Ik zei toch heul niks negatiefsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
had ik het nou toch alleen maar in het chocoladeforum gepost
lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werkendus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriëen
daarbij heb je ook vetten NODIG..
het had pas ongezond geweest als ik NIET gegeten had, omdat ik bang was 3 ons aan te komen van 2 broodjes
Dan lees je dingen die er niet staanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het 'vetrijk' een beetje klinken van 'ja, je DENKT dat je goed bezig bent, maar ik weet wel beter' klinken
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kan iets nou "klinken" als het getypte woorden zijn?
()
Halleluja, iemand die het licht gezien heeft!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee![]()
ja zoiets jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'het las een beetje alsof je tikte...'
geef je ook cursussen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee![]()
En dat vind ik een interessant onderwerpquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben bevooroordeeld, want ik vind melk voor baby's
Nee, ik eet kaas, en best veel yoghurt enzo, dus het gaat me niet om zuivel, maar echt om melk. Melk zit zo vol bouwstoffen, dat het voor volwassenen (naar mijn mening, laat dat duidelijk zijn) nooit een heel positief effect kan hebben. Melk is bedoeld om baby's heel snel te laten grroeien. Wij zijn ook de enige diersoort op aarde die na de zuigelingenperiode nog melk drinken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat vind ik een interessant onderwerp
Bedoel je dan puur en alleen dat je geen melk drinkt? Of gebruik je helemaal geen zuivelprodukten... Ik vind het zelf nogal moeilijk om melk en andere zuivelproduken over te slaan. Vind het allemaal zo lekkerEn ik heb niet het idee dat ik er last van heb... zelf...
Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah.. dus maar gewoon bier drinken en de melk laten staan dus![]()
Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink overigens wel 1-2 keer in de week een glas melk voor de calcium, maar niet meer dan dat.
Dan is de lol er toch vanafquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rij
Ohja, en alcohol waarmee je niet de volgende 2 dagen compleet gammel doorbrengt
Nouja, dan zal ik maar eerlijk bekennen dat ik helemaal geen melk drink voor de calcium, maar omdat Sonja het voorschrijft. En nu niet allemaal gaan meppen en bashenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.
Dan nog indien je ervan uitgaat dat de calciumopname uit zuivel erg efficient is, want er gaan verhalen dat calcium via zuivel nauwelijks wordt opgenomen. Groente en noten helpen ook voor de calcium trouwens.
ik zou zes keer meer lol beleven als ik kneiterzat zou worden zonder dat ik mezelf de volgende dagen moet aanduwen, met hoofdpijn rondloop en een kilo aankomquote:
het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houdenquote:
Kijk, een kennerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |