abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53688320
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
e huisdokter was er meelevend NOT. Zo'n chirurg kon toch niks doen en zal wel te veel eten ow ja en het kon makkelijk dat ik nu al klaar was met afvallen.

[verhaal ellendige huisarts]

Dat wordt dan wat als ik toch in Dendermonde geholpen ga worden en er moeten dingen via hem geregeld worden....
Bubsel... is het een idee om een andere huisarts te zoeken? Ik vind dit écht niet kunnen dat je zo behandeld wordt. Je hebt een arts nodig die je helpt, niet eentje die je afkat.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53688350
Nou Bubseltje, de huisarts zal het wel weten, deze heeft er tenslotte jaren voor geleerd.
Je stelt je dus gewoon heel erg aan

Nee, ik vind het gewoon te gek voor woorden, een huiarts die je niet serieus neemt.
pi_53688387
wel een goeie trouwens. Ik moet nog een huisarts hebben
Ja doei.
pi_53688411
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

ja dat wel gelukkig

hij zei ook zo van ga je naar een wonderdokter
Wordt het niet eens tijd voor een andere huisarts? Klinkt niet leuk dit.

Ik zit met een grote pot kaneelthee achter de laptop en zou bezig moeten zijn met mijn scriptie...
Sowieso ga ik vanmiddag nog wel bezig, maar eigenlijk moet het ook nu!

Ik heb zelf trouwens geen idee meer welke maat ik nu heb. Maar zelfs mijn ondergoed wordt langzamerhand allemaal te groot. Heel onhandig met een studentenbudget.
pi_53688474
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:18 schreef ymme het volgende:
Nou Bubseltje, de huisarts zal het wel weten, deze heeft er tenslotte jaren voor geleerd.
Je stelt je dus gewoon heel erg aan

Nee, ik vind het gewoon te gek voor woorden, een huiarts die je niet serieus neemt.
nou ja ik weet door mijn medisch dossier (die ik aan heb moeten vragen voor wajong uitkering) dat mijn huisarts me vroeger ook nooit serieus genomen heeft. Er staat nergens mijn moeheidsklachten vermeld. Gelukkig wel altijd mijn buikpijn en obsipatie etc maar ik heb vroeger verschillende klisma's gehad staat er maar 1 keer vermeld. en door de kinderarts neergetypt stond er zelfs het lijkt me beter dit meisje zoveel mogelijk uit het medisch serqui (of hoe je het schrijft) te houden. Gelukkig is hij met pensioen en hebben wij een andere huisarts die me wel altijd serieus neemt.
pi_53688732
freecell, ik ken het idee, ik moet ook nodig aan de slag met mijn Vrije Keuze, dat dat in ieder geval af is, maar ik heb er zo weinig zin in 's avonds..

Maar op zich zit ik nu bijna weer op de drie dagen werken deze week, dus ik kan ook zo naar huis toe, en nu eens flink doorzetten..
Plus dat mijn eerste begeleider vanmorgen riep dat hij eigenlijk geen flauw idee had of mijn tweede begeleider mijn PGOO wel goed zou keuren, dus met een beetje pech moet ik daar straks nog heel veel aan doen (en met de 10 werkdagen nakijktijd die ze mogen nemen wordt het dan allemaal heel krap.. )
en ja, ik ga altijd maar van het negatiefste uit..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53688909
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:34 schreef teigan het volgende:

en ja, ik ga altijd maar van het negatiefste uit..
en dat moet je dus niet doen

ok 'dan kan het alleen maar meevallen, of je hebt gelijk en dat is ook leuk'

maar 't schiet niet op natuurlijk

ok, zegt mevrouw ex-krasser

maar kommop

positive thinking

* motorbloempje knuffelt teigan
Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:19:50 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53691158
Ben idd aan het denken voor een andere huisarts. Ik laat het eerst maar veder bezinken

teigan dat doe ik ook altijd hopelijk komt het goed
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:45:20 #259
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53691753
Bubseltje, een vertrouwensrelatie met je huisarts is heel erg belangrijk en ik vind dat hij met dit gedrag die relatie behoorlijk heeft geschaad. Je kan altijd en andere huisarts zoeken die je wel serieus neemt of nog een gesprek met deze aangaan en hem zeggen dat je je niet serieus genomen voelt en dat je een andere arts overweegt (misschien had hij z'n dag niet, het is ook maar een mens).

Ik heb net lekker hardgelopen en ga nu snel weer naar een afspraak.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:52:19 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_53691867
* SQ komt zich maar weer es melden

Voor de vakantie 4,7 kilo er af, vervolgens me 4 weken helemaal laten gaan, lekker Grieks eten en natuurlijk niet gesport of naar mijn werk gefietst, dus het schitterende eindresultaat was maandagochtend: + 5,7 kilo

Maandag de riem dus maar weer aangetrokken, de weegschaal gaf er vanmorgen gelukkig al weer twee minder aan
disclaimer
pi_53691924
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef Stormqueen het volgende:

Voor de vakantie 4,7 kilo er af, vervolgens me 4 weken helemaal laten gaan, lekker Grieks eten en natuurlijk niet gesport of naar mijn werk gefietst, dus het schitterende eindresultaat was maandagochtend: + 5,7 kilo

Maandag de riem dus maar weer aangetrokken, de weegschaal gaf er vanmorgen gelukkig al weer twee minder aan
Ze is er weer!
Gisteren ben je iig weer goed begonnen! Die kilootjes zullen vast als sneeuw voor de zon verdwijnen.
En anders... 3 weken China en je bent weer op gewicht!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:57:38 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_53692000
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ze is er weer!
Gisteren ben je iig weer goed begonnen! Die kilootjes zullen vast als sneeuw voor de zon verdwijnen.
En anders... 3 weken China en je bent weer op gewicht!
Ik heb wel respect voor je vermogen om altijd positief te blijven
disclaimer
pi_53692483
net lekker twee broodjes gezond op (bruine pistoletjes van de appie met ham, kaas en een tomaatje)

en een half litertje melk

nou ja.. gezond he?
Ja doei.
pi_53692728
Wat een vervelende huisarts Bubseltje. Ik zou ook maar eens rond gaan kijken naar een andere.

Wij hebben wel een leuke huisarts, maar het is een goede vriend van mijn schoonmoeder. Toen het dus zo slecht ging heb ik bewust naar zijn collega gevraagd. Ze hebben wel geheimhoudingsplicht enz, maar toch een raar idee dat ik hem op een verjaardag tegen kan komen.

Wat goed Octo, je gaat echt supersnel.

WT Stormqueen, het is er vast zo weer vanaf.

Ik wil ook gaan hardlopen, kan er niet iemand even op komen passen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53693413
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
net lekker twee broodjes gezond op (bruine pistoletjes van de appie met ham, kaas en een tomaatje)

nou ja.. gezond he?
ik mag zeker niet zeggen dat het gezonder kan
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 14:59:01 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53693513
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik mag zeker niet zeggen dat het gezonder kan
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar dan wel onderbouwd met argumenten he Ik ben eigenlijk wel benieuwd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:00:54 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_53693555
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat zeggen, maar dan wel onderbouwd met argumenten he Ik ben eigenlijk wel benieuwd...
Er is niet veel ongezonds aan natuurlijk, maar het is wel een zeer vetrijke lunch
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:06:13 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53693661
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is niet veel ongezonds aan natuurlijk, maar het is wel een zeer vetrijke lunch
Zou kunnen... maar goed, vetrijk is niet per definitie ongezond natuurlijk. En het ligt er maar aan welke kaas en ham er gebruikt is

Ik heb net een stokbroodje met rosbief gehad, errug lekker

WB trouwens
pi_53693687
had ik het nou toch alleen maar in het chocoladeforum gepost

lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werken dus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriëen

daarbij heb je ook vetten NODIG..

het had pas ongezond geweest als ik NIET gegeten had, omdat ik bang was 3 ons aan te komen van 2 broodjes
Ja doei.
pi_53693708
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef Stormqueen het volgende:

je afbeelding
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:10:18 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53693743
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werken dus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriën
Ik vond het eigenlijk ook best gezond en smakelijk klinken In elk geval een stuk gezonder dan wat ik had willen eten vandaag... (denk aan koekjes, chocolade etc)
pi_53693800
quote:

lieverds, ik vond het heerlijk, gezond en ik had iets nodig dat vult, aangezien ik van 2 rijstewafels met slankie echt niet een middag kan werken dus dat het vast gezonder kan met 10+ kaas, geen ham en een biotomaat op een cracker, dat geloof ik best, maar laat me nou gewoon genieten van het GEZONDE wat ik heb gegeten, en denk niet alleen aan caloriëen

het had pas ongezond geweest als ik NIET gegeten had, omdat ik bang was 3 ons aan te komen van 2 broodjes
Koester je stofwisseling
Gezond is natuurlijk niet hetzelfde als laagcalorisch. Maar buiten dat: Ham bevat volgens de portieverpakking in het ziekenhuis 19 kcal per plakje, kaas is wel vrij vet, maar de magere variant is weer niet te eten, dus die neem je ook niet natuurlijk...
(al had ik wel liever een broodje gehad i.pv. pistoletje, maar dat is ook smaak...)
Het mooi kotsende meisje.
pi_53693821
Heeft er hier iemand ervaring met iets versturen onder rembours.
Het pakketje is gisteren bij de ontvanger aangekomen. Wanneer kan ik dan het geld op mijn rekening verwachten?
pi_53693966
lama

[ Bericht 50% gewijzigd door motorbloempje op 04-10-2007 15:30:42 ]
Ja doei.
pi_53694203
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. gezond he?
Ik vind dit hardstikke gezond hoor! . Kaas is goed voor je vitamine D gehalte (euh, dacht ik).
Ja, je kan altijd mierenneuken dat het gezonder kan, maar een broodje gezond kan erger (met ei en mayo en da's wat minder gezond) .

Mijn lunch was ook best gezond: bruin pistolet met linera om in de groentensoep te dopen en een bruin pistoletje kaas. Met vitealinea drank erbij want melk is hier niet te drinken .
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:32:42 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_53694258
quote:

Ik zei toch heul niks negatiefs
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:33:01 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_53694266
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:08 schreef ymme het volgende:

[..]

je afbeelding
Geil he
disclaimer
pi_53694292
ik vond het 'vetrijk' een beetje klinken van 'ja, je DENKT dat je goed bezig bent, maar ik weet wel beter' klinken
Ja doei.
pi_53694330
Hoe kan iets nou "klinken" als het getypte woorden zijn?

( )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:36:22 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_53694333
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het 'vetrijk' een beetje klinken van 'ja, je DENKT dat je goed bezig bent, maar ik weet wel beter' klinken
Dan lees je dingen die er niet staan
Wat er staat is dat het absoluut niet ongezond is, maar dat er verhoudingsgewijs redelijk wat vet in zit
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:37:23 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_53694348
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee
disclaimer
pi_53694371
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kan iets nou "klinken" als het getypte woorden zijn?

( )

'het las een beetje alsof je tikte...'

Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:38:24 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_53694373
En ik ben bevooroordeeld, want ik vind melk voor baby's
disclaimer
pi_53694418
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ow motorbloempje, ik ben normaal wel een betweter, maar dat doe ik niet meer niet meer in dit topic, want daar kreeg ik steeds ruzie mee
Halleluja, iemand die het licht gezien heeft! spread your words
(ja dat is een geintje, niet allemaal boos gaan pm-en )
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'het las een beetje alsof je tikte...'

ja zoiets ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53694430
melk is

heb altijd wel zo'n 2 liter ding thuis staan. Gelukkig vindt het ook lekker, dus het komt altijd wel op binnen 2 dagen
Ja doei.
pi_53694436
I love the quickquote knop
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53694451
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
geef je ook cursussen?

(ook een geintje dus niet meteen pm-enn bannen )
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:42:50 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53694472
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben bevooroordeeld, want ik vind melk voor baby's
En dat vind ik een interessant onderwerp

Bedoel je dan puur en alleen dat je geen melk drinkt? Of gebruik je helemaal geen zuivelprodukten... Ik vind het zelf nogal moeilijk om melk en andere zuivelproduken over te slaan. Vind het allemaal zo lekker En ik heb niet het idee dat ik er last van heb... zelf...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:46:04 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_53694542
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En dat vind ik een interessant onderwerp

Bedoel je dan puur en alleen dat je geen melk drinkt? Of gebruik je helemaal geen zuivelprodukten... Ik vind het zelf nogal moeilijk om melk en andere zuivelproduken over te slaan. Vind het allemaal zo lekker En ik heb niet het idee dat ik er last van heb... zelf...
Nee, ik eet kaas, en best veel yoghurt enzo, dus het gaat me niet om zuivel, maar echt om melk. Melk zit zo vol bouwstoffen, dat het voor volwassenen (naar mijn mening, laat dat duidelijk zijn) nooit een heel positief effect kan hebben. Melk is bedoeld om baby's heel snel te laten grroeien. Wij zijn ook de enige diersoort op aarde die na de zuigelingenperiode nog melk drinken.

Mijn bewijs voor mijn stelling is een ex-vriendje, die als kind 2 liter melk per dag dronk en zo rond als een tonnetje werd. Overdaad schaadt natuurlijk bij alles, maar ik denk dat dat effect van melk nog wel eens over het hoofd wordt gezien.
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:50:33 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_53694658
ik drink overigens wel 1-2 keer in de week een glas melk voor de calcium, maar niet meer dan dat.
disclaimer
pi_53694683
Dat vraag ik me dan wel eens af; zouden we nog echt calcium opnemen via melk? Had ooit eens ergens gelezen dat juist via melk bijvoorbeeld calcium opnemen vrij moeilijk is, maar of dat waar is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53694694
ah.. dus maar gewoon bier drinken en de melk laten staan dus
Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:54:03 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_53694711
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah.. dus maar gewoon bier drinken en de melk laten staan dus
Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rij

Ohja, en alcohol waarmee je niet de volgende 2 dagen compleet gammel doorbrengt
disclaimer
pi_53694724
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink overigens wel 1-2 keer in de week een glas melk voor de calcium, maar niet meer dan dat.
Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.
Dan nog indien je ervan uitgaat dat de calciumopname uit zuivel erg efficient is, want er gaan verhalen dat calcium via zuivel nauwelijks wordt opgenomen. Groente en noten helpen ook voor de calcium trouwens.
Het mooi kotsende meisje.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 15:56:17 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53694752
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zodra ze calorieloze alcohol uitvinden sta ik vooraan in de rij

Ohja, en alcohol waarmee je niet de volgende 2 dagen compleet gammel doorbrengt
Dan is de lol er toch vanaf
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:57:14 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_53694775
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat is dan weer totaal niet nodig, als je wel yoghurt en kaas eet.
Dan nog indien je ervan uitgaat dat de calciumopname uit zuivel erg efficient is, want er gaan verhalen dat calcium via zuivel nauwelijks wordt opgenomen. Groente en noten helpen ook voor de calcium trouwens.
Nouja, dan zal ik maar eerlijk bekennen dat ik helemaal geen melk drink voor de calcium, maar omdat Sonja het voorschrijft. En nu niet allemaal gaan meppen en bashen
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:58:08 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_53694801
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik zou zes keer meer lol beleven als ik kneiterzat zou worden zonder dat ik mezelf de volgende dagen moet aanduwen, met hoofdpijn rondloop en een kilo aankom
disclaimer
pi_53694869
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houden

Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:02:38 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_53694892
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is juist een sport om zoeveel mogelijk te drinken en er een zo klein mogelijke kater aan over te houden

Kijk, een kenner
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 16:07:55 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53695007
Als je bang bent dat je niet genoeg calcium opneemt, moet je zorgen dat je genoeg vitamine D binnenkrijgt. En dat krijg je al als je dagelijks een kwartier buiten bent (bij voorkeur in de zon) met onbedekte handen en gezicht Of je slikt een pilletje.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')