abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 14:37:45 #151
43556 miss_dynastie
pi_53617500
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?
Yep, en met die andere mix net zo.
pi_53617557
gedroogde cranberry's zijn ook heel erg lekker erdoor...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53617733
Oew, dat is ook een goede teigan!
Ik denk dat ik ook kruidcake muffins maak.
pi_53619639
Hoi iedereen

jemig ff wennen aan die nieuwe lay-out... druk ik op invoeren terwijl ik voorbeeld wilde zien

anyway,

Bonaire was tof! lekker warm (zeg maar gerust HEET) en het duiken was grandioos. Ben wel helemaal uitgeput aan het einde van de week, maar dat is logisch met 2 duiken per dag.

Ik zit nu in bed omdat ik het koud heb.
pi_53619753
welkom terug *O

fijn dat het leuk was

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 16:43:53 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53620684
Welkom terug, octo. Klinkt goed allemaal

Je kunt even met je opties stoeien om Preview weer aan te zetten, en er zitten nog wat meer leuke dingetjes in de opties. Kwestie van even uitproberen hier en daar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:16:01 #157
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53621392
Ik vind de nieuwe lay-out erg mooi. Alleen hoeven al die sexy dames van mij niet echt bovenaan. Waar zijn de vis en de andere mooie plaatjes gebleven?
pi_53621977
Hai Octo! Leuk dat het leuk was.
Ik heb net heel actief ge-evy'd met mijn wattenhoofd.

En ben de 5 KM grens voorbij 5,2 KM gerend vandaag, en vrijwel zonder moeite
pi_53622766
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
enneh.. in de opties kan je gewoon in plaats van 'baggerlayout' (zo heet 'ie echt ) foksilver kiezen
Dank voor de tip ... Foksilver is toch meer mijn ding
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:16:33 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53624232
Dat kllinkt als een leuke vakantie octo.

Ik heb nog steeds gehecht aan de oude oude layout, ook al heb ik een hele tijd deze getest, dat zwart/gele mis ik toch wel.

HB: dat komt door Danny, de baas hier. Vertikt het al bijna 8 jaar om leuke mannen of iets neutraals in de header te zetten. Obsessie van 'm.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53624578
Jeetje, wat een aparte nieuwe layout! Even wennen hoor!
pi_53625388
poeh, ik merk ineens weer dat ik niet zo goed meer tegen alcohol kan. Ik heb twee wijntjes op en was zonet flink aangeschoten.. Na een bord eten gaat het gelukkig wel weer..

Ik had vanmiddag een buluitreiking van twee van mijn mede lio's op mijn stageschool.. Volgende editie zit ik er hopelijk!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53633613
Rewimo, hoelaat ben je bij mij?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:49:42 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53633670
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef ymme het volgende:
Rewimo, hoelaat ben je bij mij?
Als het meezit rond half 4, ik moet tot 3 uur werken en het is een half uur rijden zegt de Tomtom
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53634227
Goeiemorgen

Ik heb mijn eerste koppen thee al weer op, gaat lekker zo!
Ik hoop dat ik een beetje op tijd thuis ben, dan kan ik nog even hardlopen vanmiddag..
pi_53634395
Goedemorgen

Ik mag aan de antibiotica, dus als het goed is over een week niet meer verkouden eindelijk

Vanmorgen gewogen, 89,1 kg. Blijkbaar is dit een gewicht waar mijn lijf blij mee is of zo, ik schommel er al een tijd rond
pi_53634534
Het zou zo kunnen omearos, ik schommel soms ook tijden rond een bepaald gewicht..

Er wordt ook wel eens gezegd dat het gewicht waar je tijdens het aankomen ook een tijdje op zat, dat je daar bij het afvallen ook een tijdje op blijft hangen, alleen klopt het voor mij eigenlijk niet voor zover ik het terug kan zien..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:19:56 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53635036
Donderdag om half 9 naar de huisarts voor een verwijzing naar België.

Wel ironisch vorig jaar om dat tijdstip lag ik op de operatietafel
pi_53635198
En de verwijzing is voor een second opinion Bubseltje?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:31:30 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53635262
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:27 schreef teigan het volgende:
En de verwijzing is voor een second opinion Bubseltje?
Yep dat schijnt de verzekering zo te willen dus dat doen we maar. Kan ik gelijk even andere pijnstillers vragen die beter voor me zijn.
pi_53635290
85,nogwat

blah! maar zie chocoforum het kan me niet zoveel boeien vandaag
Ja doei.
pi_53637103
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef teigan het volgende:
Het zou zo kunnen omearos, ik schommel soms ook tijden rond een bepaald gewicht..

Er wordt ook wel eens gezegd dat het gewicht waar je tijdens het aankomen ook een tijdje op zat, dat je daar bij het afvallen ook een tijdje op blijft hangen, alleen klopt het voor mij eigenlijk niet voor zover ik het terug kan zien..
Ik hang er nu 3 maanden, hopelijk brengt het steps verandering over een tijdje, deze week 5de les maar ik heb 1x gemist. Morgen maar kijken of het lukt, de afgelopen dagen doe ik weinig anders dan slapen van vermoeidheid.

Bubsel, waarom moet je andere pijnstillers?
pi_53637809
Ik ben al een paar dagen niet echt actief meer geweest hier. Maar ik ben zo druk.
Met van alles, oa de jaarlijkse kermis as weekend. En dit begint bij ons vrijdag al.
Voor die tijd wil ik alle was etc etc weg hebben. Alles opgeruimd en schoon.
Morgenavond komen mijn ouders, en mijn schoonpapa met vriendin op visite, om een borrel op de kermis te drinken Omdat we hierna geen tijd meer hebben daarvooor.

Vandaag boodschappen doen, en schoonmaken, en Rewimo komt rond half 4 uur...
Wel heel druk, maar leuk druk..
pi_53639215
Ymme, ben jij zo'n clean freak? Ik heb er de discipline niet voor

Lianne, ik ben te laat...maar ik ben even aan het cheeren voor je

Niet vergeten, vrijdag Pete Murray

Mijn jetlag is naadloos overgegaan in mijn natuurlijke slaap-waak ritme

oh en ik ben een 1,5 kilo afgevallen in 1 week op vakantie
pi_53640129
gaat goed octo nog even en je zit op je streefgewicht (de kilo's vliegen er in ieder geval vanaf)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')