abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:41:37 #126
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53609068
Goedemorgen,

Ik woog vanmorgen weer 96.5 kg, dus ik ben weer 1.5 kg kwijt van mijn aangekomen 3 kilo!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 08:45:12 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53609113
Goed gedaan locutus

Ik ga vanavond uit eten, bij de Japanner Dat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen

Moet trouwens wel wennen aan de nieuwe forum-look
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53609531
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:

Inderdaad! Ik weet nog niet of ik het wat vind...
Maar misschien is het gewoon een kwestie van wennen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53609537
quote:
Goed gedaan locutus

Ik ga vanavond uit eten, bij de Japanner Dat is in Arnhem, en dus begin ik vandaag later, anders blijf ik net heen en weer rijden. Kon dus lekker een beetje uitslapen vanmorgen

Goedemorgen
Wij hebben nog wel gekeken of we je zagen in Slagharen, maarja, er zijn daar zoveel Duitsers, hoe pik ik jou daar nu uit?
Het was wel leuk, alleen heel erg nat.

Aangezien ik vanmorgen opeens weer 75,9 woog en ik die 5 achter die 7 niet wil zien verdwijnen, heb ik de eetmeter maar weer aangeslingerd. Even weer opletten wat ik eet.

Ik kom nu net achter de nieuwe look, wel leuk geloof ik, maar inderdaad best wennen!
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:35:21 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_53609911
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Een portie? 4 jerrycans vol
Ja, en naast die 4 jerrycans moet je dan ook nog een portie (als in, plas van een plasbeurt )

Kijk maar even op je formulieren. Overigens, het handigste is om een litermaat te pakken en die in je toilet te hangen en dan over te schenken.

Ow, en het stinkt. Echt waar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 09:37:30 #131
13151 crew  Rewimo
pi_53609954
Dat laatste geloof ik graag Ik zal eens kijken of het erop staat, bedankt voor de tip
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53610117
85,5 vanmorgen en ik ben vrijdag wel uiteten geweest
pi_53610135
quote:
Goed gedaan locutus

oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?

wil binnenkort met René een gaan japanneren

enneh.. in de opties kan je gewoon in plaats van 'baggerlayout' (zo heet 'ie echt ) foksilver kiezen
Ja doei.
pi_53610179
ik heb fok dark altijd aanstaan vind ik nog steeds het fijnst
pi_53610502
Ik kijk eerst wel of ik hier aan kan wennen..

Riann, hoeveel ben je nu dan kwijt tot nu toe?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53610526
Mijn huisarts is op vakantie oid Als ik het goed heb begrepen kan ik morgen wel een afspraak maken. Ik hoop het maar.

De nieuwe lay-out is idd even wennen. Ik kijk het even aan en anders kan ik het altijd nog terugzetten naar FokSilver
pi_53610559
we hadden net een brandoefening

blah.. had net mn laptop opgestart
Ja doei.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:17:49 #138
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53610685
Wat is nou eigenlijk de beste manier om gewicht te verliezen? Drie maal per dag gezond eten, geen frisdrank of alcohol. Dat weet ik allemaal wel, maar ik bedoel in de sportschool. Waar verlies je nou het meeste mee? Gewoon op de fiets en de loopband? En worden je benen dan niet heul dik van al dat fietsen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:26:31 #139
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53610882
Lyzio, in de sportschool kan je het allerbeste aan fitness doen, je spieren opbouwen. Dat klinkt niet als iets waar je gewicht mee kwijtraakt, maar dat is het juist wel. Spierweefsel verbruikt namelijk 24 uur per dag energie en door veel spierweefsel te hebben verbruik je de hele dag meer energie. Voor directe vetverbranding kan je het beste gaan hardlopen of roeien, en dan in een rustig tempo.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:40:08 #140
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53611227
Wat betekent die nick eigenlijk? Kleur verf ofzo in je huis?

Was je opt tiijd buiten MB?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:43:56 #141
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53611316
Mijn nick, YPPY? Heavenlyblue is een viooltje. Met hallucinogene zaadjes Het plaatje links is van het viooltje met een hommel in het midden die aan het snoepen is.

En ik was vanmorgen weer lichter dan gisteren.
pi_53611338
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef YPPY het volgende:
Wat betekent die nick eigenlijk? Kleur verf ofzo in je huis?

Was je opt tiijd buiten MB?
ja, maar zonder m'n flaptop die moesten we laten staan

ze denken toch zeker niet dat ik die laat staan als er ECHT brand is
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 10:49:05 #143
43556 miss_dynastie
pi_53611427
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef Lyzio het volgende:
Wat is nou eigenlijk de beste manier om gewicht te verliezen? Drie maal per dag gezond eten, geen frisdrank of alcohol. Dat weet ik allemaal wel, maar ik bedoel in de sportschool. Waar verlies je nou het meeste mee? Gewoon op de fiets en de loopband? En worden je benen dan niet heul dik van al dat fietsen?
Ik denk dat je op de sportschool dat het beste na kan vragen bij de begeleiding die er rond loopt, die kan het beste vertellen wat voor jou geschikt is.
pi_53611788
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
Ik kijk eerst wel of ik hier aan kan wennen..

Riann, hoeveel ben je nu dan kwijt tot nu toe?
4,5 kilo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 oktober 2007 @ 12:43:19 #145
13151 crew  Rewimo
pi_53614357
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
oooh, wil jij mij zeggen welke, en vanavond of deze japanner ook echt lekker is?

wil binnenkort met René een gaan japanneren
Sakura aan de Korenmarkt. Ik ben er al eens geweest met Frank en nog wat mensen en dat is ons toen prima bevallen
pi_53617066
Ik denk dat ik voor donderdag muffins ga bakken om uit te delen op kantoor.
Moet alleen wel alles op woensdagavond bakken en ik denk er zo'n 75 nodig te hebben.
Iemand hier nog leuke en niet te ingewikkelde recepten?

Andere opties zijn cake bakken, maar dat doe ik altijd al met mijn verjaardag dus dat is een beetje saai.
Ook kan ik natuuriljk nog gewoon ergens taart bestellen, maar dat is weer zo afgezaagd.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 14:28:43 #147
43556 miss_dynastie
pi_53617252
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:21 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier nog leuke en niet te ingewikkelde recepten?
Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.
pi_53617415
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bedoel je om de muffins iets specialer te maken of echt het beslag zelf? Als vulling kan je namelijk een beetje jam doen, of bananen-chocola-walnotenprut dat mix ik in de keukenmachine.
Ik ben idd van de niet standaard cakes en muffins. Standaard is zo standaard.
Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?

Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
pi_53617453
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hoe doe je dat met jam dan? Eerst een beetje beslag in de vorm gieten, dan een theelepel jam en dan nog wat meer beslag?

Ik zag net ergens een recept met bananen en honing. En ik vind iets met chocolade altijd wel leuk en lekker. En iets met appel/kaneel en verder weet ik het nog niet.
Bosbessen!
Het mooi kotsende meisje.
pi_53617491
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Op het chocolade-forum staan ook allerlei recepten, misschien staat daar iets tussen?
En dat recept met banaan en honing mag je daar wel bijzetten (klinkt erg lekker )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')