Mwa, misschie morgenavond nog even, maar nog niet helemaal zeker. We gaan namelijk overdag weg, dus we kunnen wel redelijk moe zijn 's avonds. Dat wachten we even afquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
water
zeg freeecellll komen jullie morgen nog??
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:16 schreef ymme het volgende:
En onze wasmachine doet het alweer niet.
Hij pompt niet af, de trommel draait niet, blabla wat doet het er wel van. Niks dus....
Gaat straks even naar zijn vader, of hij ons wil helpen met een nieuwe wasmachine, want deze is in 5 jaar tijd al 6 keer gemaakt. En nu heb ik er gewoon genoeg van.
Frustraties lopen hoog op, met dit ding. Het is een Indestit, maar ik ga toch echt liever voor de miele ofzo hoor.......
Bah.
ow okquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:21 schreef ymme het volgende:
Nee, die oude gaat hier het huis uit. Ik wil 'm niet meer zien.
Financieel helpen
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ok
dan was jij toch niet diegene die commentaar had als mijn ouders iets voor mij kochten he
Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortelquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
krijg ik net een smsjehalf 7 is hij pas hier
![]()
dat houd ik niet vol mèn
inmiddels een bolletje op dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan ga je naar de winkel en koop je een winterwortelOf veel zoete thee drinken.
Heb je helemaal NIETS in huis? Ook geen olijven, appels, een broodje, crackers, cup-a-soup, festini-ijsjes of iets anders onschuldigs?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb net evy 19 uitgelopen.
Crosspost uit evy-topic:
Ik voelde me wel even heel erg goed zonet![]()
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit). En toen rende ik ze zo voorbij
Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
Dat zou heel goed nog wel meer kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren een bericht dat van de meisjes tussen de 15 en 17 jaar 35% zichzelf te dik vind, en 20% wel eens weigert te eten of overgeeft na het eten..
Ik vond dat best schokkende cijfers..
Zo'n torseletje doet wonderen voor het laatste beetje vet op je buikquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Fannetje het volgende:
Zo, dat is aardig wat Rewimo! Maar fijn dat het een goed gesprek was!
Ik heb vandaag voor het eerst bruidsjurken gepast en eigenlijk dé jurk al gevonden. Ik was helemaal enthousiast over een van de jurken en omdat je zo lekker ingesnoerd wordt, leek ik ook nog eens een stuk slanker!
Dagbehandeling?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
In oktober moet ik voor het eerste ijzerinfuus komen (dagbehandeling) en voor het infuus eerst uitgebreid bloed laten prikken. En dan in januari nog een keer bloedprikken en ijzerinfuus en dan meteen voor controle terugkomen.
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef Rewimo het volgende:
O, dat lijkt me heel gezellig, Liejannuh. 't Is in Delft
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
Hee ja, daar had ik nog niet aan gedacht![]()
Een minimeet in Delft, ik wil oooooook
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.quote:
Isa wel, kwam ik van de week achterquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inmiddels een bolletje op dus
en ik lust geen rauwe peen/wortel
Dan kun je 17 januari in de herkansing, want dan moet ik weerquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
Oi, en mij zal je overdag niet in Utrecht treffen want ik moet die dag in Alkmaar zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet ik naar een promotie in Utrecht. Nouja, moet, ben uitgenodigd voor.
Maar aangezien ik zelf mn vakantie daarop heb aangepast, gaat even op en neer naar Delft niet lukken die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |