Inderdaad! Ik weet nog niet of ik het wat vind...quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Moet trouwens wel wennen aan de nieuwe forum-look
Goedemorgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan locutus![]()
Ik ga vanavond uit eten, bij de JapannerDat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen
Ja, en naast die 4 jerrycans moet je dan ook nog een portie (als in, plas van een plasbeurtquote:
oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan locutus![]()
Ik ga vanavond uit eten, bij de JapannerDat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen
ja, maar zonder m'n flaptopquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef YPPY het volgende:
Wat betekent die nick eigenlijk? Kleur verf ofzo in je huis?
Was je opt tiijd buiten MB?
Ik denk dat je op de sportschool dat het beste na kan vragen bij de begeleiding die er rond loopt, die kan het beste vertellen wat voor jou geschikt is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef Lyzio het volgende:
Wat is nou eigenlijk de beste manier om gewicht te verliezen? Drie maal per dag gezond eten, geen frisdrank of alcohol. Dat weet ik allemaal wel, maar ik bedoel in de sportschool. Waar verlies je nou het meeste mee? Gewoon op de fiets en de loopband? En worden je benen dan niet heul dik van al dat fietsen?
4,5 kiloquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Ik kijk eerst wel of ik hier aan kan wennen..
Riann, hoeveel ben je nu dan kwijt tot nu toe?
Sakura aan de Korenmarkt. Ik ben er al eens geweest met Frank en nog wat mensen en dat is ons toen prima bevallenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?wil binnenkort met René een gaan japanneren
Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:21 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier nog leuke en niet te ingewikkelde recepten?
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.
Bosbessen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins.Standaard is zo standaard.
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?
Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
Op het chocolade-forum staan ook allerlei recepten, misschien staat daar iets tussen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins.Standaard is zo standaard.
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?
Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |