abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53535392
Al die vakanties. Als het mee zit, gaan we in januari naar centerparcs en in de zomer naar Limburg ofzo. Dat is dat wel een ietsiepietsie klein nadeeltje van een kleine. Nog een paar jaar, kunnen we ook we naar Denemarken (Legoland) of Zweden (Pippi Langkouspark) of zelfs naar Noorwegen en de fjorden. En daarna weer iets verder weg.

De ambtenaren waar ik mee te maken heb, zijn wel leuk en ok (meestal dan), maar de organisatie daarachter is een drama. En alle stapelspapierwerk ook.

Klinkt goed ColdFeet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:25:56 #52
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53535679
Klassiek muziek luister ik ook soms, ligt aan mijn bui..

Zelf vind ik "De schilderijententoonstelling" van Modest Petrovitsj Moessorgski een geweldig stuk om naar te luisteren.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:18:29 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_53536417
Mogguh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53536420
84,2
Ja doei.
pi_53536716
Goedemorgen
* freecell pakt

Uiteraard dieettechnisch verantwoord zonder suiker of melk
pi_53536937
water

zeg freeecellll komen jullie morgen nog??
Ja doei.
pi_53537416
Ik zit nu op een siniasappel te kauwen, maar er zit weinig smaak aan
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 10:37:20 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53538126
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
84,2
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53539816
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
water

zeg freeecellll komen jullie morgen nog??
Mwa, misschie morgenavond nog even, maar nog niet helemaal zeker. We gaan namelijk overdag weg, dus we kunnen wel redelijk moe zijn 's avonds. Dat wachten we even af
pi_53543344
Mijn gewicht is deze week gelijk gebleven. Niet zo verwonderlijk na de BBQ van woensdag (waar ik niet achterlijk veel gegeten heb, maar toch) en de pizza van gisteren.
pi_53543506
Ik heb het idee dat als ik hie reen tijdje werk, dat ik wel af ga vallen.

Ik heb hier geen snoep liggen, loop het hele gebouw van boven tot onder en van links naar rechts door, en ik drink genoeg..

Dat zou toch best moeten helpen denk ik..

Ik hoorde trouwens gisteren een bericht dat van de meisjes tussen de 15 en 17 jaar 35% zichzelf te dik vind, en 20% wel eens weigert te eten of overgeeft na het eten..
Ik vond dat best schokkende cijfers..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53543867
Lijkt me wel erg veel!
Is dat weigering van gewoon eten of ook van snacks en snoep?
En is het 20% van het geheel, of 20% van die 35% ? Die 35 % vind ik trouwens wel heel logisch klinken, aan de lage kant zelfs.
pi_53543962
20% van het geheel..

Iki zag het artikeltje in de spits ook nog staan vandaag, ik typ het zo wel even over.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53547066
En onze wasmachine doet het alweer niet.
Hij pompt niet af, de trommel draait niet, blabla wat doet het er wel van. Niks dus....

Gaat straks even naar zijn vader, of hij ons wil helpen met een nieuwe wasmachine, want deze is in 5 jaar tijd al 6 keer gemaakt. En nu heb ik er gewoon genoeg van.
Frustraties lopen hoog op, met dit ding. Het is een Indestit, maar ik ga toch echt liever voor de miele ofzo hoor.......

Bah.
pi_53547170
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:16 schreef ymme het volgende:
En onze wasmachine doet het alweer niet.
Hij pompt niet af, de trommel draait niet, blabla wat doet het er wel van. Niks dus....

Gaat straks even naar zijn vader, of hij ons wil helpen met een nieuwe wasmachine, want deze is in 5 jaar tijd al 6 keer gemaakt. En nu heb ik er gewoon genoeg van.
Frustraties lopen hoog op, met dit ding. Het is een Indestit, maar ik ga toch echt liever voor de miele ofzo hoor.......

Bah.

helpen met een nieuwe?
kan hij niet meter helpen de oude te maken
pi_53547187
Nee, die oude gaat hier het huis uit. Ik wil 'm niet meer zien.
Financieel helpen
pi_53547260
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:21 schreef ymme het volgende:
Nee, die oude gaat hier het huis uit. Ik wil 'm niet meer zien.
Financieel helpen
ow ok
dan was jij toch niet diegene die commentaar had als mijn ouders iets voor mij kochten he
pi_53547354
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ow ok
dan was jij toch niet diegene die commentaar had als mijn ouders iets voor mij kochten he
pi_53548443
honger

echt gewoon HONGER

maargoed.. is er nog (lang) niet, en heb niet echt tussendoortje in huis, behalve bonbons maar die raak ik niet aan
Ja doei.
pi_53548467
krijg ik net een smsje half 7 is hij pas hier dat houd ik niet vol mèn
Ja doei.
pi_53548603
Zo zat ik heir ook al mb, ik heb toen ik thuis kwam al een boterham gepakt, maar nog zit ik met een knorrende maag...

Als straks thuis is gaan we waarschijniljk ook gelijk verder, lekker even een filmpje kijken in de bios..
pi_53548653
heb net maar een bolletje knoflookkaas genomen.. dat moet 't wel volhouden tot een uurtje of 7/half8
Ja doei.
pi_53548705
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
krijg ik net een smsje half 7 is hij pas hier dat houd ik niet vol mèn
Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortel Of veel zoete thee drinken.
Heb je helemaal NIETS in huis? Ook geen olijven, appels, een broodje, crackers, cup-a-soup, festini-ijsjes of iets anders onschuldigs?

Ik heb net evy 19 uitgelopen.
Crosspost uit evy-topic:

Ik voelde me wel even heel erg goed zonet
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit ). En toen rende ik ze zo voorbij Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
pi_53548736
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortel Of veel zoete thee drinken.
Heb je helemaal NIETS in huis? Ook geen olijven, appels, een broodje, crackers, cup-a-soup, festini-ijsjes of iets anders onschuldigs?
inmiddels een bolletje op dus

en ik lust geen rauwe peen/wortel
Ja doei.
pi_53549361
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb net evy 19 uitgelopen.
Crosspost uit evy-topic:

Ik voelde me wel even heel erg goed zonet
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit ). En toen rende ik ze zo voorbij Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
Goed bezig
pi_53549924
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren een bericht dat van de meisjes tussen de 15 en 17 jaar 35% zichzelf te dik vind, en 20% wel eens weigert te eten of overgeeft na het eten..
Ik vond dat best schokkende cijfers..
Dat zou heel goed nog wel meer kunnen zijn ... bijna ieder meisje dat ik ken (ben zelf ook 17) vindt zichzelf te dik... daarvan eten de meeste ook complete zakken chips en pakken koek, die hebben het zelf in de hand. Maar ook dunne meiden, die echt geen vet teveel hebben, maar wel aan het lijnen zijn...

Over eten weigeren: bedoelen ze daarmee ook eten dat je gewoon niet lust? Ik weiger vaak genoeg om patat te eten, omdat ik daar buikpijn krijg en gewoon niet tegen kan. Of bedoelen ze weigeren omdat ze bang zijn dat ze dik van het eten worden?

Maar zou me niet verbazen als het cijfer nog wel hoger ligt ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53550485
Let op de woorden "wel eens". Dat zegt helemaal niets over de frequentie en dus is het een prutsonderzoek.
pi_53550567
had het vanmiddag nog met klasgenoten over ons gewicht
er zijn er toch maar weinig die niet willen afvallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 21:03:06 #79
13151 crew  Rewimo
pi_53554249
Hehe, ik ben ook weer thuis. "Even" een bezoekje aan de endocrinoloog gebracht. In Delft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53554621
Hoe is het daar gegaan Rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 21:30:48 #81
13151 crew  Rewimo
pi_53555036
Ik was al druk bezig met een verslagje voor het WLS-forum Komt ie:

Vandaag ben ik in Delft bij Dave Schweitzer geweest. Leuke man is dat toch!

Ten eerste concludeerde hij dat de scopinaro goed is verlopen. Ik ben meer dan 60% van mijn overgewicht kwijt (hij is een voorstander van tussen de 60 en 70% gewichtsverlies maximaal). Geen complicaties gehad.

Hij heeft ook naar mijn eetpatroon gekeken en vindt daar niks mis mee. Da's mooi.

Maar dan

Ik zie momenteel niet zo best, maar mijn ogen zijn nagemeten en de lenzen die ik heb zijn gewoon goed. Conclusie: vitamine A-gebrek (dat had ik zelf al uit een topic op het WLS-forum geconcludeerd - weet niet meer wie de tip gaf, maar ze had gelijk).

Aan de hand van mijn eerdere bloeduitslagen constateerde Schweitzer dat ik calcium- en vitamine D-tekort heb. Hij heeft meteen even met Mel gebeld om te vragen naar CalMagD en Mels vitamine A (Mel is degene achter WLS-products, die voor WLS-ers geschikte vitamines en andere producten levert).

Verder is mijn ijzer te laag en gebleken is al dat het slikken van ijzertabletten niet werkt. Dus: aan de ijzerinfusen, om de twee maanden.

B12-injecties kreeg ik al, daar gaan we dus mee door.

En verder kreeg ik 4 fraaie containers mee om 2 x 24 uur urine te sparen voor mijn volgende bezoek

In oktober moet ik voor het eerste ijzerinfuus komen (dagbehandeling) en voor het infuus eerst uitgebreid bloed laten prikken. En dan in januari nog een keer bloedprikken en ijzerinfuus en dan meteen voor controle terugkomen.

Vandaag is er ook bloed geprikt maar niet uitgebreid, vitamine A en D, calcium en PTH.

Kortom, ik zit lekker in de molen

Maar het is wel een geruststellend idee dat ik goed in de gaten wordt gehouden. En het was een leuk gesprek, dat zei Schweitzer zelf ook na afloop
pi_53555143
Zo, dat is aardig wat Rewimo! Maar fijn dat het een goed gesprek was!

Ik heb vandaag voor het eerst bruidsjurken gepast en eigenlijk dé jurk al gevonden. Ik was helemaal enthousiast over een van de jurken en omdat je zo lekker ingesnoerd wordt, leek ik ook nog eens een stuk slanker!
pi_53555496
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Fannetje het volgende:
Zo, dat is aardig wat Rewimo! Maar fijn dat het een goed gesprek was!

Ik heb vandaag voor het eerst bruidsjurken gepast en eigenlijk dé jurk al gevonden. Ik was helemaal enthousiast over een van de jurken en omdat je zo lekker ingesnoerd wordt, leek ik ook nog eens een stuk slanker!
Zo'n torseletje doet wonderen voor het laatste beetje vet op je buik

Good lord, als ik nu mijn trouwfoto's bekijk, denk ik: wat had ik toen een mooi figuur. Een jaar geleden nog maar. Reken er overigens niet op dat ik toen tevreden was

Afijn Fannetje, we willen het natuurlijk graag horen, maar ik gok dat je t niet gaat vertellen: hoe zag DE jurk eruit?
pi_53555516
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
In oktober moet ik voor het eerste ijzerinfuus komen (dagbehandeling) en voor het infuus eerst uitgebreid bloed laten prikken. En dan in januari nog een keer bloedprikken en ijzerinfuus en dan meteen voor controle terugkomen.
Dagbehandeling? Als je behoefte hebt aan gezelschap voor een uurtje geef je maar een seintje tzt. Mits je natuurlijk naar Delft, Den Haag of Voorburg gaat.

Owja, ook fijn dat je eens goed wordt bekeken op vitamine gebied.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 21:52:14 #85
13151 crew  Rewimo
pi_53555599
O, dat lijkt me heel gezellig, Liejannuh. 't Is in Delft
pi_53555664
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef Rewimo het volgende:
O, dat lijkt me heel gezellig, Liejannuh. 't Is in Delft
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedacht
Een minimeet in Delft, ik wil oooooook
pi_53555786
Dat klinkt als een hoop toevoegingen aan je lijf Rewimo, maar fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden in ieder geval.
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:00:32 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53555821
Klink dat het goed is geweest dat je geweest bent!!
pi_53556019
Wanneer moet je eigenlijk Rewimo? Of weet je nog geen datum?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 22:16:30 #90
13151 crew  Rewimo
pi_53556231
23 oktober
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 22:17:29 #91
13151 crew  Rewimo
pi_53556253
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedacht
Een minimeet in Delft, ik wil oooooook
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
pi_53556386
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
23 oktober
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 september 2007 @ 22:32:00 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53556580
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

inmiddels een bolletje op dus

en ik lust geen rauwe peen/wortel
Isa wel, kwam ik van de week achter Ik was bezig met wortels schoonmaken om te koken, ze wilde een stukje proeven en heeft vervolgens van elke wortel een stukje gehad
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 september 2007 @ 22:35:07 #94
13151 crew  Rewimo
pi_53556647
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
Dan kun je 17 januari in de herkansing, want dan moet ik weer
pi_53557335
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Oi, en mij zal je overdag niet in Utrecht treffen want ik moet die dag in Alkmaar zijn .
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:29:40 #96
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53562231
Tja, deze week ben ik 1.3 kilo afgevallen: hoe zou dat nou komen Ik heb het maar ingevuld en dan zie ik wel wat er volgende week weer staat. Vast iets dat hoger is, maargoed dan weet ik ook waarom.
pi_53562587
Goedemorgen!

1,3 afgevallen is goed Jojo! Leuke update!

Hier aan het ontbijten met puur, ongezoet cranberrysap! Best lekker! En het smaakt heel gezond
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 september 2007 @ 09:50:12 #98
13151 crew  Rewimo
pi_53562689
Goh Jojo, handig zo'n virus

Ik vertrek zometeen naar Slagharen. Christan is daar met oma, ik blijf een nachtje slapen en dan komen we morgen samen terug. En dan gaat ie dinsdag naar zijn andere oma en opa Kind heeft het maar druk in zijn vakantie.
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:30:36 #99
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53563119
Ga je naar het ponypark, Rewimo?
pi_53563359
Goede morgen...

Ik ben actief joh.
De lades beneden aan het opruimen, en alles boven op de computerkamer aan het sorteren.
Daar komen nu dus alle papieren te liggen. En niet meer beneden En dat voor een zaterdag morgen.

Vriend en zijn vader, zijn dekens aan het halen voor in de hondenkennel, en daarna een nieuwe wasmachine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')