abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:13:59 #176
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53640169
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Bubsel, waarom moet je andere pijnstillers?
Omdat deze slecht zijn voor mijn maagje het is beter iets anders te nemen en omdat ik ze nu 3x op een dag moet nemen heb ik liever iets anders.
pi_53640399
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef octopussy het volgende:
Ymme, ben jij zo'n clean freak? Ik heb er de discipline niet voor
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.
Ik ben aan het sollicteren, dus tijd genoeg op het moment
pi_53640479
zo ik durf het weer aan, heb mezelf weer in het lijstje gezet. vooral omdat ik nu in 3 weken tijd al 3,3 kilo ben afgevallen, zonder dat ik er iets voor doe (misschien is het de regelmaat van het werken dat beter is voor me en werkt het uurtje sportschool)

dus ik ga langzaam aan weer richting de 90
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:46:25 #179
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53640998
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef ymme het volgende:
haha, komt volgens mij gewoon omdat ik nu thuis ben.
Ik ben aan het sollicteren, dus tijd genoeg op het moment
Voor mij hoef je het niet te doen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53641318
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Voor mij hoef je het niet te doen hoor
Haha jasgrap

Ik doe het voor niemand, voor mijn eigen gemoedsrust.
Als het hier smerig is, heb ik geen rust in mijn kont.

En regen en honden, gaat zo lekker samen op de vloeren
pi_53643793
Ik werd zojuist gebeld, as vrijdag kan ik op gesprek komen bij het gerechtshof in arnhem, voor een sollicitatiegesprek, als receptioniste met administratieve werkzaamheden :):)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:16:20 #182
13151 crew  Rewimo
pi_53648071
Spannend ymme, veel succes alvast met solliciteren Ik vond het heel gezellig vanmiddag en qltel is helemaal blij met de tv (hij doet het nog )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53650429
Hallo dames, topdrukte hier, ik draai extreem lange dagen met experimenten en labwerk. Vermoeiend, maar ook wel erg leuk! Gegevens druppelen langzaam binnen.

Wel echt heel tof, ontdekte ik vandaag (ik forens zo half en half tussen Den Haag en Utrecht): op Utrecht CS zit een zaakje waar ze allemaal Health Food verkopen, vers en biologisch en retegezond enzo. Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar je kunt daar dus voor 2,50 een lekker bakje verse, hete soep kopen. En het is nog lekker ook! Echt fijn, want na een lange dag hard werken schreeuwt mijn lijf om patat en andere ongezonde dingen (zeker zo rond 6en). Echt, de ontdekking van de dag

Verder ben ik het boek aan het lezen van Wieke Biesheuvel, over haar afvalproject van vorig jaar. Het spreekt me erg aan, als ik het uit heb mogen jullie het allemaal lenen!

Octo, mocht ik donderdag op tijd klaar zijn, zullen we dan weer gaan aquarobicen?
pi_53654896
Oew, gezonde snacks op het station zijn erg prettig.
Ik heb maar een zak witte maltezers gekocht voor mijn 2 uur en 45 minuten durende treinreis. Had ik wel verdiend.

En nu ben ik afgestudeerd. Kan ik iedereen erg aanraden. Het is erg fijn om een studie af te ronden.
pi_53654943
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, gezonde snacks op het station zijn erg prettig.
Ik heb maar een zak witte maltezers gekocht voor mijn 2 uur en 45 minuten durende treinreis. Had ik wel verdiend.

En nu ben ik afgestudeerd. Kan ik iedereen erg aanraden. Het is erg fijn om een studie af te ronden.
Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53655639
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef teigan het volgende:

[..]

Liejannuh, ik hoop je over een maand te volgen!!!!
Tof!
Heb je alles af ondertussen?
pi_53656855
Wel lekker die afstudeerders Gefeli

Bij mij wordt het geen Februari zoals gehoopt, maar waarschijnlijk Juni (je kan maar één keer per half jaar afstuderen )
Voor Februari moet de conceptscriptie op 22 oktober ingeleverd zijn om in Februari af te kunnen studeren, maar het materiaal komt pas de 23e volledig binnen, dus dat wordt redelijk onmogelijk.

We gaan nog even kijken of er wat te sjorren valt aan de darum, maar waarschijnlijk niet
Even balen, maar niet heel dramatisch, ik krijg nog stufi en ik kan nu iets langer denken over wat ik precies wil gaan doen met die studie, ook niet verkeerd.
pi_53657744
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt heel tof, ontdekte ik vandaag (ik forens zo half en half tussen Den Haag en Utrecht): op Utrecht CS zit een zaakje waar ze allemaal Health Food verkopen, vers en biologisch en retegezond enzo. Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar je kunt daar dus voor 2,50 een lekker bakje verse, hete soep kopen. En het is nog lekker ook! Echt fijn, want na een lange dag hard werken schreeuwt mijn lijf om patat en andere ongezonde dingen (zeker zo rond 6en). Echt, de ontdekking van de dag
Waar zit die dan?
Ik moet vrijdagochtend naar Utrecht en wou daarna nog even in Hoog Caterijne rondkijken.
pi_53660053
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tof!
Heb je alles af ondertussen?
nog niet, maar er is nog 1 ding(2EC) wat echt afgemaakt moet worden, en de rest ligt ter goedkeuring, of is net goedgekeurt...

en ik moet gewoon voor 1 november klaar zijn ivm mijn werk, anders krijg ik daar problemen mee...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53662185
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef Rewimo het volgende:
Spannend ymme, veel succes alvast met solliciteren Ik vond het heel gezellig vanmiddag en qltel is helemaal blij met de tv (hij doet het nog )
Bedankt.. Ik laat het allemaal maar op mijn af komen as vrijdag.

Ben blij dat de tv het nog doet
pi_53665124
schaamteloze crosspost

Voor wie het interesseert hier: Quest heeft weer een special, deze keer over sport. Ik heb nu een stuk gelezen en er staan handige dingen in, zoals wanneer welke sportdrank, wat voor voedsel voor welk type sport, waarom je niet ineens veel moet gaan sporten als je dat niet gewend bent, enz.
site van Quest Daar kan je hem bestellen, maar ik denk dat ie ook nog wel in de winkel ligt
pi_53666084
Hé ik zie weer alle posts... ik word er een beetje simpel van, ik vermoed dat het aan de server op mijn werk ligt... ik mis regelmatig de laatste posts. Dan zie ik bij MyAt wel dat er recent gepost is, maar als ik het topic open missen die posts.

Anyway, hier alles goed, maar wel druk. Ben een kilo lichter dan in het lijstje, maar om een of andere wazige reden zit er op mijn weegdag altijd een kaboutertje op de weegschaal en weeg ik meer dan in het lijsje.

Ben nu bijna 8kg afgevallen sinds juni. Ben er erg happy mee, al kan 't me eigenlijk niet snel genoeg gaan. Merk dat het tempo nu zakt en dat irriteert me eigenlijk toch wel een beetje. Al weet je van te voren dat 't gaat gebeuren, toch is 't vervelend.

Gisteren een moeder-van-een-vriend in actie tijdens een verjaardag.
Ze vraagt me: "Hoever ben je nu?"
ik:
zij: ik zie het wel, je bent zwanger!
ik: fluister zachtjes "nee, ik ben niet zwanger hoor"
zij: oh, je bent gewoon mollig! ( )

V. heeft in de auto op de terugweg wel een kwartier tegen me aan zitten praten dat ik er niet zwanger uit zie.
Gek dat iemand zoiets zegt zonder eerst voorzichtig even na te vragen of het klopt... ik voelde me nogal voor lul staan in een volle kamer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2007 @ 13:02:07 #193
43556 miss_dynastie
pi_53666153
Wat een bitch
Ik had iets heel lulligs teruggezegd, maar ik ben dan ook niet aardig
Enne, nee, je ziet er niet zwanger uit. Tenminste, de laatste keer dat ik je zag niet en inmiddels weeg je zelfs 8 kilo minder, dus ik kan het me niet voorstellen dat dat nu wel zo is
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:10:21 #194
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53666292
Sommige mensen zijn gewoon nogal tactloos, Levitation. Zegt niets over jou, zegt iets over haar.

Coldfeet, van die biologische soepjes zijn altijd heerlijk! Op Utrecht CS zit ook zo'n healthzaakje waar ze kopjes biologische soep verkopen. Echt véél lekkerder dan al die snackzooi.
pi_53666505
Ik heb vanmiddag bij de lunch ook maar een kopje soep genomen, ik heb het zo koud...
pi_53666557
Ik moet nog gaan lunchen
Ik weet alleen niet wat

Ohhhh ik ga een tosti eten en een kiwi
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 oktober 2007 @ 13:35:08 #197
13151 crew  Rewimo
pi_53666818
Ik heb een bak walnoten op mijn bureau staan Er komen opvallend veel mensen even binnen
pi_53667231
Ik denk dat ik even door de regen fiets, en ook een paar walnoten van je bureau ga pikken
pi_53667727
mijlpaaltje vandaag: ik ben nu 20 kilo afgevallen

nog 28 tot streefgewicht
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:29:49 #200
57434 Marloes
Digital Love
pi_53668031
Weet iemand toevallig of er veel (hoeveel?) calorieen in een zakje koekkruimels zitten?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')