ook een stuk minder, zit snel vol en heb eigenlijk nergens zin in. Daarnet brood en ei gegeten om toch een maaltijd te hebben waarbij ik dan antibioticum kan innemen, maar ik heb nu last van mijn buik Morgen toch maar weer soep nemen als warme maaltijd.
pi_53680383
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef omearos het volgende:

[..]

Waar zit die dan?
Ik moet vrijdagochtend naar Utrecht en wou daarna nog even in Hoog Caterijne rondkijken.
Shakie's, tegenover de grote C'est du Pain in de stationshal.

De pompoensoep is lekker, heel erg dik en kruidig en een beetje pittig.
pi_53681200
Coldfeet, heb jij morgenavond tijd voor aquarobics?
pi_53681537
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:
Coldfeet, heb jij morgenavond tijd voor aquarobics?
Ja, ik denk het wel. t Is een goeie gewoonte, dus ik moet er tijd voor maken, vind je niet?
Kunnen we morgen nog even overleggen over zwembad/tijdstip?
pi_53682311
Ja, prima
pi_53685552
Gisteren 56 baantjes gezwommen én de eerste les van mijn trim-trainingsschema gelopen. Ging lekker.
Was meteen 3 ons zwaarder vanmorgen. Maar dat heeft misschien ook iets met de pannenkoeken met aardbeienkwark van gisteravond te maken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53685614
Van pannenkoeken ben ik ook altijd wat zwaarder, net of je daardoor wat extra vocht vasthoudt ofzo..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:18:02 #230
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53686023
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel eten ow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.

En over mijn spieren ik moet niet naar iedereen luisteren die wat roept en ik stel me maar wat aan.

Het was zo erg dat mijn man zelf kwaad werd en nee dat wordt ie niet snel

Happy wls b-day

Heb nu wel andere pijnstillers gekregen. Paracetamol en codeïne.

Dat wordt dan wat als ik toch in Dendermonde geholpen ga worden en er moeten dingen via hem geregeld worden....
pi_53686088
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
pff word gek van mezelf, had gisteren een beetje last van mijn keel, en nu stroomt het vocht uit mijn neus en ogen, oftewel ik ben weer goed verkouden. als ik dan ook nu ietsjes saggo overkom, dat komt ook daardoor, het is niet leuk om constant te moeten huilen voor niets
lang leve de herfst

beterschap en een dikke knuffel
Ja doei.
pi_53686134
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
Gisteren 56 baantjes gezwommen én de eerste les van mijn trim-trainingsschema gelopen. Ging lekker.
Was meteen 3 ons zwaarder vanmorgen. Maar dat heeft misschien ook iets met de pannenkoeken met aardbeienkwark van gisteravond te maken.
Helpt het zwemmen bij jou?
Ben dus bezig om weer te gaan zwemmen (doe dat opzich graag in groepsverband) maar heb nog niets gehoord, dus misschien maar zelf op een avond gewoon gaan baantjes trekken.
Heb wel 14 jaar gezwommen enzo, maar vraag me af of het voor mij weer 'gaat helpen' om af te vallen.. Ok, je beweegt true maar zet het zoden aan de dijk?

Hoop dat ik snel wat van die Reddingsbrigade hoor waar ik naar gemailed had kan ik misschien ook het lesgeven (ben zwemjuf ) weer op gaan pakken... meteen weer wat sociaal leven erbij
Ja doei.
pi_53686183
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel eten ow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.

En over mijn spieren ik moet niet naar iedereen luisteren die wat roept en ik stel me maar wat aan.

Het was zo erg dat mijn man zelf kwaad werd en nee dat wordt ie niet snel
er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnen
zeker door internet denkt iedereen zelf een diagnose te kunnen stellen
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:30:00 #234
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53686212
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnen
zeker door internet denkt iedereen zelf een diagnose te kunnen stellen
Sure maar dit was mijn fysiotherapeut
pi_53686256
Bubseltje, niet echt de meest meelevende huisarts in ieder geval dus, en je fysiotherapeut is ook niet echt aardig..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:35:30 #236
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53686320
Octo 20 wat super joh, op naar de volgende 20. Wel balen trouwens van die bak geld die jullie moeten terugbetalen

Drs. Liejannuh Feli dat het nu helemaal officieel is. Eindelijk geen studiestress en SOG meer

Beterschap g-b

Bubseltje, wat stom dat die fysio je niet gewoon serieus neemt Dat lijkt me trouwens lastig aan een WLS: dat veel medische professionals er ook niets van weten en er dan hele rare dingen over zeggen. Niet echt professioneel van ze.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:36:57 #237
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53686342
Euhm mijn fysio neemt me wel serieus dit alles was puur mijn dokter. Maar mocht van mijn huisarts mijn fysio niet geloven
pi_53686406

'ja, maar je weet maar nooit wie alleen een LOI cursus fysiotherapie heeft gevolgd' !

langzaam 's opzoek gaan naar een andere huisards Bubs?
Ja doei.
pi_53686725
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nederlanders: dikke mensen afstotelijk

hè, leuk
Ik had het ook net gelezen ja
pi_53686774
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Helpt het zwemmen bij jou?
Ben dus bezig om weer te gaan zwemmen (doe dat opzich graag in groepsverband) maar heb nog niets gehoord, dus misschien maar zelf op een avond gewoon gaan baantjes trekken.
Heb wel 14 jaar gezwommen enzo, maar vraag me af of het voor mij weer 'gaat helpen' om af te vallen.. Ok, je beweegt true maar zet het zoden aan de dijk?

Hoop dat ik snel wat van die Reddingsbrigade hoor waar ik naar gemailed had kan ik misschien ook het lesgeven (ben zwemjuf ) weer op gaan pakken... meteen weer wat sociaal leven erbij
Zwemmen helpt wel, maar dan moet ik écht 2 keer per week gaan, liefst 3 keer. Merk dat mijn armen ook wat strakker worden van 't zwemmen. Zwem overigens alleen schoolslag, dit ivm een tikje roestige crow-techniek en een over druk zwembad.

Van fietsen val ik iig al niets meer af... Ik ben er nu dus ook maar bij gaan trimmen, het gaat me allemaal niet snel genoeg. Volgens mij denkt mijn vriend onderhand dat ik echt niet meer spoor... ik fiets minimaal 45 minuten per dag, wandel een half uur per dag, zwem minstens 2 keer per week (ongeveer 60 baantjes per keer), ik buikdans en ik ben dus begonnen met trimmen. Mijn vriend daarentegen doet.... niets... en heeft een gezond gewicht...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53686819
whihi

ik ga maar 's zoeken naar de vrije zwemavonden hier.. als ik eind deze week niets gehoord heb van de Arnhemse Reddingsbrigade

en ik zwem het liefst borst- en rugcrawl, eigenlijk, afgewisseld met school- en rugslag.. Samengestelde rugslag is ook fijn overigens om uit te zwemmen
Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:03:56 #243
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53686851
en ik zijn trouwens gisteren wezen winkelen en ik pas gewoon weer in de Divided dingen van H&M die maar tot maat 42 gaan. En bij Esprit wilde ik een zwarte ribbroek kopen, maar maat 44 was te groot en maat 42 hadden ze niet meer. Ik werd er helemaal vrolijk van.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jojogirl op 04-10-2007 10:10:55 ]
pi_53687145
Ik moet ook weer gaan opletten
Ik was zo blij met mijn 84/85 kilo...... Vanochtend gaf de weegschaal 88 aan

Is echt niet goed voor mij, dat thuis ztitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 10:35:42 #245
13151 crew  Rewimo
pi_53687443
bubsel, dat is echt @^%$^%@%$R^%@ als je huisarts je niet serieus wil nemen Maar heb je nu wel een verwijsbriefje gekregen?

ymme, inderdaad maar even de buikriem aanhalen, zonde van die kilo's joh Veel wandelen dus maar, vinden de hondjes vast niet erg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 10:36:21 #246
13151 crew  Rewimo
pi_53687460
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:03 schreef Jojogirl het volgende:
en ik zijn trouwens gisteren wezen winkelen en ik pas gewoon weer in de Divided dingen van H&M die maar tot maat 42 gaan. En bij Esprit wilde ik een zwarte ribbroek kopen, maar maat 44 was te groot en maat 42 hadden ze niet meer. Ik werd er helemaal vrolijk van.
Dat zijn leuke dingen
pi_53687485
Lekker Jojogirl!!

Ik had laatst bij Esprit een rokje maat 44 besteld, en die was veels te groot, dus ik helemaal blij maat 42 besteld, was die weer veels te klein...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:48:25 #248
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53687662
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:35 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is echt @^%$^%@%$R^%@ als je huisarts je niet serieus wil nemen Maar heb je nu wel een verwijsbriefje gekregen?
ja dat wel gelukkig

hij zei ook zo van ga je naar een wonderdokter
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 11:02:35 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53688003
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
ja dat wel gelukkig

hij zei ook zo van ga je naar een wonderdokter
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn, dat blijkt maar weer...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:11:15 #250
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53688169
idd ik ga zo maar met mijn aanstelleritis op bed liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')