Yep, en met die andere mix net zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?
Dank voor de tipquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
enneh.. in de opties kan je gewoon in plaats van 'baggerlayout'(zo heet 'ie echt
) foksilver kiezen
![]()
Als het meezit rond half 4, ik moet tot 3 uur werken en het is een half uur rijden zegt de Tomtomquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef ymme het volgende:
Rewimo, hoelaat ben je bij mij?
Yep dat schijnt de verzekering zo te willen dus dat doen we maar. Kan ik gelijk even andere pijnstillers vragen die beter voor me zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:27 schreef teigan het volgende:
En de verwijzing is voor een second opinion Bubseltje?
Ik hang er nu 3 maanden, hopelijk brengt het steps verandering over een tijdje, deze week 5de les maar ik heb 1x gemist. Morgen maar kijken of het lukt, de afgelopen dagen doe ik weinig anders dan slapen van vermoeidheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef teigan het volgende:
Het zou zo kunnen omearos, ik schommel soms ook tijden rond een bepaald gewicht..
Er wordt ook wel eens gezegd dat het gewicht waar je tijdens het aankomen ook een tijdje op zat, dat je daar bij het afvallen ook een tijdje op blijft hangen, alleen klopt het voor mij eigenlijk niet voor zover ik het terug kan zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |