Omdat deze slecht zijn voor mijn maagjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Bubsel, waarom moet je andere pijnstillers?
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef octopussy het volgende:
Ymme, ben jij zo'n clean freak? Ik heb er de discipline niet voor![]()
Voor mij hoef je het niet te doen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef ymme het volgende:
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.
Ik ben aan het sollicteren, dus tijd genoeg op het moment
Haha jasgrapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het niet te doen hoor
Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, gezonde snacks op het station zijn erg prettig.
Ik heb maar een zak witte maltezers gekocht voor mijn 2 uur en 45 minuten durende treinreis.Had ik wel verdiend.
En nu ben ik afgestudeerd. Kan ik iedereen erg aanraden. Het is erg fijn om een studie af te ronden.
Tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef teigan het volgende:
[..]
Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!
Waar zit die dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt heel tof, ontdekte ik vandaag (ik forens zo half en half tussen Den Haag en Utrecht): op Utrecht CS zit een zaakje waar ze allemaal Health Food verkopen, vers en biologisch en retegezond enzo. Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar je kunt daar dus voor 2,50 een lekker bakje verse, hete soep kopen. En het is nog lekker ook! Echt fijn, want na een lange dag hard werken schreeuwt mijn lijf om patat en andere ongezonde dingen (zeker zo rond 6en). Echt, de ontdekking van de dag
nog niet, maar er is nog 1 ding(2EC) wat echt afgemaakt moet worden, en de rest ligt ter goedkeuring, of is net goedgekeurt...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!
Heb je alles af ondertussen?
Bedankt.. Ik laat het allemaal maar op mijn af komen as vrijdag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef Rewimo het volgende:
Spannend ymme, veel succes alvast met solliciterenIk vond het heel gezellig vanmiddag en qltel is helemaal blij met de tv (hij doet het nog
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |