Ymme, spannend & leuk
![]()
En MoBlo, ook heel leuk, lijkt me. Je hebt dat dus al eerder gedaan?
En iedereen lekker op vakantie, ik ben een beetje jaloers hoor, ik heb er gewoon geen tijd voor (maar met twee daagjes Frankrijk had ik stiekum al een zalig vakantiegevoel, afgelopen weekend, dus ik mag niet klagen
![]()
).
Maar jeetje, Lianne, Pandorah, wat een mooie reizen. En Fannetje, waar in Denemarken? Ik ben alleen in Kopenhagen geweest, en die omgeving. Mocht je daarheen gaan: er zit daar een vreselijk geweldig museum. Heb ik nog een leuk verhaal over
![]()
Mijn bespreking vandaag ging best OK. Behoorlijk wat inhoudelijke kritiek, moet dingen meer expliciet opschrijven, meer naar literatuur verwijzen, en ook nog een boel wiskunde uitpluizen.... Maar in het algemeen waren ze wel enthousiast over de opzet, geloof ik. En ze vonden mijn Engels best wel goed
![]()
Daar heb ik zo vreselijk op zitten zwoegen! Dus das wel een flinke opsteker.
Nu ben ik druk dingen aan het wijzigen in mijn tekst, en onderwijl mijn veldexperimenten aan het voorbereiden. Dat is ISM 4 verschillende instanties, waarvan een een beetje traag is, en de andere heel erg traag. Klote ambtenaren (sorry Lianne
![]()
), pff, en ik ben ontzettend afhankelijk van hen voor goede data
![]()
Wel rot om je van je nederige positie gewaar te worden: als afstudeerder sta je niet hoog op de prioriteitenlijst
![]()
De mensen van de twee labs zijn overigens mijn helden
![]()
Want die snappen wel hoe belangrijk het voor me is
![]()
Afijn, genoeg gebabbeld, ik ga nog even wat doen.
Zijn er hier trouwens nog meer liefhebbers van klassieke muziek? Ik luister nu naar het Stabat Mater van Haydn, wat is dat mooooooi