Nee, maar wel over gehoord. Iemand dacht dat het 9-11 in Den Haag wasquote:Op maandag 24 september 2007 14:58 schreef jna het volgende:
Iemand nog naar die nagebootste landingsbaan geweest in de grote marktstraat?
jij woont dacht ik vlak achter mijquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef roque79 het volgende:
dank je wel voor de link RatmenNu ben ik er ook eens snel bij
ben jij rond 9 uur thuis of niet in de ochtend. Ik was vanmorgen lekker aan het toeteren voor je huisquote:
Whahahaquote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
.
[..]
ben jij rond 9 uur thuis of niet in de ochtend. Ik was vanmorgen lekker aan het toeteren voor je huis![]()
Jij zat toch bij het spinnenwiel bij dat stoplicht. Zie je dan aan de kant van die drukke straat richting snelweg of in die zijstraat voor het stoplicht tegen over die blow shop
Dus je bent er ook niet om 17uurquote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha. Ik woon tegenover het Spinnewiel, op de hoek, waar de gele kabouter op de hoek voor het raam staat. Enne om 09:00 uur zit ik normaliter al gewoon op kantoor, zo ook vannochtend
.
van jou geleerdquote:
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijdenquote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet om 17uur
Nee, normaal gesproken ben ik dan nog niet thuis. Ben nu wel thuis, maar ga dan over 10 minuten weer richting kantoorquote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet om 17uur
Zegquote:Op maandag 24 september 2007 16:23 schreef roque79 het volgende:
[..]
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijden
wanneer gaan we dat samen doen danquote:Op maandag 24 september 2007 16:23 schreef roque79 het volgende:
[..]
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijden
ja mega gegroeid. En die van jou danquote:
nee jo tegen die tijd zijn we al weer weg. En anders rijden we als een speer door naar mijn werk hoppa auto magazijn in en wegquote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef roque79 het volgende:
hahahahaha ja en dan ook nog een nacht in de cel doorbrengen wegens openbare geluidshinder
quote:Op maandag 24 september 2007 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja mega gegroeid. En die van jou dan
[afbeelding]
ze is nu dus zo![]()
hoe oud is ze nuquote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dies ook al aardig groot! Zal vanavond even een foto posten.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha. Ik woon tegenover het Spinnewiel, op de hoek, waar de gele kabouter op de hoek voor het raam staat.
Best leuk toch , lekker wakker getoeterd worden midden in de nachtquote:Op maandag 24 september 2007 16:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zeg. Breng jij em even niet op goede ideeen
.
Dan is het dus nu een zij geworden?quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij! Een half jaar en zijn ballen zijn er vrijdag afgegaan.
Een heuse UNOX mutsquote:Op maandag 24 september 2007 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat ding heeft een oranje mutjse op
![]()
Ik ga er even over nadenken, oke?quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef roque79 het volgende:
[..]
Best leuk toch , lekker wakker getoeterd worden midden in de nacht. Iedereen in je straat (althans bij je in de buurt) wakker en jij alleen weet dat het voor jouw is haha
![]()
is het niet druk daar wonenquote:
Als jullie maar niet die straat ingaan want dan kom je bij mij uitquote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef roque79 het volgende:
[..]
Best leuk toch , lekker wakker getoeterd worden midden in de nacht. Iedereen in je straat (althans bij je in de buurt) wakker en jij alleen weet dat het voor jouw is haha
![]()
OEH dat word een combo ritjequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
Als jullie maar niet die straat ingaan want dan kom je bij mij uit![]()
![]()
en hoppa nummer 3quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Zolang jullie maar stil door de Keizerstraat rijden
Ik woon op de Laan van Meerdervoort!quote:
die is te langquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon op de Laan van Meerdervoort!![]()
Het grootste gedeelte kan je niet eens meer rijdenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Zolang jullie maar stil door de Keizerstraat rijden
Is goed, je bent een beetje aan de aandacht ontglipt omdat ik met afstuderen bezig was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Atreidez het volgende:
Airwin! Binnenkort weer wat afspreken man![]()
Ik woon achter de Keizerstraat maar mn slaapkamer ligt wel aan die kant. Schrok me vanochtend de pleuris doordat ze de glasbak gingen legen aan de Kolenwagenslag :Squote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte kan je niet eens meer rijdenEn ik word echt gestoord van die fietsers en scooters die op dat kleine stukje waar je nog wel mag rijden tegen t verkeer in rijden. Een rood bord met een witte streep geldt ook voor fietsers en zo
![]()
echt weer een vrouwquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik woon achter de Keizerstraat maar mn slaapkamer ligt wel aan die kant. Schrok me vanochtend de pleuris doordat ze de glasbak gingen legen aan de Kolenwagenslag :S
Maar je hebt gelijk wat betreft die fietsers en scooters. Had vorige week ook 2 van die kleine ettertjes bijna op mn motorkap toen ik de Kolenwagenslag opdraaide. Is ook lekker overzichtelijk die bocht, zeker als ze van die bussen precies op het hoekje neerzetten.
Dat jij de kreukelzone van je mazdaatje nou uittest op fietsersquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
echt weer een vrouw
kan nergens tegen![]()
en het mag niet regenen s'nachts want we moeten nog iemand wakker toeterenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef roque79 het volgende:
Het word lekker koud buiten, Lekker gezellig is dat als het buiten koud is en je zit binnen lekker warm, van mij mag de winter beginnen na die rotzomer
al gedaan werkt perfectquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat jij de kreukelzone van je mazdaatje nou uittest op fietsers
Al mijn ramen zijn netjes dubbelglas, ik hoor NIETS van het kruispunt als ze dicht zitten, zelfs geen bussen of trams. Af en toe een brandweerauto, maar meer nietquote:
En na een tijdje hoor je het sowieso niet meer, bij mij voor de deur heb je ook een langsrijdende tram en ik hoor ze nooit meer. Alleen als ze opeens achteruit gaan rijden ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Al mijn ramen zijn netjes dubbelglas, ik hoor NIETS van het kruispunt als ze dicht zitten, zelfs geen bussen of trams. Af en toe een brandweerauto, maar meer niet.
Mijn paraplu was na drie keer gebruiken ook alweer kapot. Lang leve de plotselinge rukwinden tussen de hoogbouw aan de Beatrixlaan!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:58 schreef Atreidez het volgende:
Vanmorgen op weg naar werk 2 van die uit elkaar gerukte paraplu's voorbij zien komen, moest meteen aan titel van t topic denken
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:16 schreef ook_gek het volgende:
arma dat doe je goed
http://www.dumpert.nl/med(...)stische_website.html
opmerkingen in het begin..... valt hier nog wat te neuken afz arma![]()
en ik ken jou en jij kent mij en dus ben ik nu stoerquote:
Hoho, ik praat met jou op een forum en jij rijdt langs mijn kabouter ...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en ik ken jou en jij kent mij en dus ben ik nu stoer![]()
ik heb vanmiddag gezwaaid naar je kabouterquote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoho, ik praat met jou op een forum en jij rijdt langs mijn kabouter ...ik ben ook stoer
.
rij ff snachts rond al toeterend door den haag, dan voel je vast ook (te) gekquote:Op woensdag 26 september 2007 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou ik was alweer even aan het werk
Ben volgens mij ziekies aan het worden, voel me echt te brak....
In some twisted way this sounds really dirtyquote:Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag gezwaaid naar je kabouter
dat jij te lang geen goede beurt gehad heb, kunnen wij niks aan doenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In some twisted way this sounds really dirty![]()
Ja vind je het gek als al die mannen hier naar elkaars "kabouter" gaan zwaaienquote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat jij te lang geen goede beurt gehad heb, kunnen wij niks aan doen
je weet waar ik woon. wil je best een doorsmeerbeurt gevenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als al die mannen hier naar elkaars "kabouter" gaan zwaaien![]()
Special deal voor jouquote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog geen rijen voor je deur, als je dat zo vrijelijk aanbied?
dat gaat er nooit meer van komen ben ik bangquote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Wanneer gaan we zuipen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat gaat er nooit meer van komen ben ik bang![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:00 schreef Atreidez het volgende:
Je mag bij mij om 6.15 zondag een biertje komen drinken; Ik heb iemand nodig die me wakker maakt nl.
het was of een wekker kopen of een kratje bier. 3x raden wat het geworden isquote:
Ik ga morgen zuipen, op het Oktoberfest in Munchenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Wanneer gaan we zuipen?
oe!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga morgen zuipen, op het Oktoberfest in Munchen![]()
Een kikker?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het was of een wekker kopen of een kratje bier. 3x raden wat het geworden is![]()
Bijna goed. Nog een keer gokkenquote:
Jawel, maar daar word ik niet echt wakker van. Ik kan m zelfs in me slaap uitzettenquote:
Je kan toch gewoon tot 6 uur aan het bier blijven hangen. Dan F1 kijken en dan slapen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jawel, maar daar word ik niet echt wakker van. Ik kan m zelfs in me slaap uitzettenIk wil de F1 live zien!
Ik kom die avond terug uit Hamburg, ik ga zondag zo brak zijn. Morgen weg 8 uur karren naar Denemarken, concert, volgende dag naar Hamburg karren, concert, naar vriendin in Eindhoven karren, F1 kijken, terug naar Den Haag, lunchen met mn achternichtje en dan waarschijnlijk dood op de bank liggenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jawel, maar daar word ik niet echt wakker van. Ik kan m zelfs in me slaap uitzettenIk wil de F1 live zien!
zal ik straks even toeterequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef RATMEN het volgende:
Damn ...wat heb ik een houten kop ... drank ... het maakt meer savonds dingen liever, die je sochtends graag kapot wil maken ... hmm, ik praat wat onsamenhangend. Komt, goed, ik kom terug ...
Om 17:00 uur? Ik denk dat ik dan wel net nog in mijn bad zit, of er net uit benquote:
Nou ik hoor wel iemand toeteren danquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat ik eerder weg mag vandaag
Ik heb nog even uit mijn raam gehangen rond 17:15 uurquote:
Hij is ook gek als ie dat doet...quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:34 schreef roque79 het volgende:
hij durfde niet joh !:D
Zou het? Ik geloof er niets van, volgens mij durft hij allesquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:34 schreef roque79 het volgende:
hij durfde niet joh !:D
klopt dat durf ik wel. Of ik alles durf.... neh vast nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zou het? Ik geloof er niets van, volgens mij durft hij alles!
Ik was er rond 5 over 5 en jep ik heb wel getoetert tot grote ergenis van een auto voor mijquote:Op zaterdag 29 september 2007 04:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb nog even uit mijn raam gehangen rond 17:15 uur. Echter geen toeters gehoord. Nou moet ik zeggen dat het dubbelglas ook wel erg veel geluid tegenhoudt
.
Mietjequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Of ik alles durf.... neh vast niet![]()
Ik ga niet met mijn dak open midden op het kruispunt RATMEN roepen![]()
Ben net terug van de A1GP op Zandvoort. Netjes op tijd op gestaan, F1 gekeken, trein in naar Zandvoort, zowaar redelijk op tijd (heen EN terug) en mooie tribuneplaatsen langs het rechte eind. Twas een prima dag (in het zonnetje)quote:Op zondag 30 september 2007 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Netjes om even voor 6 thuis, tv aan voor de F1 eerste de beste reclame: Zzzzz
Mag ik trouwens even staten dat als je een tijdje niet op DH CS bent geweest, het er in ene een stuk beter uitziet
Idd je hebt nog een zonnetje gehadquote:Op zondag 30 september 2007 18:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben net terug van de A1GP op Zandvoort. Netjes op tijd op gestaan, F1 gekeken, trein in naar Zandvoort, zowaar redelijk op tijd (heen EN terug) en mooie tribuneplaatsen langs het rechte eind. Twas een prima dag (in het zonnetje).
Ik ben er zelfs een lekker bruin kleurtje van gekregenquote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Idd je hebt nog een zonnetje gehad
Dat had ik niet gedacht na gisteren
Iew en auw!!quote:Jongen verliest vinger bij sprong over hek
Den Haag – Een 15-jarige jongen uit Den Haag is dinsdagavond zijn ringvinger verloren toen hij in de Linnaeusstraat met een paar vrienden over het hek van een afgesloten terrein klom. De jongen, die op het terrein wilde gaan spelen, was het op het hek geklommen en wilde eraf springen. Hij had echter niet in de gaten dat zijn ring achter het hek klem zat. De jongen sprong, zijn ring bleef hangen en daardoor scheurde de ringvinger af. Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Zijn vinger is teruggevonden, maar het is niet bekend of het de artsen is gelukt om deze weer aan de hand te zetten.
Erg gezelli en echt weer van die sneue roadtrip momenten (Pizzeria waar zelfs de smaakpolitie niet naar binnen zou durven, freaky off road de-tour ergens bij Hamburg, concertzaal die in een hoerenbuurt ligt, applause krijgen van 1500 man omdat je uit Nederland komt). Was weer erg geslaagd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Hoe was je weekend Jill?
zaterdag werken en wat drinken in de kroeg. En zondag voor dood op de bank liggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Erg gezelli en echt weer van die sneue roadtrip momenten (Pizzeria waar zelfs de smaakpolitie niet naar binnen zou durven, freaky off road de-tour ergens bij Hamburg, concertzaal die in een hoerenbuurt ligt, applause krijgen van 1500 man omdat je uit Nederland komt). Was weer erg geslaagd.
Hoe was verder iedereen zn weekend? Tis ineens zo stil hier....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef -LIAM- het volgende:
Linnaeusstraat, das is fucking hier om de hoek
Zal wel een rifaap zijn.
Ormi is vermistquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:32 schreef Atreidez het volgende:
Hehe, klinkt erg gezelligMaar ik zag dat Ormi niet meer mee gaat..
Ik had de race gemist zondag, zaterdag te vroeg opgestaan en te laat naar bed. Dit weekend weer een kans zou ik zeggen
Ik ga volgend jaar ook weer, het was fantastisch!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
oe!
Daar ga ik volgend jaar heen.![]()
halloquote:
Goh, zonder het profiel te bekijken weet ik nu al dat het een vrouw moet zijn...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hallo
uhm waar uit den haag kom jij ongeveer?
dit is natuurlijk even de nodige controle om te kijken of jij hier wel mag komen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, zonder het profiel te bekijken weet ik nu al dat het een vrouw moet zijn...
Idd, stel je voor dat ze uit Voorburg/Leidschendam/Ypenburg/Wateringen komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hallo
uhm waar uit den haag kom jij ongeveer?
dit is natuurlijk even de nodige controle om te kijken of jij hier wel mag komen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Hennepkweker zet waterleiding onder stroom
oke wie was het![]()
Ow nee wacht, ik ben geen 31quote:
En Leidschenveen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:49 schreef -LIAM- het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze uit Voorburg/Leidschendam/Ypenburg/Wateringen komt.
Dan is het geen hagenees hè!
Dat is een twijfelgeval. Het is een gebied voor Haagse vluchtelingen. Net als Ypenburg.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
En Leidschenveen?
Dat is wel gemeente Den Haag
voor vrouwen maken we een uitzonderingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:49 schreef -LIAM- het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze uit Voorburg/Leidschendam/Ypenburg/Wateringen komt.
Dan is het geen hagenees hè!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor vrouwen maken we een uitzondering![]()
Gaat lekker.quote:DEN HAAG - Een schietpartij op de Bontekoekade in Den Haag heeft donderdagavond een nog onbekend persoon het leven gekost. Een andere persoon, van wie de identiteit ook nog niet bekend is, raakte bij het incident zwaargewond.
ja dan kom je echt uit den haag ja. Welkom hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:02 schreef nmrz het volgende:
hahaha.
sorry voor de late reactie![]()
ik woon in de buurt van de fahrenheitstraat, segbroek dus, DEN HAAG dus![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dan kom je echt uit den haag ja. Welkom hier
even wat formele vragen.
vrijgezel ja of nee
en foto.
Dat formele gebeuren is verplicht gemaakt door Armageddon.
sorry daar voor
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef XL het volgende:
Vanavond overigens 2 naar het schijnt leuke concerten in het Paard, allebei uitverkocht. Pete Murray en Air Traffic.
Ik ga naar Air Traffic, ben benieuwd. Ken het eigenlijk helemaal niet.
hey ik zie vrouwen niet als lust opjecten hequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]jij bent gewoon op zoek naar potentieel neukvoer
Ze hebben mij gelokt met de mededeling dat het een kruising is tussen Muse en Coldplay.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:07 schreef Atreidez het volgende:
Lekker handig om t pas te melden als t uitverkocht is.. Air traffic ken ik niet trouwens, wel gewoon AirMaar die zal t wel niet zijn..
En toen werd je wakker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey ik zie vrouwen niet als lust opjecten he![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Net terug uit het stadion. Eindelijk gewonnen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bestond het andere team uit 3 spelers?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:44 schreef nmrz het volgende:
wat een mooi weer vandaag!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Helemaal niets....eindelijk een lekker lui weekend. Enige wat ik geplanned heb is dat ik morgen F1 ga kijken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof morgenochtend rond een uurtje of 8
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof morgenochtend rond een uurtje of 8
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:33 schreef Atreidez het volgende:
Race start om 8 uur, programma om 7 uurVanmorgen wel gehaald, zal t zondag wel weer niet halen. Mijn interne systeem weet dat t zondag is en is dan immuun voor wekkers
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:53 schreef Jill-RMC het volgende:
En ik ben blij dat ik de herhaling heb gekeken, anders waren er ws veel mensen wakker geworden van mn kleine woedeuitbarsting toen Hamilton de grindbak in reed.![]()
Kwestie van de Formule I een keer in Den Haag te organiseren. Met al die opengebroken wegen is het een kwestie van tijd voor ze van het parcours afknallen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:38 schreef SolidasRock het volgende:
F1 is alleen maar leuk als er ongelukken gebeuren
Goed plan!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van de Formule I een keer in Den Haag te organiseren. Met al die opengebroken wegen is het een kwestie van tijd voor ze van het parcours afknallen!
Same herequote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil gelijk ook weten welke layout de reageerders in dit topic gebruiken? Ik ben direkt weer naar foksilver gegaan. En jullie?
Baggerlay-out... Ben alleen niet zo tevreden over de wijze van inladen. Het duurt relatief lang tot alle posts zijn geladen. Verder ziet het er duidelijk en overzichtelijk uit!quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil gelijk ook weten welke layout de reageerders in dit topic gebruiken? Ik ben direkt weer naar foksilver gegaan. En jullie?
Genoeg zand wat als grindbak gebruikt kan wordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
F1 rondje scheveningen moet te doen zijn
Ik doe al dagelijks een F1 rondje Scheveningenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik gebruik nog steeds die gele.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Dat was ik! Ik gebaarde dat er een bejaarde vast zat aan je auto maar je gaf alleen maar meer gas.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik doe al dagelijks een F1 rondje Scheveningen![]()
Zat net nog een of ander lijk op een fiets te gebaren dat ik langzamer moest gaan rijden, alleen omdat ik m ff doortrok op het stukje Scheveningseweg tussen Rog en de eerste afslag naar het bejaardentehuis toe...dat was echt nog geen 10/15 meterJe mag ook helemaal niets meer hier.
Vorige week kwam ik een rode cabrio tegen ter hoogte van het museon. Er zat een witte dak erop? kenteken RG-86 of 89-BG of zoiets? Hij ging via een zijstraat die naar frederikhendrikstraat gaat en toen kwam ik hem weer tegen bij de statenlaan, hij kwam van links en ging om BP heen en verdween weer, was jij dat? Zit er een soort van chromen vleugel dat eruit ziet als een kapstok op je achterklep?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Nee was bovenlangs, zeg maar links van Rog bij die Franse School (*Extra bonuspunten*).quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Atreidez het volgende:
En hoe kan je op de Scheveningse weg zien wat een fietser gebaart naar je? Die hebben toch een eigen rijbaanGassen gaat overigens beter als je asfalt onder je wielen hebt zitten.
ik heb er donderdag wel gereden. Maar ik heb een rode auto met zwart dak en een zilveren antenne. Meer niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vorige week kwam ik een rode cabrio tegen ter hoogte van het museon. Er zat een witte dak erop? kenteken RG-86 of 89-BG of zoiets? Hij ging via een zijstraat die naar frederikhendrikstraat gaat en toen kwam ik hem weer tegen bij de statenlaan, hij kwam van links en ging om BP heen en verdween weer, was jij dat? Zit er een soort van chromen vleugel dat eruit ziet als een kapstok op je achterklep?
Ik adviseer je dat 1e regel gedeeltelijk weg te halen, van de week is er iemand voor verbannen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Atreidez het volgende:
Ik gebruik ook Folsilver weer als layout, die nieuwe [-censuur-]
En hoe kan je op de Scheveningse weg zien wat een fietser gebaart naar je? Die hebben toch een eigen rijbaanGassen gaat overigens beter als je asfalt onder je wielen hebt zitten.
Dan was jij het niet, gelukkig heb ik de aandacht van die rode auto niet getrokken met iets stoms als Hej ook gek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb er donderdag wel gereden. Maar ik heb een rode auto met zwart dak en een zilveren antenne. Meer niet.
kenteken is 68-fz-bn
Checkquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Goed plan!!![]()
Ratmen, regel jij dat eens even?
Ze zullen em niet voor niets "baggerlayout" genoemd hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik adviseer je dat 1e regel gedeeltelijk weg te halen, van de week is er iemand voor verbannen.
[Forum] Banmeldtopicquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze zullen em niet voor niets "baggerlayout" genoemd hebben.
Het enige wat ik mis aan niet meer mod zijn, is dat ik de notes van de users niet meer kan lezenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic
Hier lees je waar ik over heb, ikzelf sta 1 stukje hoger...![]()
Edit: misschien snapte je het niet, ik zelf had al de reactie veranderd binnen mijn quote. Je moet de originele post van Altreidez lezen om te snappen
Ik ben achteraf gezien beetje grof geweest tegen een nieuwe mod van R&P. Dit besefte ik niet meteen omdat ik hier zo vaak grove dingen heb gelezen en er zelf ook sporadisch aan mee doe. Ik blijf het kul vinden dat ik een weekban moest krijgen maar goed, gedane zaken nemen geen keer.quote:
Gelukkig kunnen de mods ook zien wat er stond voordat de post werd geëdit. Ik heb meteen even een topic report aangemaakt...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik adviseer je dat 1e regel gedeeltelijk weg te halen, van de week is er iemand voor verbannen.
Maatjesnaaierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de mods ook zien wat er stond voordat de post werd geëdit. Ik heb meteen even een topic report aangemaakt...Foei Atje!
![]()
Oh, die dans was ik ontsprongen dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat formele gebeuren is verplicht gemaakt door Armageddon.
sorry daar voor
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, die dans was ik ontsprongen dus
niet interesant dusquote:geboortedatum: 26-08-1974
quote:
Ik heb inderdaad een jongere zus...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft ze jongere zusjes of kinderen die wel in jouw doelgroep vallen...
Kijk, zo makkelijk is het dus.quote:
Nouja Hamilton die dus Wereldkampioen kon worden door 1ste t/m 4de te worden, heeft ons eerst 2 rondes in spanning laten zitten omdat zn achterband helemaal aan gort was en toen we opgelucht adem haalde omdat ie de pits inging besloot ie m maar in de grindbak te zetten om de bloeddruk weer even om hoog te gooienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er nou ongelukken gebeurd of niet op de F1?![]()
Je valt wel in mijn groep hoor. Ben zelf van 14-12-1975. Kook je lekker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, zo makkelijk is het dus.
Maar je was toch maar even gauw gaan kijken voor de zekerheid![]()
Gelúkkig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je valt wel in mijn groep hoor. Ben zelf van 14-12-1975. Kook je lekker?![]()
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig kunnen de mods ook zien wat er stond voordat de post werd geëdit. Ik heb meteen even een topic report aangemaakt...Foei Atje!
![]()
Uiteraard zou ik dat nooit doen... Bij jou in ieder geval niet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben er nogzou wel tweede keer om die reden zijn trouwens, als ik ff weg was
![]()
Neuk je ook lekker, of verschillen de smaken daar ook over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelúkkig!
Tja...kook ik lekker...zal wel met verschillende smaken te maken hebben. Maar vooralsnog zeg ik ja![]()
Ksssst opa, ik zag haar eerder...quote:
Liegurt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik dat nooit doen... Bij jou in ieder geval niet...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:56 schreef shmoopy het volgende:
Atreidez ook even weg. Wat je doet mag niet he!
Airwin bedankt voor die topicreport, ik honoreer je verzoek om een FA-functie zo gauw mogelijk.![]()
03-11-1977 ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelúkkig!
Tja...kook ik lekker...zal wel met verschillende smaken te maken hebben. Maar vooralsnog zeg ik ja![]()
Ksssst broekie, ik zag haar eerder!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
03-11-1977 ...
Zeg, hou je ervan als er lekker voor je gekookt wordt?
Maar ik kan kokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ksssst broekie, ik zag haar eerder!!![]()
quote:
Een echte man laat voor zich koken en komt daarmee weg natuurlijk...quote:
Vanavond?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:02 schreef Atreidez het volgende:
Ja idd, dus Air, wanneer kan je? Wordt wel eens tijd dat ik weer gezond eet
Volgende week bij voorkeur de dinsdag dan... Kan dat ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:07 schreef Atreidez het volgende:
Kzit ziek thuis, dus das een beetje te kort dag. Volgens mij begin ik me vrijdagmiddag pas goed te voelen en zaterdag ben ik wel beterZelfde dag volgende week dan?
Yup!quote:
Ah, een duidelijk 'ik wil alleen maar met je neuken' benadering...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik neem een vrouw wel mee uit eten. Ik weet wel waar je goed en exclusief kan eten.
Heb je tevens ook veel meer tijd voor elkaar![]()
Dan kom jij in de verkeerde restaurants...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat het nog niet echt maatschappelijk geaccepteerd is om een vrouw te nemen in een restaurant
Ja jammer...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat het nog niet echt maatschappelijk geaccepteerd is om een vrouw te nemen in een restaurant
Bij Chez Moi is het geen probleem als ik iemand neem op de eettafel. Ik weet alleen nu al dat ook_geil daar niet welkom is...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik? Het ligt er maar net aan waar je voor gaat natuurlijkMaar misschien dat ook_geil is geinterreseerd in welk etablissement deze mogelijkheden geaccepteerd worden
![]()
ook_maagd zeg maar...quote:
Je weet dat het maar plagery is? Ik heb het idee dat je niet zo goed tegen plagery kanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
mensen mensen, zoals eerder gezegt zie ik vrouwen niet als lustopjecten
En als ik uit eten ga, doe ik dat om lekker en goed te eten. En een gezellige avond te hebben waar bij ik 100% aandacht heb voor de vrouw die ik mee uit neem.
Niks geen sex
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet dat het maar plagery is? Ik heb het idee dat je niet zo goed tegen plagery kan
Trouwens zal het niet veel uitmaken wat je schrijft. Vrouwen overtuig je nooit dat je puur en alleen geinteresseerd bent in een leuk avondje zonder perse sex te hebben.
NB:Het is trouwens object met een b en interessant/geinteresseerd met maar 1 r en 2 s.
quote:
Denk jij aan beschuit eten? Ik denk juist dan aan sex, keiharde sex. Zo zie je maar weer dat niet alle mannen hetzelfde zijn, de 1 denkt aan eten, de ander aan sex.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:23 schreef Atreidez het volgende:
Wetenschappelijk bewezen, dat mannen bij het zien van een aantrekkelijke vrouw als eerste denken "daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten"; dus niets om je voor te schamen hoor. Gewoon zorgen dat je altijd beschuit in huis hebt
Nou daar heb ik van mijn wederhelft nog noooit klachten over gehad! Over mijn kookkunsten ook niet eigenlijk, voordat je dat zo opvatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Neuk je ook lekker, of verschillen de smaken daar ook over?![]()
Uiteraaaard!!! Dat komt veel te weinig voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
03-11-1977 ...
Zeg, hou je ervan als er lekker voor je gekookt wordt?
Ok, het is rond.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou daar heb ik van mijn wederhelft nog noooit klachten over gehad! Over mijn kookkunsten ook niet eigenlijk, voordat je dat zo opvat![]()
wil je het eten dan maar overslaan en direct neuken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Mannen aan het woord en het gaat meteen alleen maar over seks en eten
Wie begon? Heh? Jij betichte ook_botergeil dat hij alleen maar aan sex dacht. Heh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee zo is ook_onschuldig niet he. JIJ denkt er de hele tijd aan, geef toe!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat was toch ook zo
Moeten jullie niet werken ofzo
nee hoor zo ben ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat was toch ook zo
Moeten jullie niet werken ofzo
Atreidez komt het altijd bij mij ophalen ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
Dus als je langs wilt komen voor beschuit ga ik wel wat halen bij Airwin. Die heeft een loods vol ervan
Och, beiden toch geen onaangename bezighedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
U bent van harte uitgenodigd bij Chez Martquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uiteraaaard!!! Dat komt veel te weinig voor![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom kost me dat moeite om te gelovenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:49 schreef SolidasRock het volgende:
Ook_oversext heeft het ook niet over sex gehad hoor.
Tja, de verleiding om te roepen "Kreeft én een mooi stuk vlees" is gezien mijn voorgaande post wel érg grootquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hou je van kreeft? Of prefereer je liever een mooi stukje vlees?
Consider it donequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, de verleiding om te roepen "Kreeft én een mooi stuk vlees" is gezien mijn voorgaande post wel érg groot![]()
Ik geloof dat zij mijn vlees wil scharrelen ...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef SolidasRock het volgende:
Die ratmen zit gewoon mijn vrouw te versieren. Ga zelf je eigen vlees bij elkaar scharrelen joh!
ook_eerlijk_en_recht_voor_zijn_raap!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef ook_gek het volgende:
oh wat de hell mensen.
Yo Lovechild . Laat ik dan maar de vraag stellen die iedereen hier wilt stellen.
Wil je gewoon 1x spannend met een gozer neuken die je voor de rest niet kent zonder bij zaken. Of niet.
Dat slappe gelul over eten dit eten dat schiet niet op. Hop pik op tafel en zeggen wat je wilt![]()
ps
ik heb geen intresse. Iets met leeftijd en te oud
Wist niet dat Legacy's in cabrio uitvoering kwamen.quote:Zware aanrijding met twee zwaargewonden op de kruising Karel Reinierskade en de Loudonstraat te Den Haag.
Blijkbaar was deze gejatte auto nog niet omgezet naar een Pools kenteken...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Stuur zit rechts, kentekenplaat overduidelijk UK style. Geel achter wit voor.
Dus geen polen![]()
Uhm...tja...ik wil best zeggen wat ik wil, maar ik heb geen pik om op tafel te leggen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef ook_gek het volgende:
oh wat de hell mensen.
Dat slappe gelul over eten dit eten dat schiet niet op. Hop pik op tafel en zeggen wat je wilt![]()
Oke dan speciaal voor de vrouwen de vraag makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uhm...tja...ik wil best zeggen wat ik wil, maar ik heb geen pik om op tafel te leggen...![]()
maar ik ben jou koekje tochquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef roque79 het volgende:
nee, ik ga wel het klooster in of neem een koekje
Ja help me danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:56 schreef Armageddon het volgende:
ook_gek, zo ga je geen vrouw in bed krijgen hoor.
hahahaha heb jij even pech dat ik geen koek lustquote:
ja maar ja maar je vind me ook lief toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:15 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahahaha heb jij even pech dat ik geen koek lustMaar je bent op zich wel grappig
Ja, je bent liefquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ja maar je vind me ook lief toch?
ja toch?
hey jij vind mij lief he
ja he ja he ja he ja he
ZEG HET ZEG HET![]()
ik drink geen bier, alleen maar sterke drankquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom maar een biertje halen binnenkort. Dan zal ik je eens wat lessen geven.
Daar ga je al inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik drink geen bier, alleen maar sterke drank![]()
zal het daar al mis gaan denk je
quote:
Misschien neem je er wel één mee naar huis zelfs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga dit weekend mijn best doen om bier te drinken zo dat ik met de grote man Arma mee kan voor tips hoe een vrouw te versieren
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien neem je er wel één mee naar huis zelfs.
Mijn papa is groentenboer dus de koelcel met al het fruit zit recht onder mijn huiskamerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:19 schreef Armageddon het volgende:
huis opruimen ja maar niet te netjes anders denkt ze dat je gay bent. Wel schoon beddengoed en een lekker ontbijte ja. En verse Jus!
Of ik 1x geneukt wil worden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan speciaal voor de vrouwen de vraag makkelijker gemaakt.
wil je geneukt worden 1x ja of nee.
bedoel 1x met een vreemde man. De rest van je sex leven gewoon met je vriend/man ( weet niet of je getrouwd bent of dat je wel of geen relatie hebt )quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of ik 1x geneukt wil worden?
Nee, liever vaker. Ik mag dan wel "al" 33 zijn, ik moet er niet aan denken dat ik nog maar 1x geneukt zal worden hoor![]()
Zucht...laat ik dan maar uit de kast komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bedoel 1x met een vreemde man. De rest van je sex leven gewoon met je vriend/man ( weet niet of je getrouwd bent of dat je wel of geen relatie hebt )
Ik heb de kreeft besteld hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of ik 1x geneukt wil worden?
Nee, liever vaker. Ik mag dan wel "al" 33 zijn, ik moet er niet aan denken dat ik nog maar 1x geneukt zal worden hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |