abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53492756
Fok! Dieetclub #205

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_53492789
En hiermee gooide ik hem dicht:
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:15 schreef omearos het volgende:
Sporten was lekker
  woensdag 26 september 2007 @ 18:19:53 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_53492833
Hoi.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53492922
Hey everybody
pi_53493124
Fijn omearos!!!

Ik ben echt helemaal gaar... Morgen moet ik thuisblijven voor de wasmachinemonteur, dus dan ga ik wel weer aan de studie.... (al heb ik ergens zoiets dat ik vandaag nog wat dingen af wil maken.)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53493278
Ik ben terug van de start (uitzendbureau). Het ging goed!
Er zijn op dit moment 3 goede vacatures die bij mij cv en mij passen.
het meisje (ja meisje, ik ken ze, en ze is gewoon jonger dan mij ), die gaat mij aanbevelen daar, stuurt mijn cv naar die bedrijven voor, en dan maar hopen dat ik op een gesprek mag komen

Ik heb gewoon echt zin om te gaan werken.

Daarna nog ff met mijn moeder de stad in geweest, een nieuwe winterjas, 3kwart Erg leuk..... En een nieuwe tas (iets groter, voor mijn lunch enzo ), en een leuk sjaaltje voor om mijn nekkie
En dit alles samen, taddaaaaa 50 euries

Alles uitverkoop
pi_53493387
ik heb spierpijn en moet zo nog een uur gaan dansen
pi_53493451
Oh Net ging het brandalarm af. Honden over de zeik.
En mijn boter in de pan zwart

Ben er bij weg gelopen, en heb het niet meer in de gaten gehouden... DOM! Heb nu maar ff alle deuren ramen tegen elkaar opgezet, wat een stank
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2007 @ 19:35:02 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53494710
Ja, dat kan goed stinken Gelukkig maar dat er verder niks gebeurd is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53494764
Pfff, aanbrandende boter stinkt behoorlijk inderdaad!
Vandaag heeft onze logée voor ons gekookt, stamppot andijvie, errug lekker!

Ik heb spierpijn! En morgen ga ik ook nog klimmen, heb ik al erg lang niet meer gedaan, ben benieuwd hoe dat gaat.
pi_53494766
Maar goed dan dat je een brandalarm hebt.

Toen ik op kamers zat ging het echt vaak af. Vooral als we pannenkoeken bakten. We hadden er drie, dus die moesten we alledrie langs springen (hingen erg hoog). Grappig altijd als er bezoek was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53495010
Bij een goede vriend van mij ging de brandmelder ook altijd af tijdens pannenkoeken bakken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53496362
Zojuist lekker geBBQed. Gelukkig kon je wel binnen zitten, ik vind 10 graden toch wel erg koud voor een BBQ
pi_53496676
Ah, weer een nieuw topic.
Zwemmen ging vandaag redelijk, wel 60 baantjes gezwommen, maar 't was wel een beetje ploeteren. Was ook best druk, dat zwemt ook nooit echt lekker.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53496810
Oeh nee Levi, dat is inderdaad heel vervelend. Dan moet je de hele tijd "oeps, sorry!" roepen omdat je weer tegen iemands been hebt getrapt ofzo
pi_53502200
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:37 schreef freecell het volgende:
Pfff, aanbrandende boter stinkt behoorlijk inderdaad!
Vandaag heeft onze logée voor ons gekookt, stamppot andijvie, errug lekker!

Ik heb spierpijn! En morgen ga ik ook nog klimmen, heb ik al erg lang niet meer gedaan, ben benieuwd hoe dat gaat.
Stamppot andijvie is the best; ontzettend goed om te eten voor een lange avond feesten

Pff. Ik voel me niet zo lekker Morgen een belangrijke bespreking met mn afstudeerprof.
pi_53502973
Succes morgen ColdFeet!

Ik heb net mijn ticket naar India geboekt.
25 oktober vertrek, 28 november terug. Precies op tijd voor een bepaald feestje.
En ik ga ook nog eens met een hele toffe collega!
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 23:53:41 #18
43556 miss_dynastie
pi_53503736
Klinkt heerlijk Lianne

Succes alvast Coldfeet!
pi_53503844
Dank, dames!

Liejannuh, je hebt geboekt, wat tof, en je gaat ook nog eens samen met je collega! kunnen ze jullie twee wel zolang missen?

Enne, welk feestje? Mis ik iets?
pi_53506070
goeiemorgen dames, ik ben weer klaar voor het werken.

succes voor vandaag ColdFeet
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53506318
Klinkt goed Lianne, ik ben jaloers!!!!

Ik ben misschien de week voor kerst vrij, maar ik ben bang dat een weekendje/midweekje weg dan niet te betalen is...

En Coldfeet, succes vandaag met je gesprek, ik ga wachten op de wasmachinemonteur vanmorgen, en dus kijken of ik een aantal dingen voor mijn studie de deur uit kan doen(waaronder mijn PGOO)...
Daarna nog even bezig met mijn Vrije Keuze, en dan zou die man toch wel geweest moeten zijn..
pi_53506379
Je moet dan een lastminute gelukje hebben teigan, dan is het misschien te doen. Anders gaat het idd erg duur worden.

Echt leuk Liejannuh. Bereid je maar vast voor op het reisverslag.

Is het bij jullie nog of al uitverkoop ymme? Een paar dagen terug was ik in Den Bosch maar veel verder dan het prijzencircus en de stapeldagen bij hema ging het daar niet. Gelukkig wel wat broeken gekocht (had geen enkele winterbroek meer), dus ik kan wel weer vooruit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53506448
Lianne: lekker dat je je reisje hebt geboekt!
Fijn ook dat je met zijn 2-en gaat. Weten jullie ook al wat jullie willen gaan bekijken?

Coldfeet: succes vandaag. Komt vast goed met die prof

Ik heb mijn reisje inmiddels ook geboekt. In de winter zit ik dus 6 weken in de zomer in Nieuw-Zeeland .
Nu zijn we aan het bekijken wat we allemaal willen zien en of we nog bepaalde tracks willen lopen. Die lange afstandtracks schijn je al van te voren te moeten reserveren (inclusief de hutten)..
  donderdag 27 september 2007 @ 08:20:54 #24
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53506525
Wij hebben ook ons (huwelijks) reisje geboekt... een week lange nachten in IJsland!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 september 2007 @ 08:23:14 #25
13151 crew  Rewimo
pi_53506553
Wat een reizigerds hier Wij moeten nog heel lang wachten tot 21 december, als we naar Portugal gaan

Vandaag hebben we een bedrijfsdag in Zeist, die ik heb georganiseerd Spannend! Het programma begint om 12 uur maar ik ga er zo al heen om dingen voor te bereiden. Ik moet onder andere langs een wandelroute fietsen om enveloppen op te hangen voor een buitenactiviteit. Dus ik krijg ook nog lichaamsbeweging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53506614
Goedemorgen!
Ticket naar India, toe maar End weg! Lijkt me wel heel tof!

Ik ga vandaag bij vrienden helpen klussen. Eigenlijk zou ik ook met school bezig moeten, maar ik kan de juiste formulieren op blackboard toch niet vinden, dus laat maar
pi_53507491
ooooooooooooooow

man man man wat een dagen

dinsdag uit m'n werk vandaan naar NIjmegen via Arnhem vanuit Renkum.. ben zo ongelofelijk nat geregend, m'n jas is nog niet helemaal droog koud! koud! en er waren gasten, en ik in een lelijke rode trainingsbroek van zag er niet uit

dus toen gisteren was het niet warm te krijgen daar in huis blah! en toen op de motor naar Den Haag. Heenweg viel mee, beetje regen maar gehad bij Utrecht, maar toen de terugweg rond 11 uur terug naar Nijmegen wat was het kouououououououd
toen ik anderhalf uur bji in bed lag, was ik nog door en door koud

en toen net naar m'n werk door de kou ok, ok, had ik maar een auto moeten nemen, in plaats van een motor, maar denk dat mn wintervoeringen evt. wel helpen.. straks maar 's opgraven

en mn ouders zeiden: 'kind, wat ben je mager geworden!' zie er niets van, maargoed..

en broeken maat 46

gisteren bij mn ouders met 5 broeken en twee truitjes naar huis gegaan die mn zusje te groot zijn en mn moeder te klein. Ze zijn mij ook te groot, maar met een lang truitje eroverheen ofzo ziet het er best goed uit, mits riem

oh ja, en freecell, kom je nog naar de groningenmeeting?

en jeetje, GOEDEMORGEN!!!!
Ja doei.
pi_53507518
Ik ga even naar de grote markt hier
Bloemen, en kaas kopen, meer kan ook niet
pi_53511738
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Dank, dames!

Liejannuh, je hebt geboekt, wat tof, en je gaat ook nog eens samen met je collega! kunnen ze jullie twee wel zolang missen?

Enne, welk feestje? Mis ik iets?
Voor meer info over het feestje: zie het chocoladeforum.
Anders PM ik je wel.

En de collega met wie ik ga, die zit op een hele andere afdeling. Dus geen problemen hier met onderbezetting.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:14 schreef Pandorah het volgende:
Lianne: lekker dat je je reisje hebt geboekt!
Fijn ook dat je met zijn 2-en gaat. Weten jullie ook al wat jullie willen gaan bekijken?

Coldfeet: succes vandaag. Komt vast goed met die prof

Ik heb mijn reisje inmiddels ook geboekt. In de winter zit ik dus 6 weken in de zomer in Nieuw-Zeeland .
Nu zijn we aan het bekijken wat we allemaal willen zien en of we nog bepaalde tracks willen lopen. Die lange afstandtracks schijn je al van te voren te moeten reserveren (inclusief de hutten)..
We hebben 3 dingen vast staan: een bollywood film kijken, naar een cricketwedstrijd en naar de Taj Mahal. Verder nog geen idee. Heel erg eigenlijk, maar het komt vast goed.

Je kunt echt zo geweldig mooi wandelen in Nieuw Zeeland! Wanneer gaan jullie precies?
Ik was zelf nogal onder de indruk van de routburntrack, maar dat komt ook wel omdat ik prachtig weer had. Ik heb een dag gelopen van de Queen Chralotte Track, maar toen regende het de hele dag en ik vond er dus echt helemaal niets aan! Owja, en vergeet de Tongariro Crossing of het Northern Circuit niet. De crossing is zooooooooooooo ontzettend mooi!
Gaaf man! Nieuw Zeeland!

ColdFeet, hoe ging het bij je professor?
pi_53511986
Zojuist weer gebeld door het uitzendbureau.
Er is een groot logistiek bedrijf, die nieuwe afdelingen gaan beginnen, doordat ze teveel klanten hebben, en de huidige werknemers dit niet aan kunnen.

Of ik dat leuk zou vinden, samen met 5 andere mensen, een nieuwe administratieve afdeling Leuk!!!!!!!! Zou wel zwaar zijn in het begin, maar goed, is een mooie uitdaging...
Ik zou hierover nog gebeld worden, ik ben benieuwd...
pi_53512001
spannend ymme

duim voor je
Ja doei.
pi_53512053
Dank je wel
  donderdag 27 september 2007 @ 12:29:24 #33
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53512122
Wat een gave nieuwtjes hier allemaal

Ik ben nog een dagje thuis. Finn is inmiddels wer beter en ik voel me ook alweer een stuk beter dan gisteren. Nou nog even kijken of ik weer wat kan eten zonder dat alles weer overhoop ligt.
pi_53512343
Klinkt waardeloos Jojo, maar fijn dat het weer wat beter gaat. Beterschap in ieder geval!
pi_53512624
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:13 schreef Liejannuh het volgende:
We hebben 3 dingen vast staan: een bollywood film kijken, naar een cricketwedstrijd en naar de Taj Mahal. Verder nog geen idee. Heel erg eigenlijk, maar het komt vast goed.
Taj Mahal is trouwens 1 dag in de week dicht. Denk daar wel aan . En net voor zonsondergang is het leukst om te gaan, dan is het wat rustiger. Ach, wij wisten ook niet wat we gingen doen en prompt liepen we iemand van de VVV tegen het lijf
quote:
Je kunt echt zo geweldig mooi wandelen in Nieuw Zeeland! Wanneer gaan jullie precies?
Wij gaan van eind januari tot begin maart . We zijn van plan om een track te wandelen op Stewart Island om kiwi's te spotten. Wat we gaan doen zijn we nog aan het doorlezen om beetje een route uit te stippelen en kijken of we elders ook gaan wandelen. Dat soort dingen kan je het beste van te voren regelen heb ik gelezen.
pi_53512651
Jojo: beterschap voor jou en Finn!
pi_53521704
Een nieuwe winterjas gekocht
en een nieuwe broek maat 42 al denk ik dat hij gewoon wat groot uitviel
pi_53521940
Ik heb ook een nieuwe winterjas en nieuwe schoenen
Nu nog broeken, maar ik had het al wel weer gezien in de stad. Misschien volgende week
pi_53522008
Lekker zeg, al die reisjes! Wij gaan in de herfstvakantie (20-27 oktober) een weekje naar Denemarken, ook lekker
pi_53522146
En wij gaan in Februari naar de Canarische Eilanden. Waar precies weten we nog niet.
maar ik heb er nu al zin in
pi_53523772
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:01 schreef Fannetje het volgende:
Lekker zeg, al die reisjes! Wij gaan in de herfstvakantie (20-27 oktober) een weekje naar Denemarken, ook lekker
Wij gaan die week een weekje helemaal naar Luxemburg... Heb ik ook super veel zin in.
***Levi was here***
pi_53524562
Ik heb overigens nóg meer zin in onze huwelijksreis naar Orlando, maar dat duurt nog bijna 7 maanden...
pi_53524753
en wij gaan misschien nog een weekendje weg, en we mogen de auto van m'n ouders lenen

maar dan een andere

en dat rijdt lekker
Ja doei.
pi_53528042
heb me aangemeld bij de Arnhemse Reddingsbrigade

tenminste, mailtje gestuurd ga maar weer zwemmen en zwemles geven denk ik
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 september 2007 @ 22:05:16 #45
13151 crew  Rewimo
pi_53529266
Dus ik kan daar met een gerust hart in het water vallen? Altijd handig om te weten
pi_53529637
Ymme, spannend & leuk

En MoBlo, ook heel leuk, lijkt me. Je hebt dat dus al eerder gedaan?

En iedereen lekker op vakantie, ik ben een beetje jaloers hoor, ik heb er gewoon geen tijd voor (maar met twee daagjes Frankrijk had ik stiekum al een zalig vakantiegevoel, afgelopen weekend, dus ik mag niet klagen ).
Maar jeetje, Lianne, Pandorah, wat een mooie reizen. En Fannetje, waar in Denemarken? Ik ben alleen in Kopenhagen geweest, en die omgeving. Mocht je daarheen gaan: er zit daar een vreselijk geweldig museum. Heb ik nog een leuk verhaal over

Mijn bespreking vandaag ging best OK. Behoorlijk wat inhoudelijke kritiek, moet dingen meer expliciet opschrijven, meer naar literatuur verwijzen, en ook nog een boel wiskunde uitpluizen.... Maar in het algemeen waren ze wel enthousiast over de opzet, geloof ik. En ze vonden mijn Engels best wel goed Daar heb ik zo vreselijk op zitten zwoegen! Dus das wel een flinke opsteker.

Nu ben ik druk dingen aan het wijzigen in mijn tekst, en onderwijl mijn veldexperimenten aan het voorbereiden. Dat is ISM 4 verschillende instanties, waarvan een een beetje traag is, en de andere heel erg traag. Klote ambtenaren (sorry Lianne ), pff, en ik ben ontzettend afhankelijk van hen voor goede data Wel rot om je van je nederige positie gewaar te worden: als afstudeerder sta je niet hoog op de prioriteitenlijst

De mensen van de twee labs zijn overigens mijn helden Want die snappen wel hoe belangrijk het voor me is

Afijn, genoeg gebabbeld, ik ga nog even wat doen.

Zijn er hier trouwens nog meer liefhebbers van klassieke muziek? Ik luister nu naar het Stabat Mater van Haydn, wat is dat mooooooi
pi_53532634
Ik ben een nep-ambtenaar, tenminste dat vind ik. Maar ik ken idd hele erge ambtenaren en die zijn niet tof.
Maar lekker zeg, dat ze enthousiast waren over de opzet! Dingen verder uitschrijven dat kan altijd nog, maar je hele opzet veranderen is veel vervelender!
pi_53533277
Coldfeet, ik zing klassieke muziek in een koor, we gaan dit seizoen Ein Deutses Requiem van Brahms doen..

Verder luister ik niet veel klassiek, maar om te zingen vind ik het wel tof
pi_53533437
Klassiek is tof
Vooral Händel en Dvorak vind ik op dit moment mooi, luister ht alleen te weinig momenteel.

Ik heb vanavond 2 uur geklommen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 07:19:18 #50
13151 crew  Rewimo
pi_53535265
Ik hou ook van klassiek Maar geen hele zware muziek. Carnaval der dieren en Danse Macabre vind ik leuk En Mozart, Strauss, Vivaldi.
pi_53535392
Al die vakanties. Als het mee zit, gaan we in januari naar centerparcs en in de zomer naar Limburg ofzo. Dat is dat wel een ietsiepietsie klein nadeeltje van een kleine. Nog een paar jaar, kunnen we ook we naar Denemarken (Legoland) of Zweden (Pippi Langkouspark) of zelfs naar Noorwegen en de fjorden. En daarna weer iets verder weg.

De ambtenaren waar ik mee te maken heb, zijn wel leuk en ok (meestal dan), maar de organisatie daarachter is een drama. En alle stapelspapierwerk ook.

Klinkt goed ColdFeet.
*OUD heilige*
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:25:56 #52
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53535679
Klassiek muziek luister ik ook soms, ligt aan mijn bui..

Zelf vind ik "De schilderijententoonstelling" van Modest Petrovitsj Moessorgski een geweldig stuk om naar te luisteren.
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:18:29 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_53536417
Mogguh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53536420
84,2
Ja doei.
pi_53536716
Goedemorgen
* freecell pakt

Uiteraard dieettechnisch verantwoord zonder suiker of melk
pi_53536937
water

zeg freeecellll komen jullie morgen nog??
Ja doei.
pi_53537416
Ik zit nu op een siniasappel te kauwen, maar er zit weinig smaak aan
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 10:37:20 #58
13151 crew  Rewimo
pi_53538126
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
84,2
pi_53539816
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
water

zeg freeecellll komen jullie morgen nog??
Mwa, misschie morgenavond nog even, maar nog niet helemaal zeker. We gaan namelijk overdag weg, dus we kunnen wel redelijk moe zijn 's avonds. Dat wachten we even af
pi_53543344
Mijn gewicht is deze week gelijk gebleven. Niet zo verwonderlijk na de BBQ van woensdag (waar ik niet achterlijk veel gegeten heb, maar toch) en de pizza van gisteren.
pi_53543506
Ik heb het idee dat als ik hie reen tijdje werk, dat ik wel af ga vallen.

Ik heb hier geen snoep liggen, loop het hele gebouw van boven tot onder en van links naar rechts door, en ik drink genoeg..

Dat zou toch best moeten helpen denk ik..

Ik hoorde trouwens gisteren een bericht dat van de meisjes tussen de 15 en 17 jaar 35% zichzelf te dik vind, en 20% wel eens weigert te eten of overgeeft na het eten..
Ik vond dat best schokkende cijfers..
pi_53543867
Lijkt me wel erg veel!
Is dat weigering van gewoon eten of ook van snacks en snoep?
En is het 20% van het geheel, of 20% van die 35% ? Die 35 % vind ik trouwens wel heel logisch klinken, aan de lage kant zelfs.
pi_53543962
20% van het geheel..

Iki zag het artikeltje in de spits ook nog staan vandaag, ik typ het zo wel even over.
pi_53547066
En onze wasmachine doet het alweer niet.
Hij pompt niet af, de trommel draait niet, blabla wat doet het er wel van. Niks dus....

Gaat straks even naar zijn vader, of hij ons wil helpen met een nieuwe wasmachine, want deze is in 5 jaar tijd al 6 keer gemaakt. En nu heb ik er gewoon genoeg van.
Frustraties lopen hoog op, met dit ding. Het is een Indestit, maar ik ga toch echt liever voor de miele ofzo hoor.......

Bah.
pi_53547170
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:16 schreef ymme het volgende:
En onze wasmachine doet het alweer niet.
Hij pompt niet af, de trommel draait niet, blabla wat doet het er wel van. Niks dus....

Gaat straks even naar zijn vader, of hij ons wil helpen met een nieuwe wasmachine, want deze is in 5 jaar tijd al 6 keer gemaakt. En nu heb ik er gewoon genoeg van.
Frustraties lopen hoog op, met dit ding. Het is een Indestit, maar ik ga toch echt liever voor de miele ofzo hoor.......

Bah.

helpen met een nieuwe?
kan hij niet meter helpen de oude te maken
pi_53547187
Nee, die oude gaat hier het huis uit. Ik wil 'm niet meer zien.
Financieel helpen
pi_53547260
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:21 schreef ymme het volgende:
Nee, die oude gaat hier het huis uit. Ik wil 'm niet meer zien.
Financieel helpen
ow ok
dan was jij toch niet diegene die commentaar had als mijn ouders iets voor mij kochten he
pi_53547354
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ow ok
dan was jij toch niet diegene die commentaar had als mijn ouders iets voor mij kochten he
pi_53548443
honger

echt gewoon HONGER

maargoed.. is er nog (lang) niet, en heb niet echt tussendoortje in huis, behalve bonbons maar die raak ik niet aan
Ja doei.
pi_53548467
krijg ik net een smsje half 7 is hij pas hier dat houd ik niet vol mèn
Ja doei.
pi_53548603
Zo zat ik heir ook al mb, ik heb toen ik thuis kwam al een boterham gepakt, maar nog zit ik met een knorrende maag...

Als straks thuis is gaan we waarschijniljk ook gelijk verder, lekker even een filmpje kijken in de bios..
pi_53548653
heb net maar een bolletje knoflookkaas genomen.. dat moet 't wel volhouden tot een uurtje of 7/half8
Ja doei.
pi_53548705
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
krijg ik net een smsje half 7 is hij pas hier dat houd ik niet vol mèn
Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortel Of veel zoete thee drinken.
Heb je helemaal NIETS in huis? Ook geen olijven, appels, een broodje, crackers, cup-a-soup, festini-ijsjes of iets anders onschuldigs?

Ik heb net evy 19 uitgelopen.
Crosspost uit evy-topic:

Ik voelde me wel even heel erg goed zonet
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit ). En toen rende ik ze zo voorbij Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
pi_53548736
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortel Of veel zoete thee drinken.
Heb je helemaal NIETS in huis? Ook geen olijven, appels, een broodje, crackers, cup-a-soup, festini-ijsjes of iets anders onschuldigs?
inmiddels een bolletje op dus

en ik lust geen rauwe peen/wortel
Ja doei.
pi_53549361
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb net evy 19 uitgelopen.
Crosspost uit evy-topic:

Ik voelde me wel even heel erg goed zonet
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit ). En toen rende ik ze zo voorbij Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
Goed bezig
pi_53549924
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren een bericht dat van de meisjes tussen de 15 en 17 jaar 35% zichzelf te dik vind, en 20% wel eens weigert te eten of overgeeft na het eten..
Ik vond dat best schokkende cijfers..
Dat zou heel goed nog wel meer kunnen zijn ... bijna ieder meisje dat ik ken (ben zelf ook 17) vindt zichzelf te dik... daarvan eten de meeste ook complete zakken chips en pakken koek, die hebben het zelf in de hand. Maar ook dunne meiden, die echt geen vet teveel hebben, maar wel aan het lijnen zijn...

Over eten weigeren: bedoelen ze daarmee ook eten dat je gewoon niet lust? Ik weiger vaak genoeg om patat te eten, omdat ik daar buikpijn krijg en gewoon niet tegen kan. Of bedoelen ze weigeren omdat ze bang zijn dat ze dik van het eten worden?

Maar zou me niet verbazen als het cijfer nog wel hoger ligt ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53550485
Let op de woorden "wel eens". Dat zegt helemaal niets over de frequentie en dus is het een prutsonderzoek.
pi_53550567
had het vanmiddag nog met klasgenoten over ons gewicht
er zijn er toch maar weinig die niet willen afvallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 21:03:06 #79
13151 crew  Rewimo
pi_53554249
Hehe, ik ben ook weer thuis. "Even" een bezoekje aan de endocrinoloog gebracht. In Delft
pi_53554621
Hoe is het daar gegaan Rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 21:30:48 #81
13151 crew  Rewimo
pi_53555036
Ik was al druk bezig met een verslagje voor het WLS-forum Komt ie:

Vandaag ben ik in Delft bij Dave Schweitzer geweest. Leuke man is dat toch!

Ten eerste concludeerde hij dat de scopinaro goed is verlopen. Ik ben meer dan 60% van mijn overgewicht kwijt (hij is een voorstander van tussen de 60 en 70% gewichtsverlies maximaal). Geen complicaties gehad.

Hij heeft ook naar mijn eetpatroon gekeken en vindt daar niks mis mee. Da's mooi.

Maar dan

Ik zie momenteel niet zo best, maar mijn ogen zijn nagemeten en de lenzen die ik heb zijn gewoon goed. Conclusie: vitamine A-gebrek (dat had ik zelf al uit een topic op het WLS-forum geconcludeerd - weet niet meer wie de tip gaf, maar ze had gelijk).

Aan de hand van mijn eerdere bloeduitslagen constateerde Schweitzer dat ik calcium- en vitamine D-tekort heb. Hij heeft meteen even met Mel gebeld om te vragen naar CalMagD en Mels vitamine A (Mel is degene achter WLS-products, die voor WLS-ers geschikte vitamines en andere producten levert).

Verder is mijn ijzer te laag en gebleken is al dat het slikken van ijzertabletten niet werkt. Dus: aan de ijzerinfusen, om de twee maanden.

B12-injecties kreeg ik al, daar gaan we dus mee door.

En verder kreeg ik 4 fraaie containers mee om 2 x 24 uur urine te sparen voor mijn volgende bezoek

In oktober moet ik voor het eerste ijzerinfuus komen (dagbehandeling) en voor het infuus eerst uitgebreid bloed laten prikken. En dan in januari nog een keer bloedprikken en ijzerinfuus en dan meteen voor controle terugkomen.

Vandaag is er ook bloed geprikt maar niet uitgebreid, vitamine A en D, calcium en PTH.

Kortom, ik zit lekker in de molen

Maar het is wel een geruststellend idee dat ik goed in de gaten wordt gehouden. En het was een leuk gesprek, dat zei Schweitzer zelf ook na afloop
pi_53555143
Zo, dat is aardig wat Rewimo! Maar fijn dat het een goed gesprek was!

Ik heb vandaag voor het eerst bruidsjurken gepast en eigenlijk dé jurk al gevonden. Ik was helemaal enthousiast over een van de jurken en omdat je zo lekker ingesnoerd wordt, leek ik ook nog eens een stuk slanker!
pi_53555496
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Fannetje het volgende:
Zo, dat is aardig wat Rewimo! Maar fijn dat het een goed gesprek was!

Ik heb vandaag voor het eerst bruidsjurken gepast en eigenlijk dé jurk al gevonden. Ik was helemaal enthousiast over een van de jurken en omdat je zo lekker ingesnoerd wordt, leek ik ook nog eens een stuk slanker!
Zo'n torseletje doet wonderen voor het laatste beetje vet op je buik

Good lord, als ik nu mijn trouwfoto's bekijk, denk ik: wat had ik toen een mooi figuur. Een jaar geleden nog maar. Reken er overigens niet op dat ik toen tevreden was

Afijn Fannetje, we willen het natuurlijk graag horen, maar ik gok dat je t niet gaat vertellen: hoe zag DE jurk eruit?
pi_53555516
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
In oktober moet ik voor het eerste ijzerinfuus komen (dagbehandeling) en voor het infuus eerst uitgebreid bloed laten prikken. En dan in januari nog een keer bloedprikken en ijzerinfuus en dan meteen voor controle terugkomen.
Dagbehandeling? Als je behoefte hebt aan gezelschap voor een uurtje geef je maar een seintje tzt. Mits je natuurlijk naar Delft, Den Haag of Voorburg gaat.

Owja, ook fijn dat je eens goed wordt bekeken op vitamine gebied.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 21:52:14 #85
13151 crew  Rewimo
pi_53555599
O, dat lijkt me heel gezellig, Liejannuh. 't Is in Delft
pi_53555664
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef Rewimo het volgende:
O, dat lijkt me heel gezellig, Liejannuh. 't Is in Delft
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedacht
Een minimeet in Delft, ik wil oooooook
pi_53555786
Dat klinkt als een hoop toevoegingen aan je lijf Rewimo, maar fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden in ieder geval.
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:00:32 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53555821
Klink dat het goed is geweest dat je geweest bent!!
pi_53556019
Wanneer moet je eigenlijk Rewimo? Of weet je nog geen datum?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 22:16:30 #90
13151 crew  Rewimo
pi_53556231
23 oktober
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 22:17:29 #91
13151 crew  Rewimo
pi_53556253
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedacht
Een minimeet in Delft, ik wil oooooook
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
pi_53556386
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
23 oktober
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 september 2007 @ 22:32:00 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53556580
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

inmiddels een bolletje op dus

en ik lust geen rauwe peen/wortel
Isa wel, kwam ik van de week achter Ik was bezig met wortels schoonmaken om te koken, ze wilde een stukje proeven en heeft vervolgens van elke wortel een stukje gehad
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 22:35:07 #94
13151 crew  Rewimo
pi_53556647
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
Dan kun je 17 januari in de herkansing, want dan moet ik weer
pi_53557335
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Oi, en mij zal je overdag niet in Utrecht treffen want ik moet die dag in Alkmaar zijn .
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:29:40 #96
4177 Jojogirl
pi_53562231
Tja, deze week ben ik 1.3 kilo afgevallen: hoe zou dat nou komen Ik heb het maar ingevuld en dan zie ik wel wat er volgende week weer staat. Vast iets dat hoger is, maargoed dan weet ik ook waarom.
pi_53562587
Goedemorgen!

1,3 afgevallen is goed Jojo! Leuke update!

Hier aan het ontbijten met puur, ongezoet cranberrysap! Best lekker! En het smaakt heel gezond
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 september 2007 @ 09:50:12 #98
13151 crew  Rewimo
pi_53562689
Goh Jojo, handig zo'n virus

Ik vertrek zometeen naar Slagharen. Christan is daar met oma, ik blijf een nachtje slapen en dan komen we morgen samen terug. En dan gaat ie dinsdag naar zijn andere oma en opa Kind heeft het maar druk in zijn vakantie.
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:30:36 #99
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53563119
Ga je naar het ponypark, Rewimo?
pi_53563359
Goede morgen...

Ik ben actief joh.
De lades beneden aan het opruimen, en alles boven op de computerkamer aan het sorteren.
Daar komen nu dus alle papieren te liggen. En niet meer beneden En dat voor een zaterdag morgen.

Vriend en zijn vader, zijn dekens aan het halen voor in de hondenkennel, en daarna een nieuwe wasmachine
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 11:01:04 #101
43556 miss_dynastie
pi_53563511
Ik ben ook actief, de openhaardenhoutmeneer stond hier net voor de deur met de eerste 4 kuub, straks komt hij met de andere twee, dus dat wordt fiks sjouwen en absoluut een rondje snackbar vanavond maar dat mag wel als je uuuuuren buiten bezig bent geweest
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:49:03 #102
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53564172
Ik ben ook actief op mijn manier naar de bib en boodschappen gedaan en ja nu ben ik op. Ook 2 avonden naar de stad geweest om een jas te zoeken. Dit zijn echt zware dingen nu, ook al zit je in een rolstoel.
pi_53564179
Jojo, dat soort kilo's blijven soms best weg hoor!

Wat is iedereen druk op zaterdagochtend

Ik ben net naar de kapper geweest. Ik houd van mijn kapper Hij begrijpt me helemaal
Hij spreekt niet zo goed nederlands, maar hij zit altijd uitgebreid aan mijn haar te plukken en te gebaren en dan vertelt ie wat ie gaat doen. Niet dat ik volg wat hij zegt, maar ik zeg altijd ja. En het zit altijd anders en leuk
Ennnn, heel belangrijk, ik voel me niet ongemakkelijk bij hem, als ik een half uur of een uur naar mijn eigen spiegelbeeld zit te kijken. Heb ik bij alle kappers voor hem wel gehad, dat gevoel.

En, omdat ik zo gestresst was, gaf ie me een lekkere hoofdhuidmassage. Normaal moet je dat boeken en betalen, maar hij deed het nu even 10 minuutjes tussendoor.

Ik hou van mijn kapper Echt
pi_53564306
Klinkt goed Coldfeet..

Ik ben toevallig ook net naar de kapper geweest, dode puntjes eruit... En toen ze het fohnde kwam mijn slag er weer heel goed in, dus ik heb nu weer grove krullen erin...

Jammerd at ik dat thuis nooit voor elkaar krijg..
pi_53566251
Wij hadden om half 10 al het hele huis schoongemaakt. Dat verbetert niemand. Nu even rustig aan doen, vanmiddag komen m'n schoonouders op bezoek en morgen gaan Anna en ik samen op stap. En gezond uit eten met brocolli.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 16:46:57 #106
43556 miss_dynastie
pi_53570246
Pfoe, het hout ligt binnen.....

Teigan, ook niet met een fohn met diffuserkop?
pi_53570440
Nee, zelfs dan is het me nog niet zo mooi gelukt... Maar ik moet ook zeggen dat ik er meestal de tijd neit echt voor neem, en gewoon op de kop ga hangen en het dan zo droogfohn..
pi_53570916
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:29 schreef YPPY het volgende:
Wij hadden om half 10 al het hele huis schoongemaakt. Dat verbetert niemand. Nu even rustig aan doen, vanmiddag komen m'n schoonouders op bezoek en morgen gaan Anna en ik samen op stap. En gezond uit eten met brocolli.
Ik was vanochtend om 9 uur al bij de fietsenmaker.
Ok, ben neit op de fiets naar de fietsenmaker geweest, want het was nogal prutweer en mijn vader had al heel lief aangeboden dat mijn fiets ook wel achterop de auto kon. Daar toch maar gebruik van gemaakt.

En verder heb ik vandaag boodschappen gedaan, nieuwe hardloopschoenen gekocht ("ga er maar even buiten een stukje mee rennen" ) en een Rough Guide van Rajahstan gekocht.
Owja, en spekkoek. Dat heb ik ook nog gekocht.

Morgen mijn nieuwe schoenen maar eens echt uitproberen.Durfde niet al te veel te gaan rennen bij de hardloopwinkel, want die zit midden in de stad en het personeel van een andere winkel ging me al staan aanmoedigen! Owja, en het loopt ook niet zo lekker zonder sportbeha!
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:21:25 #109
4177 Jojogirl
pi_53572250
Even iets ongelooflijks melden hoor: ik ga straks naar een feestje en ik heb een jurk en laarzen aan
pi_53573138
Foto Jojo.
*OUD heilige*
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:16:50 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_53573398
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Aan de hand van mijn eerdere bloeduitslagen constateerde Schweitzer dat ik calcium- en vitamine D-tekort heb. Hij heeft meteen even met Mel gebeld om te vragen naar CalMagD en Mels vitamine A (Mel is degene achter WLS-products, die voor WLS-ers geschikte vitamines en andere producten levert).
Vitamine D kan ook gewoon gespoten worden, hoeft maar 1 keer in het half jaar ongeveer Vitamine A is geen crime, hier in de apotheek hebben ze he tin een anijsgoedje gedaan en ik moest elke dag een beetje nemen.

Wel kloterig dat je aan de ijzer moet trouwens.

Oja, en je moet hoogstwaarschijnlijk ook een portie urine inleveren, op een van de twee formulieren is dan het eerste hokje ofzo aangekruisd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53583370
Goedemorgen!

Jojo Pics?

Gisteren naar Slagharen geweest, zeiknat geregend (ik had niet natter kunnen zijn tot mijn heupen. Als ik er mee in een sloot was gaan staan, had het geen verschil gemaakt). Daarna nog even naar de Groningenmeet geweest.

Gisteren was ik al wat ziekig, maar vandaag helemaal. Keelpijn, hoofdpijn, kop vol enzo. Die kou heeft me volgens mij geen goed gedaan
Nuja, zo eerst maar eens naar de kerk en dan naar mn jarige nichtje... Morgen ga ik wel slapen
pi_53584260
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:37 schreef freecell het volgende:

Gisteren was ik al wat ziekig, maar vandaag helemaal. Keelpijn, hoofdpijn, kop vol enzo. Die kou heeft me volgens mij geen goed gedaan
Klinkt bekend!
Mijn stem is nog niet helemaal op en top, maar na een weekje is de rest gelukkig wel helemaal verdwenen.
  zondag 30 september 2007 @ 11:18:10 #114
4177 Jojogirl
pi_53584459
Geen foto's helaas. Alle batterijen voor de camera waren leeg.

Hier zijn we nu allemaal wel weer helemaal opgeknapt en ik heb zonet fijn een halfuurtje gerend. Eigenlijk moest ik langer, maar dat leek me nog even niet verstandig.
pi_53584957
Ik heb mezelf net ook eindelijk weer zover gekregen dat ik weer begonnen ben..
Dus ik heb weer een les van Evy gelopen, en dat ging best goed, als je bedenkt dat ik 4 weken niet gelopen had..
  zondag 30 september 2007 @ 12:07:12 #116
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53585407
Wat een ziekenboeg hier af en toe. Een warme knuffel en kopje dampende thee voor alle zieke dames (ik geloof dat ik geen heer zich ziek heb zien melden).

Hebben jullie het wel eens dat je schrikt van je eigen gewicht en dan bedoel ik niet dat je schrikt omdat je veel zwaarder bent dan verwacht? Ik schrok vanmorgen van mijn gewicht omdat ik 1,6 kg lichter was dan een paar dagen geleden! Dat had ik helemaal niet verwacht, zeker niet omdat we gisteren met het hele gezin patat hebben gegeten en ik heb gewoon meegegeten.

Ben je met dat hardlopen verder gegaan waar je was gebleven met je lessen of heb je een eerdere les gelopen, teigan?
pi_53585779
Heavenlyblue, ik schrok afgelopen week ook even hoor, het scheelde toen ook ineens 1,5 kilo met de dag ervoor...

En wat betreft hardlopen, ik was eerder tot les 9 gekomen, en ben nu weer met les 7 begonnen. De vierde week is wel hetzelfde als de derde week, maar het leek mij niet verstandig om nu gelijk verder te gaan.
pi_53586550
Ik meld me ook maar weer ziek
Morgen maar eens naar de huisarts, ben al ruim 2 weken verkouden en nu voor de tweede keer flinke keelpijn en stem kwijt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 september 2007 @ 17:10:52 #119
13151 crew  Rewimo
pi_53594263
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:30 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ga je naar het ponypark, Rewimo?
Nee hoor, we zijn alleen in het pretpark geweest deze keer Erg leuk, alleen gisteren behoorlijk slecht weer, en vandaag was het heel erg druk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 september 2007 @ 17:11:59 #120
13151 crew  Rewimo
pi_53594311
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:56 schreef omearos het volgende:
Ik meld me ook maar weer ziek
Morgen maar eens naar de huisarts, ben al ruim 2 weken verkouden en nu voor de tweede keer flinke keelpijn en stem kwijt.
Hè wat vervelend joh. Stem kwijt is zó vermoeiend. Hoop voor je dat het gauw over is
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 september 2007 @ 17:14:07 #121
13151 crew  Rewimo
pi_53594384
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:16 schreef Troel het volgende:
Vitamine D kan ook gewoon gespoten worden, hoeft maar 1 keer in het half jaar ongeveer Vitamine A is geen crime, hier in de apotheek hebben ze he tin een anijsgoedje gedaan en ik moest elke dag een beetje nemen.

Wel kloterig dat je aan de ijzer moet trouwens.

Oja, en je moet hoogstwaarschijnlijk ook een portie urine inleveren, op een van de twee formulieren is dan het eerste hokje ofzo aangekruisd
Een portie? 4 jerrycans vol
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 september 2007 @ 17:15:00 #122
13151 crew  Rewimo
pi_53594406
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:37 schreef freecell het volgende:
Gisteren naar Slagharen geweest, zeiknat geregend (ik had niet natter kunnen zijn tot mijn heupen. Als ik er mee in een sloot was gaan staan, had het geen verschil gemaakt).
Waarom heb ik je daar niet gezien? Wij waren er ook! Wat jammer zeg
pi_53594423
Stem kwijt is inderdaad vermoeiend, ik kan erover meepraten. En als je dan in het onderwijs zit (of ander werk hebt waarbij je veel moet praten), is het nóg lastiger
Hopelijk is het snel over!
pi_53608813
Omearos, beterschap..

Ik had vanmorgen mijn officiële weegmoment, en die was zeer verrassend!!
Ik woog 78,4

enige nadeel, om nu volgende maand ook weer een kraal te verdienen moet ik er wel onder blijven, terwijl ik het idee heb dat dit wel een redelijke uitschieter naar beneden is..
Maarja, ik heb nog een maand...
pi_53608886
Dit berichtje kwam ikn et nog tegen trouwens, goed initiatief!
quote:
Lentis opent aanval op overgewicht Oost-Groningers

Gepubliceerd op 01 oktober 2007, 07:00

winschoten - Lentis in Winschoten heeft de aanval geopend op ernstig overgewicht bij volwassenen en kinderen. Met verschillende intensieve behandelingen hoopt de instelling voor geestelijke gezondheidszorg hen een betere levensstijl aan te leren. Steeds meer Oost‑Groningers kampen met psychische en lichamelijke problemen als gevolg van overgewicht.

Dat weet psycholoog Anke de Jong inmiddels uit ervaring. Zij voert gesprekken met mannen en vrouwen die hebben gekozen voor de recent gestarte dagbehandeling. "De cliënten hebben een gevuld dagprogramma. Ze richten zich op het ontstaan van hun problematiek. De behandeling omvat het werken aan en het behalen van doelstellingen. De deelnemers gaan aan de slag met hun gedachten en hun gedrag. Ze eten en sporten samen."

De Jong laat weten dat er voor mensen met minder tijd de training Lijn in Evenwicht is ontwikkeld. Daarvoor is een samenwerking aangegaan met sportcentrum Nico Jager. Het sportcentrum is ook betrokken bij een andere nieuwe behandeling. Die is bedoeld voor kinderen in de leeftijd tussen 8 en 12 jaar.

"Kix heet dat. We starten vermoedelijk in november. De kinderen leren bij dansschool Da Funky Feet dat bewegen leuk is en dat ze zich er lekker bij gaan voelen. Er wordt ook gesproken over problemen. Kinderen met overgewicht zijn vaak onzeker en hebben minder energie. De onzekerheid over hun uiterlijk neemt toe naarmate de middelbare school nadert. Vaak worden deze kinderen gepest of vallen ze buiten de groep. Verbeteren van het zelfvertrouwen is erg belangrijk", stelt De Jong.
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:41:37 #126
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53609068
Goedemorgen,

Ik woog vanmorgen weer 96.5 kg, dus ik ben weer 1.5 kg kwijt van mijn aangekomen 3 kilo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 08:45:12 #127
13151 crew  Rewimo
pi_53609113
Goed gedaan locutus

Ik ga vanavond uit eten, bij de Japanner Dat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen

Moet trouwens wel wennen aan de nieuwe forum-look
pi_53609531
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:

Inderdaad! Ik weet nog niet of ik het wat vind...
Maar misschien is het gewoon een kwestie van wennen...
***Levi was here***
pi_53609537
quote:
Goed gedaan locutus

Ik ga vanavond uit eten, bij de Japanner Dat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen

Goedemorgen
Wij hebben nog wel gekeken of we je zagen in Slagharen, maarja, er zijn daar zoveel Duitsers, hoe pik ik jou daar nu uit?
Het was wel leuk, alleen heel erg nat.

Aangezien ik vanmorgen opeens weer 75,9 woog en ik die 5 achter die 7 niet wil zien verdwijnen, heb ik de eetmeter maar weer aangeslingerd. Even weer opletten wat ik eet.

Ik kom nu net achter de nieuwe look, wel leuk geloof ik, maar inderdaad best wennen!
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:35:21 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_53609911
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Een portie? 4 jerrycans vol
Ja, en naast die 4 jerrycans moet je dan ook nog een portie (als in, plas van een plasbeurt )

Kijk maar even op je formulieren. Overigens, het handigste is om een litermaat te pakken en die in je toilet te hangen en dan over te schenken.

Ow, en het stinkt. Echt waar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 09:37:30 #131
13151 crew  Rewimo
pi_53609954
Dat laatste geloof ik graag Ik zal eens kijken of het erop staat, bedankt voor de tip
pi_53610117
85,5 vanmorgen en ik ben vrijdag wel uiteten geweest
pi_53610135
quote:
Goed gedaan locutus

oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?

wil binnenkort met René een gaan japanneren

enneh.. in de opties kan je gewoon in plaats van 'baggerlayout' (zo heet 'ie echt ) foksilver kiezen
Ja doei.
pi_53610179
ik heb fok dark altijd aanstaan vind ik nog steeds het fijnst
pi_53610502
Ik kijk eerst wel of ik hier aan kan wennen..

Riann, hoeveel ben je nu dan kwijt tot nu toe?
pi_53610526
Mijn huisarts is op vakantie oid Als ik het goed heb begrepen kan ik morgen wel een afspraak maken. Ik hoop het maar.

De nieuwe lay-out is idd even wennen. Ik kijk het even aan en anders kan ik het altijd nog terugzetten naar FokSilver
pi_53610559
we hadden net een brandoefening

blah.. had net mn laptop opgestart
Ja doei.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:17:49 #138
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53610685
Wat is nou eigenlijk de beste manier om gewicht te verliezen? Drie maal per dag gezond eten, geen frisdrank of alcohol. Dat weet ik allemaal wel, maar ik bedoel in de sportschool. Waar verlies je nou het meeste mee? Gewoon op de fiets en de loopband? En worden je benen dan niet heul dik van al dat fietsen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:26:31 #139
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53610882
Lyzio, in de sportschool kan je het allerbeste aan fitness doen, je spieren opbouwen. Dat klinkt niet als iets waar je gewicht mee kwijtraakt, maar dat is het juist wel. Spierweefsel verbruikt namelijk 24 uur per dag energie en door veel spierweefsel te hebben verbruik je de hele dag meer energie. Voor directe vetverbranding kan je het beste gaan hardlopen of roeien, en dan in een rustig tempo.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:40:08 #140
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53611227
Wat betekent die nick eigenlijk? Kleur verf ofzo in je huis?

Was je opt tiijd buiten MB?
*OUD heilige*
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:43:56 #141
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53611316
Mijn nick, YPPY? Heavenlyblue is een viooltje. Met hallucinogene zaadjes Het plaatje links is van het viooltje met een hommel in het midden die aan het snoepen is.

En ik was vanmorgen weer lichter dan gisteren.
pi_53611338
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef YPPY het volgende:
Wat betekent die nick eigenlijk? Kleur verf ofzo in je huis?

Was je opt tiijd buiten MB?
ja, maar zonder m'n flaptop die moesten we laten staan

ze denken toch zeker niet dat ik die laat staan als er ECHT brand is
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 10:49:05 #143
43556 miss_dynastie
pi_53611427
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef Lyzio het volgende:
Wat is nou eigenlijk de beste manier om gewicht te verliezen? Drie maal per dag gezond eten, geen frisdrank of alcohol. Dat weet ik allemaal wel, maar ik bedoel in de sportschool. Waar verlies je nou het meeste mee? Gewoon op de fiets en de loopband? En worden je benen dan niet heul dik van al dat fietsen?
Ik denk dat je op de sportschool dat het beste na kan vragen bij de begeleiding die er rond loopt, die kan het beste vertellen wat voor jou geschikt is.
pi_53611788
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Ik kijk eerst wel of ik hier aan kan wennen..

Riann, hoeveel ben je nu dan kwijt tot nu toe?
4,5 kilo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 12:43:19 #145
13151 crew  Rewimo
pi_53614357
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?

wil binnenkort met René een gaan japanneren
Sakura aan de Korenmarkt. Ik ben er al eens geweest met Frank en nog wat mensen en dat is ons toen prima bevallen
pi_53617066
Ik denk dat ik voor donderdag muffins ga bakken om uit te delen op kantoor.
Moet alleen wel alles op woensdagavond bakken en ik denk er zo'n 75 nodig te hebben.
Iemand hier nog leuke en niet te ingewikkelde recepten?

Andere opties zijn cake bakken, maar dat doe ik altijd al met mijn verjaardag dus dat is een beetje saai.
Ook kan ik natuuriljk nog gewoon ergens taart bestellen, maar dat is weer zo afgezaagd.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 14:28:43 #147
43556 miss_dynastie
pi_53617252
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:21 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier nog leuke en niet te ingewikkelde recepten?
Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.
pi_53617415
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins. Standaard is zo standaard.
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?

Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
pi_53617453
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?

Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
Bosbessen!
Het mooi kotsende meisje.
pi_53617491
quote:

[..]

Op het chocolade-forum staan ook allerlei recepten, misschien staat daar iets tussen?
En dat recept met banaan en honing mag je daar wel bijzetten (klinkt erg lekker )
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 14:37:45 #151
43556 miss_dynastie
pi_53617500
quote:
Yep, en met die andere mix net zo.
pi_53617557
gedroogde cranberry's zijn ook heel erg lekker erdoor...
pi_53617733
Oew, dat is ook een goede teigan!
Ik denk dat ik ook kruidcake muffins maak.
pi_53619639
Hoi iedereen

jemig ff wennen aan die nieuwe lay-out... druk ik op invoeren terwijl ik voorbeeld wilde zien

anyway,

Bonaire was tof! lekker warm (zeg maar gerust HEET) en het duiken was grandioos. Ben wel helemaal uitgeput aan het einde van de week, maar dat is logisch met 2 duiken per dag.

Ik zit nu in bed omdat ik het koud heb.
pi_53619753
welkom terug *O

fijn dat het leuk was

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 16:43:53 #156
13151 crew  Rewimo
pi_53620684
Welkom terug, octo. Klinkt goed allemaal

Je kunt even met je opties stoeien om Preview weer aan te zetten, en er zitten nog wat meer leuke dingetjes in de opties. Kwestie van even uitproberen hier en daar
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:16:01 #157
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53621392
Ik vind de nieuwe lay-out erg mooi. Alleen hoeven al die sexy dames van mij niet echt bovenaan. Waar zijn de vis en de andere mooie plaatjes gebleven?
pi_53621977
Hai Octo! Leuk dat het leuk was.
Ik heb net heel actief ge-evy'd met mijn wattenhoofd.

En ben de 5 KM grens voorbij 5,2 KM gerend vandaag, en vrijwel zonder moeite
pi_53622766
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
enneh.. in de opties kan je gewoon in plaats van 'baggerlayout' (zo heet 'ie echt ) foksilver kiezen
Dank voor de tip ... Foksilver is toch meer mijn ding
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:16:33 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53624232
Dat kllinkt als een leuke vakantie octo.

Ik heb nog steeds gehecht aan de oude oude layout, ook al heb ik een hele tijd deze getest, dat zwart/gele mis ik toch wel.

HB: dat komt door Danny, de baas hier. Vertikt het al bijna 8 jaar om leuke mannen of iets neutraals in de header te zetten. Obsessie van 'm.
*OUD heilige*
pi_53624578
Jeetje, wat een aparte nieuwe layout! Even wennen hoor!
pi_53625388
poeh, ik merk ineens weer dat ik niet zo goed meer tegen alcohol kan. Ik heb twee wijntjes op en was zonet flink aangeschoten.. Na een bord eten gaat het gelukkig wel weer..

Ik had vanmiddag een buluitreiking van twee van mijn mede lio's op mijn stageschool.. Volgende editie zit ik er hopelijk!
pi_53633613
Rewimo, hoelaat ben je bij mij?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:49:42 #164
13151 crew  Rewimo
pi_53633670
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef ymme het volgende:
Rewimo, hoelaat ben je bij mij?
Als het meezit rond half 4, ik moet tot 3 uur werken en het is een half uur rijden zegt de Tomtom
pi_53634227
Goeiemorgen

Ik heb mijn eerste koppen thee al weer op, gaat lekker zo!
Ik hoop dat ik een beetje op tijd thuis ben, dan kan ik nog even hardlopen vanmiddag..
pi_53634395
Goedemorgen

Ik mag aan de antibiotica, dus als het goed is over een week niet meer verkouden eindelijk

Vanmorgen gewogen, 89,1 kg. Blijkbaar is dit een gewicht waar mijn lijf blij mee is of zo, ik schommel er al een tijd rond
pi_53634534
Het zou zo kunnen omearos, ik schommel soms ook tijden rond een bepaald gewicht..

Er wordt ook wel eens gezegd dat het gewicht waar je tijdens het aankomen ook een tijdje op zat, dat je daar bij het afvallen ook een tijdje op blijft hangen, alleen klopt het voor mij eigenlijk niet voor zover ik het terug kan zien..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:19:56 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53635036
Donderdag om half 9 naar de huisarts voor een verwijzing naar België.

Wel ironisch vorig jaar om dat tijdstip lag ik op de operatietafel
pi_53635198
En de verwijzing is voor een second opinion Bubseltje?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:31:30 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53635262
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:27 schreef teigan het volgende:
En de verwijzing is voor een second opinion Bubseltje?
Yep dat schijnt de verzekering zo te willen dus dat doen we maar. Kan ik gelijk even andere pijnstillers vragen die beter voor me zijn.
pi_53635290
85,nogwat

blah! maar zie chocoforum het kan me niet zoveel boeien vandaag
Ja doei.
pi_53637103
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef teigan het volgende:
Het zou zo kunnen omearos, ik schommel soms ook tijden rond een bepaald gewicht..

Er wordt ook wel eens gezegd dat het gewicht waar je tijdens het aankomen ook een tijdje op zat, dat je daar bij het afvallen ook een tijdje op blijft hangen, alleen klopt het voor mij eigenlijk niet voor zover ik het terug kan zien..
Ik hang er nu 3 maanden, hopelijk brengt het steps verandering over een tijdje, deze week 5de les maar ik heb 1x gemist. Morgen maar kijken of het lukt, de afgelopen dagen doe ik weinig anders dan slapen van vermoeidheid.

Bubsel, waarom moet je andere pijnstillers?
pi_53637809
Ik ben al een paar dagen niet echt actief meer geweest hier. Maar ik ben zo druk.
Met van alles, oa de jaarlijkse kermis as weekend. En dit begint bij ons vrijdag al.
Voor die tijd wil ik alle was etc etc weg hebben. Alles opgeruimd en schoon.
Morgenavond komen mijn ouders, en mijn schoonpapa met vriendin op visite, om een borrel op de kermis te drinken Omdat we hierna geen tijd meer hebben daarvooor.

Vandaag boodschappen doen, en schoonmaken, en Rewimo komt rond half 4 uur...
Wel heel druk, maar leuk druk..
pi_53639215
Ymme, ben jij zo'n clean freak? Ik heb er de discipline niet voor

Lianne, ik ben te laat...maar ik ben even aan het cheeren voor je

Niet vergeten, vrijdag Pete Murray

Mijn jetlag is naadloos overgegaan in mijn natuurlijke slaap-waak ritme

oh en ik ben een 1,5 kilo afgevallen in 1 week op vakantie
pi_53640129
gaat goed octo nog even en je zit op je streefgewicht (de kilo's vliegen er in ieder geval vanaf)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:13:59 #176
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53640169
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Bubsel, waarom moet je andere pijnstillers?
Omdat deze slecht zijn voor mijn maagje het is beter iets anders te nemen en omdat ik ze nu 3x op een dag moet nemen heb ik liever iets anders.
pi_53640399
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef octopussy het volgende:
Ymme, ben jij zo'n clean freak? Ik heb er de discipline niet voor
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.
Ik ben aan het sollicteren, dus tijd genoeg op het moment
pi_53640479
zo ik durf het weer aan, heb mezelf weer in het lijstje gezet. vooral omdat ik nu in 3 weken tijd al 3,3 kilo ben afgevallen, zonder dat ik er iets voor doe (misschien is het de regelmaat van het werken dat beter is voor me en werkt het uurtje sportschool)

dus ik ga langzaam aan weer richting de 90
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:46:25 #179
13151 crew  Rewimo
pi_53640998
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef ymme het volgende:
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.
Ik ben aan het sollicteren, dus tijd genoeg op het moment
Voor mij hoef je het niet te doen hoor
pi_53641318
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Voor mij hoef je het niet te doen hoor
Haha jasgrap

Ik doe het voor niemand, voor mijn eigen gemoedsrust.
Als het hier smerig is, heb ik geen rust in mijn kont.

En regen en honden, gaat zo lekker samen op de vloeren
pi_53643793
Ik werd zojuist gebeld, as vrijdag kan ik op gesprek komen bij het gerechtshof in arnhem, voor een sollicitatiegesprek, als receptioniste met administratieve werkzaamheden :):)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:16:20 #182
13151 crew  Rewimo
pi_53648071
Spannend ymme, veel succes alvast met solliciteren Ik vond het heel gezellig vanmiddag en qltel is helemaal blij met de tv (hij doet het nog )
pi_53650429
Hallo dames, topdrukte hier, ik draai extreem lange dagen met experimenten en labwerk. Vermoeiend, maar ook wel erg leuk! Gegevens druppelen langzaam binnen.

Wel echt heel tof, ontdekte ik vandaag (ik forens zo half en half tussen Den Haag en Utrecht): op Utrecht CS zit een zaakje waar ze allemaal Health Food verkopen, vers en biologisch en retegezond enzo. Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar je kunt daar dus voor 2,50 een lekker bakje verse, hete soep kopen. En het is nog lekker ook! Echt fijn, want na een lange dag hard werken schreeuwt mijn lijf om patat en andere ongezonde dingen (zeker zo rond 6en). Echt, de ontdekking van de dag

Verder ben ik het boek aan het lezen van Wieke Biesheuvel, over haar afvalproject van vorig jaar. Het spreekt me erg aan, als ik het uit heb mogen jullie het allemaal lenen!

Octo, mocht ik donderdag op tijd klaar zijn, zullen we dan weer gaan aquarobicen?
pi_53654896
Oew, gezonde snacks op het station zijn erg prettig.
Ik heb maar een zak witte maltezers gekocht voor mijn 2 uur en 45 minuten durende treinreis. Had ik wel verdiend.

En nu ben ik afgestudeerd. Kan ik iedereen erg aanraden. Het is erg fijn om een studie af te ronden.
pi_53654943
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, gezonde snacks op het station zijn erg prettig.
Ik heb maar een zak witte maltezers gekocht voor mijn 2 uur en 45 minuten durende treinreis. Had ik wel verdiend.

En nu ben ik afgestudeerd. Kan ik iedereen erg aanraden. Het is erg fijn om een studie af te ronden.
Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!
pi_53655639
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef teigan het volgende:

[..]

Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!
Tof!
Heb je alles af ondertussen?
pi_53656855
Wel lekker die afstudeerders Gefeli

Bij mij wordt het geen Februari zoals gehoopt, maar waarschijnlijk Juni (je kan maar één keer per half jaar afstuderen )
Voor Februari moet de conceptscriptie op 22 oktober ingeleverd zijn om in Februari af te kunnen studeren, maar het materiaal komt pas de 23e volledig binnen, dus dat wordt redelijk onmogelijk.

We gaan nog even kijken of er wat te sjorren valt aan de darum, maar waarschijnlijk niet
Even balen, maar niet heel dramatisch, ik krijg nog stufi en ik kan nu iets langer denken over wat ik precies wil gaan doen met die studie, ook niet verkeerd.
pi_53657744
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt heel tof, ontdekte ik vandaag (ik forens zo half en half tussen Den Haag en Utrecht): op Utrecht CS zit een zaakje waar ze allemaal Health Food verkopen, vers en biologisch en retegezond enzo. Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar je kunt daar dus voor 2,50 een lekker bakje verse, hete soep kopen. En het is nog lekker ook! Echt fijn, want na een lange dag hard werken schreeuwt mijn lijf om patat en andere ongezonde dingen (zeker zo rond 6en). Echt, de ontdekking van de dag
Waar zit die dan?
Ik moet vrijdagochtend naar Utrecht en wou daarna nog even in Hoog Caterijne rondkijken.
pi_53660053
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tof!
Heb je alles af ondertussen?
nog niet, maar er is nog 1 ding(2EC) wat echt afgemaakt moet worden, en de rest ligt ter goedkeuring, of is net goedgekeurt...

en ik moet gewoon voor 1 november klaar zijn ivm mijn werk, anders krijg ik daar problemen mee...
pi_53662185
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef Rewimo het volgende:
Spannend ymme, veel succes alvast met solliciteren Ik vond het heel gezellig vanmiddag en qltel is helemaal blij met de tv (hij doet het nog )
Bedankt.. Ik laat het allemaal maar op mijn af komen as vrijdag.

Ben blij dat de tv het nog doet
pi_53665124
schaamteloze crosspost

Voor wie het interesseert hier: Quest heeft weer een special, deze keer over sport. Ik heb nu een stuk gelezen en er staan handige dingen in, zoals wanneer welke sportdrank, wat voor voedsel voor welk type sport, waarom je niet ineens veel moet gaan sporten als je dat niet gewend bent, enz.
site van Quest Daar kan je hem bestellen, maar ik denk dat ie ook nog wel in de winkel ligt
pi_53666084
Hé ik zie weer alle posts... ik word er een beetje simpel van, ik vermoed dat het aan de server op mijn werk ligt... ik mis regelmatig de laatste posts. Dan zie ik bij MyAt wel dat er recent gepost is, maar als ik het topic open missen die posts.

Anyway, hier alles goed, maar wel druk. Ben een kilo lichter dan in het lijstje, maar om een of andere wazige reden zit er op mijn weegdag altijd een kaboutertje op de weegschaal en weeg ik meer dan in het lijsje.

Ben nu bijna 8kg afgevallen sinds juni. Ben er erg happy mee, al kan 't me eigenlijk niet snel genoeg gaan. Merk dat het tempo nu zakt en dat irriteert me eigenlijk toch wel een beetje. Al weet je van te voren dat 't gaat gebeuren, toch is 't vervelend.

Gisteren een moeder-van-een-vriend in actie tijdens een verjaardag.
Ze vraagt me: "Hoever ben je nu?"
ik:
zij: ik zie het wel, je bent zwanger!
ik: fluister zachtjes "nee, ik ben niet zwanger hoor"
zij: oh, je bent gewoon mollig! ( )

V. heeft in de auto op de terugweg wel een kwartier tegen me aan zitten praten dat ik er niet zwanger uit zie.
Gek dat iemand zoiets zegt zonder eerst voorzichtig even na te vragen of het klopt... ik voelde me nogal voor lul staan in een volle kamer.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2007 @ 13:02:07 #193
43556 miss_dynastie
pi_53666153
Wat een bitch
Ik had iets heel lulligs teruggezegd, maar ik ben dan ook niet aardig
Enne, nee, je ziet er niet zwanger uit. Tenminste, de laatste keer dat ik je zag niet en inmiddels weeg je zelfs 8 kilo minder, dus ik kan het me niet voorstellen dat dat nu wel zo is
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:10:21 #194
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53666292
Sommige mensen zijn gewoon nogal tactloos, Levitation. Zegt niets over jou, zegt iets over haar.

Coldfeet, van die biologische soepjes zijn altijd heerlijk! Op Utrecht CS zit ook zo'n healthzaakje waar ze kopjes biologische soep verkopen. Echt véél lekkerder dan al die snackzooi.
pi_53666505
Ik heb vanmiddag bij de lunch ook maar een kopje soep genomen, ik heb het zo koud...
pi_53666557
Ik moet nog gaan lunchen
Ik weet alleen niet wat

Ohhhh ik ga een tosti eten en een kiwi
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 oktober 2007 @ 13:35:08 #197
13151 crew  Rewimo
pi_53666818
Ik heb een bak walnoten op mijn bureau staan Er komen opvallend veel mensen even binnen
pi_53667231
Ik denk dat ik even door de regen fiets, en ook een paar walnoten van je bureau ga pikken
pi_53667727
mijlpaaltje vandaag: ik ben nu 20 kilo afgevallen

nog 28 tot streefgewicht
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:29:49 #200
57434 Marloes
Digital Love
pi_53668031
Weet iemand toevallig of er veel (hoeveel?) calorieen in een zakje koekkruimels zitten?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_53668270
DAt is een mooie mijlpaal Octopussy!!!
pi_53668521
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
gefeliciteerd
mooie mijlpaal
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:57:36 #203
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53668611
Wat goed van je, octopussy! Gefeliciteerd met dat prachtige getal Je volgende mijlpaal wordt gewoon 'onder de 100 kilo' En dat duurt niet lang meer.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:21:50 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53669146
geweldig octo
pi_53669364
octo
pi_53669645
quote:

nog 28 tot streefgewicht

En die 2 redt jij ook
pi_53670243
Lekker Octopussy! Gefeliciteerd!

Ik kom net terug van een intensieve studiedag en moet echt even bijkomen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:12:03 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53670302
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef ymme het volgende:

[..]

En die 2 redt jij ook
Ik ook ooit

Ik ben op dit moment erg emo en voel me ellendig hopelijk is het zo 5 oktober dan begint er een nieuw en hopelijk beter jaar .

Bedenk me net dat ik me vandaag had moeten wegen mijn begin gewicht is van 3-10-2006 nou ja doe het morgen wel
pi_53670710
quote:

nog 28 tot streefgewicht
gefelicibabe
Ja doei.
pi_53670730
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:29 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand toevallig of er veel (hoeveel?) calorieen in een zakje koekkruimels zitten?
ehm....

ok...
Ja doei.
pi_53671376
Gaat goed zo octo!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:28:29 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_53671749
20 kilo

Ik heb al voor de operatie het streefgewicht van Lemmens laten varen, ik vond 66 kilo nou niet echt toereikend voor iemand van mijn lengte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 oktober 2007 @ 17:39:33 #213
13151 crew  Rewimo
pi_53671940
Ha, ik moest naar de 55 van Lemmens

Gefeliciteerd, octo
pi_53671954
66 kilo is wel erg weinig ja. Ik heb mijn streef op 75 kilo omdat ik weet dat ik er bij dat gewicht niet meer 'dikkig' uitzie. Ik zou niet eens meer weten hoe het voelt om minder te wegen...
En het is ook het gewicht waarbij ik een gezond BMI heb.
pi_53672241
Octo Hoppa! De volgende 20 haal je ook wel

Ik ben weer helemaal terug op het dieetknopje Zit bijzonder tevreden met een grote ot kaneelthee achter de laptop.
Nu nog bezig met afstuderen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:23:57 #216
57434 Marloes
Digital Love
pi_53672945
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ehm....

ok...
ja je weet wel, die zakjes die je op de markt kan kopen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_53673116
pff word gek van mezelf, had gisteren een beetje last van mijn keel, en nu stroomt het vocht uit mijn neus en ogen, oftewel ik ben weer goed verkouden. als ik dan ook nu ietsjes saggo overkom, dat komt ook daardoor, het is niet leuk om constant te moeten huilen voor niets
pi_53673216
freecell, zoveel hoeft er bij jou toch ook neit meer af?

g-b, klinkt vervelend joh, beterschap..
pi_53673555
Beterschap g-b.

We moeten over een heel jaar zorgtoeslag en huurtoeslag terugbetalen omdat ons gezamelijk inkomen te hoog is geweest. Niet dat ons gezamelijk inkomen zo hoog is (was het maar zo'n feest), maar omdat 20% van de nieuwwaarde van stefans leaseauto bij het brutoloon wordt opgeteld komen we wel boven de limiet uit

Leuk...als je toch al zou moeten sparen voor een bruiloft terwijl je niets overhoudt in de maand.
pi_53673799
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef teigan het volgende:
freecell, zoveel hoeft er bij jou toch ook neit meer af?

g-b, klinkt vervelend joh, beterschap..

Haha, foutje. Ging iets mis me de quick-quote

Och, eraf moeten, wat is moeten... Maar 5 KG nog er af zou ik wél heel blij mee zijn!
pi_53674254
Laat ik het anders zeggen, je BMI is al gezond, en bij jou zijn het nu echt de laatste loodjes..

Octo, wat vervelend zeg, dat is ws. een flinke smak geld... Ik ben bang dat wij volgend jaar ook nog moeten terugbetalen, alleen ik vergeet het steeds na te zoeken...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:22:24 #222
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53674523
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef octopussy het volgende:
Beterschap g-b.

We moeten over een heel jaar zorgtoeslag en huurtoeslag terugbetalen omdat ons gezamelijk inkomen te hoog is geweest. Niet dat ons gezamelijk inkomen zo hoog is (was het maar zo'n feest), maar omdat 20% van de nieuwwaarde van stefans leaseauto bij het brutoloon wordt opgeteld komen we wel boven de limiet uit

Leuk...als je toch al zou moeten sparen voor een bruiloft terwijl je niets overhoudt in de maand.
evt kan je in termijnen terug betalen scheelt weer iets in ieder geval.
pi_53674671
Ik weet dat ik het niet terug hoef te betalen maar heb al 3 keer een brief gekregen of ik over de eerste zes maanden van 2006 1400 euro wil terugbetalen aan teveel ontvangen zorgtoeslag! Ik kreeg 96 euro ipv 33, maar dan kom ik echt niet aan 1400 euro verschil in 6 maanden. Ik wacht met smart op de officiele verklaring over waar ik recht op had.

Ik vandaag niet gesport, ben nu echt aan het uitzieken, al verveel ik me best wel zo, de hele dag binnen zitten. Maar goed, als het helpt. Daarnaast eet ik gelukkig ook een stuk minder, zit snel vol en heb eigenlijk nergens zin in. Daarnet brood en ei gegeten om toch een maaltijd te hebben waarbij ik dan antibioticum kan innemen, maar ik heb nu last van mijn buik Morgen toch maar weer soep nemen als warme maaltijd.
pi_53680383
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef omearos het volgende:

[..]

Waar zit die dan?
Ik moet vrijdagochtend naar Utrecht en wou daarna nog even in Hoog Caterijne rondkijken.
Shakie's, tegenover de grote C'est du Pain in de stationshal.

De pompoensoep is lekker, heel erg dik en kruidig en een beetje pittig.
pi_53681200
Coldfeet, heb jij morgenavond tijd voor aquarobics?
pi_53681537
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:
Coldfeet, heb jij morgenavond tijd voor aquarobics?
Ja, ik denk het wel. t Is een goeie gewoonte, dus ik moet er tijd voor maken, vind je niet?
Kunnen we morgen nog even overleggen over zwembad/tijdstip?
pi_53682311
Ja, prima
pi_53685552
Gisteren 56 baantjes gezwommen én de eerste les van mijn trim-trainingsschema gelopen. Ging lekker.
Was meteen 3 ons zwaarder vanmorgen. Maar dat heeft misschien ook iets met de pannenkoeken met aardbeienkwark van gisteravond te maken.
***Levi was here***
pi_53685614
Van pannenkoeken ben ik ook altijd wat zwaarder, net of je daardoor wat extra vocht vasthoudt ofzo..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:18:02 #230
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53686023
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel eten ow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.

En over mijn spieren ik moet niet naar iedereen luisteren die wat roept en ik stel me maar wat aan.

Het was zo erg dat mijn man zelf kwaad werd en nee dat wordt ie niet snel

Happy wls b-day

Heb nu wel andere pijnstillers gekregen. Paracetamol en codeïne.

Dat wordt dan wat als ik toch in Dendermonde geholpen ga worden en er moeten dingen via hem geregeld worden....
pi_53686088
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
pff word gek van mezelf, had gisteren een beetje last van mijn keel, en nu stroomt het vocht uit mijn neus en ogen, oftewel ik ben weer goed verkouden. als ik dan ook nu ietsjes saggo overkom, dat komt ook daardoor, het is niet leuk om constant te moeten huilen voor niets
lang leve de herfst

beterschap en een dikke knuffel
Ja doei.
pi_53686134
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
Gisteren 56 baantjes gezwommen én de eerste les van mijn trim-trainingsschema gelopen. Ging lekker.
Was meteen 3 ons zwaarder vanmorgen. Maar dat heeft misschien ook iets met de pannenkoeken met aardbeienkwark van gisteravond te maken.
Helpt het zwemmen bij jou?
Ben dus bezig om weer te gaan zwemmen (doe dat opzich graag in groepsverband) maar heb nog niets gehoord, dus misschien maar zelf op een avond gewoon gaan baantjes trekken.
Heb wel 14 jaar gezwommen enzo, maar vraag me af of het voor mij weer 'gaat helpen' om af te vallen.. Ok, je beweegt true maar zet het zoden aan de dijk?

Hoop dat ik snel wat van die Reddingsbrigade hoor waar ik naar gemailed had kan ik misschien ook het lesgeven (ben zwemjuf ) weer op gaan pakken... meteen weer wat sociaal leven erbij
Ja doei.
pi_53686183
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel eten ow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.

En over mijn spieren ik moet niet naar iedereen luisteren die wat roept en ik stel me maar wat aan.

Het was zo erg dat mijn man zelf kwaad werd en nee dat wordt ie niet snel
er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnen
zeker door internet denkt iedereen zelf een diagnose te kunnen stellen
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:30:00 #234
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53686212
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

er zijn wel meer huisartsen die daar niet zo goed tegen kunnen
zeker door internet denkt iedereen zelf een diagnose te kunnen stellen
Sure maar dit was mijn fysiotherapeut
pi_53686256
Bubseltje, niet echt de meest meelevende huisarts in ieder geval dus, en je fysiotherapeut is ook niet echt aardig..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:35:30 #236
4177 Jojogirl
pi_53686320
Octo 20 wat super joh, op naar de volgende 20. Wel balen trouwens van die bak geld die jullie moeten terugbetalen

Drs. Liejannuh Feli dat het nu helemaal officieel is. Eindelijk geen studiestress en SOG meer

Beterschap g-b

Bubseltje, wat stom dat die fysio je niet gewoon serieus neemt Dat lijkt me trouwens lastig aan een WLS: dat veel medische professionals er ook niets van weten en er dan hele rare dingen over zeggen. Niet echt professioneel van ze.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:36:57 #237
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53686342
Euhm mijn fysio neemt me wel serieus dit alles was puur mijn dokter. Maar mocht van mijn huisarts mijn fysio niet geloven
pi_53686406

'ja, maar je weet maar nooit wie alleen een LOI cursus fysiotherapie heeft gevolgd' !

langzaam 's opzoek gaan naar een andere huisards Bubs?
Ja doei.
pi_53686725
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nederlanders: dikke mensen afstotelijk

hè, leuk
Ik had het ook net gelezen ja
pi_53686774
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Helpt het zwemmen bij jou?
Ben dus bezig om weer te gaan zwemmen (doe dat opzich graag in groepsverband) maar heb nog niets gehoord, dus misschien maar zelf op een avond gewoon gaan baantjes trekken.
Heb wel 14 jaar gezwommen enzo, maar vraag me af of het voor mij weer 'gaat helpen' om af te vallen.. Ok, je beweegt true maar zet het zoden aan de dijk?

Hoop dat ik snel wat van die Reddingsbrigade hoor waar ik naar gemailed had kan ik misschien ook het lesgeven (ben zwemjuf ) weer op gaan pakken... meteen weer wat sociaal leven erbij
Zwemmen helpt wel, maar dan moet ik écht 2 keer per week gaan, liefst 3 keer. Merk dat mijn armen ook wat strakker worden van 't zwemmen. Zwem overigens alleen schoolslag, dit ivm een tikje roestige crow-techniek en een over druk zwembad.

Van fietsen val ik iig al niets meer af... Ik ben er nu dus ook maar bij gaan trimmen, het gaat me allemaal niet snel genoeg. Volgens mij denkt mijn vriend onderhand dat ik echt niet meer spoor... ik fiets minimaal 45 minuten per dag, wandel een half uur per dag, zwem minstens 2 keer per week (ongeveer 60 baantjes per keer), ik buikdans en ik ben dus begonnen met trimmen. Mijn vriend daarentegen doet.... niets... en heeft een gezond gewicht...
***Levi was here***
pi_53686819
whihi

ik ga maar 's zoeken naar de vrije zwemavonden hier.. als ik eind deze week niets gehoord heb van de Arnhemse Reddingsbrigade

en ik zwem het liefst borst- en rugcrawl, eigenlijk, afgewisseld met school- en rugslag.. Samengestelde rugslag is ook fijn overigens om uit te zwemmen
Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:03:56 #243
4177 Jojogirl
pi_53686851
en ik zijn trouwens gisteren wezen winkelen en ik pas gewoon weer in de Divided dingen van H&M die maar tot maat 42 gaan. En bij Esprit wilde ik een zwarte ribbroek kopen, maar maat 44 was te groot en maat 42 hadden ze niet meer. Ik werd er helemaal vrolijk van.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jojogirl op 04-10-2007 10:10:55 ]
pi_53687145
Ik moet ook weer gaan opletten
Ik was zo blij met mijn 84/85 kilo...... Vanochtend gaf de weegschaal 88 aan

Is echt niet goed voor mij, dat thuis ztitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 10:35:42 #245
13151 crew  Rewimo
pi_53687443
bubsel, dat is echt @^%$^%@%$R^%@ als je huisarts je niet serieus wil nemen Maar heb je nu wel een verwijsbriefje gekregen?

ymme, inderdaad maar even de buikriem aanhalen, zonde van die kilo's joh Veel wandelen dus maar, vinden de hondjes vast niet erg
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 10:36:21 #246
13151 crew  Rewimo
pi_53687460
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:03 schreef Jojogirl het volgende:
en ik zijn trouwens gisteren wezen winkelen en ik pas gewoon weer in de Divided dingen van H&M die maar tot maat 42 gaan. En bij Esprit wilde ik een zwarte ribbroek kopen, maar maat 44 was te groot en maat 42 hadden ze niet meer. Ik werd er helemaal vrolijk van.
Dat zijn leuke dingen
pi_53687485
Lekker Jojogirl!!

Ik had laatst bij Esprit een rokje maat 44 besteld, en die was veels te groot, dus ik helemaal blij maat 42 besteld, was die weer veels te klein...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:48:25 #248
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53687662
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:35 schreef Rewimo het volgende:
bubsel, dat is echt @^%$^%@%$R^%@ als je huisarts je niet serieus wil nemen Maar heb je nu wel een verwijsbriefje gekregen?
ja dat wel gelukkig

hij zei ook zo van ga je naar een wonderdokter
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 11:02:35 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53688003
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
ja dat wel gelukkig

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn, dat blijkt maar weer...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:11:15 #250
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53688169
idd ik ga zo maar met mijn aanstelleritis op bed liggen
pi_53688320
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:

[verhaal ellendige huisarts]

Dat wordt dan wat als ik toch in Dendermonde geholpen ga worden en er moeten dingen via hem geregeld worden....
Bubsel... is het een idee om een andere huisarts te zoeken? Ik vind dit écht niet kunnen dat je zo behandeld wordt. Je hebt een arts nodig die je helpt, niet eentje die je afkat.
***Levi was here***
pi_53688350
Nou Bubseltje, de huisarts zal het wel weten, deze heeft er tenslotte jaren voor geleerd.
Je stelt je dus gewoon heel erg aan

Nee, ik vind het gewoon te gek voor woorden, een huiarts die je niet serieus neemt.
pi_53688387
wel een goeie trouwens. Ik moet nog een huisarts hebben
Ja doei.
pi_53688411
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

ja dat wel gelukkig

Wordt het niet eens tijd voor een andere huisarts? Klinkt niet leuk dit.

Ik zit met een grote pot kaneelthee achter de laptop en zou bezig moeten zijn met mijn scriptie...
Sowieso ga ik vanmiddag nog wel bezig, maar eigenlijk moet het ook nu!

Ik heb zelf trouwens geen idee meer welke maat ik nu heb. Maar zelfs mijn ondergoed wordt langzamerhand allemaal te groot. Heel onhandig met een studentenbudget.
pi_53688474
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:18 schreef ymme het volgende:
Nou Bubseltje, de huisarts zal het wel weten, deze heeft er tenslotte jaren voor geleerd.
Je stelt je dus gewoon heel erg aan

Nee, ik vind het gewoon te gek voor woorden, een huiarts die je niet serieus neemt.
nou ja ik weet door mijn medisch dossier (die ik aan heb moeten vragen voor wajong uitkering) dat mijn huisarts me vroeger ook nooit serieus genomen heeft. Er staat nergens mijn moeheidsklachten vermeld. Gelukkig wel altijd mijn buikpijn en obsipatie etc maar ik heb vroeger verschillende klisma's gehad staat er maar 1 keer vermeld. en door de kinderarts neergetypt stond er zelfs het lijkt me beter dit meisje zoveel mogelijk uit het medisch serqui (of hoe je het schrijft) te houden. Gelukkig is hij met pensioen en hebben wij een andere huisarts die me wel altijd serieus neemt.
pi_53688732
freecell, ik ken het idee, ik moet ook nodig aan de slag met mijn Vrije Keuze, dat dat in ieder geval af is, maar ik heb er zo weinig zin in 's avonds..

Maar op zich zit ik nu bijna weer op de drie dagen werken deze week, dus ik kan ook zo naar huis toe, en nu eens flink doorzetten..
Plus dat mijn eerste begeleider vanmorgen riep dat hij eigenlijk geen flauw idee had of mijn tweede begeleider mijn PGOO wel goed zou keuren, dus met een beetje pech moet ik daar straks nog heel veel aan doen (en met de 10 werkdagen nakijktijd die ze mogen nemen wordt het dan allemaal heel krap.. )
en ja, ik ga altijd maar van het negatiefste uit..
pi_53688909
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:34 schreef teigan het volgende:

en ja, ik ga altijd maar van het negatiefste uit..
en dat moet je dus niet doen

ok 'dan kan het alleen maar meevallen, of je hebt gelijk en dat is ook leuk'

maar 't schiet niet op natuurlijk

ok, zegt mevrouw ex-krasser

maar kommop

positive thinking

* motorbloempje knuffelt teigan
Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:19:50 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53691158
Ben idd aan het denken voor een andere huisarts. Ik laat het eerst maar veder bezinken

teigan dat doe ik ook altijd hopelijk komt het goed
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:45:20 #259
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53691753
Bubseltje, een vertrouwensrelatie met je huisarts is heel erg belangrijk en ik vind dat hij met dit gedrag die relatie behoorlijk heeft geschaad. Je kan altijd en andere huisarts zoeken die je wel serieus neemt of nog een gesprek met deze aangaan en hem zeggen dat je je niet serieus genomen voelt en dat je een andere arts overweegt (misschien had hij z'n dag niet, het is ook maar een mens).

Ik heb net lekker hardgelopen en ga nu snel weer naar een afspraak.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:52:19 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_53691867
* SQ komt zich maar weer es melden

Voor de vakantie 4,7 kilo er af, vervolgens me 4 weken helemaal laten gaan, lekker Grieks eten en natuurlijk niet gesport of naar mijn werk gefietst, dus het schitterende eindresultaat was maandagochtend: + 5,7 kilo

Maandag de riem dus maar weer aangetrokken, de weegschaal gaf er vanmorgen gelukkig al weer twee minder aan
disclaimer
pi_53691924
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef Stormqueen het volgende:

Voor de vakantie 4,7 kilo er af, vervolgens me 4 weken helemaal laten gaan, lekker Grieks eten en natuurlijk niet gesport of naar mijn werk gefietst, dus het schitterende eindresultaat was maandagochtend: + 5,7 kilo

Maandag de riem dus maar weer aangetrokken, de weegschaal gaf er vanmorgen gelukkig al weer twee minder aan
Ze is er weer!
Gisteren ben je iig weer goed begonnen! Die kilootjes zullen vast als sneeuw voor de zon verdwijnen.
En anders... 3 weken China en je bent weer op gewicht!
***Levi was here***
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:57:38 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_53692000
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ze is er weer!
Gisteren ben je iig weer goed begonnen! Die kilootjes zullen vast als sneeuw voor de zon verdwijnen.
En anders... 3 weken China en je bent weer op gewicht!
Ik heb wel respect voor je vermogen om altijd positief te blijven
disclaimer
pi_53692483
net lekker twee broodjes gezond op (bruine pistoletjes van de appie met ham, kaas en een tomaatje)

en een half litertje melk

nou ja.. gezond he?
Ja doei.
pi_53692728
Wat een vervelende huisarts Bubseltje. Ik zou ook maar eens rond gaan kijken naar een andere.

Wij hebben wel een leuke huisarts, maar het is een goede vriend van mijn schoonmoeder. Toen het dus zo slecht ging heb ik bewust naar zijn collega gevraagd. Ze hebben wel geheimhoudingsplicht enz, maar toch een raar idee dat ik hem op een verjaardag tegen kan komen.

Wat goed Octo, je gaat echt supersnel.

WT Stormqueen, het is er vast zo weer vanaf.

Ik wil ook gaan hardlopen, kan er niet iemand even op komen passen?
*OUD heilige*
pi_53693413
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
net lekker twee broodjes gezond op (bruine pistoletjes van de appie met ham, kaas en een tomaatje)

nou ja.. gezond he?
ik mag zeker niet zeggen dat het gezonder kan
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 14:59:01 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53693513
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik mag zeker niet zeggen dat het gezonder kan
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar dan wel onderbouwd met argumenten he Ik ben eigenlijk wel benieuwd...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:00:54 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_53693555
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat zeggen, maar dan wel onderbouwd met argumenten he Ik ben eigenlijk wel benieuwd...
Er is niet veel ongezonds aan natuurlijk, maar het is wel een zeer vetrijke lunch
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:06:13 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53693661
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is niet veel ongezonds aan natuurlijk, maar het is wel een zeer vetrijke lunch
Zou kunnen... maar goed, vetrijk is niet per definitie ongezond natuurlijk. En het ligt er maar aan welke kaas en ham er gebruikt is

Ik heb net een stokbroodje met rosbief gehad, errug lekker

WB trouwens
pi_53693687
had ik het nou toch alleen maar in het chocoladeforum gepost

lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werken dus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriëen

daarbij heb je ook vetten NODIG..

het had pas ongezond geweest als ik NIET gegeten had, omdat ik bang was 3 ons aan te komen van 2 broodjes
Ja doei.
pi_53693708
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef Stormqueen het volgende:

je afbeelding
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:10:18 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53693743
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werken dus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriën
Ik vond het eigenlijk ook best gezond en smakelijk klinken In elk geval een stuk gezonder dan wat ik had willen eten vandaag... (denk aan koekjes, chocolade etc)
pi_53693800
quote:

lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werken dus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriëen

het had pas ongezond geweest als ik NIET gegeten had, omdat ik bang was 3 ons aan te komen van 2 broodjes
Koester je stofwisseling
Gezond is natuurlijk niet hetzelfde als laagcalorisch. Maar buiten dat: Ham bevat volgens de portieverpakking in het ziekenhuis 19 kcal per plakje, kaas is wel vrij vet, maar de magere variant is weer niet te eten, dus die neem je ook niet natuurlijk...
(al had ik wel liever een broodje gehad i.pv. pistoletje, maar dat is ook smaak...)
pi_53693821
Heeft er hier iemand ervaring met iets versturen onder rembours.
Het pakketje is gisteren bij de ontvanger aangekomen. Wanneer kan ik dan het geld op mijn rekening verwachten?
pi_53693966
lama

[ Bericht 50% gewijzigd door motorbloempje op 04-10-2007 15:30:42 ]
Ja doei.
pi_53694203
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. gezond he?
Ik vind dit hardstikke gezond hoor! . Kaas is goed voor je vitamine D gehalte (euh, dacht ik).
Ja, je kan altijd mierenneuken dat het gezonder kan, maar een broodje gezond kan erger (met ei en mayo en da's wat minder gezond) .

Mijn lunch was ook best gezond: bruin pistolet met linera om in de groentensoep te dopen en een bruin pistoletje kaas. Met vitealinea drank erbij want melk is hier niet te drinken .
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:32:42 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_53694258
quote:

Ik zei toch heul niks negatiefs
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:33:01 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_53694266
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:08 schreef ymme het volgende:

[..]

je afbeelding
Geil he
disclaimer
pi_53694292
ik vond het 'vetrijk' een beetje klinken van 'ja, je DENKT dat je goed bezig bent, maar ik weet wel beter' klinken
Ja doei.
pi_53694330
Hoe kan iets nou "klinken" als het getypte woorden zijn?

( )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:36:22 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_53694333
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het 'vetrijk' een beetje klinken van 'ja, je DENKT dat je goed bezig bent, maar ik weet wel beter' klinken
Dan lees je dingen die er niet staan
Wat er staat is dat het absoluut niet ongezond is, maar dat er verhoudingsgewijs redelijk wat vet in zit
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:37:23 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_53694348
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee
disclaimer
pi_53694371
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kan iets nou "klinken" als het getypte woorden zijn?

( )

'het las een beetje alsof je tikte...'

Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:38:24 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_53694373
En ik ben bevooroordeeld, want ik vind melk voor baby's
disclaimer
pi_53694418
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee
Halleluja, iemand die het licht gezien heeft! spread your words
(ja dat is een geintje, niet allemaal boos gaan pm-en )
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'het las een beetje alsof je tikte...'

ja zoiets ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53694430
melk is

heb altijd wel zo'n 2 liter ding thuis staan. Gelukkig vindt het ook lekker, dus het komt altijd wel op binnen 2 dagen
Ja doei.
pi_53694436
I love the quickquote knop
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53694451
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
geef je ook cursussen?

(ook een geintje dus niet meteen pm-enn bannen )
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:42:50 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53694472
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben bevooroordeeld, want ik vind melk voor baby's
En dat vind ik een interessant onderwerp

Bedoel je dan puur en alleen dat je geen melk drinkt? Of gebruik je helemaal geen zuivelprodukten... Ik vind het zelf nogal moeilijk om melk en andere zuivelproduken over te slaan. Vind het allemaal zo lekker En ik heb niet het idee dat ik er last van heb... zelf...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:46:04 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_53694542
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En dat vind ik een interessant onderwerp

Bedoel je dan puur en alleen dat je geen melk drinkt? Of gebruik je helemaal geen zuivelprodukten... Ik vind het zelf nogal moeilijk om melk en andere zuivelproduken over te slaan. Vind het allemaal zo lekker En ik heb niet het idee dat ik er last van heb... zelf...
Nee, ik eet kaas, en best veel yoghurt enzo, dus het gaat me niet om zuivel, maar echt om melk. Melk zit zo vol bouwstoffen, dat het voor volwassenen (naar mijn mening, laat dat duidelijk zijn) nooit een heel positief effect kan hebben. Melk is bedoeld om baby's heel snel te laten grroeien. Wij zijn ook de enige diersoort op aarde die na de zuigelingenperiode nog melk drinken.

Mijn bewijs voor mijn stelling is een ex-vriendje, die als kind 2 liter melk per dag dronk en zo rond als een tonnetje werd. Overdaad schaadt natuurlijk bij alles, maar ik denk dat dat effect van melk nog wel eens over het hoofd wordt gezien.
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:50:33 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_53694658
ik drink overigens wel 1-2 keer in de week een glas melk voor de calcium, maar niet meer dan dat.
disclaimer
pi_53694683
Dat vraag ik me dan wel eens af; zouden we nog echt calcium opnemen via melk? Had ooit eens ergens gelezen dat juist via melk bijvoorbeeld calcium opnemen vrij moeilijk is, maar of dat waar is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53694694
ah.. dus maar gewoon bier drinken en de melk laten staan dus
Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:54:03 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_53694711
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah.. dus maar gewoon bier drinken en de melk laten staan dus
Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rij

Ohja, en alcohol waarmee je niet de volgende 2 dagen compleet gammel doorbrengt
disclaimer
pi_53694724
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink overigens wel 1-2 keer in de week een glas melk voor de calcium, maar niet meer dan dat.
Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.
Dan nog indien je ervan uitgaat dat de calciumopname uit zuivel erg efficient is, want er gaan verhalen dat calcium via zuivel nauwelijks wordt opgenomen. Groente en noten helpen ook voor de calcium trouwens.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:56:17 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53694752
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rij

Ohja, en alcohol waarmee je niet de volgende 2 dagen compleet gammel doorbrengt
Dan is de lol er toch vanaf
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:57:14 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_53694775
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.
Dan nog indien je ervan uitgaat dat de calciumopname uit zuivel erg efficient is, want er gaan verhalen dat calcium via zuivel nauwelijks wordt opgenomen. Groente en noten helpen ook voor de calcium trouwens.
Nouja, dan zal ik maar eerlijk bekennen dat ik helemaal geen melk drink voor de calcium, maar omdat Sonja het voorschrijft. En nu niet allemaal gaan meppen en bashen
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:58:08 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_53694801
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik zou zes keer meer lol beleven als ik kneiterzat zou worden zonder dat ik mezelf de volgende dagen moet aanduwen, met hoofdpijn rondloop en een kilo aankom
disclaimer
pi_53694869
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houden

Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:02:38 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_53694892
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houden

Kijk, een kenner
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 16:07:55 #300
13151 crew  Rewimo
pi_53695007
Als je bang bent dat je niet genoeg calcium opneemt, moet je zorgen dat je genoeg vitamine D binnenkrijgt. En dat krijg je al als je dagelijks een kwartier buiten bent (bij voorkeur in de zon) met onbedekte handen en gezicht Of je slikt een pilletje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')